Poster |
Message |
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Nonii,
Teisele kerele on plastist esiosa ja uksed olemas.
Lisaks veel tagaosa poolraam 4-link vedrustuse jaoks, mille jupid on samuti olemas.
Praegu ootame mõnede osade saabumist, siis saab edasi vaadata.
Loodetavasti saab lähiajal uut infot edastatud.
Meil on palju plaane, aga nende hulka ei kuulu mingite 10. sekundi aegade sõitmine.
Igatahes,
NO MORE MR. NICE GUY!!!
____________________________
_ |
03.01.2005 at 20:33 |
|
tryku |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Pilte? Ning mis siis vana kerega tehakse? |
03.01.2005 at 21:04 |
|
Muhkel912 |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
ui ui ui ui. seda teemat jään kohe huviga jälgima kudas asjade mäng käima hakkab. |
03.01.2005 at 21:43 |
|
Astro SS |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Väike vihje: vana kere on liiga hea lõhkumiseks .....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
03.01.2005 at 21:47 |
|
Vanaisa Moderator |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Kas mitte ikka süsinikust need nina ja uksed polnud?
Plast my ass
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.01.2005 at 22:29 |
|
hypertyyp |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Kui on midagi mida Pärtel oskab siis on see fleimi tekitamine...:P
____________________________
Fordi omanik... |
03.01.2005 at 22:32 |
|
quattromees |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Meil on palju plaane, aga nende hulka ei kuulu mingite 10. sekundi aegade sõitmine.
Sel juhul madal 13
Just kidding...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
03.01.2005 at 23:24 |
|
MossOpel |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
quote: partel: Meil on palju plaane, aga nende hulka ei kuulu mingite 10. sekundi aegade sõitmine...
...vaid 9. sekundi aegade sõitmine?
|
03.01.2005 at 23:29 |
|
prr |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
erkkil on vist siiber olla "igavene" teine
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
04.01.2005 at 01:38 |
|
hypertyyp |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
quote: MossOpel: quote: partel: Meil on palju plaane, aga nende hulka ei kuulu mingite 10. sekundi aegade sõitmine...
...vaid 9. sekundi aegade sõitmine?
...Või siis äkki juba 8. sekundi sõitmine, eeldusel, et see aasta eestis kuskil liimirada näha saab...
____________________________
Fordi omanik... |
04.01.2005 at 15:07 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Selle kiirendamisega on jah selline täbar lugu, et süües kasvab isu. Nagu ka muude asjadega siin elus...
Eelmine sügis mõtlesin, et kui bloweri peale saan, siis on kõik lähemad ja kaugemad eesmärgid täidetud ja võib rahus loorberitele puhkama jääda.
Aga võta näpust. Umbes suve keskel jõudsin arusaamisele, et madalad 10-ned on selle punase tänava Camaro piir. Mass on kiirendamise kõige suurem vaenlane ja Camaro kaalub sigapalju, miski 1600 kg. Normaalne oleks 1200 kg. Seda juba polstrite ja istmete väljaloopimisega ei saavuta. Auto tuleks kardinaalselt ümber ehitada, mis tähendaks kogu senitehtud töö väljaviskamist. Aga süda tõrgub ja käsi ei tõuse omatehtud tööd lõhkuma. Aga kiiresti sõita tahaks.
Jääb üle ehitada uus auto. Kasutades ohtralt plasti, lexan'i ja alumiiniumi. Ja loomulikult toruraam.
Sobilik algmaterjal, samasugune 1979 Camaro, sai ostetud meie foorumi liikme Kalju käest. Auto oli sobilikus staadiumis ehituse alustamiseks. Tühi kere, veerevana. Aastaid tagasi liivapritsiga puhastatud ning krunditud.
Mõned pildid: parem külg, vasak külg, eest, ja seest.
Augusti alguses sai tellitud firmast VFN Fiberglass: terve nina ja uksed. Selle pildi peal on Newton hoidmas kahe näpuga tervet ust üleval, näitamaks, et osad on tõesti õhk-kerged. Omaette teema oli nende tükkide transport Eestisse. Kullerfirmad pakkusid transporti Eestisse alates tuhandest $$. Osad + transport oleks nii kalliks läinud, et siis oleks olnud odavam teha need tükid siin kohapeal valmis. Õnneks oli Vanaisal, meie foorumiliikmel siis, tulemas konteiner üsna samast kohast. Selle nurgas leidus piisavalt vaba ruumi ja veel väga soodsatel tingimustel. Mega tänud siinkohal .
Auto ehitamist alustasin tagaosast. Tagasillaks saab Fordi 9"-ne. Loomulikult 4-link vedrustus. Selle pildi peal on osa tagumisest põrandast juba eemaldatud ning four-link juba paika sätitud. Vaade alt.
Mootori ja kasti võtan praeguse Camaro kapoti alt. Puhtalt kaalu arvelt peaks umbes sekund kiirem olema.
Mis saab praegusest punasest Camarost?? Mu enda soov oleks sinna mingi 383 CID smallblock tagasi panna, scoobi ja sidepiped samuti ja jätta puhtalt tänaval cruisamise pilliks. Aga uue ehitamiseks on hädasti raha vaja. Olen samuti kaalunud varianti, et müüa ta veerevana maha ja investeerida see summa uude autosse. Elame-näeme.
Ja hobiautod saavad alati valmis kevadeks. Lahtine on ainult see, et mis aasta kevadeks.
Edit:lisatud veel üks pilt.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
05.01.2005 at 21:43 |
Last edited 05.01.2005 at 21:49 by Erkki
|
memphis |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Mis siin ikka muud, kui et edu ja pealehakkamist.
|
06.01.2005 at 01:53 |
Last edited 06.01.2005 at 01:54 by memphis
|
jyrki |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Looks great! Seems like you will not have any sparetimeproblems in the near future. |
06.01.2005 at 13:24 |
|
spinna |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Punasest on küll kahju.... suur süda ja "original" peremees on oluline osa tema aurast. Mis parata......
Aga uue tarbeks : jõudu ja edu ! |
06.01.2005 at 16:18 |
|
tryku |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Punase võiks ikka omanik alles jätta...eriti stiilne oleks kui seda uut camarot veetakse kohale punase järel |
06.01.2005 at 20:02 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
K: Kas 15-tollistele velgedele saab paigaldada 16-tolliseid rehve?
V: Saab küll, kui tegemist on laiuse mõõtudega...
____________________________
_ |
06.01.2005 at 21:06 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Pärtel??
Punane on endiselt talvekorteris ja magab rahulikult talveund. See võimalik müügijutt oli lihtsalt üks võimalikke variante. Ülima tõenäosusega olen temaga eeloleval hooajal jälle rajal, sest uue ehitamine võtab parasjagu aega.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
06.01.2005 at 21:42 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
quote: partel: K: Kas 15-tollistele velgedele saab paigaldada 16-tolliseid rehve?
V: Saab küll, kui tegemist on laiuse mõõtudega...
Võib-olla kõik ei saanud kohe aru:
Plaan on 15 x 15 velgedele paigaldada 32 x 16 -15 Goodyear Eagle slikid #1408:
http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=2541&prmenbr=361
____________________________
_ |
06.01.2005 at 22:37 |
|
Gsinut |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
endal kõik samad tööd käsil ja mõistan hästi viimase pildi mõtliku nägu .... ega midagi ,hoiame pöialt ,et outlaw klassis tuleks ka rebimine heade kohtade pärast ja esikohtasid hõivaks kodumaiste nimedega mehed. Kust krt te aint neid Fordi 9" sildasid võtate |
12.01.2005 at 22:29 |
Last edited 12.01.2005 at 22:30 by Gsinut
|
Mart ja auto |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Ei saanud aru sellest nelilülist pildil. Hoobade kinnitused on veel puudu ja kas tuleb Panhardi või Watti mehanismiga? |
13.01.2005 at 21:59 |
|
vvt |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Ilus
Vaba aja ja raha ülejäägi probleemi vist niipea ette näha pole
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.01.2005 at 22:01 |
|
Erkki |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
Nüüd on ka hoobade kinnitused paari keevispunktiga paigas. Sellel pildil on ka hoovad juba küljes ning umbes selline saab olema tema tööasend. Pildilt on puudu coiloverid ja sillatala. Seda viimast imiteerib suva 3" toru.
Tagasilla külgsuunalise liikumise eest hakkab vastutama diagonal link
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
14.01.2005 at 00:32 |
|
partel |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
quote: Erkki:Mis saab praegusest punasest Camarost?? Mu enda soov oleks sinna mingi 383 CID smallblock tagasi panna...
Palun vabandage, et Erkki peaaju on natuke pehmenenud..
See tuleb sellest, et Eestis on õhk üsna hõre. Näete ju ise, isegi linnud käivad aeg-ajalt jala..
Seepärast peabki mootoril kompressor peal olema, et rõhk korras oleks. Erkki paraku ei ole blower-autoga mõnda aega sõitnud..
Igatahes mingi small-block tuleb punasesse autosse üle minu laiba!!
____________________________
_ |
21.01.2005 at 11:07 |
|
lõvi |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
10 points to pärtel |
21.01.2005 at 12:00 |
|
JJJ |
Blower Camaro ehitus, vol. 3
quote: partel: quote: Erkki:Mis saab praegusest punasest Camarost?? Mu enda soov oleks sinna mingi 383 CID smallblock tagasi panna...
Palun vabandage, et Erkki peaaju on natuke pehmenenud..
See tuleb sellest, et Eestis on õhk üsna hõre. Näete ju ise, isegi linnud käivad aeg-ajalt jala..
Seepärast peabki mootoril kompressor peal olema, et rõhk korras oleks. Erkki paraku ei ole blower-autoga mõnda aega sõitnud..
Igatahes mingi small-block tuleb punasesse autosse üle minu laiba!!
Kes siin kamandab siis paraadi lõppude-lõpuks ? |
21.01.2005 at 12:06 |
|