Poster |
Message |
blazer |
Corvette C1
Oleks siis soov teada, millise hinnaga see auto USA-s umbes müügil on ja mis maksaks tema Eestisse toomine.
Kas on mingeid eritingimusi registreerimisel jne ...
Postitan sellepärast, et isa on viimasel ajal selle auto peale jube pöördesse läinud ja tahaks ka ise sellist omada
Aastad siis 1959-62 |
18.04.2005 at 20:49 |
|
pisike99 |
Corvette C1
Korralikku sellist pakuks alates 500 000.- eek.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
18.04.2005 at 20:53 |
|
blazer |
Corvette C1
Ei pea olema laitmatus korras, peaasi et mootor töötab, veermiku saab alati ise Eestis üles ehitada. |
18.04.2005 at 20:58 |
|
peep Moderator |
Corvette C1
Kuuldavasti originaalkorras selline on peaaegu juhitamatu. Hindu saab netis vaadata, näiteks siin. |
18.04.2005 at 21:07 |
|
LaSa Moderator |
Corvette C1
Ja mingi ettekujuttuse hindadest saad ka siia vaadates. |
18.04.2005 at 21:17 |
|
urmas |
Corvette C1
See ostusoov tuli kindlasti eilsest TV3 filmist "True Lies" Seal viskas müügimees hooletu liigutusega C1 aknale miskise $17,000 sildi.
|
18.04.2005 at 21:19 |
|
blazer |
Corvette C1
Eip, see ostusoov juba varem, aga kindlasti eilne film ajas natukene karvad jälle turri |
18.04.2005 at 21:23 |
|
hents99 |
Corvette C1
quote: urmas: See ostusoov tuli kindlasti eilsest TV3 filmist "True Lies" Seal viskas müügimees hooletu liigutusega C1 aknale miskise $17,000 sildi.
Või oli $37,000 , aga auto oli ilus, ja filmi kõige naljakam koht juhtus ka samas autos (siis kui automüüja nina pihta sai)
Edit: nojah, 17,000, eilseks oli juba alet tehtud
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
18.04.2005 at 21:28 |
Last edited 18.04.2005 at 21:42 by hents99
|
blazer |
Corvette C1
17 oli eile :P |
18.04.2005 at 21:32 |
|
vvt |
Corvette C1
quote: peep: Kuuldavasti originaalkorras selline on peaaegu juhitamatu. Hindu saab netis vaadata, näiteks siin.
Olen kuulnud kommentaare, et selle koha pealt on ka C3 umbes sama. Ise ei ole sõitnud ja ei tea öelda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.04.2005 at 12:20 |
|
LaSa Moderator |
Corvette C1
nojah, bemarikõrval on kindlasti iga usakas täiesti juhitamatu. |
19.04.2005 at 12:24 |
|
vvt |
Corvette C1
quote: LaSa: nojah, bemarikõrval on kindlasti iga usakas täiesti juhitamatu.
Milleks see vajalik oli?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.04.2005 at 12:46 |
|
ollo |
Corvette C1
Mul on kodus mingi racing-car-suspension-tune raamat (ei mäleta praegu peast ei nime ega autorit), mis erinevatest vedrustustest rääkides muuhulgas ütleb, et Corvettele tuli esimene toimiv tagavedrustus aastal '88. Kõik on muidugi kinni ka selles, mida keegi juhitavaks või juhitamatuks peab... 90-ga maanteel kruisida kannatab ilmselt ka C1 Corvettega.
|
19.04.2005 at 12:50 |
Last edited 19.04.2005 at 12:51 by ollo
|
w-cc |
Corvette C1
Eks iga auto tahab harjumist. Kui nõksud selged, saab igasuguse aparaadiga kiirelt edasi. Räägivad, et nii mõnedki rallimaailma legendaarsed autod on olnud pehmelt öeldes kummalise käitumisega, mis ei tähenda, et nendega kiirelt edasi ei saanud. Ise võin ka tunnistada, et kui eluaeg eurokatega sõitnuna esimest korda C4 rooli sain, siis oli ikka VÄGA imelik. Paar esimest kilomeetrit võis vast kõrvaltvaatajale mulje jääda, et keegi teeb õppesõitu :). Harjub ära ja praegu on väga mõnus.
EDIT: ollo jutu kommentaariks nii palju, et neid corvette lehtvedrusid kiputakse siunama küll, aga rajal näitab ta oskaja juhi käes nii mõnelegi "ultimate driving machinele" koha kätte (ja mõnele jälle mitte). |
19.04.2005 at 12:52 |
Last edited 19.04.2005 at 12:55 by w-cc
|
vvt |
Corvette C1
Oma kätega (õigemini pintsettidega) sai C2 tagavedrustuse põhimõte selgeks küll - põihoovad, põigitine lehtvedru. Arvatavasti on probleemi allikas rataste külgkalde suur muutmine kurvides. Samasugune süsteem oli mersu kajakatiival ja too olla olnud väga ohtlik auto omal ajal.Aga iga asi omas ajas ja ega 60ndate autot 90ndate omaga pole mõtet võrreldagi.
Lehtvedru ei ole IMHO probleem, pigem geomeetria.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.04.2005 at 13:00 |
Last edited 19.04.2005 at 13:01 by vvt
|
peep Moderator |
Corvette C1
C3 juhitavus olevat siis jama, kui vedrustuses kasvõi mõni loks sees on. Ehk ta on tundlik tehnilise seisukorra suhtes. C1 on lihtsalt patoloogiliselt kehva juhitavusega. See tarkus mul muidugi ainult teoreetiline, loetud vastavaid autosid kirjeldavatest artiklitest. Aga muidu, hea või halb juhitavus võib olla väga erinev, oleneb millises taustsüsteemis. |
19.04.2005 at 13:01 |
|
altraditional |
Corvette C1
quote: vvt: quote: LaSa: nojah, bemarikõrval on kindlasti iga usakas täiesti juhitamatu.
Milleks see vajalik oli?
Täpselt samaks, kui C3 juhitavuse mainimine.
quote: vvt:Olen kuulnud kommentaare, et selle koha pealt on ka C3 umbes sama. Ise ei ole sõitnud ja ei tea öelda.
|
19.04.2005 at 13:01 |
|
vvt |
Corvette C1
Aga kas C3 on tagasillas sama süsteemiga nagu C2 (selle põikvedruga)?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.04.2005 at 13:05 |
|
jannu |
Corvette C1
quote: vvt: Aga kas C3 on tagasillas sama süsteemiga nagu C2 (selle põikvedruga)?
On küll põikvedru |
19.04.2005 at 13:25 |
|
vkx |
Corvette C1
quote: jannu: quote: vvt: Aga kas C3 on tagasillas sama süsteemiga nagu C2 (selle põikvedruga)?
On küll põikvedru
Kas C6 mitte sama süsteemiga ei ole?
____________________________
Seville STS `02 |
19.04.2005 at 13:51 |
|
newton Moderator |
Corvette C1
Just paar päeva tagasi oli chatis juttu - jah, C6-l ka põigiti lehtvedru nii ees kui taga. Lahenduse eeliseks pidi olema kergus ja kompaktsus.
EDIT: stabikad vist siiski on
Aga gullwingil oli minu teada swing-axle tagavedrustus, C2-l mitte. Näinud pole muidugi kumbagi, isegi mudelina mitte |
19.04.2005 at 13:55 |
Last edited 19.04.2005 at 14:09 by newton (Moderator)
|
vvt |
Corvette C1
mina sain asjast aru sedamoodi, et kui taga on põikhoovad, siis peab olema a) ka ülemine hoob b) vedrustuse käik ei tohi olla pikk c) hoovad ei tohi olla ülearu pikad.
ühe tagumise hoovaga asjad on lahendatud semi-trailingu põhimõttel (nurga all).
üks pikk põikhoob ja suur käik pidi tegema auto järskudes manöövrites ettearvamatuks, sest kuni teatud piirini on asi rahulik (nurk muutub vähe) ja siis läheb äkki käest. Lühikese hoovaga pidi koguaeg jamama ja siis oled ettevaatlik ja valvas.
Semi-trailingut aga ei saa lehtvedruga teha, sest too hakkab paine asemel väändele tööle.
Edit: selle põikvedru probleem kõigi harrastusehitajate silmis on arvatavasti see, et seda on vilets häälestada, eriti veel kui stabikat ka pole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.04.2005 at 14:02 |
Last edited 19.04.2005 at 14:07 by vvt
|
blazer |
Corvette C1
Äkki jääks teema piiridesse :P ?
Et nagu kõike infot mis ISE oskate öelda, see usa lehtedelt loetav jutt on tihtipeale segane .. |
19.04.2005 at 19:24 |
|
Astro SS |
Corvette C1
quote: blazer: Äkki jääks teema piiridesse :P ?
Et nagu kõike infot mis ISE oskate öelda, see usa lehtedelt loetav jutt on tihtipeale segane ..
Arva ära mitu tegelast siit seltskonnast on näinud oma silmaga esimese põlve Vettet ?
Nüüd võtame need tegelased ja küsime ,mitu nendest on sõitnud või remontinud,et kogemusi jägada ?
Usa lehtedel jutt ei ole segane kui nende keelt mõistad
Kui oled huviline , vabandust , kui *isa* on huviline siis selliste summade juures kontakteerutakse otse sellise Vette müüjaga ja minnakse kohale vaatama.
Sellist ümmargust juttu siin pole mõtet ajada : mu isa on meremees ja mul garaazis 2 esimes põlve Vettet . Ainult nii vaene olen ,et fotokat ei ole ,et pilti saaks teha ...........
Minu silmis oled sa järjekordne kõvataja
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.04.2005 at 20:21 |
|
blazer |
Corvette C1
Ei ole kõvataja, isal juba üle poole aasta selle auto ostmise plaan. Tal oli isegi USA-st ühe eestlasega kokku lepitud, et see vastava auto normaalse hinna eest otsib, aga nüüd on see vend kadunud, sellepärast panin ka postituse.
Ise ta ütles, et üle 20 000 $ ta ei tahaks maksta. Soovisin lihtsalt infot, et mida keegi teab sellest autost jne Ja USAsse ise ta seda otsima ega kohale vaatama ei lähe, kui ei leiagi, siis ju mõttetu raharaiskamine?
Ühesõnaga sooviks kõiksugust infot, mida keegi sellest autost teab, nagu juba ütlesin |
19.04.2005 at 21:31 |
|