Poster |
Message |
Rain FTC |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Miks inimesed ostavad endale ameerika kastika, milleks seda kasutavd ja kuipalju neid siinmail kokku on ehk filosoofiline arutelu kastikaomaniku hingeelust. |
17.03.2005 at 22:23 |
|
elwood |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
ma tahaks ka teada, miks enamus Texase osariigi inimesi sõidavad kastikaga? |
17.03.2005 at 22:53 |
|
tfr |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: Miks inimesed ostavad endale ameerika kastika, milleks seda kasutavd ja kuipalju neid siinmail kokku on ehk filosoofiline arutelu kastikaomaniku hingeelust.
Ma olen double cab kastika + camper topi ostmise peale mõelnud juba umbes 3 aastat, a tegudeni ei ole kuidagi jõudma sattunud.
Double cab, et salong "sõiduauto" mõõdu välja annaks (vajadusel ka 4 inimest sees, kuigi enamusel, eriti siinmail müüdavatel japsidel, on see tagaiste ka double cabi korral üsna teoreetilist laadi).
Kastikas, sest esiteks on mul kaks koera, kes tahavad üsna tihedalt kuskile metsa tühjaks jooksma viimist. Ja vast igaüks, kes koera omab ja teda peale sellise ilma käes, mis meil 10 kuud 12-st valitseb, olemist autos transportinud on, teab, misasi on "märja koera lebra" Nüüd jälle korteris elades on kõiksugu sellist kola, mida hea meelega polsterdatud pagassis ei vea, muidugi vähem, aga sellegipoolest on.
Camper top selleks, et koerad foori taga kassi nähes kastist jooksu ei paneks.
quote: ma tahaks ka teada, miks enamus Texase osariigi inimesi sõidavad kastikaga?
Sest USAs, väljaspool paari suurlinna, elab 95% inimestest eramajades. Ja maja omades on alailma siukest träni vaja vedada, mis pagasniku ära määrib.
Enamasti on peredes pereisal truck ja pereemal siis vastavalt pere suurusele kas sõiduauto või minivan. |
17.03.2005 at 23:20 |
Last edited 18.03.2005 at 00:22 by tfr
|
Rain FTC |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Jäi ennist mainimata, et olen oma Scottsdale omanik olnud juba ca 7 aastat. Mõned aastad on seda kasutatud igapäevasõidukina. Mugavaks teeb asjaolu, et ei pea pead vaevama asjade paigutuse üle, lihtsalt üle ääre kasti.Koduloomad on siiani kastis hoidnud kastikate.Sealjuure sai ka kunagi linnas sõidetud bokseripoiss kastis kõrvad uhkelt tuules lehvimas, ei lasknud jalga sealjuures. |
17.03.2005 at 23:29 |
|
mrtn |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: elwood: ma tahaks ka teada, miks enamus Texase osariigi inimesi sõidavad kastikaga?
texas on lehmapidajate osariik. hangu, sitaharki ja sõnnikust kõit sõiduautoga ei vea. |
18.03.2005 at 00:01 |
|
madis |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Nissan doublecab on päris pandav, muidugi on ka piisavalt riisile omaseid idiootsusi:
esitulepesu pole
esiiste võiks 5 mm veel tahapoole liikuda
kojameestel 3 asendit - väga aeglane - aeglane - roppkiire
turbodiisel on liiga järsu momendiga - võiks olla suurema töömahuga. Sidur saab palju vatti ja ei kesta (mul vahetati garantiikorras välja)
Esipamper on selline et kui liblikas vastu lendab, on kohe viltu
Esinduse hooldus on nagu Eestis kombeks - kahtlane.
aga samas:
kastis olen vedanud tonni tsementi. vedrustus on tummine.
sõidab kallakust üles läbi poolemeetrise lume
salong on selline et pole kahju tööriistakohvrit istmele panna
pargi kuhu tahad
Olen juba nii harjunud et tekkis tõsiseid probleeme õe 280E mersu hooviajamisega. Kuidagi ei suutnud mõista, miks põrgu pärast ta 10 sendisesse lumme kinni jäi |
18.03.2005 at 15:06 |
|
Sebastien |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: madis: Nissan doublecab on päris pandav, muidugi on ka piisavalt riisile omaseid idiootsusi:
esitulepesu pole
esiiste võiks 5 mm veel tahapoole liikuda
kojameestel 3 asendit - väga aeglane - aeglane - roppkiire
turbodiisel on liiga järsu momendiga - võiks olla suurema töömahuga. Sidur saab palju vatti ja ei kesta (mul vahetati garantiikorras välja)
Esipamper on selline et kui liblikas vastu lendab, on kohe viltu
Esinduse hooldus on nagu Eestis kombeks - kahtlane.
aga samas:
kastis olen vedanud tonni tsementi. vedrustus on tummine.
sõidab kallakust üles läbi poolemeetrise lume
salong on selline et pole kahju tööriistakohvrit istmele panna
pargi kuhu tahad
Olen juba nii harjunud et tekkis tõsiseid probleeme õe 280E mersu hooviajamisega. Kuidagi ei suutnud mõista, miks põrgu pärast ta 10 sendisesse lumme kinni jäi
Kui riis, siis ainult selline.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=84164&item=4536352521&rd=1&ssPageName=WDVW
Ise kasutan Nissanit igapäevaselt ja võin kätt südamele pannes öelda, et tegemist on täisverelise jamaga. (aga ikkagi kastikas ) |
18.03.2005 at 15:32 |
|
Mihkel383 |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: Sebastien: quote: madis: Nissan doublecab on päris pandav, muidugi on ka piisavalt riisile omaseid idiootsusi:
esitulepesu pole
esiiste võiks 5 mm veel tahapoole liikuda
kojameestel 3 asendit - väga aeglane - aeglane - roppkiire
turbodiisel on liiga järsu momendiga - võiks olla suurema töömahuga. Sidur saab palju vatti ja ei kesta (mul vahetati garantiikorras välja)
Esipamper on selline et kui liblikas vastu lendab, on kohe viltu
Esinduse hooldus on nagu Eestis kombeks - kahtlane.
aga samas:
kastis olen vedanud tonni tsementi. vedrustus on tummine.
sõidab kallakust üles läbi poolemeetrise lume
salong on selline et pole kahju tööriistakohvrit istmele panna
pargi kuhu tahad
Olen juba nii harjunud et tekkis tõsiseid probleeme õe 280E mersu hooviajamisega. Kuidagi ei suutnud mõista, miks põrgu pärast ta 10 sendisesse lumme kinni jäi
Kui riis, siis ainult selline.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=84164&item=4536352521&rd=1&ssPageName=WDVW
Ise kasutan Nissanit igapäevaselt ja võin kätt südamele pannes öelda, et tegemist on täisverelise jamaga. (aga ikkagi kastikas )
Kas sellel assjal on nissani enda mootor |
18.03.2005 at 16:01 |
|
Astro SS |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Kastikad on toredad nagu ka Van'id.
Van ehk kaubik on nagu majaga (loe kastikattega) kastikas.
Endal on võimalus kulgeda (tänu tööandjale ) Mopari toodetega:, kaubikuks ehk Van'iks Mersu Vito ja kastikaks Dodge Ram.
Hullemat kastikat kui Nissan Navara ei ole vist olemas, seest kitsas,kiirendus olematu (turbodiisel konega) ja kütet rüüpab nagu suur Scania.
Praeguse seisuga peab tunnistama ,et parim elamus kastikaga oli Kahala järvejääl Wagoneeri Dodge Ram 2500 diisel 4*4
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.03.2005 at 16:12 |
Last edited 18.03.2005 at 16:12 by Astro SS
|
madis |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Ei no nii hull küll pole.
Kütet võtab 10 litra, ei leia et see palju oleks. Kiirendus on ka normaalne. Momendikõver lihtsalt ebamugav. |
18.03.2005 at 17:16 |
|
Astro SS |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: madis: Ei no nii hull küll pole.
Kütet võtab 10 litra, ei leia et see palju oleks. Kiirendus on ka normaalne. Momendikõver lihtsalt ebamugav.
Mis sa selle kohta kostad ,kui kaks keskmist mõõtu meest istuvad esimestel pinkidel nii ,et õlad koos
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.03.2005 at 17:36 |
|
madis |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Noh kuidas võtta. Kui peded pole siis on väga laiad õlad. |
18.03.2005 at 20:24 |
|
Sebastien |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: madis: Ei no nii hull küll pole.
Kütet võtab 10 litra, ei leia et see palju oleks. Kiirendus on ka normaalne. Momendikõver lihtsalt ebamugav.
Mul see "bambusepuustmaastur" vähemalt 13l sajale diislit imeb. Ei saa aru milleks pidada R4, 76 kilovatti mootorit, mis nii palju kütet võtab. Parem kohe Ram ligi võtta. Kahjuks endal pole praegu sellist võimalust. Aga teised-hoidke sellest jõletisest eemale! |
18.03.2005 at 21:01 |
|
jürgen |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: Sebastien: quote: madis: Ei no nii hull küll pole.
Kütet võtab 10 litra, ei leia et see palju oleks. Kiirendus on ka normaalne. Momendikõver lihtsalt ebamugav.
Mul see "bambusepuustmaastur" vähemalt 13l sajale diislit imeb. Ei saa aru milleks pidada R4, 76 kilovatti mootorit, mis nii palju kütet võtab. Parem kohe Ram ligi võtta. Kahjuks endal pole praegu sellist võimalust. Aga teised-hoidke sellest jõletisest eemale!
Uuel navaral on igatahes 98 kw, ja see astus küll suht hästi edasi oma klassi autode seas!
|
18.03.2005 at 21:06 |
|
wagoneer |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Et mul siis kastikas mitmel eesmärgil. Esiteks tööasjus vaja erinevat suuremõõtmelist nänni vedada. Teiseks suvel jube hea ehitusmaterjale tassida(kast on 1,5*2,5m).
Kui kastile kongi saan siis tänu 4*4 veole lahe metsas puhkamas käia. See suvi 8ha metsa istutada tuleb nii,et sealgi kastikas igati abiks on.
Kastikas on igapäevases kasutuses ja ostu ei kahetse mitte üks raas.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
19.03.2005 at 09:01 |
|
pytsep |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Minu Dodge Ram on mu sõber nii tööl (http://www.topmarine.ee/?tööd ), kodus kui puhkehetkel. Unversiaalsemat asja ei oska ette kujutada, 6 kohta ,4x4, 2,5 tonni kasti + treila 2,5 tonni. Ainsad miinused on veidi keeruline parkimine ja veoautode liikumist keelavad märgid kuid näit. Rakveres maksab aastane krusa liikumis ja parkimisluba "tervelt 10 krooni"
____________________________
ford bronco 5,8l 86a
|
19.03.2005 at 10:34 |
|
madis |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Uus navara on jah ~100kw.
Muuseas ma proovisin seda istumise värki, enne ei pannud tähelegi (kõrval istub reeglina kas naine või siis eriti kõrend töökaaslane). Kui istuks minu kasvu tegelane kõrval oleks õlad koos. Kui käiku vahetad siis peab ettevaatlik olema et ei tekiks vääritimõistmist
Nii et Astrol õigus - ruumi võiks igaltpoolt 20 senti juurde panna. |
19.03.2005 at 12:43 |
|
Astro SS |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
quote: madis: Uus navara on jah ~100kw.
Muuseas ma proovisin seda istumise värki, enne ei pannud tähelegi (kõrval istub reeglina kas naine või siis eriti kõrend töökaaslane). Kui istuks minu kasvu tegelane kõrval oleks õlad koos. Kui käiku vahetad siis peab ettevaatlik olema et ei tekiks vääritimõistmist
Nii et Astrol õigus - ruumi võiks igaltpoolt 20 senti juurde panna.
mis pede juttu sa siis paar posti tagasi ajasid .
See Navara on tõesti väljast suur (võrreldes sierradega) aga seest on suudetud üliväike teha,
Paras peavalu on ka 'kängururauad', milleldelt peegeldub esituli otse sohvi silma.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.03.2005 at 13:34 |
|
madis |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Kängururauda õnneks pole. Kere koostetäpsus on klass omaette. Juhtus väike äpardus - sõber tagurdas opel agooniaga otsa. Noh leppisime kokku et maksab remoarve kinni. Hinnapakkumine oli alla 3k seega kaskot ei tülitanud. Palju hiljem raha läks on omaette teema ja selliseid jutte võib igaüks rääkida.
Aga kui lõpuks valmis sai siis.. vaatan siit viltu sealt viltu. Küsin et mida kuradit - remondiosakonna vend vaatab otsa ee kõik on nii nagu peab. Marsin siis müügisalongi, vaatan tutika Navara esiotsa, mõõdan näpuga plekivahesid. Ahsoo. Oligi remondivennal õigus. Täpsuseks pluss miinus üks näpulaius. |
20.03.2005 at 08:39 |
|
truckerkOll |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
navara on üks kitsepukk jah!!!
Tuttav, kes on juba kolm aastat nissani barankat väänanud, võttis õnneks lõpuks mõistuse pähe ja tellis usast midagi tõsist ära. Ja krt, minu kiuste ei ütle, mis tulemas on! (kardab vist, et tellin veel suurema-võimsama )
Mind ennast ja kõike muud võimalikku liigutab `95 aasta "lehmapoisi konversioon" Sierra C-1500 (pilti näeb klikates mu auto ikoonile). Mis kasti ei mahu läheb kärru, mille täismass piduritega võib olla 3500kg.
Ameeriklase jaoks on tegemist "passanger vehicle`iga", see tähendab muidugi kõiki el.lisasid, nahk tuba puitliistude ja six-pack`i cooleriga, ja 2wd-d. Hoolimata sellest, suvel pole õnnestunud veel kuhugi kinni jääda, kuigi müttan mööda metsi ja rannaäärseid, talvel on teine teema - olen vastikult ihne ja ei taha korralikke(loe: uusi) rehve osta - eks see maksab kätte teinekord... muidugi aitab ka, kui visata paar 50kg liivakotti kasti aga kust ma seda praegu kevama lähen(loe: laiskus!).
Auto on igapäevases kasutuses dailydriverina, kuni keegi hea inimene suure $$$ olemasolul teda endale tahtma hakkab. ääretult kahju on küll loobuda, kuid hing on rahutu.
PS. kui kellelgi on tõsisemat huvi, siis hind on paindlik ja saab ka liisingusse. järelpärimised e-mailile.
____________________________
GMC c-1500 6,5TD ´95 - Life Is a Journey, so Ride with Style!
Dodge Charger ´08
|
21.03.2005 at 00:32 |
|
Rain FTC |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Selle teema algatamisel oli ka üks kindel mõte - selgitada välja palju siin usa päritolu kastikaid on.Aga need mehed on miskipärast veidi tagasihoidlikud olnud.ETt kas saab platsitäie kokku? |
21.03.2005 at 15:37 |
|
keevitaja |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Oman ka Usa kastikat Chevy El Caminot. Sai ostetud seepärast et suvel oleks hea kasti õlled panna kui suvitama minek on. Kastikas taaraveoks ka hea. |
22.03.2005 at 12:23 |
|
Astro SS |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Metsavenna ehk ylovoitka El Camino on kala vedamiseks
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
22.03.2005 at 15:19 |
|
mikk |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Igapäeva liikur on chevrolet scottsdale aastast 82.Ja olen väga rahul ( http://www.carrating.org/car.php?6112 ) kuna ise ja laps harrastame motokrossi ,siis on vaja tsikleid vedada .Ja teine kord atv-d ,suvel on telgi eest ja grüünesse minnes saab palju õlut kaasa võtta.
____________________________
chevrolet scottsdale 81; chevy van g20 `85 ;chevy van g20 starcraft 90;chevrolet silverado c30 84a. |
22.03.2005 at 16:50 |
|
Astro SS |
Kõigi osariikide kastikaomanikud ühinege.
Kellele meeldisk selline kastikas:
osta saab siit, paar pilti ka veel
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
25.03.2005 at 00:13 |
|