register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kiireim, Võimsaim,   1 2  
Poster Message
DeeJayCris
Kiireim, Võimsaim,
Sooviks teada milline on maailma kõige võimsam ja kiireim auto, mitte üks vaid mõlemad eraldi, milline võimsaim ja milline kiireim?

oskab keegi infot jagada??

parimat!
DeeJayCris
www.deejaycris.pri.ee
20.02.2005 at 14:52
Madman
 
Kiireim, Võimsaim,
Kiireim




Võimsaim





____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
20.02.2005 at 15:06
tryku
Kiireim, Võimsaim,
Mingis vanas TM-is oli pikk nimekiri kiireim,äkiliseim ja võimsaim auto vist.
20.02.2005 at 16:05
Raunz
Kiireim, Võimsaim,
TM'is olid supersportautod, mille max võimsus küündis u 1000hj kanti
Veoautod jms on selgelt üle neist
20.02.2005 at 20:35
vvt
  
Kiireim, Võimsaim,
Kus te võtata, et see hiigelkallur sellest reaktiivautost võimsam on?

Afterburneriga militaarreaktiivmootor arendab ise 50 000 hj kanti võimsust

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.02.2005 at 23:18
devilc
Moderator
Kiireim, Võimsaim,
Thrust SSC võimsus on 100 000 hj kanti, nii et vvt'l ilmselt õigus - vaevalt sel kalluril rohkem on.
20.02.2005 at 23:29
EFTC
  
Kiireim, Võimsaim,
quote:
devilc: Thrust SSC võimsus on 100 000 hj kanti, nii et vvt'l ilmselt õigus - vaevalt sel kalluril rohkem on.

Aga palju sellel kalluril siis on? tõsine monstrum on küll... juu tal peab ikka mõni jõud olema... Nm peaks tal hea näitaja olema..
20.02.2005 at 23:47
Sebastien
Kiireim, Võimsaim,
Liebherr T282:

Cummins QSK60 2014 kW/2700 HP


Operating weight : ------------------- 201 t/443,000 lbs
Engine output : -------------------------1864 to 2014 kW/2500 to 2700 HP
Dump body capacity : -------------- 327 t/360 ton
Väände kohta infot ei leia aga silindreid tervelt 16 ja V
paigutusega.
21.02.2005 at 10:41
vr_
  
Kiireim, Võimsaim,
Lepiks nüid kokku et reaktiivjõul edasi liigub rakett ja lennuk mitte auto..
samahästi võiks miski pojengi kõige karmima mudeli vms rajale panna ja öelda see on võimas auto

____________________________
Imperialist 71
21.02.2005 at 10:53
LaSa
 
Moderator
Kiireim, Võimsaim,
quote:
Sebastien: Väände kohta infot ei leia aga silindreid tervelt 16 ja V
paigutusega.

väänet ikka on natuke... :uhoh


Edit: Samas, Cumminsi QSK78 on veel natuke jõulisem, kuni 400-tonnistele liikuritele mõeldud:


Selle mootori gaafikud on ikka suht muljetavaldavad...
21.02.2005 at 10:56 Last edited 21.02.2005 at 11:05 by LaSa (Moderator)
Madman
 
Kiireim, Võimsaim,
quote:
vr_: Lepiks nüid kokku et reaktiivjõul edasi liigub rakett ja lennuk mitte auto..
samahästi võiks miski pojengi kõige karmima mudeli vms rajale panna ja öelda see on võimas auto

Räägi seda Richard Noble'le :)

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
21.02.2005 at 11:03
LaSa
 
Moderator
Kiireim, Võimsaim,
oeh, mulle kohe meeldivad need tulpdiagrammid täna...
Aga seda Cumminsi lehelt leitud torque-graphi ma lihtsalt ei saanud jätta siia postimata...

Küsimus siis - kas maailma kõige sirgem torque-curve?
21.02.2005 at 11:21
newton
 
Moderator
Kiireim, Võimsaim,
Väändegraafiku näiline sirgus sõltub palju ka sellest, millist vertikaalset skaalat kasutada. Ja 600 pöörde pikkusi lamedaid kohti leiab ilmselt ka paljude teiste liikurite graafikutes, kuigi absoluutnumbrid on muidugi muljetavaldavad.
21.02.2005 at 11:28
muff
Kiireim, Võimsaim,
Auto on omal jõul liikuv vähemalt nelja mitte ühes reas paikneva ning maapinnaga pidevalt kokku puutuva rattaga maismaasõiduk,millel vähemalt kaks ratast on juhitavad ja vähemalt kaks vedavad.
Mingi raamat ütleb nii.
21.02.2005 at 11:48
inc13
 
Kiireim, Võimsaim,
quote:
muff: Auto on omal jõul liikuv vähemalt nelja mitte ühes reas paikneva ning maapinnaga pidevalt kokku puutuva rattaga maismaasõiduk,millel vähemalt kaks ratast on juhitavad ja vähemalt kaks vedavad.
Mingi raamat ütleb nii.


Siis järelikult ntx Trabant polegi auto :) sellel ainult 1 ratas veab ... neid on veelgi
21.02.2005 at 12:00
13piisab
 
Kiireim, Võimsaim,
quote:
LaSa:
Küsimus siis - kas maailma kõige sirgem torque-curve?

teoorias võiks (asünkroon-)elektrimootoriga väga ilusaid sirgeid joonistada. Vaja ainult sagedusmuundurit ja automaatjuhtimissüsteemi, mis mootori toitesagedust pöörete muutudes muudaks. Minu üllatuseks on võimsad sagedusmuundurid täitsa olemas - just nädalapäevad tagasi käis meil töölt läbi kondimees (igavesti uhke kaabu ja vaniga - ehk keegi siit?); siis saingi teada, et meitelgi taoline muundur olemas.
ka tööstustes on muundurid kasutusel - liinide kiiruste reguleerimiseks. Ilmselt on aga nende võimsus<10kW. Ka peaks ilmselt max rpm määrama just reaalne muundur - mitte mootor.

ehk on kaasaegsete elektrimootor+ottomootor mootorite momendikõverad kõige lamedamad/sirgemad? Või kipub neil alumine ots kõrgem olema kui ülemine (nagu trollil)?

____________________________
vanem on parem
21.02.2005 at 13:38
madis
Kiireim, Võimsaim,
Vektorjuhtimisega sagedusmuunduril võib hoida torque konstantse kuni võimsusega piiratud pööreteni.
Väga naljakas on kui asünkroonmootor teeb 10rpmi aga käega kinni hoida ei jaksa. Naljakas muidugi ainult inimestele kes asünkrooni hingeeluga kursis :)

See suur kaevanduselukas on vist generaator-mootor ülekandega ? Sellistel vist vektorjuhtimist ei kasutata, pigem mähiste ümberlülitamist. aga mine tea, uuematel äkki on ka (hind on muidugi eraldi teema :I)
21.02.2005 at 13:56
urmas
Kiireim, Võimsaim,
quote:
madis: Väga naljakas on kui asünkroonmootor teeb 10rpmi aga käega kinni hoida ei jaksa. Naljakas muidugi ainult inimestele kes asünkrooni hingeeluga kursis :)
Selle peale läheks Pärtel pöördesse: "millimeeter gaasi, 10rpm ja kets käib all ringi"
21.02.2005 at 14:01
LaSa
 
Moderator
Kiireim, Võimsaim,
quote:
13piisab:
quote:
LaSa:
Küsimus siis - kas maailma kõige sirgem torque-curve?

teoorias võiks (asünkroon-)elektrimootoriga väga ilusaid sirgeid joonistada.
khm, ma pidasin silmas siiski sisepõlemismootoreid. Trollid ja tööstusautomaatika ei ole selle foorumi teema nagu eriti... :)
21.02.2005 at 14:27
Bundy
Kiireim, Võimsaim,
Guinessi rekordid annavad kiireimaks autoks selle sama reaktiivmootoriga masina kiirusega 1,227.985 km/h

http://www.guinnessworldrecords.com/content_pages/record.asp?recordid=43540
21.02.2005 at 17:14
LaSa
 
Moderator
Kiireim, Võimsaim,
Konkreetne Thrust ju ei ole siiski selles mõttes "auto", kuna tal ju rattad ei vea. Lihtsalt tavaline ratastel reaktiivmootor.

Kiireima _auto_ tiitlit peaksid hoidma üsnagi konkurentsitult TF-autod.
21.02.2005 at 17:44
vkx
 
Kiireim, Võimsaim,
http://www.landracing.com/news/history.htm
Nende andmete järgi on tänase päeva seisuga kehtiv kiirusrekord sisepõlemismootoriga autole 409,986MPH, sõidetud 1991, koht-Bonneville, autoks-SpeedOMotive, juht-Al Teaque.
Mis on praegust kehtiv parim tulemus veerand miilil?

____________________________
Seville STS `02
21.02.2005 at 18:26
Vigurväntvõll
Kiireim, Võimsaim,
Kiireim tänavasõidu auto peaks endiselt olema Chevrolet Corvette Callaway Sledgehammer. Max. kiirus ~ 410 km/h
21.02.2005 at 20:43
Bundy
Kiireim, Võimsaim,
Äkki sobib ka Dodge Tomahawk kiireimate hulka. Neli ratast on olemas ja kaks neist veavad. Lõppkiirus 300+MPH (erinevatel andmetel isegi kuni 400MPH aga kahjuks pole keegi järgi proovinud, ainult arvutatud)

http://www.dodge.com/tomahawk/flash.html
21.02.2005 at 22:49
faust
Kiireim, Võimsaim,
Karjäärielukate hulgas rabelevad omavahel Liebherr, Komatsu ja Terex ja Caterpillar ja ehk veel keegi. Cat´i tippmudelil ca 3500 hp http://www.cat.com/cda/layout?m=37840&x=7 , Terex´il on samuti huvitavaid asju: http://www.wcsscience.com/extreme/terex.html
21.02.2005 at 23:26
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kiireim, Võimsaim,   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.