Poster |
Message |
vvt |
Race gas
Vanasti oli selline asi müügil Neste jaamades nimega "Neste Racing Green" või midagi taolist. Kas sellel kaubal (või selle analoogil) on mingi ametlik müügikoht ka olemas või saabki seda ainult meetodil "n tiimi nuka taga ämbrist"?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.05.2005 at 18:34 |
|
devilc
Moderator |
Race gas
Enam Green Racingut Neste jaamades pole. Tallinnas on küll üks ametlik koht, kus müüakse, aga kahjuks olen selle ära unustanud. Kiire kõne/meil Nestesse abiks - mina sain just sel teel teada.
|
05.05.2005 at 19:49 |
Last edited 05.05.2005 at 19:50 by devilc (Moderator)
|
pampkuri |
Race gas
Aga mis se endast kujutab ja mis liiter maksab? Ise käin praegalt Pärnu lennuväljalt tankimas 1L 22,10 Pingutaasin surve astme tõstmisega üle?
____________________________
pamp |
05.05.2005 at 21:08 |
|
sven358 |
Race gas
on ka sellist asja pakkuda nagu bensu lisand mis tõstab oktaanarvu.see purk mamsab mingi 100 eeki ja prgiga saad segada 60l kütust |
05.05.2005 at 21:27 |
|
Mart ja auto |
Race gas
See tõstab heal juhul pool ühikut oktaanarvu. Kui sedagi.
|
05.05.2005 at 23:12 |
|
Uiskur |
Race gas
eelmises Autolehes räägiti oktaaniarvu suurendamise juures sellisest asjast nagu Touleen.
Aga "Neste Racing Greeni" kohta võib küsida siit: 628 5517, eritooted@nesteoil.com
http://www.neste.ee/artikkeli.asp?path=1991;2051;2053;2060;2061 |
06.05.2005 at 00:40 |
|
godzila |
Race gas
quote: liikleja: eelmises Autolehes räägiti oktaaniarvu suurendamise juures sellisest asjast nagu Touleen.
Oktaanarvu saab küll tõsta, aga tolueen (C7H8) ise on väga viskoosne aromaatne aine. Niipalju kui mina olen katsete tulemusi näinud siis tolueen on küll kõige parem oktaanarvu tõstja aga racing kütused annavad paremat tulemust (hobujõude). Suur miinus on see et tolueen põleb kaua mis teeb tema kasutamise pööretemootorites väga keeruliseks. Aga kui sul on 1.5l mootor mis arendab 5bari juures 1500 hobust siis on tolueen vägagi hea kütus (RON 121 ). |
06.05.2005 at 06:54 |
|
vvt |
Race gas
Race gas ei ole mitte ainult kõrgema oktaanarvuga, vaid ka teistusuguse molekulaastruktuuriga (lähedane lennukibensiinile) ja põleb kiiremini. Tavalisel 95 solgi segamisel tolueeniga saadakse küll suurem oktaanarv, aga põlemiskiirus on ikka sama ja solk jääb solgiks....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.05.2005 at 07:59 |
|
CoachMan |
Race gas
Mingis varasemas teemas olen Neste Green Racingust juba rääkinud (search abiks). kasutasime seda kogu eelmise hooaja (vaadiga ostes oli vist ca 27 krooni/l) ja tema põhiline eelis lisaks natuke kõrgemale oktaanarvule oli puhtus ehk igasuguste lisaainete puudumine. Valades seda mingil pinnale (näit. valgele paberile) aurustus vedelik imekiiresti jätmata vähimatki jälge. Proovi sama bensujaamades müüdava bensuga Aurud olid muidugi tankides vägevad, nokkis täiega |
06.05.2005 at 09:02 |
|
vvt |
Race gas
Vene ajal oli kasutusel selline autobensiin, mida kasutati polaaraladel suurte miinuste juures, kus tavabensiinuiga karpaauto enam sõita ei saa (ei teki aurustumist vaid jäätumine).
Sellega aga plusskraadidega sõita ei saavat, tekivad aurukorgid. Bensu keetmine naftast käivatki sedapidi, et kergemini lenduvad/suurema oktaaniga asjad enne ja jama pärast. Ehk kõigepealt saadake termokrakkimisel lennuki/race bensiin, siis tavaline ja lõpuks 76. Mida madalam solk, seda rohkem soga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.05.2005 at 09:51 |
|
godzila |
Race gas
lisan siia ka siis vana teema: Neste Green Racing |
06.05.2005 at 09:58 |
|
devilc
Moderator |
Race gas
quote: vvt:Tavalisel 95 solgi segamisel tolueeniga saadakse küll suurem oktaanarv, aga põlemiskiirus on ikka sama ja solk jääb solgiks....
Noh, detonatsioonioht siiski väheneb oluliselt, mis lubab rohkem rõhku või agressiivsemat süüdet...
godzila, IMO klassifitseeruvad need 1.5 l F1 mootorid pöördemootoriks küll. |
06.05.2005 at 10:43 |
|
F.I.R.E |
Race gas
et siis kodus puskarit ajama? vaat 91 nurka, torud püsti ja väike kanku veidi kõrgemasse kohta, ja siis polegi muud kui ootame kuni kvaliteetne kütuseosa kõrgemal asuvasse notsikusse aurustub/kodenseerub |
07.05.2005 at 00:28 |
Last edited 07.05.2005 at 00:28 by F.I.R.E
|
godzila |
Race gas
quote: devilc:...
godzila, IMO klassifitseeruvad need 1.5 l F1 mootorid pöördemootoriks küll. ...
Seda arvasin minagi kuid rahvusvahelisel tasandil on arusaam teistsugune. Algul tahtsin minagi kasutada tolueeni kuid mida rohkem uurisin, seda skeptilisemaks muutusin.
Tolueen peaks põmst hulgi ostes vähem maksma kui 95 tanklas või mis?
|
07.05.2005 at 07:35 |
|
vvt |
Race gas
quote: F.I.R.E: et siis kodus puskarit ajama? vaat 91 nurka, torud püsti ja väike kanku veidi kõrgemasse kohta, ja siis polegi muud kui ootame kuni kvaliteetne kütuseosa kõrgemal asuvasse notsikusse aurustub/kodenseerub
Paraku on sedasi, et need "race gas'i" osakesed on sealt ammu enne (nafta rafineerimistehases) välja sealt keedetud
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.05.2005 at 07:46 |
|
lumekakk |
Race gas
Saksamaal müüb Shell oma tanklates V-Power 100oktan bensu. |
09.05.2005 at 02:16 |
|