Poster |
Message |
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
Sai siis eila istutud ja nauditud meie riigi esimest drag strippi! Asi on vägagi edev ja, nagu siinpool kombeks, raha pole kokku kuskilt otsast hoitud
Liimitud rada algusest lõpuni betoon seinte vahel koos bokside ja muu sellisega.
Siin siis lõik kohalikust lehest
http://www.gulf-daily-news.com/Story.asp?Article=96925&Sn=SPOR&IssueID=27244
Eelnev autoshow oil päris kena, katsun oma pildid kah varsti kuhugile riputada.
Ürritus ise hakkas liigagi tagasihoidlikult... kohalikud ässad oma siivikutega lasid kõrgeid 15neid Lõpupoole tulid ka pisut kiiremad aparaadid rajale, kuna asi venis ja venis, siis lõpuni ei kannatanud oodata ja minu nähtud parimaks ajaks oli 8,6 ja 252km/h.
Väga palju ilusaid autosi lihtsalt lõpetas toimimise suurema paugu või tulekahjuga ja tagajärgede kõrvaldamine võttis enamuse ajast. Kiiremate masinate sõidus oli ainult 1 start, kus mõlemad autod lõppu jõudsid...
Parim oli mingi Datsuni vend, kes suitsutas kogu raja pooleks tunniks siniseks ja kuna tuulega oli kitsas, siis ca 20 minutit lihtsalt oodati õli suitsu hajumist Samas aeg oli tal ikka 14!! ehk kui viimased 1/8 miili oleks kah mootor taga olnud, oleks kena aeg vanast z240 tulnud.
Märt
EDIT: PILDID
http://www.album.ee/?o=316796786&page=1
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
19.11.2004 at 06:33 |
Last edited 19.11.2004 at 07:53 by Märt
|
peep Moderator |
Rumble in the Desert-Bahrain
Ehk peaks BHRA keskenduma hoopis naftaotsingutele ? |
19.11.2004 at 09:13 |
|
Sebastien |
Rumble in the Desert-Bahrain
Meil lähinaabritel Leedus leidub naftat. Tuleb see ainult neilt kuidagi ära võtta. Õli pärast ennegi sõdu peetud |
19.11.2004 at 09:49 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
ehhh, leidsin ka võistlusklassid :o sellepärast oligi neid siivikuid niii palju
1. STREET - Front Wheel Drive, 4- 6 Cylinder
Stock chassis, bolt-on, suspension modification, no power adders, FWD 4 or 6 cylinder or 2-rotor. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
Example:
Honda CRX stock or bolt-on
Honda Civic stock or bolt-on
Nissan Sunny stock or bolt-on
Nissan Maxima stock or bolt-on
And any FWD 4 or 6 cylinder or 2 rotor engine car stock or bolt-on
2. STREET - Rear Wheel Drive, 4- 6 Cylinder
Stock chassis, bolt-on, suspension modification, no power adders, RWD 4 or 6 cylinder or 2-rotor. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
Example:
Honda S2000 stock or bolt-on
Nissan 350Z stock or bolt-on
And any RWD 4 or 6 cylinder or 2 rotor engine car, stock or bolt-on
3. STREET - Rear Wheel Drive, 8+ Cylinder
Stock chassis, bolt-on suspension mods, no power adders, 8 cylinders or more. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
Example:
Camaro 8 cylinders stock or bolt-on
Mustang 8 cylinder stock or bolt-on
BMW M5 8 cylinder stock or bolt-on
4. SUPER STREET – Front Wheel Drive, 4-6 Cylinder
Stock chassis, front-wheel-drive (FWD) only, suspension mods, maximum 2 power adders, internal modification 4 or 6 cylinder only. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
Example:
Honda Civic with nitrous + bolt-on
Civic with turbo
Civic with turbo + Nitrous
Any 4 or 6 cylinder car with turbo, supercharger, or nitrous + bolt-on + internal modification
5. SUPER STREET – Rear Wheel Drive 4-5-6 Cylinder
Stock chassis, rear-wheel-drive (RWD) permitted. Maximum 2 power adders, internal modification 4-, 5-, 6- cylinder or rotary. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
Example:
280 ZX + nitrous + bolt-on
Supra turbo w/wo nitrous
S2000 + Supercharger
Porsche turbo (RWD)
6. SUPER STREET – Rear (V8 +) or All Wheel
Stock chassis, V8 rear-wheel-drive (RWD) or super cars or all-wheel-drive (AWD) back-half permitted. Maximum 2 power adders, internal modification 4- (AWD), 5- (AWD), 6- (AWD), 8-cylinder (RWD) or rotary. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
Example:
Camaro 8 cylinder + nitrous + bolt-on
GT Skyline w/wo nitrous
Mustang 8 cylinder + Supercharger
Porsche turbo (AWD)
Mitsubishi Evolution
7. PRO FWD
Full tube chassis (FWD), maximum 2 power adders. All out engine modification any 4-cylinder production or 6-cylinder overhead cam production engine. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
8. PRO (RWD or AWD)
Full tube chassis (RWD or AWD), maximum 2 power adders. All out engine modification. Any 4-cylinder production, 6-cylinder overhead cam production, or rotary engine. In an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate.
9. PRO (RWD)
Full tube chassis (RWD), maximum 2 power adders. All out engine modification. Any 8-cylinder production, in an effort to maintain competitive racing, BDRC reserves the right to make rule revisions as deemed appropriate
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
19.11.2004 at 10:16 |
|
Andrus BHRA |
Rumble in the Desert-Bahrain
Ma kujutan ette milline see välja näeb. Võib-olla ei kujuta kah! Huvitav oleks teada, mitusada miljonit taala asi maksma läks? Krt, et ei ole seda naftat meil. Samas norrakatel on naftat aga rajad on BS. |
19.11.2004 at 11:56 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
quote: Andrus BHRA: Ma kujutan ette milline see välja näeb. Võib-olla ei kujuta kah! Huvitav oleks teada, mitusada miljonit taala asi maksma läks? .
ca 300M$ oli vist kogu kompleks
Lisasin veel paar pilti rajast kah, kahjuks sõitude aeg oli liig pime juba...
Märt@VIP_11_boksis
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
19.11.2004 at 15:06 |
|
Joel |
Rumble in the Desert-Bahrain
Kas see liimitud rada seal tugevama tuuleiili korral liivapaberiks ei muutu?
____________________________
2xV8 |
19.11.2004 at 16:50 |
|
hents99 |
Rumble in the Desert-Bahrain
Vahva kompleks seal. Eestis vist sellist niipea oodata pole.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
19.11.2004 at 17:05 |
|
Ets |
Rumble in the Desert-Bahrain
Jah, huvitav-huvitav, võistlejad lõpetavad ametliku hooaja 2005 nagu ikka Santa Pod`s ja siis tulevad Teie juurde veel viimast võtma!? Tekib palju küsimusi aga määravaks on siiski vist raha??
Btw,: miks Hockenheimi etapp tuleval aastal ei toimu Lõunapool Inglismaad ei toimu vanas heas euroopas enam MITTE MIDAGI!?! Bahreini minnakse ainult raha välja võtma! Kesk- ja Lõuna-euroopa regioonide automentaliteet on täielikult haaratud "seljakotivähi" haigusest?? |
30.11.2004 at 23:33 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
Kiiretele huvilistele on tuba yyrida
Aga raha on siiski see peamine ja seda siin kulutati korralikult, kogu kompleksi hind oli xxxM USD ja tulemus on korralik.
www.bahraingp.com oli vist link
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
01.12.2004 at 10:33 |
|
mr. RocknRoll |
Rumble in the Desert-Bahrain
Mis ajad need seal taamal paistavad?
____________________________
44269 |
01.12.2004 at 10:42 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
quote: mr. RocknRoll: Mis ajad need seal taamal paistavad?
Kus?
Igav liiv ja tyhi va'li...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
01.12.2004 at 12:29 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
Sai eila käidud F1 rajal ja tutvutud ka pisut muude ehitistega. Ajavõtu ruumis lebasid laual viimase test&tune day slipid
Kohalikud ässad panevad peris kenasti
PS. Rajal jäin durangoga Scumile alla ca 30 minutiga
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
17.02.2005 at 11:06 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
Eile oli taas test&tune day kohalikele ässadele. Rajarekord purustati taaskord. 7.88 ja 300.49km/h oli siis seekordne päeva parim.
Alla 9 oli veel 4 autot rajal... Võrreldes eelmise võistlusega oli tase testipäeval kõvasti parem
Neljabä-reede on siis ametlik võistlus.....
EDIT: Linki kah:
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
22.02.2005 at 07:42 |
Last edited 22.02.2005 at 11:23 by Märt
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
Eila oli siis kolmas etapp ja uus rekord taas
Pat Musi endine Popeye kohalike ässade käes tegi 6.711 ja 343 kmh.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
20.05.2005 at 18:47 |
|
Madlobster |
Rumble in the Desert-Bahrain
quote: Kohalikud ässad panevad peris kenasti
PS. Rajal jäin durangoga Scumile alla ca 30 minutiga
Sa tahtsid vist öelda 30 sekundiga ? |
20.05.2005 at 19:18 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
quote: Madlobster: quote:
PS. Rajal jäin durangoga Scumile alla ca 30 minutiga
Sa tahtsid vist öelda 30 sekundiga ?
Minutiga ikka, sai neid pildistamis peatusi usinalt tehtud ja vähe peale 30 minuti oli ringi läbimise aeg st. sai siis durangoga rada läbi kruisatud...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
20.05.2005 at 19:33 |
|
lumekakk |
Rumble in the Desert-Bahrain
U.S:A:-s Leidub ka reaktiiv mootoriga dragstereid!
Kütuse kulu kohta nii palju,et mõned aastad tagasi oli Tallinnas näitusel väljas dragster ja kütusekulu kohta märge "arvestuslik kütuse kulu 100km-le 2745liitrit"-no comments. |
20.05.2005 at 23:25 |
|
BlueStang |
Rumble in the Desert-Bahrain
OT, Aga Bahraini mehed hakkavad siis nüüd McLarenile kaasa elama?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
09.01.2007 at 17:46 |
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
quote: BlueStang: OT, Aga Bahraini mehed hakkavad siis nüüd McLarenile kaasa elama?
Miks?
EDIT:
http://www.formula1.com/news/5468.html
Kunn ostis osaluse
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
09.01.2007 at 18:34 |
1 edit. Last edited 09.01.2007 at 18:40 by Märt
|
Märt |
Rumble in the Desert-Bahrain
Big Block Sucks
Täna oli esimene round Bahreini dragil ja lained lõi Emiraatlaste aparaat v6-ga, meie rajal saadi ajaks 6,9 ja isiklik rekord onudel on 6.7 !
PS. Edevedulised siibikud sõitsid kah 10neid....
EDIT: Eilane võiduaeg oli 6.2 ja sõideti välja ikka v8-ga
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
25.01.2008 at 21:11 |
1 edit. Last edited 26.01.2008 at 12:48 by Märt
|