Poster |
Message |
BlueStang |
Mustang 2005 GT sõidetud
Kümnepallisüsteemis:
|
11.05.2005 at 23:49 |
|
Ets |
Mustang 2005 GT sõidetud
Ja Sa ju kohe loomulikult olid ära unustanud oma sõprade telefoninumbrid, või oli Su telefonil aku tühi jnejne... deem! |
12.05.2005 at 07:38 |
|
tann28 |
Mustang 2005 GT sõidetud
Miski eila vms nägin sõpruse-akadeemia ringi peal ühte sellist oleks veel suurest vaatamisest avarii teind. Ülikõva näeb välja küll.
|
12.05.2005 at 08:22 |
|
jaak |
Mustang 2005 GT sõidetud
Mul terve rivi pilte tehtud sellest.
Katsun õhtul pilte üles panna. |
12.05.2005 at 08:25 |
|
BlueStang |
Mustang 2005 GT sõidetud
quote: Ets: Ja Sa ju kohe loomulikult olid ära unustanud oma sõprade telefoninumbrid, või oli Su telefonil aku tühi jnejne... deem!
Sry, asi kujunes nii äkitselt kui olin muudes asjades Pärnus... korraldajatel tekkis minu kontakti realiseerimisga probleeme, et auto Performance Showle korraldada ja lendasin kohe sealt üle piiri, et asjas selgust saada. Annan Sulle hiljem täpsma ülevate toimunust.
Ja mu f...ing diil tõepoolest enam ei toiminud pärast piiriületamist :/
|
12.05.2005 at 08:30 |
Last edited 12.05.2005 at 08:39 by BlueStang
|
BlueStang |
Mustang 2005 GT sõidetud
to tann28 ja jaak - see mis meiemail ringi liigub on V6 - välimuselt sarnased aga tuli välja, et iseloomult täiesti erinevad autod. |
12.05.2005 at 08:32 |
|
smallstang |
Mustang 2005 GT sõidetud
quote: BlueStang: Kümnepallisüsteemis:
Sweet
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
12.05.2005 at 10:33 |
|
Riho |
Mustang 2005 GT sõidetud
Nice
Seda oleks V6-e kõrvale huvitav proovida. |
12.05.2005 at 13:50 |
|
wax |
Mustang 2005 GT sõidetud
Aga mis puudu jäi, et 10 palliga ei hinda? |
12.05.2005 at 15:11 |
|
Sebastien |
Mustang 2005 GT sõidetud
Ten Points! |
12.05.2005 at 15:25 |
|
jaak |
Mustang 2005 GT sõidetud
Minu pildid |
12.05.2005 at 21:01 |
|
BlueStang |
Mustang 2005 GT sõidetud
9 sellepärast, et tegemist oli tomaatkastiga - kuigi see 5-käiguline täitsa üllatas mind positiivses mõttes. |
12.05.2005 at 23:08 |
|
anryo |
Mustang 2005 GT sõidetud
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
13.05.2005 at 13:24 |
|
Taavi |
Mustang 2005 GT sõidetud
Mis siis suunurgad üles tõmbas? Kas ainult nimi Mustang, või oli midagi enneolematut ka, mis suurteks emotsioonideks põhjust andis? |
13.05.2005 at 16:10 |
|
BlueStang |
Mustang 2005 GT sõidetud
ok, ok... loodetavasti edasine arutelu tuleb asjalikum
Ainus asi, mis eelarvamust tekitas oli automaatkast. Samas aga sõites oli üllatus meeldiv, kui 5-käiguline kast toimetas väga kenasti - tundus, et isegi ringrajal kasutades poleks probleeme tekkinud.
Handling on super isegi ilma puuduva connectorita (naljakas, et see 05 GT mudelil varustusest välja arvatud on) - sellele aitab kindlasti kaasa senikogetud stock Mustangidest jäigem vedrustus ja peaaegu ideaalilähedane kaalujaotus 52/48. Kapotialla vaadates on näha, et isegi aku on mootoriruumis tavapärasese koha juhi pool ninas vahetanud kõrvalistuja poolele kohe firewall ette.
Salongidisain jms pole minu jaoks primaarse olulisusega, seepärast sellest siin ei räägi, kuid esiistmete peatoed on küll lõpuks stangil saanud ideaalseks - tehaseistmes võis end tunda samalaadselt nagu mõnes kogetud sportistmes. Salongi miinuseks ehk niipalju, et tagaistmete jaoks mõeldud ruum oli väiksemaks jäänud ja see, et kasutatud materjalid jätsid odava mulje va istmete nahkkatted - aga no selle raha eest mida veel soovida, sest disain on viimasepeal kaasaegne va ehk salongiventilaatori avad, mis tulevad Etsi tööjaarise pealt tuttavad ette ja esiuste allosas olevad kõlarikatted - selles osas on 96-98 oma Mach460 helisüsteemiga peajagu üle.
Tagasi kapoti alla - mis silma jäi oli see, et sisselase on muutunud - varasema küljepealse TB asemel on TB nüüd ees nagu Camaro/Vettel, miinuseks jällegi see, et TB on kahe väikese ümmarguse avaga, kuigi võiks olla ühe suure ja ovaalsega - aga eks aftermarket tahab ka elada. Sama asi kehtib kollektorite kohta - kui juba 96 3.8-le suudeti tehases panna torukollektorid, siis 05 V8 evib lühikest üksteisesisse suubuvate primaritega malmkollektorit Samas aga on see ilmselt taotluslik, et piirata hp-d 300 juures ja anda fännidele võimalust ise neid juurde nokitseda Igatahes headerid ja TB koos õhufiltri karbiga vahetaksin ise küll kohe välja.
Sõidurõõmu pakkus aga auto küllaga - auto tundus mõnusalt terav ja läks kergelt pöördesse tekitades natuke harjumatult tihedat ja teravat rew-häält ülemistel pööretel - tulenes see aga ilmselt sellest, et pööretavahemik on seniste stangide omast laiemaks aetud. Riia linn jäi natuke väikeseks lõpliku ülevaate saamiseks autost, ajanappusest jäi kiirteele minemata ja tegelikult tahaks autot hoopis ringrajal proovida - loodetavasti on võimalik traction ja külglibisemise control kuskilt välja lülida, sest see tahtis kogu mänguilu ära rikkuda oma pideva vahelesegamisega
Ja see, et autol on mustangile traditsiooniliselt täiesti tavaline antenn ja traattugi kapoti lahtihoidmiseks jättis mind isiklikult täiesti külmaks - pakiruumi ma üldse ei vaadanud...
Üldiselt auto päris hea, peaaegu sama hea kui mu endine must |
13.05.2005 at 19:36 |
Last edited 13.05.2005 at 19:44 by BlueStang
|
newton Moderator |
Mustang 2005 GT sõidetud
OK, jätkame siin tsiviliseeritult ja teemast kõrvale kaldumata; kui kellelgi on auto kohta mingit sisukat kriitikat, siis ta toob selle välja viisakalt ja argumenteeritult. |
13.05.2005 at 20:11 |
|
kristjan_l |
Mustang 2005 GT sõidetud
Pole küll GT, aga siiski mõnele ehk huvitav lugemine:
http://www.fmce.ee/index.html?pg=aauto
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
01.06.2005 at 08:08 |
|
Ets |
Mustang 2005 GT sõidetud
TOP GEAR testis uut Stangi ja muidugi mõnusa irooniaga ameerika autode suhtes |
24.12.2005 at 17:08 |
|
vvt |
Mustang 2005 GT sõidetud
quote: BlueStang: varasema küljepealse TB asemel on TB nüüd ees nagu Camaro/Vettel, miinuseks jällegi see, et TB on kahe väikese ümmarguse avaga, kuigi võiks olla ühe suure ja ovaalsega - aga eks aftermarket tahab ka elada. Sama asi kehtib kollektorite kohta - kui juba 96 3.8-le suudeti tehases panna torukollektorid, siis 05 V8 evib lühikest üksteisesisse suubuvate primaritega malmkollektorit
OHV 3.8 juures annavad torukollektorid ilmselt suuremat efekti kui Modulari juures. Tulenevalt mootori planeeringust on klassikalise V8 väljalaskeport halva kujuga (kuivõrd klapid on kaldu sisselaske poole), kus väljalaskegaas peab tegema ca 120 kraadise pöörde ja seetõttu on iga väljalaset kergendav asi kohe suureks abiks. Ford sellepärast paningi sinna malmid, et väljalaske takistus pole aktuaalne - Modulari kaan on hoopis teine asi....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
25.12.2005 at 14:40 |
|