register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : SPLIT: Blower Camaro ehitus, vol.4  
Poster Message
w-cc
SPLIT: Blower Camaro ehitus, vol.4
Ei tahtnud tehnika teemat solkima hakata, aga seoses LaSa kommentaariga ka paar humoorikat seika TÜV-ga seoses.
Corvette kohta küsiti näiteks: "Esivedu ikka jah?"
Kui ülevaataja pidi rooli istuma (rool on mul kõige alumises asendis ja unustasin selle üles tõsta), siis kratsis ta natuke aega kukalt ja istus hoopis lävepakule. Olevat üsna mugav olnud. Peab proovima, äkki ongi :).

Muide, neile, kes väidavad, et suured mootorid saastavad rohkem kui pisikesed:
350 CID V8 heitgaasid
880 p/min CO 0,012 HC 13
2260 p/min CO 0,011 HC 13

Kui võtta bensiinikuluks isegi 20 l/100 (tegelik keskmine kuskil 14 kandis praegu kõigub), siis absoluutväärtustes tuleb ikkagi mõõdetavat saastet vähem, kui valdaval osal pisikese mootoriga liikuritest (vaadates oma 1,5...2,0 mootoriga autode TÜV-i raporteid). NOx Eestis ei mõõdeta, seega selle kohta info puudub. Kui üleüldist ressursside raiskamist vaadata, siis on pisimootorid muidugi ca 2x säästlikumad.

BTW: autoklubi testidel kukub ca kolmandik neist pisimootoriga autodest heitgaasi testil läbi (CO>300 või HC>100) !!!
28.06.2005 at 11:24
partel
  
SPLIT: Blower Camaro ehitus, vol.4
Heh, korda tehtud 350 cid korral ei tasu üllatuda, kui "nuusutamistesti" järel selgub, et näitajad on ju paremad kui uuel eurojapsil!


____________________________
_
28.06.2005 at 12:50
LaSa
 
Moderator
SPLIT: Blower Camaro ehitus, vol.4
Jah, minu 70ndate pereautokohta küsis kah härrasmees:
"See on esiveoline, eks?"
28.06.2005 at 20:32
tqhq.ee foorum : Vaba teema : SPLIT: Blower Camaro ehitus, vol.4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.