Poster |
Message |
Delrin |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Noored+alkohol
http://www.pajundi.net/?dir=./pics/firebird
____________________________
M30 |
07.06.2005 at 18:55 |
|
tfr |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
http://www.pol.ee/?id=30160:
quote: 6 juunil kella 19.05 ajal toimus liiklusõnnetus Järvamaal Tartu-Aravete-Järva-Jaani mnt 96,4 km, kus sõiduauto Pontiac Firebird, mida juhtis Randar (s 1986) sõitis ebaõigelt valitud kiiruse tõttu teelt välja vastu puud. Sõiduki juht ja kaassõitjad Oliver (s 1986), Mehis (s 1986), Gert (s 1985) toimetati kehavigastustega Järvamaa haiglasse.
|
07.06.2005 at 19:12 |
|
Delrin |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_7
____________________________
M30 |
07.06.2005 at 19:12 |
|
iseKass |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
kas sa ise nägid neid poisse enne sõitma asumist, et tead rääkida, et nad purjus olid |
07.06.2005 at 19:31 |
|
Delrin |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
quote: iseKass: kas sa ise nägid neid poisse enne sõitma asumist, et tead rääkida, et nad purjus olid
ei
____________________________
M30 |
07.06.2005 at 19:36 |
|
Madlobster |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Kruisil sõitis mul kord ees kord taga ilus auto oli.
|
07.06.2005 at 21:06 |
Last edited 07.06.2005 at 21:06 by Madlobster
|
jaak |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Ja nüüd ruttu LOOTima! Enne kui mõtetult laiali tassitakse auto, |
07.06.2005 at 21:07 |
|
Maik |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
päris noor omanik sellise auto kohta...
ikka juhtub, päris kenasti on armatuur sees ikka.. :o
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
07.06.2005 at 21:17 |
|
41Degree |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
infernol õigus, et ikka juhtub... peaasi et autosolijatel hing sisse jäi... kuid iseenesest muidugi autost on VÄGA kahju
Puhka rahus ja olgu Kuusakoski käpp sulle pehme |
07.06.2005 at 22:51 |
|
sniffer |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Nagu vanasõna ütleb - Mõistust pole, istu kodus... |
08.06.2005 at 08:34 |
|
Indrek_S |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
piltide põhjal väidan, et f-bodyl on turvalisusega suured probleemid (samas, eks auto kere disainiti 80 alguses)
____________________________
not done until it's done |
08.06.2005 at 08:41 |
|
anti |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
quote: Charly: piltide põhjal väidan, et f-bodyl on turvalisusega suured probleemid (samas, eks auto kere disainiti 80 alguses)
Linnujutt, arvestades, et auto pole jäiga katusega on ikka väga turvaliselt kokku pakitud. Autokere peabki deformeeruma, et lööki summutada.
|
08.06.2005 at 08:48 |
|
kenu |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
quote: Charly: piltide põhjal väidan, et f-bodyl on turvalisusega suured probleemid (samas, eks auto kere disainiti 80 alguses)
Pigem on nolkidel labajala liigese probleemid |
08.06.2005 at 09:04 |
|
Aspelund |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
See kere oli selle löögi jaoks pehme. Uksed ei tohi ennast nii kokku voltida ja esiistme juurest põhi kortsu minna.
Asp |
08.06.2005 at 09:14 |
|
anti |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Pehme on hea. Väikelaps kukkus IV-korruselt alla ja pole sinikaidki, arstid seletavad seda lapse keha plastilisusega. Joodikud "pehme" kehaga kukkudes jäävad ka terveks õnnetustes. Minule konkreetse matsu tagajärgi vaadates tundub, et auto turvalisusele pole suurt ette heita.
Edit: Kui suur võis olla see ebaõigelt valitud sõidukiirus, see ka tähtis hinnangute andmisel? |
08.06.2005 at 09:20 |
Last edited 08.06.2005 at 09:23 by anti
|
newton Moderator |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Pehme on hea kuni "tuleseinani". Sealt edasi peab inimestele ruumi jääma ning rool, armatuurlaud, pedaalid peaks võimalikult vähe ebasoovitavas suunas (eelkõige siis üles-sissepoole) liikuma - vähemalt nii olen mina aru saanud. Auto turvalisuse kohta mingeid absoluutseid järeldusi teha ilma kokkupõrkekiirust teadmata on minu meelest ennatlik. |
08.06.2005 at 09:29 |
|
anti |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Newton, mis hinnanguid on antud muidu 3-gen keha turvalisusele, on silma jäänud? |
08.06.2005 at 09:33 |
|
vicat |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
äkki ikka istme ja rooli vaheline tihend lekkis
Ilus masin oli...
____________________________
H-D |
08.06.2005 at 09:33 |
|
newton Moderator |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
No kindlasti lekkis, aga sellegipoolest võime siin ju argumenteeritult ka auto passiivsest turvalisusest arutleda.
NHTSA pakub '91 Firele frontal crashis neli tärni viiest. Kuidas see tänapäevasemate testide/nõuetega suhestub, ei tea. |
08.06.2005 at 09:44 |
Last edited 08.06.2005 at 09:45 by newton (Moderator)
|
anti |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Ei jäänud ka silma ühtegi artiklit, mis räägiks täpsemalt 3-gen f-body turvalisusest. Küll aga leidsin ülevaate kaebustest auto kohta, mille põhjal ohutusspetsialistid autosid nö tagasi kutsusid.
These cars have some potentially dangerous defects that have been investigated by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA). Seat belt defects have led to five recalls on most 1982-91's. The 1987-92's have GM's poorly designed, door mounted "automatic belt system" that may not prevent occupant ejection if a door opens in a crash. When equipped with airbags, these cars have relatively good crashworthiness but very high fatality rates because they are muscle cars which are marketed to younger drivers with higher crash rates. NHTSA investigated all 1985-88s with 5.0/5.7L engines for sudden acceleration but failed to order a recall.
|
08.06.2005 at 11:01 |
Last edited 08.06.2005 at 11:01 by anti
|
PlyVal64 |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
Minu arust on see konkreetne Fire lausa ideaalselt avariile vastu pidanud. Täpselt selline kägardumine on kõikide autoehitajate märg unistus. Keha liikumist takistavad turvavööd ja padjad, ülejäänud osa autost on puhver. Seda eriti targa-katusega auto puhul. Juba fakt, et laipu(ja nähtavalt ka verd) pole, räägib enda eest. Kuna sõidetud on "kümnesse", tahaks näiteks näha mõnda seda "eriti turvalist" autot, mis vähem katki oleks. Kõik need ulmeturvalised autod on projekteeritu täpselt EuroNCAP testide jaoks, mitte millekski muuks.
Ja nagu Anti vihjas, muskelauto + nooruse uljus = suur kiirus = rasked tagajärjed. Kiirus on siin ikka väga suur olnud, mingist 60-70 pole mõtet rääkida, sel juhul ei lähe radikas veel kõverakski... |
08.06.2005 at 16:39 |
|
kkerem |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
quote: PlyVal64:
Ja nagu Anti vihjas, muskelauto + nooruse uljus = suur kiirus = rasked tagajärjed. Kiirus on siin ikka väga suur olnud, mingist 60-70 pole mõtet rääkida, sel juhul ei lähe radikas veel kõverakski...
60 juures läheb nii mõnigi auto prügikasti. Konkreetne näide küll jeep (tagumine ots) ja VW Polo esimene ots. Tüüp sõitis mulle tagant sisse kiirusega ca 30 km/h ja esiotsast ei jäänud ikka muffigi tal alles. EuroNCAP-i teste vaadates, kus linnakiirusel "sõidetakse" vastu seina on need autod päris kortsus. Küsimus on lihtsalt seal, kuidas manekeen ennast tunneb...
Muidugi, ei ole kokku puudet firega olnud ja ei tea, kus tal täpselt radikas asub aga 60 juures on vaja päris suurt deformatsiooni... Muidu tahavad juba ribid turvavöö mõjul katki minema hakata |
08.06.2005 at 19:29 |
|
Ragnar |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
quote: Delrin: Noored+alkohol
http://www.pajundi.net/?dir=./pics/firebird
Roolis oli minu vend ja oli täiesti KAINE. Õnnetuse asjaolud on lahtised sest keegi ei mäleta midagi.
Eile hommikuks tuli ta õnneks koomast välja ja on kontaktivõimeline.
Kohalikud, hoidke palun autol silm peal (et sealt midagi kaduma ei läheks), nädala lõpuks toon selle Tallinnasse. |
08.06.2005 at 19:38 |
Last edited 08.06.2005 at 20:14 by Ragnar
|
mrtn |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
ühinen Ply arvamusega. kabiini sisu paigutuse koledus on põhjustatud ilmselt tagaistujate mitterihmastatusest, mis tegid eesistujatel olemise nirumaks.
tervisi su vennale, Ragnar, loodame parimat. |
08.06.2005 at 20:29 |
|
PlyVal64 |
Üks IIIgen Fire jälle vähem...
quote: kkerem:60 juures läheb nii mõnigi auto prügikasti. Konkreetne näide küll jeep (tagumine ots) ja VW Polo esimene ots. Tüüp sõitis mulle tagant sisse kiirusega ca 30 km/h ja esiotsast ei jäänud ikka muffigi tal alles.
Terviseid siis Ragnari vennale. Loodame, et jääb meelde. Auto on ju vaid plekk-kolakas, mille võib uue soetada. Hää, et endal-sõpradel eluvaim sees! Ja peaasi, et järjekordne joodikmõrtsukas ilmsüütut vastutulijat puruks ei ajanud.
Aga kkeremile: et mitte üksteisest mööda rääkida, siis mina räägin kiirusest, mida kõik avariitekitajad enda sõidukiiruseks nimetavad. Seejuures on linnas enne avariikohta 15 meetrit musta jutti maas ja kapott, kui kuldnokapuur. Mulle meenub koheselt see KAPO Vitara mats Paldiski uulitsal. Ma olin seal kohal kohe peale pauku. Mustad jutid olid maas vähemalt 40-50 meetrit aga Vitara saab pidama 100-0 36-37 meetriga. Nemad sõitsid 70 km/h
99% avariide puhul jõuab enne "põkkumist" autojuht veel igasuguseid imeasju teha, ennekõike pidurdada. Superhead autod teevad 100-0 30 meetriga, keskmikud 35 ja kehvemad 40 meetriga. Selleks, et 60ga puusse sõita(tee ja puu vahel veel kraav/pori, teepeenar jne), siis peab algne sõidukiirus vähemalt kahekordne olema. Auto ei "hüppa" mitte kunagi otsejoones puusse, ta ikka enne vänderdab ja teeb muid imetrikke. Kaine autojuht jõuab ka kõvasti pidurit tallata, lisaks võtab hoogu maha ka enne puud olev maismaaosa Sellise Fire 100-0 pidurdusmaa on just need 35 meetrit. Kui auto oleks sõitnud need piiripealsed "legaalsed" 100 km/h, siis praktiliselt kohe peale piduripedaali puudutamist oleks tema kiirus juba 85-90, veel sekund ja kiirus 60. Ehk ei ole vennal mõtet hakata ajama mulli, öelgu ausalt ära, et sõitis 150ga ja ei valitsenud autot. Puule(või misiganes tal seal mootoriruumis nüüd "kasvab" ) sai pihta peale meeletuid pingutusi tõesti 60-70 km/h. Kuigi ma arvan, et otsene pauk käis ka siin vähemalt 70-80 km/h. Maanteede laubakate purustusi vaadates, kus vaevalt kummagi auto kiirus 30-35 km/h on, on siin tegu samasuure purustusega.
Edit. kuskohas see jama siis täpselt toimus? Politsei on ju meil tark, Taru-Aravete-JärvaJaani maantee Tuntakse, kui Piibe mnt, mis siiski enne Aravetet Koeru ja J-Jaani jõuab. 96,4 tundub kusagil enne Jaanit olevat. |
08.06.2005 at 21:25 |
Last edited 08.06.2005 at 21:48 by PlyVal64
|