Poster |
Message |
mikk |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
http://www.epl.ee/artikkel_286367.html?PHPSESSID=4def824fab095305efb9e95d542abaf2
____________________________
chevrolet scottsdale 81; chevy van g20 `85 ;chevy van g20 starcraft 90;chevrolet silverado c30 84a. |
02.03.2005 at 00:02 |
|
Hõljuk |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: See oli omaniku enda süü. Ta sõitis suure autoga.
Väga hea vabandus! |
02.03.2005 at 00:13 |
|
Olds |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Midagi nii haiget pole juba ammu kuulnud...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.03.2005 at 07:32 |
|
truckerkOll |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
võin ka eksida, kuna 6,2d ehitust ei tunne aga kui auto on katusel, siis see tähendab, et õlipump on kuival ja kui moto edasi tiksub siis on jokk..?
ja vaesele mehele jääb ainult klaasikildude poolt kriimitud nahk tuba
kaastunne omanikule
____________________________
GMC c-1500 6,5TD ´95 - Life Is a Journey, so Ride with Style!
Dodge Charger ´08
|
02.03.2005 at 11:46 |
|
fire83 |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
02.03.2005 at 11:58 |
|
volli |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: truckerkOll: võin ka eksida, kuna 6,2d ehitust ei tunne aga kui auto on katusel, siis see tähendab, et õlipump on kuival ja kui moto edasi tiksub siis on jokk..?
Kui ma ka väga ei eksi siis asi 5.7 bensiin oli. Omaniku nahas ikkagi eriti olla ei tahaks. |
02.03.2005 at 12:00 |
|
vvt |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Loost moraal muidugi see, et viige aga kõik oma kallid autod mingitesse suvalistesse urgastesse, kus onu Kolja sellega õlle järel käib.......
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2005 at 12:05 |
|
IceUul |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Kuskil pilte kah autost on? Enne õnnetust... |
02.03.2005 at 16:13 |
|
smr |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: IceUul: Kuskil pilte kah autost on? Enne õnnetust...
http://carrating.org/car.php?4903
|
02.03.2005 at 16:15 |
|
JustDreaming |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Krt auto ikka täitsa mõnus enne seda kurba juhtumit. Ma kaaluks ühe tõsise lahmaka andmist sellele nn. töömehele! |
02.03.2005 at 16:56 |
|
vvt |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Pakun, et firma pääseb auto kinnimaksmisest (vähemalt ametliku menetluse korral) väga lihtsa pisiasjaga- jorsid olid kindlasti tööl "mustalt", töölepinguid, haigekassasid vms pole. Kuskilt ei õnnestu tõendada, et katuse peale selle firma töötaja keeras. Omanikud=juhtkond pärast seda keerajat lihtsalt "ei tunne" ja vaene mees pannakse (küll teenitult) puhtalt tanki. Juriidilises mõttes auto ärandati, aga politseisse firma ei teatanud, sest kuriteost teatamise aeg pole kindlalt paika pandud. Loomulikult "kavatseti seda kohe teha" aga klient tuli enne.
Kindlasti polnud ka auto tööse võtmistm kirjalikult vormistatud -puudusid töökäsud, tellimused jne, mis üldse tõendaks, et auto selle firma valduses oli. Klienti pärast "ei mäletata" enam.
Täiesti vettpidav skeem mittemaksmiseks......
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2005 at 17:06 |
Last edited 02.03.2005 at 17:08 by vvt
|
tfr |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: vvt: Pakun, et firma pääseb auto kinnimaksmisest
... mis tähendab siis seda, et omaniku ainus variant on see jorss, kes selle võttis ja üle kaela keeras, kohtusse kaevata, lasta asi kohtutäiturini minna ja siis 200 krooni kuus (sest tüüp saab kindlasti miinimumpalka, kui sedagi) oma bussiraha tagasi saada.
Parastamine keldritöökoja teemadel parastamiseks, hetkel ei tule täpselt meelde, a kas mõni aasta tagasi samasugune story mitte ühe esindusega ei juhtunud, kust mehhaanikuga "proovisõidule" läinud auto oma teekonna Laagna tee kanali sillapostide vahel lõpetas? |
02.03.2005 at 17:21 |
|
vvt |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Kallimad kohad (nt Reval) annavad vähemasti sulle peale auto loovutamist ühe eksemplari töökäsust, millega on siis fikseeritud auto üleandmise fakt. Ja kui miskit juhtub, siis ka saab nõuda.
Keldritöökodade puhul on tavalised kaks häda 1) auto üleandmist ja tööde tellimist ei fikseerita paberil 2) firmal pole niikuinii raha kinnimaksmiseks ja vastutuskindlustust ka mitte
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2005 at 17:26 |
|
Madlobster |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Tean ise prestiiskat autoesindust, mille töökojameistrid klientide autodega õhtul koju sõidavad. Ja vahest ka kässariga õue peal poosetades kliendi nina all autosi lõhuvad. Küsimus pole keldri töökodades kindlasti on väga ausaid ja korraliku tööd tegevaid töökodasi, mis ei hiilga jah välise iluga. Kuid natuke väiksema rahakotiga inimestele ainuke lahendus. Ise usaldan ainult paarile sõbrale auto jätta. Ja kui vaja mingit muud asja teha siis ainult nii, et kas teen ise või olen kõrval. Aga ega selliste sõiduhuviliste poisinulikate eest pole auto kuskil kaitstud isegi pesupoisid käivad teinekord kliendi uhke autoga omale lõunaks burgerit toomas. |
02.03.2005 at 17:49 |
|
crasher |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: tfr: ... mis tähendab siis seda, et omaniku ainus variant on see jorss, kes selle võttis ja üle kaela keeras, kohtusse kaevata, lasta asi kohtutäiturini minna ja siis 200 krooni kuus (sest tüüp saab kindlasti miinimumpalka, kui sedagi) oma bussiraha tagasi saada.
150000kr/200kr=750 kuud/12 =62.5 aastat...hmmmmmm
____________________________
I have a dream...... |
02.03.2005 at 17:58 |
|
Raceboy |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Tunnen omanikku (tal on Porsche 924 kahh), ja samal õhtul sain temaga kokku, et anda üle mõned Porsche-jupid. Kokku saades mees oli väga närvis ja räägib, et krt, mu van on vist pihta pandud.....Ega siis midagi teada olnudki, käisime mu autoga sellesama nurgataguse garaazhi ukse taga, ei kippu ega kõppu. Telefonile ka keegi ei vastanud, ja ta helistaski poolitsasse. Järgmine päev sai teada, et autot elavate kirjas enam pole. No Jõhvi-turnee jaoks kliendi autoga peab ikka eriti suur nahaalsus olema.
____________________________
www.vems.ee |
02.03.2005 at 18:06 |
|
DJ Seebimull |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Tean et Tartus selline koht nigu INFO auto peris kallis ja müüb Volvosid ja puha, igatahes oli kunagi seal üks Volli remondis. Juhtus sihuke lugu et sõjaväes üks tuttav oli samas firmas praktikal olnud ning siis kuulsin kuda meie pisi volvole oli mööda Turu tänavat rõvedalt pähe antud ning mäki parklas naisi sebitud. Vot sulle preštiiset töökoda |
02.03.2005 at 19:32 |
|
jannesm |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: tfr: Parastamine keldritöökoja teemadel parastamiseks, hetkel ei tule täpselt meelde, a kas mõni aasta tagasi samasugune story mitte ühe esindusega ei juhtunud, kust mehhaanikuga "proovisõidule" läinud auto oma teekonna Laagna tee kanali sillapostide vahel lõpetas?
Kas sa mõtled 1999.a. Laagna tee sillaposti vastu sõitnud BMW 540-t? Oli see UM-is töös? Ei julge ise kindlalt väita. Erinevus vist inimohvrites?
Igatahes väga valus mälestus, millest saab kohe-kohe viis aastat mööda.
Jannes |
02.03.2005 at 19:44 |
|
vvt |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Endal on haige komme jätta meelde odomeetri näitu enne remonti viimist. Korralikud teenindused pole kordagi vahele jäänud. Küll aga pidid kunagi ühe pesula vennad tõsiselt selgitusi andma, mismoodi sai auto õue ajamisega 2,8 kilomeetrit juurde tekkida. Aga ju oli vaja siis 2.8/4wd minekut proovida (oli jaanuarikuu)
See esinduste poolne ringiajamine tundub andeks selline rahvaluulu. Autot tööse võttes küsitakse ju km näit, mis läheb töökäsule kirja. Keegi ei keela ju võtta enne autost väljumist viimane näit. Kui see töölehel mustvalgel kirjas on, siis küll ei usu kuidagi, et keegi nii loll on, et sellega sõitma minna. Loll saab kirikus ka peksa ja kohalikke olusid teades pole arukas liigseid lahtisi otsi jätta.....ja mida rohkem on paberid korras, seda vähem tekib igasugu seppadel isu nalja teha. Oled ise konkreetne, välistab see eos juba pooled "isud".
Kui selle Vani lugu (Raceboy post) süüvida, siis teatati ju firmast, et läheb aega veel ja kui samal ajal buss Jõhvi läks, siis on ju siililegi selge, et selle firma teadmata see ei toimunud ja see keevitaja sõbra jutt on
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2005 at 19:56 |
Last edited 02.03.2005 at 19:57 by vvt
|
MossOpel |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Eks neid töökodasid on ikka s***akanti, kus töölised klientide masinate kallal rõvedusi teevad. Mulle demonstreeriti ühes värvitöökojas usa raua kõvadust...rusikaga |
02.03.2005 at 23:12 |
|
kristjan_l |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Soovitan mistahes töökotta/pesulasse minnes auto kilometraaži meelde jätta. Miks? Juhtus selline lugu: töö juures sekretär ostis tutika Saab 9-5 SE. Auto läbisõit oli u 300 km kui esimest korda pesulasse viidi. Autole järgi minnes oli läbisõit 400+ km.... Ok, pesula sassid said pärast mõnusalt kolakat, aga see saast tunne, et mingi vant on sinu armsat neljarattalist kusagil peeneks lasknud jääb ikka.
Kristjan@peseb.ise.oma.auto
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
02.03.2005 at 23:36 |
|
nacho |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
säherdused raiped tuleks tilli pidi posti otsa puua et lapsed ja naised saaks neid kivide ja tatiga pritsida, ehk läheb siis töökoja pidamise isu ära ?! Pidagu parem pesumaja ja kihutagu siis vöörad linad ymber linna peal ringi!!! |
03.03.2005 at 00:07 |
|
quattromees |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Kliendi auto võimete proovimine väga tavaline (üle - Eestiline turnee vast siiski mitte). Tuttav signapaigaldaja prestiisses margiesinduses teab täpselt rääkida, kui pikalt mingi masin ketsi annab. Mõni aasta tagasi mu värvali käes olnud ilma stange, tulede ja esivõreta autole tekkis 3 päeva jooksul 24 km juurde... Ja seda talvel!
Kummiboxis samuti olemas kogemus, kus talirehvide paigaldamiseks jäetud auto (tol hetkel oli süütelukk rikkis, nii, et luku põhi oli ajutiselt toodud armatuuri alt välja, et saaks süüte sisse ja käivitada, kuid rooliluku maha saamine käis süüteluku kaudu.), mille juurest lahkusin võtmeteta, oli teinud lukus rooliga sõidu garaashi uksest välja. Näha oli sellepärast, et betoonpõrandast olid väikesed tükid väljas ja pidev nelja vedava ratta poolt tekitatud naelte jutt lahkus koos betooni värvkattega rataste laiuselt garaashist õue...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
03.03.2005 at 01:08 |
|
ROKIPEER |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
Leheartikli kommentaari kirjutajate hulgas on ka ikka
erilisi jobusid.
Tohib yks loll kysimus: "Mida teeb 150 000 krooni maksev auto(buss) 19-aastase nolgi käes?"
Kes selle ostis ja miks? Sellistel algajatel juhtidel on paras sõita väikeautodega ja mitte ohustada end ja kõrvalisi vanade (aga võimsate) ameerika rontidega ringi kammides.
Mul küll kahju pole, et seda bussi enam ei liikle kuskil. Kohe rahulikum liigelda. Ja õhk peaks ka tiba puhtamaks jääma..
jne, jne.
Kurat pole tõesti sõnu... |
03.03.2005 at 07:23 |
|
Madlobster |
Autotöökoda mis vihkab usarauda
quote: Leheartikli kommentaari kirjutajate hulgas on ka ikka
erilisi jobusid.
Tohib yks loll kysimus: "Mida teeb 150 000 krooni maksev auto(buss) 19-aastase nolgi käes?"
Kes selle ostis ja miks? Sellistel algajatel juhtidel on paras sõita väikeautodega ja mitte ohustada end ja kõrvalisi vanade (aga võimsate) ameerika rontidega ringi kammides.
Mul küll kahju pole, et seda bussi enam ei liikle kuskil. Kohe rahulikum liigelda. Ja õhk peaks ka tiba puhtamaks jääma..
jne, jne.
Kurat pole tõesti sõnu...
Seda maksa tähelepanna, see on kadedus. Tema elu on niigi õnnetu(möödub kibstumist ja kadedust tundes). |
03.03.2005 at 08:19 |
|