Poster |
Message |
jaak |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Mida kogemused siinsel rahval selliset Trans Spordi mootorite kohta räägivad:
*2,3
*3,1
*3,8
Plaanis igapäevasõidukiks bussilaadne isend hankida ja Pontiac Tran Sport üks võimalikest variantidest.
Lappasin TQHQ foorumit ja leidsin üksjagu jutte igast muudest asjadest antud auto juures, aga mootorite kohta suurt midagi ei leidnud. Kuidas kütusekuluga ja hooldusega on antud mootorite juures? Milline neist oleks kõige mõsitlikum variant? 2,3 liitrist hakkas nagu turul kõige rohkem silma. |
23.03.2005 at 00:42 |
|
California |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
2,3 on totaalne õnnetus. Las nad jäävadki sinna turule... 3,1 on tavaliselt TBI-ga, 3,8 aga elektroonilise pritsega. 3,1 motoga saad 3 käigulise käigukasti, 3,8 aga 4-ne kast. Kokkuvõttes bensukulu sama või isegi 3,8-l väiksem, kuna sõidul pööre madalam ja kogu moto moodsam. 3,1 jällegi lihtsam, kui midagi kalama hakkab...
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
23.03.2005 at 10:14 |
|
Madman |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Mille poolest see 2.3 õnnetus on? Mul on üle aasta käinud ja absoluutselt mitte ühtegi viga ei ole, korra läks geneka rihm ainult ära. Kütusekulu (5 täiskasvanut + 2 last + matkavarustus) mööda Eesti saari sõites kokku ca 1000 km oli keskmine kulu 9L /100km.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.03.2005 at 11:00 |
|
taaniel |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Ise sõidan 3.1-ga kuigi algselt sai 3.8-t ikka otsitud. A neid pakutakse vähe.
Omal hetkel kasti remont pooleli...seetõttu oma 3.1ga väga rahul. Hinnaliselt oleks 4se kasti remont tunduvalt kallim. Mootori remondi kulukuse kohapealt peab nõustuma California arvamusega.
Ei taha uskuda, et igapäevaselt 3,8 kütusekulu väiksem on. Maanteel ilmselt tuleb efekt välja.
Meeltesegaduses on manuaalkaste 2.3le peale pandud. A sõnad TransSport ja manuaalkast ei sobi ühte lausesse |
23.03.2005 at 11:30 |
|
Fog |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Ühineks üldise arvamusega
Kui leiad, osta: 3.8+4k tomaat.
Kui ei leia, osta: 3.1+3k tomaat.
Kui seda ka ei leia, otsi edasi.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.03.2005 at 11:47 |
|
vvt |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Kas sellel 2.3-l seda rõõmu polnud, et see manuaalkastiga oli?
3.8 ökonoomsus tuleb selleest, et tal on overdrive kast, 3.1-l aga ei ole.
Usun, et TH-700/TH-350 mõju ökonoomsusele pole vaja siin seletada.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.03.2005 at 13:21 |
|
Madman |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
2.3 on jah 5k manuaaliga ja milleks üldse kasti remontida See on automaatide luksus Aga manuaaliga on väga hea kulgeda. Võimsust 101 kw, ei tea palju teistel on. Samas juppe vist 2.3-le usa-st ei saa. Niipalju kui ma olen selle mootori kohta infi otsinud siis usa-s tundub nagu ei oleks sellisest mootorist keegi kuulnudki.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.03.2005 at 13:32 |
|
Fog |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
quote: Madman:Niipalju kui ma olen selle mootori kohta infi otsinud siis usa-s tundub nagu ei oleks sellisest mootorist keegi kuulnudki.
"magic word" = "Quad 4"
General info sektsioon fiero OSG's.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.03.2005 at 13:48 |
|
mr. RocknRoll |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Haapsalus käies sain kkuluks 9liitrit, autoks TranSport 3,1. Sügavalt kahtlen, kas 3,8 oluliselt ökom on, kui jõudu kindlasti rohkem 88kW vs 127kW.
____________________________
44269 |
23.03.2005 at 17:49 |
|
California |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
2,3 mootoriga on siinmail päris palju "sidruneid", mis saksas ära tapetud. Remontida on teda suht kehva+juppe kehvem saada, kui 3,1 või 3,8 autule. Euroopa kataloogid ei paku ja usa omades pead mootoripõhiselt otsima. Kere-sillatükid peaks enamuses sama olema. Näiteks tuleb veepumba vahetuseks eemaldada ka kollektor (1 pumba polt seal taga) ja moto esiotsa kaan vist ka, kui mälu ei peta (või petab?). Eriti tore on, kui kollektoripolt veepumba vahetusel katski juhtub minema...katsu näiteks kliendile seletada, et veepumba vahetuse tõttu on plokikaan süles, all puurima eriti ei mahu
Kindlasti on ka V6 mootori ressurss ja moment suuremad kui R4-l.
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
23.03.2005 at 18:06 |
|
Tarmor |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Madman, you are just lucky so far.
2,3Quad4 on tõesti käige õnnetum neist, ei soovita.
Lukksepa (ja siis ka omaniku rahakoti) peavalu on see mootor, veepumba vahetuseks tõesti väljalaske kollektor maha jne. Nuka liinid (kaane vahelt) hakkavad tihtipeale õli lekkima ja ega see "küünlajuhtmeid pole vaja" lahendus seal kah kõige targem ei ole. Tüüpiline ameeriklase R4 mootor.. 2,3versioon on lisaks veel puhtalt eurooplane, seega aftermarket kereosasi (tuled,stanged, ja muu selline erineb) ei ole saada ja maksavad palju.
Sama 2,3 mootorit esineb usa Grand AMidel.
Võin eksida, aga minuarust sai 3,1 `94-up endale OD kasti külge.
3,8 ressurss on suurem kui 3,1, aga 3,8 mootori remont ka tunduvalt kallim. |
30.03.2005 at 00:48 |
|
taaniel |
Trans Sport mootorid 2,3; 3,1 ja 3,8
Olen ka kuulnud erinevaid jutte 2.3 mootorite kohta. Ja olin ise nendega samameelt....aga kui asjale teoreetiliselt läheneda....
Nimelt on ju 2.3el käike ja KWsid rohkem kui 3.1el. Kaks omadust, mis just maanteel efekti annavad, seda nii kütusekulu kui koormuse poolest. Ka on viiene manuaal möödasõidul kiirem kui 3ne automaat.
Kütusekulu? Protsentuaalselt on kütusekulu kõikumine vast 20%. Kui palju mõjutab rahakotti kas auto kulutab 13 või 15l sajale?
Kahjuks ei oska nende mootorite detailidesse sedavõrd laskuda kui Tarmor tegi....selge see, et igal autol on omad vead ja vahest ka üks hea külg . Tahan jõuda selleni, et ca 12-17 aastat on autole riskantne iga. Autot selles vanuses mina isiklikult ei julgeks osta platsilt, kuna puudub vahetu suhtlus eelmise omanikuga. Mis mõjutab 15 aastat vana auto seisundit rohkem kui tema eelmise omaniku hoolivus?
Ideepoolest kulub manuaalkastiga autol ka vähem pidurdussüsteem |
30.03.2005 at 20:20 |
|
|