Poster |
Message |
Fog |
ARK ja mootorivahetus
Mille järgi teeb ARK kindlaks mootori parameetrid?
Asi selles, et GM'i 3.4 mootorit on toodetud 160...185 hobeselistena, ja lubatud piiridesse(+30%) mahub 175 hobest.
Teine küssa on, et kas mootorit on võimalik legaalselt "piirata". Tean et tsiklitele panevad piirajaid paar kohta peale, koos vastava sertifikaadiga, mida ARK aksepteerib.
Fog@fiero isu on tekkinud jälle.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.02.2005 at 12:39 |
|
Vanaisa Moderator |
ARK ja mootorivahetus
Ma pakun, et vahet pole - kui on 3,4 mootor ja samalt/õigelt tootjalt, ei hakka keegi võimsust mõõtma.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.02.2005 at 12:43 |
|
Fog |
ARK ja mootorivahetus
Ehk siis on reaalne tuua meerikamaalt ka näiteks 3.4DOHC mootoriga isend ja _legaalselt_ arvele saada?
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.02.2005 at 12:46 |
|
Vanaisa Moderator |
ARK ja mootorivahetus
VIN sisaldab muule infole lisaks ka mootori marki
Näide :
Body Style:SEDAN 4 DR
Engine:5.7L V8 TBI OHV 16V
Fuel:GASOLINE
Driveline:REAR WHEEL DRIVE
Manufactured in:UNITED STATES
Year/Make/Model:
Safety Equipment:
ARKi taadid ilmselt saavad sama pildi ette ja kui naine hommikul süüa ei teinud ja tuju paha, siis võivad hakata vaatama, kas mootor karpa, pritse vms - ei julgeks pead panti panna....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.02.2005 at 13:00 |
|
Fog |
ARK ja mootorivahetus
Mootori küljes VIN'i ju pole, see on auto ID, või olen ma millestki väga valesti aru saanud?
Küsimus ongi selles, et swap teha legaalselt. Swapi ülevaatamisel otsivad nad mootoripealt ju mingi koodi, mille järgi leiavad antud mootori karakteristikud?
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.02.2005 at 13:06 |
|
Vanaisa Moderator |
ARK ja mootorivahetus
sain aru, et tahad juba tuua muudetud mootoriga.
Kui siin swapid, siis mina sinu asemel ei läheks üldse ARKi torkima.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.02.2005 at 13:23 |
|
Madman |
ARK ja mootorivahetus
3.4 stroker ja ei saa keegi muhvigi aru
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.02.2005 at 13:27 |
|
13piisab |
ARK ja mootorivahetus
quote: Fog: Mootori küljes VIN'i ju pole, see on auto ID, või olen ma millestki väga valesti aru saanud?
minu reaktsioon oli sama...
kuna Sul on tegemist ümberehitusega, peaksid oma küsimustega pöörduma juba mitte ARK poole - vaid ARK poolt tunnustatud ekspertide poole (tuulasin natuke ARK lehel):
http://www.ark.ee/atp/index.html?id=497
...sest just nemad peavad ehituse üle vaatama ning selle ohutuse eest oma saba-sarvedega vastutama. Ilmselt peavad nad siis ka legaalsusega kursis olema - ning teadma, kuidas seadust praktikas väänata annab.
edit: sorri, mu jutt siis siin ehitamise kohta kehtib - valmiskauba importimise puhul ei kehti ilmselt
____________________________
vanem on parem |
23.02.2005 at 13:29 |
Last edited 23.02.2005 at 13:31 by 13piisab
|
Fog |
ARK ja mootorivahetus
ehitamise jutt on ka hea.
hetkel pole autot ega mootorit. On kiire fiero isu ja piisavad finantsid tulekul.
Kui asja mitte-legaalselt teha siis odavaim variant 3.8+4T60. Neid leidub ka eestis. "Aga" on see, et eeldab 2.8 mootoriga(vähemalt paberites) vihmavarju.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.02.2005 at 13:40 |
|
Madman |
ARK ja mootorivahetus
3.8 on juba teise plokiga ju. Ega neid vihmavarjusid siin eriti ei vedele. Minu oma küll ei saa
Otse ümberehitatud auto toomise kohta saatsin pühap. päringu ära, vastust veel ei ole.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.02.2005 at 13:47 |
|
Jörm |
ARK ja mootorivahetus
Ma nägin veebis ühte palju lahedamat saiti, kus Fierole pandi caddy northstar mootoreid vahele, hind vist 7k USD kanti. Ja kuis sellest veel väheks jääb, siis pannakse põhjatähele veel puhur kah peale.
____________________________
Amper Racing |
23.02.2005 at 13:48 |
|
Vanaisa Moderator |
ARK ja mootorivahetus
quote: Jörm: Ma nägin veebis ühte palju lahedamat saiti, kus Fierole pandi caddy northstar mootoreid vahele, hind vist 7k USD kanti. Ja kuis sellest veel väheks jääb, siis pannakse põhjatähele veel puhur kah peale.
See firma näiteks:
http://www.design1systems.com/northstar/index.html
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.02.2005 at 13:50 |
|
Fog |
ARK ja mootorivahetus
quote: Jörm: Ma nägin veebis ühte palju lahedamat saiti, kus Fierole pandi caddy northstar mootoreid vahele, hind vist 7k USD kanti. Ja kuis sellest veel väheks jääb, siis pannakse põhjatähele veel puhur kah peale.
Palju jahutud teema, fierole on pandud igasugu mootoreid, praegu on küsimus mida legaalselt saab.
Madman: Selles ongi asi, et kere toomine + mootori toomine + ehitus >$$$ kui valmis masina toomine
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.02.2005 at 13:54 |
Last edited 23.02.2005 at 13:56 by Fog
|
13piisab |
ARK ja mootorivahetus
mul järjekordne ARK-kogemus mootorivahetusega. Ei läinud nii libedalt, kui vaja. Aga lõpp siiski hää.
ehk on kellelegi kasulik õigusenõudmisel. Kopi-peist säält:
1) eile - sõidan hommikul Sauele. Maksan lõivud jne. Aga kuuldes mootorivahetusest saadetakse autot ette näitama. Mehed, kellele ette näitama pean, ajavad joga ümberehitusest ja räägivad Tallinna ARKist kui ainukesest, kel võimu mind aidata. Jama jutt loomulikult - aga ei õnnestu mul neile eriti pikka koolitust pidada, kuna see tundub oma aja raiskamisena. No ok, lähen siis pealinna - seal õnnestus mul 2a tagasi ju "reasoldatitele" selgeks teha, mis on ümberehitus ja mis mitte. Et ehk on vahepeal asjalood veelgi paranenud - ja tühipalja tehnikavahetuse tõttu ei hakata mulle ümberehitusest soiguma...
2) Mäepealse. Angaar. Kõik on kena - täpselt nii kaua kui avastatakse, et nüüd saastab moto rohkem (katalisator bolshe netu zhe). "Heaga" ei saa. Ok, sikutame siis teist niiti...
3) marsin Mäepealse offississe, palun Andres Sootsi jutule. Ta on mu eelnevast kogemusest mõistlik mees, kel piisavalt mõistust asjade õige nurga alt vaatamiseks ning küllalt võimu selle vaatenurga õigekskuulutamiseks. Seisan all, ootan tagasisidet. Peagi on rõõmustav kõne: "Ma ei näe probleemi". Palun, et ka angaari-mehed sellest teadlikuks saaksid. Ootan. Uus kõne - "angaarist tuli arvestatavaid vastuargumente".
Lepime kokku, et saan sama päeva jooksul teadam, kuidas asjalood jäävad.
4) tööl. Uurin seadusi - aga õiget ei leia. Kiikan veelkord ARK kodulehte - ja voila:
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=503
"Asendusmootorina on lubatud paigaldada valmistaja poolt sellele automudelile ette nähtud valikusse kuuluvaid mootoreid."
PUNKT. Ei mingeid erandeid. Kui tehas pannud, siis lase käia! Allpool olevad kitsendused kehtivad juba mingi "võõra" mootori aiste vahele toppimisel (kust ka heitgaasid - vt punkt 3).
5) Andres Sootsi kätte ei saa - aga mingi aja pärast helistakse ja teatakse, et "ok-ok, laseme seekord asja ää teha". Eks ma vigisen vahele sel kodulehe-teemal. Et kui leht ütleb, siis peab saama. Et muud vastust kui "jah" ma niikuinii ei aktsepteeri.
6) täna - marsin taas ARKi - loomulikult on eelmisel päeval registreerimiseelsele ÜV-le vale otsus pandud. Selle muutmiseks pean siis - paber näpus - angaari marssima. Ei näe sellel mingit tarvidust - normaalse töökorralduse korral võib töötaja telefonis paluda teisel otsus ää muuta.
Angaaris käib parajasti soigumine mingi Suburbani udutule markeeringu kohta. No kämmoon - sellisele asutusele maksan ma siis palka...
7) lõpuks saan oma passi-numbrid kätte. Peaksin vist rõõmus olema? Ausaltöelda ei ole.
kokkuvõte:
Saue - täiesti otsustus- ja vastutusvõimetud tüübid, kes kõik enamat kui kerenumbri kontrollimist vajava Tallinna saadavad.
Tallinn - üks jube tähenärimine. Töötajad ei tea isegi, mis seaduse tähti nad närida üritavad - ning miks nad seda teevad. Pealegi tundub, et nende haridustase pole piisav seaduse lugemiseks. Reaalsustaju: null. Esimene kord angaarist väljudes küsisin kah, et kas ma peaksin nüüd kerenumbri masinal välja vahetama? Et kui seadus sellist asja soodustab, siis palun väga - mina selle ees risti ette ei löö ja aega võtab see kõigest pool päeva. Säästan veel 1600eek, kuna esmaregamine jääb siis ju ära... Selline lähenemine ajas mehel juhtme kokku. Eks ta ole jah - lihtsam on udutule peal E-tähte otsida, kui asju natuke kaugemalt vaadata. Hakkan juba pihta saama, miks ameeriklaste omanikud "barrikaadidele" ronivad...
____________________________
vanem on parem |
07.09.2005 at 09:59 |
|
MGartin |
ARK ja mootorivahetus
GM 2.8 V6 blokk on ju praktiliselt identne GM3.4 V6(1993-1995)-omaga... hell with the ARK!
____________________________
Pre-War to Post-War to Classic car
'60
'35
'28
'62
'63
'68
'46
|
08.09.2005 at 21:19 |
|
Mell |
ARK ja mootorivahetus
Mul kisub ka sinna suunda...et hell with the ark!
http://www.rover-club.org/files/uploads/622.jpg
Kaks nädalat ja kolm ARK külastust on nüüd viinud asja sinnamaani...
Kõgepealt tegin vabas vormis avalduse,nagu nõuti...lisasin veel pildimateriali ja netiviiteid,et mis mootor see C40SE on...ilmselt ilma süvenemata visati keelduv vastulause selle 30% kubatuuri ja 20% võimsuse piiri ületamise pärast.
Haarasin siis telehvoni ja üritasin seletada,et C40SE on Opeli tehase mootoritähis ja seda mootorit sai omal ajal Sena/Omega peale täitsa Opeli salongist tellida ja see oli tehase poolt aksepteeritud!Et seal see 30/20/10% pole vajalikud...Tõestust sellele?Jah,et teil on registris näiteks üks Opel Senator nr. see ja see sellise mootoriga täitsa arvel ja...seepeale vastati tuimalt,et Senator on Senator ja mitte Omega!
Selge,kõik ei saa kõigega kursis olla,tallasin ARKi kohale.
Poolvägisi sain sekretäri lauast mööda 4korrus,haarasin asjaga tegelenul nööbist ja tegin tal internetis näiteks selle lehe lahti:
http://www.senatorman.de/opel_omega_a.htm
näitan siis konkreetselt sealt altpoolt "... spitzmodell Omega Irmscher 4,0...C40SE 272ps jne..."et on olemas ka Omega peal,et lihtsalt selliseid telliti väga vähe,Omega oli rohkem tööauto ja Sena peal oli tippvariant edukam jne...ja et üldse Sena/Omega sama alusvanker/pidurid/rooliosa ja et kuna minu Omega ennem 3,0 24v oli,siis ka seal samad kõige suuremad pidurid ja sama vedrustus jne,mis C40SE aluseks kasutati...seega ei kannata ohutus ega muu...tundub,et tüüp sai aru ja sean end minekule,käes tegelase lubadus,et uurib asja veel ja annab paari päeva jooksul uue vastuse!Jess...
Eile hommiku siis lõpuks tuligi kauaoodatud kõne ja mis ma kuulen:saatsime tehasesse järelpäringu ja sellist mootorit pole Omega mootorivalikus,nii et kahjuks jääme oma keelduva vastuse juurde!
No mida v...,lõpuks pika pinnimise peale saan teada,et tehas=mingi asutus nimega Opel Baltic...!Kammoon,loomulikult mingi teise korruse triiksärgi ja lipsuga töll (kes on sellises firmas tööl mitte sellepärast,et ta Opeli fänn oleks ja automargi ajaloost midagi teaks,vaid kuna juhatuse esimees on sugulane...ja kelle tööks ilmselt on Meriva ja Combo garantiiprobleemide tehasele edastamine ja kellel on sügavalt pooh,mis Opel kümme või kakskümmend aastat tagasi tegi...)ei tea asjast midagi.
Küsin siis,et kas see näidatud internetileht ja veel 1000 vastet,mis Google Omega C40SE peale annab,on kõik jama?Jah,nemad ei saa seda aluseks võtta...nendel on ametlik vastus laual,et sellist mootorit Omegale pole pandud...üritan veel seda nende reg.olemasolevat Senatori mainida,seepeale öeldakse,et jah,Senatore 4liitriseid võib ehitada,palun väga...aga Omega jaoks paluks tuua siis tehasest ametlik kinnitus,et Opel seda C40SE aksepteeris Omegal.Punkt.
Kuna puudub absoluutselt igasugune idee,kuidas tehasest sellist paberit saada,siis...tuleb vist 3,0 klapikambrikaas peale kruvida,C40SE plokilt maha käiata ja minna autot ARKi muude ümberehituste regamiseks ette näitama?
Mul küll puudub hetkel võimalus minna Rüsselheimi tehase uksi kulutama,et meie ARK jaoks veenvat paberit sealt välja võidelda...
Vot selline lugu siis minu saaniga...
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
10.09.2005 at 14:30 |
|
RannoT |
ARK ja mootorivahetus
Kusjuures ülemise jutu jätkuks soovitaks,
justnimelt saata kiri või e-mail Opeli tehasesse Saksas - paremal juhul Saksa keeles
ja muuseas ära mainida selle Opel Balticu esindaja nimi ka kes sellist joga ajas.
Ja küsida paberid või siis Certi selle auto ja mootori kohta.
Need on täiesti olemas ja vägagi aktsepteeritavad asjad.
Võib olla üllatud...
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
|
10.09.2005 at 14:53 |
Last edited 10.09.2005 at 14:54 by RannoT
|
Silwer |
ARK ja mootorivahetus
Kõige pealt mine sinna Opel Baltic'usse. Pane vanale alustuseks vastu tatti ja siis palu tal kiiremas korras uus paber õigete andmetega vormistada ARK nimele.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
10.09.2005 at 15:32 |
|
tfr |
ARK ja mootorivahetus
quote: Silwer666: Kõige pealt mine sinna Opel Baltic'usse.
Opel Balticut ei ole kohe kindlasti olemas, on miski pisike punt nimega GM Baltic, kes allub sellisele asutusele nagu "GM Central & Eastern Europe".
Ma ise olen suhelnud peamiselt selle GM C&EE pr-inimestega, aga võin üritada mingeid kontakte välja ajada, kui vaja. |
10.09.2005 at 18:27 |
|
vvt |
ARK ja mootorivahetus
Kas selle GM-kontoora asemel mingi müügiesindus a'la Ascar abiks ei ole?
Tühja ta midagi sinna Saksamaale saatis, vana sokkis sulle niisama.
Kui see jutt tõsi on mis kirjutasid (et 4.0 mootorit on saadud salongist tellida) - siis ei saa Opeli vastus kuidagi negatiivne olla.
Kuigi - sellises banaanariigis tingib riik ise selle, et neid tüssatakse igal sammul. Kuskil Soome arkis oleks selline bürokraatia mõeldamatu.
Aga ära vormista. Miks seda vaja - kindlustus kallim ja nii edasi. Käia need kirjad maha - võin kinnitada, et ülevaatuspunktides olevad kodanikud ei ole piisavalt pädevad, et neil vahet teha. Kõik. Punkt. Käitu nagu riigis kombeks - varasta, vassi ja peta. Sedasi saad kõige kaugemale
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.09.2005 at 18:32 |
|
rat_013 |
ARK ja mootorivahetus
quote: vvt: Kõik. Punkt. Käitu nagu riigis kombeks - varasta, vassi ja peta. Sedasi saad kõige kaugemale
OT küll, aga ka omad kogemused ametiasutustega ütlevad et isegi kui sa teed kõik mööda nööri ja nii nagu peab, siis meie banaanikas lõpetad ikka võltsides, pettes ja vassides, tõestamaks seda mis on ametlikult juba tõestatud
____________________________
impreza n/a |
10.09.2005 at 20:09 |
|
Sebastien |
ARK ja mootorivahetus
Egas kelmusega kaugele jõua aga aususega ei liigu paigastki... |
10.09.2005 at 21:45 |
|
Madman |
ARK ja mootorivahetus
quote: Madman: Otse ümberehitatud auto toomise kohta saatsin pühap. päringu ära, vastust veel ei ole.
Vahepeal täitsa meelest ära juba läinud aga infoks siis niipalju et ARK meestel vist vastuse kirjutamine veel pooleli. Aga minu meelest on vist neil seadusega ikkagi kohustus vastata, kasvõi midagigi. Et ei tea või uuri mujalt aga ei sõnagi.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
11.09.2005 at 00:48 |
|
kalev35 |
ARK ja mootorivahetus
quote: RannoT ...justnimelt saata kiri või e-mail Opeli tehasesse Saksas - paremal juhul Saksa keeles
ja muuseas ära mainida selle Opel Balticu esindaja nimi ka kes sellist joga ajas (see pole ehk nii tähtis, küll sell teab ise - töökoha kaotus garanteerit).
Ja küsida paberid või siis Certi selle auto ja mootori kohta.
Need on täiesti olemas ja vägagi aktsepteeritavad asjad.
Võib olla üllatud...
küsiksin tehase arvamust sellise combo toimivuse ja kohta, näidates olemasolev ja kavandatav.
soovitan seda varianti - kiirem, kindlam, puhtam
... ja siis selgub kindel tegevuskava.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
11.09.2005 at 20:45 |
|
Mell |
ARK ja mootorivahetus
Vahepeal siis kuuke mööda läinud...tookord ikkagi võtsin kätte ja kribasin mingi laias laastus tutvustava jutu oma mure kohta valmis (et kui mingit vastukaja üldse tuleb,siis saab juba sõnaraamatu ligi võtta ja tehniliste terminite kaudu selgeks teha,mida vaja...)ja meilisin kuhugi Oopli tehase üldmeilile,kus see suure maja sügavustesse ilmselt kaduski
Igaks juhuks saatsin hiljem sama jutu vähe muudetult Irmscherisse ka edasi...et äkki seal mõnel ätil läheb oma kunagist tippsaavutust meenutades süda soojaks ja viitsivad enda jaoks tühja tööd teha ning kuhugi nende jaoks karup...e midagigi vastata
Ja ennäe,seal ei läinud mitte kahte nädalatki :
quote: Kellelt: "Gregusch, Guenter"
Kellele:
CC: "Braun, Ulli"
Saadetud: 05.10.2005 12:47:49
Pealkiri: WG: Irmscher Online
Sehr geehrter Herr Wiese,
für den Umbau des Omega- A mit dem Irmscher C40SE Motor gibt es kein Gutachten!
Diese Fahrzeuge wurden außschließlich bei Irmscher umgebaut, anschließend wurden sie von einem amtlich anerkannten Sachverständigen für den Kraftfahrzeugverkehr nach § 21 StVZO als Einzelabnahme begutachtet und der Umbau in den Deutschen Kraftfahrzeugbrief eingetragen.
Im Anhang finden Sie die Motordaten des C40SE Motors (aus dem Zusatz zur Bedienungsanleitung des Senator- B, der den gleichen Motor hat).
Mit freundlichen Grüßen
Günter Gregusch
- Produktentwicklung -
- Homologation -
Irmscher GmbH
Fon: ++49/7151/971 266
Fax: ++49/7151/971 274
mailto:guenter.gregusch@irmscher.de
www.irmscher.de
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Braun, Ulli
Gesendet: Dienstag, 4. Oktober 2005 16:33
An: Gregusch, Guenter
Betreff: WG: Irmscher Online
Haben wir was für den?
Mit freundlichen Grüßen
i.A.
Ulli Braun
- Vertrieb Inland / Aftersales -
Irmscher International GmbH
Fon: ++49/7151/971-336
Fax: ++49/7151/971-1333
mailto: ulli.braun@irmscher.de
www.irmscher.de
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Pianka.Sabrina
Gesendet: Montag, 26. September 2005 10:22
An: Braun, Ulli
Betreff: WG: Irmscher Online
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Online@Irmscher.de [mailto:Online@Irmscher.de]
Gesendet: Montag, 26. September 2005 01:38
An: Info
Betreff: Irmscher Online
required-email => mell.tuus@mail.ee
required-name => Meelis Viese
position =>
company =>
category => Privatperson
areacode => +372
fon => 5059680
areacode2 =>
fax =>
address1 =>
address2 =>
postcode =>
city =>
country => Estland
feedback => Guten Tag für euch alle!
Schuldigung,wenn mein deutsch nicht sehr gut ist...aber hoffe,das Sie verstehen mein Problem.
Ich habe ein Opel Omega A Caravan Bj.93.Früher war diese auto mit C30SE Motor,aber jetzt habe ich da Irmscher ehemalige spitzmotor,vierliter C40SE montiert. Früher habe ich im Internet viele links gesehen (z.B:www.senatorman.de),wo kann man info finden,das beim Irmscher auch Omega mit C40SE gab...deshalb habe ich gedacht,das kein problem gibt mein Omega auch in unser Verkehrsamt amtlich registrieren. Aber leider ist es jetzt ein groBes Problem.Weil diese Motor sehr selten ist und in unser Verkehrsamt in Estland ist nie früher eine solches Omega registriert!Und auch unser Opel-Dealer(GM Baltic)weiB nichts aus C40SE !!!Jetzt ist für mich nur ein möglichkeit:ich muB selbst für unser Verkehrsamt irgendwelche amtliche Prüfung (Papier,Cert oder etwas änliches...von euch oder von Opel/GM) bringen,das Sie(Irmscher)oder Opel/GM damals (1991-1993)C40SE in Omega akzeptiert seid.Ist das möglich,oder können Sie irgendwelche kontakt geben,wo dieses amtliche Prüfung Fragen?In Deutschland gibt es doch viel Omegas mit C40SE?? Oder anderweise muB wegen Bürokraten in unser Verkehrsamt mein nettes Omega(was hat für mit viel Geld und Arbeit gekostet) zum ersatzteilen ausschlachten.Hoffe,das Sie können mich helfen!
GruB aus Estland Meelis Viese
submit => eMail senden
success => http://www.irmscher.de/kontakt/I_Success.htm
Et siis lühikokkuvõte vastusest:
Omega ja C40SE jaoks ei olegi ametlikku tehase(või tüübi?)kinnitust !!!
Need vähesed Omegad C40SE mootoriga (ühe fanaatiku väitel 5tk),mis Irmscheris ümber tehti,võeti ka Saksamaal üksikkorras arvele ja teh.passi kanti see "ümberehitusena" sisse!!!
(siis erinevalt Senatorist,mida tehti kordades rohkem,ja millel oli oma tehasetähis WJR-algusega koos sinnajuurde kuuluvagate tüübikinnitustega...)
Irmscherist saadeti küll meiliga kaasa kõik C40SE registreerimiseks vajalikud andmed...aga mis sellest meil kasu
Siit moraal:ei saa ennatlikult mitteametlikel internetisaitidel leiduva baasil kuhugi õigust nõudma minna,veel vähem minna kellelegi vasta tatti panema...õnneks ise seda ka ei teinud
ARK ja GM-Baltic jäävad seekord võitjateks ja seadustes näpuga järge ajades ei olegi mul kahjuks alust midagi nõuda:kui Irmscher oma üksikud Omegad ümberehitatuna arvele võttis,siis Opel Omega ametliku tippmudeli võimsust ületab C40SE üle 30% ja töömahtu üle 20%...
Tuleb ikkagi C30SE klapikambrikaas käiku lasta ja kogu vesi...neid mootorinumbreid ja 4.0 tähist plokilt ma ei hakka isegi maha käiama,äkki vaja kunagi seda mootorit veel edasi müüa,milleks haruldust rikkuda....niikuinii keegi ARKis klapikambrikaanest kaugemale ei näe,sest ennast asjaga kurssi viimise eest niikuinii keegi seal lisatasu ei saa ja 4l Senatori arvele võttes mäletan küll,kui pohhui neil tegelikult oli,mis auto see on või mis seal kapoti all...saaks ainult kaelast ära
Isiklikult mul kahju ainult,et meil ümberehitustest keegi midagi kuulda ei taha ja et see mootori võimsuse,töömahu ja kaalu% kõige aluseks on...saksa Opelifoorumist inimesel sama projekt Saksamaalõhimurena tuli ära vormistada,mis katalüsaatorid ja mis heitgaasid,et selle järgi maksu maksta,siis kontrollitakse pidurite ja muu alusvankri sobivust uue mootoriga (C30SE puhul tegelikult sama mis C40SE),teised mootorinäitajad teh.passi,ja palun...
Ei tea,kas see osa Euroopast ka kunagi meile jõuab
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
05.10.2005 at 20:46 |
|
|