register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.   1 2  
Poster Message
pisike99
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Üpris naljakas on vaadata jäärajal askeldavat seltskonda, kui sinna ilmuda tõelise autoga :)
http://www.usauto.ee/pudi/ristoponso.wmv
Tegu on täiesti tavalise Formulaga.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
26.02.2005 at 15:16
newton
 
Moderator
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
:D
26.02.2005 at 15:20
Astro SS
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
2WD piikidega (olematud hobused kapoti all) lüpsab iga kell 4WD trubo autosid (tavaliste naelkummidega), paar aastat tagasi proovitud ;)

PS! Kas sõitsid Klooga väiksel järvel ?

Kas Firel on trection -control ka peal ?



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
26.02.2005 at 15:25
rat_013
 
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
näh, veel jäärada. küll "valede" autodega, aga mis siis :D
http://www.tjchosting.com/~osenwork/sigdal/sigdal05.ow.wmv
edit: 140 mega :P

____________________________
impreza n/a
26.02.2005 at 17:19 Last edited 26.02.2005 at 17:31 by rat_013
pisike99
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Kloogal jah. Traccontrol ja ABS on aga loomulikult oli kaitse väljas. Sellest Pontust saab üldse ilmselt selleotstarbeline auto. Vaatame, mis teha annab ;)

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
26.02.2005 at 17:25
Max3,0
 
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
oi johhaidiii kus oleks tahtnud seda oma silmaga näha mis näoga teid sealt evo roolist vaadati :D

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
26.02.2005 at 19:38
Cardo
 
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
quote:
Cardo: on ka 2wd-piik roolis piikidega subaruid lüpstud ja miks nii suur pikivahe :) ...
käisin ise neljapäeval kloogal ja üks pisike jaris tegi ilusat sõitu.
26.02.2005 at 22:13
pisike99
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Homme peaks jälle minema.
Ajage ka oma masinavärgid välja, ehk tekib võistlusmomentigi...

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
26.02.2005 at 22:14 Last edited 26.02.2005 at 22:15 by pisike99
Cardo
 
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
omme bmw-klubiga kahalasse , sealgi piisavalt suur järv
26.02.2005 at 22:44
Astro SS
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Kahju ,et mu naine 4WD mitsuga sõidus on , sellega on lahe Subarusid kiusata ;)

Mis kell plaanid minna? Ehk leian Usaraua.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
26.02.2005 at 22:45
rai
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
quote:
2WD piikidega (olematud hobused kapoti all) lüpsab iga kell 4WD trubo autosid (tavaliste naelkummidega), paar aastat tagasi proovitud
Natuke totakas võrdlus ühel on pidamine teisel pole.
26.02.2005 at 22:47
Astro SS
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
quote:
rai:
quote:
2WD piikidega (olematud hobused kapoti all) lüpsab iga kell 4WD trubo autosid (tavaliste naelkummidega), paar aastat tagasi proovitud
Natuke totakas võrdlus ühel on pidamine teisel pole.
Selgita pisut?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
26.02.2005 at 22:51
rai
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Piikidega auto pidamine on jääl parem kui mõne auto suverehvil kuival asfaldil, ja mis kasu on sul sellest neljaratta veost ja suurtest hobujõududest kui sul see kuidagi maaga kokku ei haaku.
26.02.2005 at 22:57
Astro SS
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
2Wd piikidega on sama suur eelis 4wd naelkummidega kui märjal asfaldil 4wd suverehvidega versus 2wd suverehvidega.

Piidikega on lahe jääl sõita , nagu kuival asfaldil ;)

Jääl sõitmiseks pole tegelikult hobused üldse tähtsad, kõige tähtsam komponent on tihend (see mis on rooli ja pedaalide vahel) alles siis pidamine.

Paar aastat tagasi sai ka Kloogal sõidetud ja kinni jäädud. Kõhe tunne tekkis siis ,kui traktor mööda sõitis ja jää hakka praksuma ja õõtsuma.

ps! jääl ei haaku mingi asi (rehvid) maaga kokku , vesi on vahel !!

to pisike : palju jää paksus oli ?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
26.02.2005 at 23:15
peep
 
Moderator
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
quote:
Astro SS:Jääl sõitmiseks pole tegelikult hobused üldse tähtsad, kõige tähtsam komponent on tihend (see mis on rooli ja pedaalide vahel) alles siis pidamine.

:D, ma olen nõus võistlema suvalise maailma rallisõitjaga samasugustel autodel, temal lamellid ja minul piigid. Rehv on nr. 1 ja siis tulevad alles oskused, hj., veoskeem jne. Loomulikult igast asjast on abi aga piik või värske nael on see, mis teeb tormosest kotka.;)

Ise veetsin tänase päeva Kahala järvel, kah soovitatav koht.
26.02.2005 at 23:30
Astro SS
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Ok, jätame piigid välja, siis on ikkagi tihend järgmisel kohal ?

edit: kui on 2 autot ,mõlemal naelad ,ühel jobuseid 100 , teisel 200 , siis kõik oleneb ikka tihendist - vähemalt mina arvan nii.

tegelikult on sarnane lugu kartidega sõites, võrdsed masinad aga vahed on finisis suured ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
26.02.2005 at 23:36 Last edited 26.02.2005 at 23:39 by Astro SS
peep
 
Moderator
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Ei ole, korralik nael on teisel kohal ja siis tulevad mängu veoskeemid ja juhioskused. Lamelliga neliveoga korraliku naelaga kaheveo vastu jäisel rajal ei saa, lumisel ehk küll.
26.02.2005 at 23:39
zeke
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
quote:
Jääl sõitmiseks pole tegelikult hobused üldse tähtsad, kõige tähtsam komponent on tihend (see mis on rooli ja pedaalide vahel) alles siis pidamine.
Eestis on lihtsalt aeglased rajad kus ei saa hp'd võidule. Nii mõnigi kord peavad arbuusi mehed daihatsu charad 4wd'le(või mis ta on) alla vanduma.

____________________________
MX-5, 116
26.02.2005 at 23:41 Last edited 27.02.2005 at 10:41 by zeke
PlyVal64
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Piigiga on nr.1 asi JÕUD. Igasugune muu asi tuleb alles peale seda. Täiesti mõttetu on jõuetu autoga piikidega mürada. Piigiga läheb lõbusaks alles siis, kui veorattale vähemalt 60-70 hobust rakendub ... ja seda korraga vähemalt kahele rattale. 1WD 50 Hj autoga piikidega sõitmine on idiootsus(proovitud, ebahuvitav:D).
Minu arvamus: jäärada ja piik on alla 4WD 250+Hj ja keskdiffer jama. Alternatiiv on lamellidega RWD(puuriga). Lumerada(vallidega), tavaline hea naelrehv ja RWD ruulib. Vaat siis on lõbu laialt ja sõidumehed eralduvad jutumeestest.
FWD kõlbab talvel üldse vaid poes õllejärel käimiseks, olgu tegu või tüberiga(Type-R).
27.02.2005 at 01:29
Joel
 
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Olin tolsamal päeval kah Kloogal ja nägin sinist Firet reipa kiirusega tuiskamas. Tol hetkel oli piigimehi päris mitu - lisaks sellele Firele veel üks must Colt GTi, valge iX bemm, valge Taunus, valge Yaris ja 2-3 Ladat. Suur rada oli erakordselt sirge, mõlematel sirgetel sain isegi oma CoupeQ'ga 130 kätte. Piikidega Coltil suutsin hädavaevu sabas püsida (oma esimese hooaja Gislaved NF3'dega), aga Fire astus juba omas tempos, sest kurvidest juba oluliselt suurema kiirusega väljudes omas ta sirgetel piisavalt rammu veelgi kaugemale eest ära minekuks. Mida kiirem rada, seda rohkem omab auto võimsus tähtsust - sigullidele ma jõudsin iga sirge peal sappa. Mööda ei hakanud trügima, sest aeglastes kohtades oli nende pidamine jälle niipalju parem, et oleks ilmselt jalgu jäänud.

Tõsiselt huvitav vaatepilt oli küll kroomitud valuvelgedega Firebirdi näha jäärajal piikide kohinal tuiskamas. Ma ise arvasin, et tegu on V6'ga, sest asjalikku häält sellest autost kõrva ei hakanud ja summuteid tundus kah vähevõitu olevat. :)

Klooga on tõsisemate jääsõidumeeste jaoks veidi halb koht, sest seal on suhteliselt palju rahvast, nende hulgas avastajaid ja näpuharjutajaid, kes võivad väga ootamatuid liigutusi teha. Kahala järvele sai eile rada sisse tehtud. Aga seal ilmselt pole jälle Subaruid... ;)

____________________________
2xV8
27.02.2005 at 08:59
JustMe
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Üleüldiselt jääl olles tasuks meeles pidada, et ei hakka niisama mööda trügima, vaid ikka ootaks ära , et esimene auto ka näeks sind ning laseks mööda, sest muidu võib tekkida mõttetut plekimölkimist või lõppeb sõit lumevallis nagu sel Firel ka kord juhtus. Väljast möödasõit pole samuti tark tegu.

Ja küsimus, et miks see Fire sealt lahkus nööri otsas?

Ning piikidega sõitmisel on jõud ikka väga oluline. Üks Mazda 323 oli kah seal piikidega , mootor 1.6 kuid ajaliselt oli ta kahjuks aeglasem kui mina 2.0 naelrehvidega. Temal 4ndat käiku kasutades hakkas hoog raugema.

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
27.02.2005 at 12:25
cyber
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Kas Klooga väikese järve puhul on tegemist selle kohaga?? http://www.regio.ee/?op=body&id=24&marker=512819|6576960||symbol_circle_anim (Natuke peab vist kaarti vähendama, millegipärast pannakse maksimaalse suurendusega).
Võiks korra vaatama minna, kui see juba algajate rajaks siin defineeriti..:)
27.02.2005 at 14:23
ArksColt
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
quote:
Joel: Olin tolsamal päeval kah Kloogal ja nägin sinist Firet reipa kiirusega tuiskamas. Tol hetkel oli piigimehi päris mitu - lisaks sellele Firele veel üks must Colt GTi, valge iX bemm, valge Taunus, valge Yaris ja 2-3 Ladat. Piikidega Coltil suutsin hädavaevu sabas püsida ...

Mina olin selle Colt`iga. Ei olnud mul piigid vaid väga kitsad piigirehvi peale pandud naelad (u 2-3mm rehvipinnast väljas) e. nn titepiigi sarnased asjad. Pärispiigiga, nagu ülejäänud piigimeestel seal, oleks pidamine ikka hoopis midagi muud olnud.
27.02.2005 at 14:42 Last edited 27.02.2005 at 19:35 by ArksColt
pisike99
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
Jõuetul autol pole piikidel minumeelest üldse pontu ja esiveolistest sai mööda just sisekurvist kuna just needsamad 275 hj hoiavad autot välja libisemast.
Sumpse oli taga 1 vähe proosalisel põhjusel- üks sarv oli püti küljest enne ära murdunud. Nööri otsas mineku põhjustas bensupump, tänaseks panime teise aga see andis ka saba (oli mingi vana, mille ma riiulist leidsin). Ühtlasi sai auto esialgu polstritest ja sees leiduvast jampsist tühjaks visatud.
Järv tundub jah olema seesama, mis kaardil. Täna oli küll rada vähe kehvemas seisus, järsemad kurvid olid jube segaseks sõidetud.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
27.02.2005 at 16:36 Last edited 27.02.2005 at 17:10 by pisike99
JustMe
Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.
See on väike järv. See alumine suurem on see kus hea rada sees on !

Peale saab sealt valge tee pealt vasakule keerates.

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
27.02.2005 at 17:15 Last edited 27.02.2005 at 17:15 by JustMe
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Jäärada õige sõidukiga on väga lõbus.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.