Poster |
Message |
5V8 |
Mootoripea värvimine
Tekkis selline küsimus,et kuidas saaks mootoripea ära värvida ja mis eriline värv see olema peaks.Asi ise on puhtaks tehtud roostest ja vaja värvkate peale panna. Kust võiks saada sellist tüüpi värvi ja mis selle mimetus olla võiks ja kuna ta peaks olema vist ka mõni sada kraadi kuuma kindel ka.Kas on äkki olemas sellist värvi ka aerosoolina purgis või on vaja pinsli abi kasutada. Ootan soovitusi, ettepanekuid ja ideid selle kohta. |
09.05.2005 at 15:50 |
|
max |
Mootoripea värvimine
On olemas spets aerosoolid, mis kannatavad kuuma (VHT oli vist tootja). Samas ei lähe klapikambrikaas väga kuumaks, nii et ehk kõlbab ka mingi tavalisem värv. |
09.05.2005 at 15:54 |
|
camsist |
Mootoripea värvimine
Veljevärv vast kõige kättesaadavam. Kannatab kuuma ka.
____________________________
'86 Camaro |
09.05.2005 at 16:05 |
Last edited 09.05.2005 at 16:05 by camsist
|
Maik |
Mootoripea värvimine
http://www.amiflex.ee/auto/bling-bling/v2rv%20001.jpg
http://www.amiflex.ee/auto/bling-bling/v2rv%20002.jpg
http://www.amiflex.ee/auto/bling-bling/v2rvitud%20003.jpg
Tegu kõige tavalisema autovärviga, krunt ka all. Igastahes peale pikemat mootori hooramist kus asi peaks saavutama suht kõrge töötemperatuuri ei juhtunud selle värviga midagi.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
10.05.2005 at 08:39 |
|
5V8 |
Mootoripea värvimine
Tänan info eest aga mida soovitate plokki värvimiseks ja kas algul ka kruntida või pole see oluline. |
10.05.2005 at 10:33 |
|
PlyVal64 |
Mootoripea värvimine
quote: 5V8: Tänan info eest aga mida soovitate plokki värvimiseks ja kas algul ka kruntida või pole see oluline.
Minu kogemus Monza ja Ply mootoritega: puhtaks, aerosool ahjuvärv alla ja tavaline värv peale. Kõik aerosoolidega. Kõige lõppu läiklakk ja mitte mingeid probleeme. MA Monza mootori olukorda enam ei tea, kuid Ply mootor püsib roostevaba ja läikivalt roheline juba 8 aastat. Seejuures on ta saanud nii keeva tosooli, kuuma õli kui voolavat bensiini turjale - mitte miski pole suutnud aerosoollaki kihti väärata. |
10.05.2005 at 10:44 |
|
Martin460 |
Mootoripea värvimine
US-partsist just ostsin mootori ploki ja plokikaante värvi spray-s.Proovin ära!Hind 125,-tk.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
10.05.2005 at 13:32 |
|
79capri |
Mootoripea värvimine
quote: Inferno: http://www.amiflex.ee/auto/bling-bling/v2rv%20001.jpg
http://www.amiflex.ee/auto/bling-bling/v2rv%20002.jpg
http://www.amiflex.ee/auto/bling-bling/v2rvitud%20003.jpg
Tegu kõige tavalisema autovärviga, krunt ka all. Igastahes peale pikemat mootori hooramist kus asi peaks saavutama suht kõrge töötemperatuuri ei juhtunud selle värviga midagi.
OT. Need plekkid srayga värvida on küll mõttetu, eriti kui nad on roostes: - Värv ~110eek + krunt ~100eek + mitu tundi vaba aega, kui korralikult teha.
Mul läks liivapritsimine 100eek + pulbervärvimine 120eek.
|
10.05.2005 at 14:24 |
|
hents99 |
Mootoripea värvimine
quote: PlyVal64: quote: 5V8: Tänan info eest aga mida soovitate plokki värvimiseks ja kas algul ka kruntida või pole see oluline.
Minu kogemus Monza ja Ply mootoritega: puhtaks, aerosool ahjuvärv alla ja tavaline värv peale. Kõik aerosoolidega. Kõige lõppu läiklakk ja mitte mingeid probleeme. MA Monza mootori olukorda enam ei tea, kuid Ply mootor püsib roostevaba ja läikivalt roheline juba 8 aastat. Seejuures on ta saanud nii keeva tosooli, kuuma õli kui voolavat bensiini turjale - mitte miski pole suutnud aerosoollaki kihti väärata.
Ise tegin ka täpselt samamoodi, midagi siiski läks valesti, veidi koorub maha, aga kui korralikult teha, siis peaks pidama küll.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
10.05.2005 at 15:13 |
|
Maik |
Mootoripea värvimine
Roostest tuleb kindlasti puhtaks lasta, ise nägin relaka lihvkettaga tükk aega - tegin ka pildid läikivatest asjadest fotokas kuidagi kaotas ära nood.
Tavalise autovärvi all mõtlesingi mina,et ostad kindla koguse värvi (mitte spray) ja siis püstoliga lasin peale...
aerosool spray-d ise ei usaldaks väga...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
10.05.2005 at 15:59 |
|
kenu |
Mootoripea värvimine
Hoolimata austusest PlyVali suhtes, julgen siiski öelda, et aerosool spray autole, on nagu avalik naine härrasmehele, ei usu eriti sellistesse asjadesse
Neid pilte, kus aerosol spray permanentne püsib, tahaks küll näha
Üks võimalus oleks minu arust vene ml seeria synt värvid, tahavad kuivamiseks 80degC ja on väga püsivad. |
10.05.2005 at 16:06 |
|
hents99 |
Mootoripea värvimine
Tegelikult peab spray ka hästi vastu eeldades et värvitav pind on igasugustest õlidest puhas ja spray värvi peaks kindlasti kohe mitu kihti (umbes 10 kihti) peale pihustama.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
10.05.2005 at 16:45 |
|
Jörm |
Mootoripea värvimine
Mootoriplokk ja plokikaane välispind ei saavuta üldjuhul 100-st kraadist suuremat temperatuuri, väljalaske vahetu lähedus välja arvatud. Välispinna ja põlemiskambri vahel on veesärk, mis üldjuhul on 100 kraadi juures.
____________________________
Amper Racing |
17.05.2005 at 14:20 |
|
PlyVal64 |
Mootoripea värvimine
Kenu, vaata siis pilti Ply kapotialusest 8 aastat peale mootori värvimist. Ainus asi, mis puhtaks põlenud, on sisselase. Ja õlikork värvitud auto enda värviga. Mustad osad kõik spray-kuumakindlaga, plokk spray-rohelisega, millega ka õhufiltri kopsik. Viimasel veel seljas spray-läiklakk. Auto siis peale raju rallimist ja hästi must ... siiani. Genekas, süütepool, selle klamber, ventika kopsik, torsioonid, kapotikinnituse hoidja, kõik värvitud kuumakindla sprayga. |
17.05.2005 at 16:27 |
Last edited 18.05.2005 at 08:48 by PlyVal64
|
HardStep |
Mootoripea värvimine
Tiba OT, aga on kellelgi positiivseid kogemusi velgede v2rvimise ja lakkimisega kasutades neidsamu spraysid?
____________________________
Smiles Per Gallon
|
18.05.2005 at 01:29 |
|
kenu |
Mootoripea värvimine
OK, võtan siis teadmiseks, et teatud tingimustel on ka sprayga võimalik korralikku tööd teha.
Ei näita pilte, võta keeld maha.
quote: PlyVal64: Kenu, vaata siis pilti Ply kapotialusest 8 aastat peale mootori värvimist. Ainus asi, mis puhtaks põlenud, on sisselase. Ja õlikork värvitud auto enda värviga. Mustad osad kõik spray-kuumakindlaga, plokk spray-rohelisega, millega ka õhufiltri kopsik. Viimasel veel seljas spray-läiklakk. Auto siis peale raju rallimist ja hästi must ... siiani. Genekas, süütepool, selle klamber, ventika kopsik, torsioonid, kapotikinnituse hoidja, kõik värvitud kuumakindla sprayga.
|
18.05.2005 at 16:05 |
|
hents99 |
Mootoripea värvimine
quote: HardStep: Tiba OT, aga on kellelgi positiivseid kogemusi velgede v2rvimise ja lakkimisega kasutades neidsamu spraysid?
Olen ka velgi sedamoodi v2rvinud, soovitan ikkagi pind v6imalikult puhtaks teha ja v2rviga(kihtidega) mitte koonerdada.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
18.05.2005 at 16:40 |
|
rabbit rider |
Mootoripea värvimine
...värvi aga värvi sprayga ....siis keerad kindla peale asja pekki.....olen miljon korda igasugu träna( kõik , mis masina küljes leidub) niisikse asjaga mäkerdanud , igasugu tehnikaid ja võtteid proovinud , aga varem või hiljem on asi väääga koledaks muutunud...raudpolt kindel kraam on tavaline autovärv, kahe komponendiline, veoka oma veel parem(veits tugevam) korralik happekrunt alla ja värv otsa ja sinu mootor on aegade hämaruseni nunnu näoga.... |
18.05.2005 at 18:36 |
|
margus61 |
Mootoripea värvimine
Oskab keegi öelda, kes VHT toodangut pakub Tallinna mail?
Kunagi kauples Pintaväri Eesti, võibolla ka käesoleval ajal. Ainult tookord polnud neil Fordi sinist riiulis. Võtaks üle okeaani maalt, kuna niigi asja. Kardan, et äkki ei lasta läbi lennupostiga, veel halvem, kui peaks purk kuskil üleval laiali lendama.
Nende spray, mida ka max ülalpool soovitas, on küll 6 aastat laitmatult peal püsinud. Lasin otse liivapritsitud pinnale. ise olen rahul: kiire, mugav ja piisava kvaliteediga. |
23.03.2006 at 09:09 |
|
camsist |
Mootoripea värvimine
Ma olen us-partsist seda kraami saand ilma probleemita. Enne vali ise kood netist välja siis lihtsam.
____________________________
'86 Camaro |
23.03.2006 at 09:30 |
|
Olds |
Mootoripea värvimine
quote: rabbit rider: ...värvi aga värvi sprayga ....siis keerad kindla peale asja pekki.....olen miljon korda igasugu träna( kõik , mis masina küljes leidub) niisikse asjaga mäkerdanud , igasugu tehnikaid ja võtteid proovinud , aga varem või hiljem on asi väääga koledaks muutunud...raudpolt kindel kraam on tavaline autovärv, kahe komponendiline, veoka oma veel parem(veits tugevam) korralik happekrunt alla ja värv otsa ja sinu mootor on aegade hämaruseni nunnu näoga....
Marguss- julgeks vastu väita. Antud mootori värv, mida kasutasin (spetsiaalne spray) on jäänud püsima väga hästi. Mootor pole küll pikalt kuuma saanud kuid ka mehhaanilistele vigastustele (mutrivõti vm. esemega tugevamalt vastu minnes) pole lahti koorunud kübetki värvi. Tuttavad põdramaal on kasutanud aastaid sama värvi ja pidi kestma viimsepeale. Korralik eeltöö ning 3...4 kihti värvi on piisav.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
23.03.2006 at 10:31 |
|