Poster |
Message |
sniffer |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
Kodanikud kaasmõtlejad, pakuks välja teema kus soovijad võiksid natuke kirjutada ettetulnud huvitavatest seikadest omale usaraua soetamisega või ütles korraga kolmasmeel millega pead- tuleb edaspidi tegeleda. Näiteks; Plaan sõita viva`ga saksa autole järgi ja kindlasti tuleks lühi kokkuvõte... |
11.06.2005 at 21:54 |
Last edited 27.06.2005 at 20:00 by sniffer
|
sniffer |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
Nii saksas käidud ja õnnelikult tagasi. Väljasõit Tartust (17.06) reede õhtul kell 22.40 ja Berliinis järgmisel õhtul kell 19.00 Sõidukiks oli VW Caravelle + treiler, kohapeal koormasime selle Pontiac Trans Am´iga ´88 aasta ja tagasi kodupoole. Tartus olime pühapäeva õhtul kell 21.00 Loomulikult ei läinud sõit ilma jamadeta, Lätis linna piirides 50-ne asemel 72 km kiiruseks - väike trahv... Suurim jama oli muidugi rahvariik Poolas, kus tagasiteel peedistati ajud ikka päris ära. Neil uus seadus; koormatud treiler või haagis koos sõiduautoga üle 3,5 tonni, pead ostma kuskilt tanklast pileti tee koormamise eest. Kui ei ole ettenäidata, siis loomulikult trahv alates 4000 zlotti.Selle sama pileti pead esitama ka piiripeal riigist välja sõites. Rahatähed EUR-id aitasid probleemi lahendada. Müüt kehvade Poola teede kohapealt võib ära unustada need on täiesti sõidetavad ja hästi tähistatud. |
24.06.2005 at 18:14 |
Last edited 27.06.2005 at 20:01 by sniffer
|
LaSa Moderator |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
Õige margi valisid !
Räägi siis autost kah! |
24.06.2005 at 22:02 |
|
hents99 |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
Mis mootoriga aparaat? Pane paar pilti ka. edu.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
24.06.2005 at 22:14 |
|
viva |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
auto vastne omanik tegelikult mina . Kodanik Kuubiku ja veel ühe laheda tegelasega sai lihtsalt Saksamaal aparaadil järel käidud. Väga tore ettevõtmine iseenesest, lihtsalt hulgaliselt lisaEURe tuleb kaasa võtta, et igasugused probleemid teel juba eos lahendada . Niisiis 42 tundi hirmu ja ´88 aasta Trans Am oligi Tartus. Masin on tagantjärgi öeldes paremas olukorras, kui esialgu arvata võis. Kõik, mis töötama peaks ka töötab, no lihtsalt puhastamist vajas. Naisterahva auto. Plussiks(minu arvates) on ka see, et ta on nii kere, kui mootori poolest peaaegu stock staatuses, välja arvatud uus Edelbrocki karburaator, mis originaali asendab. Mootori orig. läbisõit on 140K km, ja jõuallikas väga heas korras. Autole oli installitud hiljuti uus summuti, generaator, starter. Isegi konditsioneer toimis! Veepump on vähe ära väsinud ja vajab vahetust. Eks lisan jõudumööda ka mõne pildi. Punane
edit: Tartus võib varsti juba 3.gen F-body klubi kokku kutsuda Päris palju neid siinmail liikumas.
____________________________
+372 555 65 900 |
27.06.2005 at 02:20 |
Last edited 27.06.2005 at 02:22 by viva
|
newton Moderator |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
quote: viva:peaaegu stock staatuses, välja arvatud uus Edelbrocki karburaator, mis originaali asendab.
'87 oli viimane aasta, kui mõni Firebird karpaga oli, edasi ainult TBI ja TPI. Aga palju õnne igal juhul!
|
27.06.2005 at 08:29 |
|
viva |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
Sorry, jah mootor esialgu oligi TBI, millest mingisugusel põhjusel loobuti. Nüüd siis manual chokega karpa.
____________________________
+372 555 65 900 |
27.06.2005 at 09:51 |
|
Astro SS |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
quote: viva: Sorry, jah mootor esialgu oligi TBI, millest mingisugusel põhjusel loobuti. Nüüd siis manual chokega karpa.
Kuidas käimakast karpa swappi suhtub?
Kas on istallitud turbiini lock up kit ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.06.2005 at 19:55 |
|
viva |
Kahe jalaga maapeale, ehk kuidas sai minust usa`kas
Tegelikult, kui päris aus olla, siis kasti toimimine pole päris õige küll. Aga kuidas pritse->karpa swap võiks asja mõjutada?
____________________________
+372 555 65 900 |
28.06.2005 at 11:38 |
|
|