Poster |
Message |
Astro SS |
SBC 32 valve cylinder head
http://www.araoengineering.com/Chevy/chevysmb.htm
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.02.2005 at 16:22 |
|
Swinger340 |
SBC 32 valve cylinder head
Those heads flow numbers looks good, but it is weird that so small group only uses them.
http://www.nelsonracingengines.com/motors.html
There is video: NRE 32-Valve Blown 406 and its sound mean |
18.02.2005 at 18:12 |
|
5.0 |
SBC 32 valve cylinder head
need on juba jupp aega saadaval SBF jaoks, ei teadnudki, et SBCle kah tehakse. |
18.02.2005 at 19:56 |
|
vvt |
SBC 32 valve cylinder head
Kui ajakirjandust uskuda, siis 470 hj on SBC suhteliselt tavaline tulemus ka kaheklapikaantega.
Otsustage ise:
48-klapimootor 350 474 hj@6000, 437 lbft@4500
LT-1 nukk, 750 cfm karpa, single-plane sisselase
Kaheklapine (tõsi 383) 431 hj@ 5400, 470 lbft@3800
216/228 nukk, 600 cfm karpa, dual-plane sisselase
(allikas viimane PHR)
Torque graafik on viimasel üksjagu lamedam.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.02.2005 at 20:06 |
Last edited 18.02.2005 at 20:11 by vvt
|
peep Moderator |
SBC 32 valve cylinder head
Nende peade $$$/hp suhe ei ole eriti hea ja seetõttu pole asi eriti populaarne. |
18.02.2005 at 20:27 |
|
camsist |
SBC 32 valve cylinder head
Varsti peaks osta saama ka Barry Grant'i kaasi, kus 3 klappi silindrikohta ja install pidi suht bolt on olema. Hind jääb tõenäoliselt $3000 (4 klapilised $6000) ringi, mis sisaldab siis kõike vajalikku koos nookurite ja klapikambrikaante ja kõigega mis vaja.
____________________________
'86 Camaro |
19.02.2005 at 11:23 |
|
vvt |
SBC 32 valve cylinder head
Vanaste olid 3102 Volgadel kolmeklapised kaaned
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.02.2005 at 19:40 |
|
askeldaja |
SBC 32 valve cylinder head
Nüüd saadaval ka LSx mootoritele paljuklapilised kaaned, aga hind muidugi vägevalt krõbe ja täpsemad dynograafikud alles tulemas. Tootjaks ARAO.
LINK
quote: Due to the way that 4 valves per cylinder flows, there is a huge gain in Horsepower over a 2 valve head. To the tune of 100HP more. And this using the same induction, exhaust, cams etc.
|
15.04.2007 at 00:31 |
|
R.Ott |
SBC 32 valve cylinder head
Mis selle rõveda hinna põhjustab? Kas engineering+tootmine või siis suuremalt jaolt tootmise tehnilised nüansid? 100+ hj peaks muude meetoditega märksa odavamalt kätte tulema...
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
15.04.2007 at 02:52 |
|
askeldaja |
SBC 32 valve cylinder head
Hind on vänge jah. Ilmselt tootmismaht ka väike ja väänatakse katet suhteliselt palju antud tootele.
Selle raha eest ise ostaks juba mõne strokeri, mis mootoriplokiga koos kolbide, väntvõlliga juba valmis prepareeritud, mingid hingavamad "tavakaaned" saaks ka veel sama raha eest või vähese lisaga.
Samas, paljud asjad siin ilmas pole praktilised ning mõni ostab võibolla lihtsalt emotsionaalsetel kaalutlustel paljuklapilised kaaned. Kui saaks võileivahinnaga, ostaks võibolla ka ise. |
15.04.2007 at 03:06 |
|
Raceboy |
SBC 32 valve cylinder head
Teatud piiridest on juba mõistlik 4klapitehnikas kaante peale mõtlema hakata, näiteks 2000-2500hj saavutamiseks turbote abil on parem voolavus oluline eelis: väiksema rõhuga (=madalama sisselaske temperatuuriga) ja väga palju parema detonatsioonikindlusega saadakse turvaliselt suurem võimsus. Neljaklapitehnikas kaas vajab palju hilisemat süütemomenti, kui suurte silindritega kaheklapiline, kus küünal on lisaks ebasobivas asendis. Just kiire põlemisprotsessi mõttes.
Kui plaanis mingi odavam asi, puudub nende kaante ostul mõte, eriti selles valguses, et SBC arendus on aastakümnete pikkune ja know-how koos suht soodsate hindadega varnast võtta.
____________________________
www.vems.ee |
15.04.2007 at 12:50 |
|
askeldaja |
SBC 32 valve cylinder head
Võrdlemisi hea voolavus:
quote: The intake ports are standard LS-7. They are a good high rectangle port with good entry to the back of the valves. The LS-7 manifold will fit even if the heads are used on an LS-2 block.
Intake port flow is
405CFM @ .600” lift
Kui minna vabalthingava mootori arendamise teele, on muidugi võimalused ära kasutada suurema strokeri puhul (näiteks LSx ja Ca 500cid) suurema mootori plokikaaned.
Ülelaadimine on tore, aga ka sellel meetodil on omad lõivud.
Üsna kallitel eritellimuskaantel pakutakse päris kopsakat voolavust:
quote: The maximum Small Block Chevy head BAR NONE! This is the biggest, baddest head possible.
Head is a full 5” tall from head gasket face to valve cover sealing edge. This is so the intake port can start way up at the top of the head and have a straight, near vertical run at the back of the intake valves. The whole back side of both intake valves can be seen from the port. NO COMPROMISE!
Horsepower Unlimited, how good is your engine builder.
Sheet metal intake manifolds must be used on the intake. NO COMPROMISE FOR PERFORMANCE!
8 exhaust ports per head necessitates special headers with either a 2 into 1 “Y” or eight pipes per side. NO COMPROMISE FOR MAXIMUM PERFORMANCE!
Uses standard high performance cams and standard pistons to 10.5:1 comp ratio.
Intake 440 CFM!
Exhaust 335CFM!
A race only head. Don’t even think about it for the street.
Fully water jacketed billet aluminum head
This is the head that will set every record for the small block Chevy.
Special orders only.
|
26.07.2007 at 21:19 |
1 edit. Last edited 26.07.2007 at 21:32 by askeldaja
|