Poster |
Message |
DeeJayCris |
Kiireim, Võimsaim,
Sooviks teada milline on maailma kõige võimsam ja kiireim auto, mitte üks vaid mõlemad eraldi, milline võimsaim ja milline kiireim?
oskab keegi infot jagada??
parimat!
DeeJayCris
www.deejaycris.pri.ee |
20.02.2005 at 14:52 |
|
Madman |
Kiireim, Võimsaim,
Kiireim
Võimsaim
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
20.02.2005 at 15:06 |
|
tryku |
Kiireim, Võimsaim,
Mingis vanas TM-is oli pikk nimekiri kiireim,äkiliseim ja võimsaim auto vist. |
20.02.2005 at 16:05 |
|
Raunz |
Kiireim, Võimsaim,
TM'is olid supersportautod, mille max võimsus küündis u 1000hj kanti
Veoautod jms on selgelt üle neist |
20.02.2005 at 20:35 |
|
vvt |
Kiireim, Võimsaim,
Kus te võtata, et see hiigelkallur sellest reaktiivautost võimsam on?
Afterburneriga militaarreaktiivmootor arendab ise 50 000 hj kanti võimsust
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.02.2005 at 23:18 |
|
devilc
Moderator |
Kiireim, Võimsaim,
Thrust SSC võimsus on 100 000 hj kanti, nii et vvt'l ilmselt õigus - vaevalt sel kalluril rohkem on. |
20.02.2005 at 23:29 |
|
EFTC |
Kiireim, Võimsaim,
quote: devilc: Thrust SSC võimsus on 100 000 hj kanti, nii et vvt'l ilmselt õigus - vaevalt sel kalluril rohkem on.
Aga palju sellel kalluril siis on? tõsine monstrum on küll... juu tal peab ikka mõni jõud olema... Nm peaks tal hea näitaja olema.. |
20.02.2005 at 23:47 |
|
Sebastien |
Kiireim, Võimsaim,
Liebherr T282:
Cummins QSK60 2014 kW/2700 HP
Operating weight : ------------------- 201 t/443,000 lbs
Engine output : -------------------------1864 to 2014 kW/2500 to 2700 HP
Dump body capacity : -------------- 327 t/360 ton
Väände kohta infot ei leia aga silindreid tervelt 16 ja V
paigutusega. |
21.02.2005 at 10:41 |
|
vr_ |
Kiireim, Võimsaim,
Lepiks nüid kokku et reaktiivjõul edasi liigub rakett ja lennuk mitte auto..
samahästi võiks miski pojengi kõige karmima mudeli vms rajale panna ja öelda see on võimas auto
____________________________
Imperialist 71 |
21.02.2005 at 10:53 |
|
LaSa Moderator |
Kiireim, Võimsaim,
quote: Sebastien: Väände kohta infot ei leia aga silindreid tervelt 16 ja V
paigutusega.
väänet ikka on natuke...
Edit: Samas, Cumminsi QSK78 on veel natuke jõulisem, kuni 400-tonnistele liikuritele mõeldud:
Selle mootori gaafikud on ikka suht muljetavaldavad...
|
21.02.2005 at 10:56 |
Last edited 21.02.2005 at 11:05 by LaSa (Moderator)
|
Madman |
Kiireim, Võimsaim,
quote: vr_: Lepiks nüid kokku et reaktiivjõul edasi liigub rakett ja lennuk mitte auto..
samahästi võiks miski pojengi kõige karmima mudeli vms rajale panna ja öelda see on võimas auto
Räägi seda Richard Noble'le
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
21.02.2005 at 11:03 |
|
LaSa Moderator |
Kiireim, Võimsaim,
oeh, mulle kohe meeldivad need tulpdiagrammid täna...
Aga seda Cumminsi lehelt leitud torque-graphi ma lihtsalt ei saanud jätta siia postimata...
Küsimus siis - kas maailma kõige sirgem torque-curve?
|
21.02.2005 at 11:21 |
|
newton Moderator |
Kiireim, Võimsaim,
Väändegraafiku näiline sirgus sõltub palju ka sellest, millist vertikaalset skaalat kasutada. Ja 600 pöörde pikkusi lamedaid kohti leiab ilmselt ka paljude teiste liikurite graafikutes, kuigi absoluutnumbrid on muidugi muljetavaldavad. |
21.02.2005 at 11:28 |
|
muff |
Kiireim, Võimsaim,
Auto on omal jõul liikuv vähemalt nelja mitte ühes reas paikneva ning maapinnaga pidevalt kokku puutuva rattaga maismaasõiduk,millel vähemalt kaks ratast on juhitavad ja vähemalt kaks vedavad.
Mingi raamat ütleb nii. |
21.02.2005 at 11:48 |
|
inc13 |
Kiireim, Võimsaim,
quote: muff: Auto on omal jõul liikuv vähemalt nelja mitte ühes reas paikneva ning maapinnaga pidevalt kokku puutuva rattaga maismaasõiduk,millel vähemalt kaks ratast on juhitavad ja vähemalt kaks vedavad.
Mingi raamat ütleb nii.
Siis järelikult ntx Trabant polegi auto sellel ainult 1 ratas veab ... neid on veelgi |
21.02.2005 at 12:00 |
|
13piisab |
Kiireim, Võimsaim,
quote: LaSa:
Küsimus siis - kas maailma kõige sirgem torque-curve?
teoorias võiks (asünkroon-)elektrimootoriga väga ilusaid sirgeid joonistada. Vaja ainult sagedusmuundurit ja automaatjuhtimissüsteemi, mis mootori toitesagedust pöörete muutudes muudaks. Minu üllatuseks on võimsad sagedusmuundurid täitsa olemas - just nädalapäevad tagasi käis meil töölt läbi kondimees (igavesti uhke kaabu ja vaniga - ehk keegi siit?); siis saingi teada, et meitelgi taoline muundur olemas.
ka tööstustes on muundurid kasutusel - liinide kiiruste reguleerimiseks. Ilmselt on aga nende võimsus<10kW. Ka peaks ilmselt max rpm määrama just reaalne muundur - mitte mootor.
ehk on kaasaegsete elektrimootor+ottomootor mootorite momendikõverad kõige lamedamad/sirgemad? Või kipub neil alumine ots kõrgem olema kui ülemine (nagu trollil)?
____________________________
vanem on parem |
21.02.2005 at 13:38 |
|
madis |
Kiireim, Võimsaim,
Vektorjuhtimisega sagedusmuunduril võib hoida torque konstantse kuni võimsusega piiratud pööreteni.
Väga naljakas on kui asünkroonmootor teeb 10rpmi aga käega kinni hoida ei jaksa. Naljakas muidugi ainult inimestele kes asünkrooni hingeeluga kursis
See suur kaevanduselukas on vist generaator-mootor ülekandega ? Sellistel vist vektorjuhtimist ei kasutata, pigem mähiste ümberlülitamist. aga mine tea, uuematel äkki on ka (hind on muidugi eraldi teema :I) |
21.02.2005 at 13:56 |
|
urmas |
Kiireim, Võimsaim,
quote: madis: Väga naljakas on kui asünkroonmootor teeb 10rpmi aga käega kinni hoida ei jaksa. Naljakas muidugi ainult inimestele kes asünkrooni hingeeluga kursis
Selle peale läheks Pärtel pöördesse: "millimeeter gaasi, 10rpm ja kets käib all ringi" |
21.02.2005 at 14:01 |
|
LaSa Moderator |
Kiireim, Võimsaim,
quote: 13piisab: quote: LaSa:
Küsimus siis - kas maailma kõige sirgem torque-curve?
teoorias võiks (asünkroon-)elektrimootoriga väga ilusaid sirgeid joonistada.
khm, ma pidasin silmas siiski sisepõlemismootoreid. Trollid ja tööstusautomaatika ei ole selle foorumi teema nagu eriti...
|
21.02.2005 at 14:27 |
|
Bundy |
Kiireim, Võimsaim,
Guinessi rekordid annavad kiireimaks autoks selle sama reaktiivmootoriga masina kiirusega 1,227.985 km/h
http://www.guinnessworldrecords.com/content_pages/record.asp?recordid=43540 |
21.02.2005 at 17:14 |
|
LaSa Moderator |
Kiireim, Võimsaim,
Konkreetne Thrust ju ei ole siiski selles mõttes "auto", kuna tal ju rattad ei vea. Lihtsalt tavaline ratastel reaktiivmootor.
Kiireima _auto_ tiitlit peaksid hoidma üsnagi konkurentsitult TF-autod. |
21.02.2005 at 17:44 |
|
vkx |
Kiireim, Võimsaim,
http://www.landracing.com/news/history.htm
Nende andmete järgi on tänase päeva seisuga kehtiv kiirusrekord sisepõlemismootoriga autole 409,986MPH, sõidetud 1991, koht-Bonneville, autoks-SpeedOMotive, juht-Al Teaque.
Mis on praegust kehtiv parim tulemus veerand miilil?
____________________________
Seville STS `02 |
21.02.2005 at 18:26 |
|
Vigurväntvõll |
Kiireim, Võimsaim,
Kiireim tänavasõidu auto peaks endiselt olema Chevrolet Corvette Callaway Sledgehammer. Max. kiirus ~ 410 km/h |
21.02.2005 at 20:43 |
|
Bundy |
Kiireim, Võimsaim,
Äkki sobib ka Dodge Tomahawk kiireimate hulka. Neli ratast on olemas ja kaks neist veavad. Lõppkiirus 300+MPH (erinevatel andmetel isegi kuni 400MPH aga kahjuks pole keegi järgi proovinud, ainult arvutatud)
http://www.dodge.com/tomahawk/flash.html |
21.02.2005 at 22:49 |
|
faust |
Kiireim, Võimsaim,
Karjäärielukate hulgas rabelevad omavahel Liebherr, Komatsu ja Terex ja Caterpillar ja ehk veel keegi. Cat´i tippmudelil ca 3500 hp http://www.cat.com/cda/layout?m=37840&x=7 , Terex´il on samuti huvitavaid asju: http://www.wcsscience.com/extreme/terex.html |
21.02.2005 at 23:26 |
|