Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Selline ta siis on - asi mõeldud võitlema Euroopa turul Mersu M ja BMW X5 vastu.
No ma ei tea...plastist, nagu Norma auto
Ja hinnad ka:
BMW X5 $40,195
Cadillac SRX (2004) $38,690
Mercedes-Benz ML 350 $37,670
Acura MDX $36,200
Lexus RX 330 (2004) $35,600
Infiniti FX35 $34,745
Kole kõrgele sihivad, arvestades, et baasmudel on ainult V6 3.6l; 260 Hj
320 hobusega Northstar aiste vahel, on hind juba 47 kilo taala...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
01.07.2003 at 20:29 |
Last edited 01.07.2003 at 20:29 by Vanaisa (Moderator)
|
erc |
Cadillac SRX - nuta või naera.
mersu jeepi meenutab kahtlaselt, va siis pikk kandiline esiosa kuhu suurem mootor paremini ära mahub
edit: või siis lexuse jeepi. :P |
02.07.2003 at 11:05 |
|
canarbic |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Või siis hoopis Kia Sorento
____________________________
V8 TDI |
02.07.2003 at 11:11 |
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Väike artikkel ka juurde
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
07.08.2003 at 20:51 |
|
newton Moderator |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Car & Driver näib asjast päris hästi arvavat, võrdlustest Touaregi, FX45 ja Cayenne'iga:
http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=15&article_id=7259 |
01.11.2003 at 17:29 |
|
Märt |
Cadillac SRX - nuta või naera.
http://www.ekspress.ee/viewdoc/90B0FC856832354AC2256FC4004E39A4
eestis kah popp ja saadaval
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
20.03.2005 at 18:10 |
|
Gambrinus |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Ütleme siis nii, et selline autotootmise stiil nagu Teile ja ka mulle meeldiks, on selleks korraks, või siis igavesti lõppenud
Ei tekita positiivseid emotsioone enam mitte ühegi uue mudeli väljatoomine!
Olen kuulnud juba mingitest plastikvelgedest...
Ja ega need uued mersud, pemmid ja üldse muud uued mudelid eelpoolmainit Caddyst plastikusisalduse poolest eriti ei erine kah!!!
Samas muidugi ei väida, et kõik uued autod kasutamiskõlbmatud oleks kohe, stiili ja nägu aind ei ole nii palju nagu varem autodel oli!!! |
20.03.2005 at 22:25 |
|
Taavi |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Salongimaterjalid ja detailid pole päris need mis saksa luksusmaasturitel, aga selle hinna eest on autot küllaga. Nagu enamus eesti autoajakirjanikke pole ka Vabamäe seekord viitsinud süveneda auto hinda, SRX sai hinna eest 1 punkti. V8 SRX'i standardiga võrdselt täis laotud X5 4.4, ML500 ja XC90 V8 maksavad kõik tugevalt üle 1mln krooni. |
20.03.2005 at 23:07 |
Last edited 20.03.2005 at 23:10 by Taavi
|
ROKIPEER |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: Gambrinus: Ütleme siis nii, et selline autotootmise stiil nagu Teile ja ka mulle meeldiks, on selleks korraks, või siis igavesti lõppenud
Ei tekita positiivseid emotsioone enam mitte ühegi uue mudeli väljatoomine!
Olen kuulnud juba mingitest plastikvelgedest...
Ja ega need uued mersud, pemmid ja üldse muud uued mudelid eelpoolmainit Caddyst plastikusisalduse poolest eriti ei erine kah!!!
Samas muidugi ei väida, et kõik uued autod kasutamiskõlbmatud oleks kohe, stiili ja nägu aind ei ole nii palju nagu varem autodel oli!!!
Nats OT: Asi jama küll, aga see isend vaidleb küll vähemalt disaini poolest vastu. Kuigi muidugi Old School is Old School. Aga see mustang teeb natuke südame alt küll soojaks
|
21.03.2005 at 01:32 |
|
PlyVal64 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Üks väheseid kordi, kus mul tuleb Taaviga 100% nõus olla Aga Taavi, sellel on üks ja ainumas põhjendus: enamus Eesti autoajakirjanikke ei taipa USA-rauast mõhkugi, nad ei ole nendega sõitnud ja ei oska vastavaid autosid päris adekvaatselt hinnata. See pole mitte pahapärast öeldud, lihtsalt on see nii läinud.
Aga üldiselt võib Vabamäe hinnanguga päris nõustuda. Vead on kenasti välja toodud ja head on kiidetud. Vaid hinna hinnanguga on nad pisut puusse pannud - milli eest saad nimega ja täislaksus seitsmekohalise auto, kus sees ei puudu mitte miski. Ja avatavat veerandkabriot ei paku mitte üks konkurent. Fiiling ja muu jura läheb sinna "maitse asi" teemasse.
Aga ühe asjaga on siiani kõik totaalselt puusse pannud: SRX ei ole kohe üldsegi maastur ega isegi mitte pargimaastur. Tegu kõige tavalisema USA mõõtkavas full-size universaalkerega pereautoga, millele alla installitud 4WD. Lihtsalt ei tunne autoajakirjanikud USA-raua ajalugu ja sellist autot, kui AMC Eagle Wagon. SRX on selle auto järeltulija, pargimaastur TrailBlazerigagi ei ole midagi võrrelda. |
21.03.2005 at 10:13 |
|
vvt |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: Taavi: V8 SRX'i standardiga võrdselt täis laotud X5 4.4, ML500 ja XC90 V8 maksavad kõik tugevalt üle 1mln krooni.
Süveneme enne faktidesse. Need ajad, kuis tojooda ja co oli ainuke, kes seerias elektriaknaid ja külmamasinat pakkus on vähemalt 10 a juba ajalugu...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.03.2005 at 10:44 |
|
Taavi |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Faktidesse on süvenetud Kas sa arvad, et ma lambist selle võrdluse välja tõin?
Puust ja punaseks:
http://www.cadillac.ee/index.php?lang=est&main_id=69
http://www.bmw.ee/seeria.php?seeria=X5
http://mercedes-benz.silberauto.ee/index.php?theme=suv&lang=est
http://www.volvo.ee/?action=showPage&name=xc90_hinnad
http://www.saksa-auto.ee/touareg/hinnad
4.2 Touareg on vist ainuke mis V8 SRX'i hinna/varustuse suhtega konkureerida suudab. Püüan jääda erapooletuks ja seega V6 mootoritega maastureid võrdlema ei hakka |
21.03.2005 at 11:56 |
|
tfr |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: PlyVal64: Aga ühe asjaga on siiani kõik totaalselt puusse pannud: SRX ei ole kohe üldsegi maastur ega isegi mitte pargimaastur. Tegu kõige tavalisema USA mõõtkavas full-size universaalkerega pereautoga, millele alla installitud 4WD.
No päris kõik ka ei ole
http://www.postimees.ee/210305/lisad/autoextra/158834.php |
21.03.2005 at 18:08 |
|
Iff V5 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: vvt:Süveneme enne faktidesse. Need ajad, kuis tojooda ja co oli ainuke, kes seerias elektriaknaid ja külmamasinat pakkus on vähemalt 10 a juba ajalugu...
Palun, süveneme siis:
SRX V6 Sport Luxury hind 781 900.-
VW Touareg 4.2 V8 analoogse varustusega 932 300.-
BMW X5 3.0i analoogse varustusega 976 160.-
Ma ei ole viitsinud enda jaoks V8 mudelite comparisoni kokku panna, aga kahtlen väga, et seal hinnavahed väiksemad tulevad.
Touaregi panin siia sellepärast V8, et volkkari V6 pole minekult absoluutselt Caddy V6'ga võrreldav. Samamoodi vastab SRX V8 mootorile VW valikust pigem V10 TDI (mis jällegi hinna poolest enam väga ei konkureeri).
Kas süvenesin piisavalt? Võin veel süveneda, kui vaja |
21.03.2005 at 21:12 |
|
PlyVal64 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: tfr:No päris kõik ka ei ole
Nojah, Sind näeb ikka USA-raua üritustel kah ja vist hetkel lausa Ameerikas endas Pole siis ime, et SRX'i filosoofiast aru saad |
22.03.2005 at 00:23 |
Last edited 22.03.2005 at 00:24 by PlyVal64
|
vvt |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: Iff V5: Palun, süveneme siis:
SRX V6 Sport Luxury hind 781 900.-
VW Touareg 4.2 V8 analoogse varustusega 932 300.- BMW X5 3.0i analoogse varustusega 976 160.-
Ma ei ole viitsinud enda jaoks V8 mudelite comparisoni kokku panna, aga kahtlen väga, et seal hinnavahed väiksemad tulevad.
Mõttetu teemaarendus. Pigem võiks konstanteerida, et valik on maitse asi. See on ikka jube jabur argument, et sama raha eest saab (marginaalselt) pikema nimekirja? Nendes 900K linnajeepides on kõik vajalikud mugavusasjad (kliimad, aknad, ja nii edasi olemas) ja sealt edasi algab maitse asi. Või on Sul DVD mängija autos elu ja surma küsimus?
Edit: ahjaa, otsisin võimalust saada Caddy manuaalkasti, tekstiilsisuga (Eestis praktilisem) ning kuna elan maal, siis natuke dziibivõimeid ka, et esimeses hanges kinni ei ole. Ahjaa, kuna aasta läbisõit on 50 000, siis ka normaalse diisliga.
Maitse asi eks...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.03.2005 at 09:22 |
Last edited 22.03.2005 at 09:34 by vvt
|
Iff V5 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: vvt:Mõttetu teemaarendus. Pigem võiks konstanteerida, et valik on maitse asi. See on ikka jube jabur argument, et sama raha eest saab (marginaalselt) pikema nimekirja? Nendes 900K linnajeepides on kõik vajalikud mugavusasjad (kliimad, aknad, ja nii edasi olemas) ja sealt edasi algab maitse asi. Või on Sul DVD mängija autos elu ja surma küsimus?
Edit: ahjaa, otsisin võimalust saada Caddy manuaalkasti, tekstiilsisuga (Eestis praktilisem) ning kuna elan maal, siis natuke dziibivõimeid ka, et esimeses hanges kinni ei ole. Ahjaa, kuna aasta läbisõit on 50 000, siis ka normaalse diisliga.
Maitse asi eks...
Demagoogia is the name of the game. |
22.03.2005 at 10:24 |
|
sten666 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Seal jutus siiski natuke tõetera sees. |
22.03.2005 at 10:28 |
|
vvt |
Cadillac SRX - nuta või naera.
samamoodi võiks ju väita, et baaris sinu tellimuse järgi valmistatud kokteil on mõttetu, osta poest valget viina ja sega apelsinimahlaga, eek/peatäis suhe on raudselt parem.
samamoodi on poest ostetud pintsak odavam kui rätsepa õmmeldud.
selle nimi on valge maailma valikuvabadus. Aga lihtsa asjaga, mida välja pakkusin, oleks Caddy jännis. Mis natuke masstootena vorbitavast erineb.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.03.2005 at 10:47 |
|
Max3,0 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
ärge nüüd lööga....sest hetkel räägin ma lambist ja ilma asja täpsemlat uurimata, aga kas ei või X5-e kallim hind tuleneda ka sellest,et selle sõiduki välja töötamine oli oluliselt kallim ja pisut revolutsioonilisem protsess BMW jaoks, kui Cadil SRX-iga maha saamine...? (isegi ei avalda arvamust hetkel vaid pigem küsin )
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
22.03.2005 at 10:51 |
|
PlyVal64 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Tegelikult pisut mõtetu teema küll. Jätame rahvaauto kohe mängust välja, see on selge. Ei ole mõtet autosid ja mänguasju võrrelda, Touareg on rahvaauto mänguasi.
Milleks ehitatakse selliseid autosid? Edevuse rahuldamiseks. Edevuse hulka kuulub ka suur haagissuvila, uhke suur kaater või jaht, palju lapsi, reisimine. Turvalisus ja muu bläblä on müügiks. Milline auto vastab kõige enam neile tingimustele? SRX. Võtad oma naise ja viis last peale(kellest vähemalt kolm on adopteeritud ja igaüks eri rassist), haagid 12-meetrise lukskaatri sappa ja sõidad reede õhtul uhkelt kalleimasse sadamasse, et siis üks meeldiv nädalavahetus perega veeta. Tähelepanu on tagatud. Sellega saab hakkama antud valikust ainult Caddy. Rahvaautoga võib vedada ainult Zubrjonokit ja sega vaid juhul, kui oled mitukümmend tuhat maksnud mittetöötava "farkopi" eest. X5 veab küll, kui pole ei edev ja ka viit last ei mahuta sisse. No ja siis see Caddy suur katuseluuk, kuskohast pruuniks päevitunud naine, kel plastmasstissid, sääl uhkes sadamas välja sirutub, rind õieli, ja nii muuseas päikeseloojangut vaatab....
Milleks kõik need jutud mudast ja maateedest? Sinna on teised autod. |
22.03.2005 at 11:09 |
|
Taavi |
Cadillac SRX - nuta või naera.
vvt kõikide sinu postidega on nii... kõigepealt teemasse süvenemata esitad väga enesekindlalt ja üleolevalt suht absurdseid väiteid, siis tõestatakse sulle konkreetsete faktidega vastupidist, ning seejärel tuleb sinu poolt ümargune seosetu sisutühi mula (pintsakud ja apelsinimahlad), et enda algselt aetud jama siluda.
Inimesed, kes suudavad lubada omale 900k maksvat luksusmaasturit üldjuhul ei sõida aastas 50.000km. See osakaal on heal juhul 10% kõikidest selle hinnakalssi ostjatest. Teiseks u. 50% inimestest, kes maksavad 900k uue auto eest olenemata läbisõidust ei jälgi enam kütusekulu. Euroopas on need suhtarvud arvatavasti teised, kuid reaalne olukord Eestis on praegu selline.
Aga teatud osa luksusautode ostjatest soovib alati osta tippvarustusega autot. Selles hinna/varustuse võrdluses sakslased SRX'ile vastu ei saa. Ja tavaliselt on inimene mõelnud endale valmis hinnapiiri, mida ületada ei taha. Seega kui SRX pakub sama hinna eest palju rohkem on ta sakslastest ahvatlevam valik. Vähesed luksusauto ostjad tahavad detailideni enda autot komplekteerida(United'i kliendid võtavad ikka selle mille kiiremini kätte saab, millele tehas on kampaania teinud jne. Neid kes enda auto kohapeal kokku laovad ja viitsivad 5 kuud oodata on suht vähe) , tavaliselt tahetakse teatud hinna eest parimat varustust.
Kui sa kunagi sellise hinnaklassi autot ostnud ei ole, siis ei maksaks niipalju oletada ja arutleda DVD mängija vajadusest, 2t kaaluva luksusmaasturi manuaalkastist, ning riidest sisu võimalusest. Väga vähestele luksusauto ostjatele ei meeldi nahksisu (allergia jne), seega valdav enamus saksa luksusmasina omanikest kes riidest sisuga sõidavad pole lihtsalt suutnud seda endale lubada. |
22.03.2005 at 11:22 |
Last edited 22.03.2005 at 11:40 by Taavi
|
sten666 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
quote: kes riidest sisuga sõidavad pole lihtsalt suutnud seda endale lubada.
Mersu puhul on näiteks riie/nahk sisu kallim kui 100% nahast sisu. Ja seda ostetakse just selle pärast, et naha peal on ebamugav istuda. |
22.03.2005 at 12:27 |
Last edited 22.03.2005 at 12:29 by sten666
|
sten666 |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Asi taandub lõppkokkuvõttes sellele, et need autod mida võrreldakse on mõeldud hoopis eri turgudele. Ja projekteeritud kohaliku tarbija eripära arvestades.
Tarbijad Euroopas on hoopis teistsugused ja müügiargumendid samuti.
Ameeriklast võlub selline stiil, et mida rohkem - seda uhkem.
Sakslane on rohkem kalkuleeriv, praktilisem - ei taha liigset varustust osta ja selle eest ka maksta jne... Arvutab rohkem kui kuulab südame häält.
(euroautode usa turu baasversioonid on reeglina ka tundumalt vingema varustusega kui euroversioonid - juba 1980ndate VW Golfil oli USA standardis igasugu ulmet.)
Sellised tagasihoidlikud mõtted - loodan, et olen õigel teel |
22.03.2005 at 12:34 |
Last edited 22.03.2005 at 12:40 by sten666
|
spinner |
Cadillac SRX - nuta või naera.
Tänase SL Õhtulehe vahel olevas Auto ABC-s on SRX-ist ka artikkel. |
22.03.2005 at 12:35 |
|
|