register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kaks linki customi tegemisest  
Poster Message
Jarmo
  
Kaks linki customi tegemisest
Ei suutnud jätta postitamata. kaks head linki, kuidas vanad USAs ehitavad customeid.

http://www.ruffrodders.com/cgi-bin/ib/ikonboard.cgi?s=42675889034948b98c78df2e22781193;act=SF;f=51

http://www.ruffrodders.com/cgi-bin/ib/ikonboard.cgi?s=42675889034948b98c78df2e22781193;act=SF;f=50

Eesti "tegijatel" on ikka küll ja veel õppida........ja kurat teab, millal ise sellisele ligikaudselegi tasemele saaks, kui üldse....

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
02.03.2005 at 22:53
Jarmo
  
Kaks linki customi tegemisest
Ise ka neist rodidest ja customitest just huvitet ja noh, väga tasa-tasapisi ka ühtteist näpin, aga nutt tuleb peale selliseid asju vaadates....

Aga noh, eks ajaga....

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
02.03.2005 at 23:03
Maik
  
Kaks linki customi tegemisest
Lihtsalt loll küsimus - http://www.ruffrodders.com/iB_html/uploads/post-1-56997-100_0810.JPG
Miks aukudega raud parem-tugevam on,kui aukudeta ? Raua kokkuhoiuks seda vaevalt tehakse. Mingit väändumist etc seal kah otseselt olla ei tohiks...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
02.03.2005 at 23:38
hents99
  
Kaks linki customi tegemisest
Ehk lisakaalu v2hendamiseks?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
03.03.2005 at 00:04
Maik
  
Kaks linki customi tegemisest
Vb tõesti..

http://www.ruffrodders.com/iB_html/uploads/post-50-16412-100_17271.JPG

Huvitav,et vennad ei viitsi klaasi eest ära võtta . Paks kummitihend - ei tohiks ju raske olla ? Minul ntx esiklaasi ei juletud eriti keevitada - koguaeg veega jahutati (a-piilarit väljaspoolt). Et metalli pinged võivad vabalt klaasi puru tõmmata (samas,mul liimitud klaas, neil kummitihendis - vb siis ei teki nii suuri pingeid...)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
03.03.2005 at 00:40
Olds
  
Kaks linki customi tegemisest
Meil sõprusklubi Soomes tegeleb analoogsete riistapuude ehitusega. Neil seal üks choppatud 50-ndate laevuke ning neli hot rod`i. Meile kõige lähedasem inimene (kelle kaudu käib info vahetus) tegeleb selle stiili riideesemete valmistamisega. Tema koduleht pole küll veel valmis kuid midagi juba olemas: http://www.punkrodder.com/ Ingliskeelne osa veel täiesti pooleli, küll aga saab osasid eksemplare näha vajutades sisään (Soome keeles-sisene) tulbale. Kellel on huvi antud stiili riiete kohta võib vabalt ühendust võtta meie klubi liikmega, kes antud firmat Eestis esindab- Tarmo (5294044) või minuga (55919704)
Püüan saada siia ka pildi hot rod`ist, millega oli au teha tiir Soome linnakeses...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
03.03.2005 at 07:05 Last edited 03.03.2005 at 07:09 by Olds
ervin
Kaks linki customi tegemisest
quote:
Inferno: Vb tõesti..

http://www.ruffrodders.com/iB_html/uploads/post-50-16412-100_17271.JPG

Huvitav,et vennad ei viitsi klaasi eest ära võtta . Paks kummitihend - ei tohiks ju raske olla ? Minul ntx esiklaasi ei juletud eriti keevitada - koguaeg veega jahutati (a-piilarit väljaspoolt). Et metalli pinged võivad vabalt klaasi puru tõmmata (samas,mul liimitud klaas, neil kummitihendis - vb siis ei teki nii suuri pingeid...)

äkki nad ei taha, et see "võru" deformeeruks?
03.03.2005 at 09:56
MossOpel
Kaks linki customi tegemisest
Leivategija juures valmistatud Pobeda ju samuti chopatud. Eks Eestis ikka neid mehi leidub kes selliseid ilusaid asju suudaksid valmis teha, samuti ka neid, kes selliste ehitamist endale lubada suudaksid.

Ärge nüüd palun põlema minge selle postituse peale... :)
03.03.2005 at 16:06
Jarmo
  
Kaks linki customi tegemisest
Jah, eks ta on chopatud küll, aga siiki pole veel ühtegi rodi ega kustomit, millel mingeid muid custom tricke oleks man. Näiteks kasvõi nii tavaline esitulede "uputamine" või kasvõi nurkade ümardamine, nose'imine jne jne jne......
Siiamaani on piirdunud asi sellega, et pannakse kurat, mingeid spoilereid ette.
Kahjuks ka ise siiski veel jutumehe staatuses olen, kuna ette näidata midagi veel pole, õnneks mingi väikene liikumine siiski ka mul toimub.
Aga noh, küll see aeg ka siiamaale jõuab.
Ja custom ega rod ei pruugi olla ilmtingimata USA auto. Ja ei pea olema meeletu mootoriga. See läheb juba Street Rodi valdkonda rohkem....

Aga jah, jutustada ma oskan küll.....eks me näe, kas must ka tegudemeest saab.

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
03.03.2005 at 16:57
meikavana
Kaks linki customi tegemisest
venna klassivend tegi ka pisikese chopi
nimelt opel rekord 84-le
03.03.2005 at 22:13
kalev35
  
Kaks linki customi tegemisest
quote:
MossOpel: Leivategija juures valmistatud Pobeda ju samuti chopatud. Eks Eestis ikka neid mehi leidub kes selliseid ilusaid asju suudaksid valmis teha, samuti ka neid, kes selliste ehitamist endale lubada suudaksid.

Ärge nüüd palun põlema minge selle postituse peale... :)
:D

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
03.03.2005 at 22:33
bourbon
Kaks linki customi tegemisest
quote:
Inferno: Lihtsalt loll küsimus - http://www.ruffrodders.com/iB_html/uploads/post-1-56997-100_0810.JPG
Miks aukudega raud parem-tugevam on,kui aukudeta ? Raua kokkuhoiuks seda vaevalt tehakse. Mingit väändumist etc seal kah otseselt olla ei tohiks...

selle kohta üks vana vene anektoot:
vene lennuinsenerid tegid valmis esimese lennuki - saatsid siis proovilennule, kuid õhus murdus tiib kere juurest ära.
Tegid siis uue tiiva kere külge ja juba tugevama.
Kuid ikka proovilennul murdus kere juurest ära.
Koristaja tädi näinud seda pealt ja öelnud: "Kulla mehed tehke tiiva sisse augud kere lähedal"
Insenerid mõelnud, et mis seal siis ikka ja tegid proovi.
Ja näe imet proovilennul ei murdunudki tiib ära. Läinud siis insenerid koristaja juurde ja küsinud, et kust ta teadis, et aukudega tiib ära ei murdu? Selle peale koristaja: "Vaadake - võtke peldiku paber, see ei rebene ju pea mitte kunagi sellest kohast kus on augud sisse tehtud"
04.03.2005 at 11:13
fire83
 
Kaks linki customi tegemisest
10points bourbon! :hail

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
04.03.2005 at 11:35
madis
Kaks linki customi tegemisest
Sisepinged ja keevitamine ja vahest ka mass.
Pealegi, see metall mis on nurgale lähemal, suurt tugevust ei anna.
04.03.2005 at 15:09
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kaks linki customi tegemisest  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.