Poster |
Message |
newton Moderator |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Lõpuks on tasa tehtud suur võlgenvus siinse seltskonna ees ja Eestimaa kiireima veerandmiiliauto kohta on jälle üleval värskeim info. Suur tänu Laurile ja tema meeskonnale, kes olid nõus jagama infot ka algavaks hooajaks tehtud muudatuste kohta.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=49 |
26.04.2004 at 17:45 |
|
vvt |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Ilus
Kuigi väike kahtlus, et kas muudatused ikka nii väiksed on kui kirjas (ma mõtlen neid väiksed pronksist vidinaid, millel augud sees)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.04.2004 at 13:59 |
|
newton Moderator |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Artiklit on nüüd veel värskendatud - lisatud natuke infot ja pildimaterjali viimaste uudiste/tegemiste ning uute kaante kohta.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=49 |
20.07.2004 at 09:49 |
|
memphis |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
|
20.07.2004 at 23:22 |
|
newton Moderator |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Ja taas on lugu uuenenud - lisandunud on põhjalik ülevaade auto juures '05 hooajaks tehtud muudatustest:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=49
Veel kord tänud Laurile, kes polnud infoga kitsi. |
13.06.2005 at 14:03 |
|
Olds |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Lausa rõõm oli lugeda seda artiklit. "müts maha" kõva töö on tehtud
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
13.06.2005 at 14:20 |
|
vvt |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Ilus
(ainult see F1 ja S2000 kolvikiiruse lõik parandage ära, F1 kolvikiirus on siiski 40 m/sek).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.06.2005 at 14:58 |
|
newton Moderator |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Niipalju kui netiandmed ja -kalkulaatorid andsid, siis F1 on 25 m/s keskmine, 40 m/s max. Lauri uuel mootoril 29 m/s keskmine, 47 m/s max. Lühikese kolvikäigu tõttu on kolvi maksimaalne kiirendus F1 mootoris suurem, kuid kolb niipalju kergem, et kepsule mõjuv jõud on lõpuks laias laastus sama. |
13.06.2005 at 15:04 |
|
vvt |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Igal juhul selge, arusaadav ja õpetlik jutt
edu kirjutajatele ja eriti ehitajatele!
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.06.2005 at 16:03 |
|
dodge |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Hea artikkel. Mul täpselt samasugune rool üle. Päris uus muide... |
13.06.2005 at 17:05 |
|
newton Moderator |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Kirjutajad igatahes tänavad |
13.06.2005 at 17:53 |
|
imre16 |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Tõesti väga informatiivne ja põhjalik tekst!
Kiitus kirjutajatele ja loomulikult Lauri tiimile, kes selle üldse võimalikuks tegid.
|
13.06.2005 at 21:54 |
|
hents99 |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Tõesti tubli töö!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
13.06.2005 at 23:03 |
|
Dodge 93 |
Lauri Camaro lugu uuendatud!
Müts maha Meeste ees!
____________________________
Mark VII LSC `89 |
13.06.2005 at 23:27 |
|