register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
chrismas
tqhq.ee foorum : Vaba teema : M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]  
Poster Message
kompu
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
toode müüdud
02.07.2005 at 01:12
mr. RocknRoll
 
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Tootjaks Eaton, hind?

____________________________
44269
02.07.2005 at 08:57
jaak
 
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Mis hind ja kas annab aretada ka muu tootja V8 peale?
02.07.2005 at 11:33
newton
 
Moderator
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Kui nüüd päris täpne olla, siis see kompressor peaks olema (Lysholm) topeltkruvi, mitte Roots-tüüpi.
02.07.2005 at 12:00 Last edited 02.07.2005 at 12:00 by newton (Moderator)
5.0
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
quote:
newton: Kui nüüd päris täpne olla, siis see kompressor peaks olema (Lysholm) topeltkruvi, mitte Roots-tüüpi.
oled kindel? ma päris viimaseid mudeleid ei tea, aga varasematel oli küll nn. hi roots, mis näeb küll topeltkruvi moodi välja, aga ei ole seda mitte.
Edit: paistab, et sellel 55 on ikka kruvi küll.
02.07.2005 at 12:37 Last edited 02.07.2005 at 12:42 by 5.0
Raceboy
 
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Lysholmid on kõige parema efektiivsusega kompressorid.

____________________________
www.vems.ee
02.07.2005 at 13:29
vvt
  
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Kanali konfi poolest sobib see ainult neljaklapikaantele. Too läheb ilma erilise vaheta kaane külge, niiet mingid vahetükid siin ei päästa, kui just uut korpust valama ei hakka.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.07.2005 at 08:42 Last edited 04.07.2005 at 08:45 by vvt
PlyVal64
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Nooh, mehed iseehitajad, eriti just Honda vennad. See puhur peaks nii mõnegi mehe näole rõõmurõngad tooma. Igastahes Clarksoni näole tõi küll. Puhuriga 275-300 hobust.
Ariel Atom
04.07.2005 at 09:28
5.0
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
vaata ebay.com ja otsi sõnu whipple või kenne bell. Neil küll enamasti bolt-on kitid ja seega jääb igasugu aretamine ära, aga mingi pildi annab. Kvaliteedi kohapealt niipalju, et kasutatakse põhiliselt kahte nime (neist Autorotor vast õite pisut kvaliteetsem, aga hind ikka rohkem füüsilistest mõõtmetest/tootlikkusest kinni) ja needki tegelikult mõlemad samale Rootsi kontsernile kuuluvad. Sinu oma on Jaapanlaste IHI, mille kohta igasugune kvaliteedi ja ka korralik tehniline info ning ka kogemus puudub. Ei pretendeeri muidugi absoluudsele tõele ja võin mõnes asjas ka eksituse ohvriks langenud olla, aga umbes nii võiks asi olla. Igatahes on selle ehitamine paras peavalu, kuid eks kõik on tehtav. Minu masina pealt võib näha kuidas selline kompressor peale pannakse ja kui omal valukoda pole, siis ikka väga lihtne ei ole.
04.07.2005 at 16:18
vvt
  
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Pakutav asi on seda malli, nagu Erkki auto puhur on - mis istub silindriridade vahel

IHI on jaapani kohalik puhurite tootja, selle firma puhurid nt Mazdadel kasutusel, Probel vähemalt oli, üks vana vedeleb garaazis.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.07.2005 at 16:22 Last edited 04.07.2005 at 16:27 by vvt
Astro SS
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Mis hinnas me siis räägime?
Kui tahad uue hinnast 50 % (nagu sa mainisid uus maksab 100 000.-) ,siis oled vales kohas, õigem oleks AMG foorum.

Aretada tasub ainult siis ,kui jupp tuleb odavalt kätte ja oled ise mihkel (oma töö ei maksa ju midagi ;) ) ja lisaks on võimalused.
Lambist võttes selle hind ei tohiks olla üle 15 000.- - 20 000.- kuna selle raha eest on juba võimalik saada Paxtoni vilesid,mis on tunduvalt väiksemate mõõtmetega ja mida on lihtsam kapoti alla mahutada.

Kusjuures sinu müügistrateegia on pisut vale. Eriti ei kutsu ostma kallist kompressorit ,mida on juba eelnevalt *meistrimeeste* poolt lahti katkutud (vähemalt piltidelt võis seda välja lugeda.)


____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.07.2005 at 17:08
devilc
Moderator
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
quote:
PlyVal64:See puhur peaks nii mõnegi mehe näole rõõmurõngad tooma. Igastahes Clarksoni näole tõi küll. Puhuriga 275-300 hobust.
Ariel Atom

Atomile pole mingit puhurit vajagi, see mootor annab vabaltahingavana ka 220-245 hj, mis 500 kg üsna edukalt liigutab. :)
04.07.2005 at 18:14
Taavi
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
quote:
5.0: Sinu oma on Jaapanlaste IHI, mille kohta igasugune kvaliteedi ja ka korralik tehniline info ning ka kogemus puudub.

Näiteks STI Subarul on tehasest IHI turbo. Mingi kuurialuse firmaga tegu ei ole :)

http://www.ihi.co.jp/index-e.html

04.07.2005 at 20:11
Raceboy
 
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Eem, IHI pole mitte mingi lambivirma. Ferrari F40 nt on IHI turbod peal, ning ka Xedostel miller-cycle mootoritel kahh. IHI põhiliselt toodabki Lysholmi patendi alla käivaid topeltkruvikompressoreid.

____________________________
www.vems.ee
04.07.2005 at 21:02
newton
 
Moderator
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Paxtonid jms tsentrifugaalkompressorid on siiski üpris erinevad asjad, vaata näiteks Kenne Bell'i hinnakirja, need on sama tüüpi kompressorid ja seal on ka vahejahutiga komplektid olemas:

http://www.kennebell.net/pricelist/SC-PRICELIST.pdf

Sinu müüdav tükk on sedavõrd spetsiifiline, et selle "õiget" hinda võib siinse foorumi ja isegi Eesti kontektsis mõistatama jäädagi.
04.07.2005 at 21:46
PlyVal64
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Ma tahtsin just ennem kirjutada oma "peetunde" järgse hinna Eestis ja mõtlesin just summale 30 000. See tundub olevat sellisele asjale vägagi sobilik hind. Iseeneest on tegu ju ülikõva kitiga isearetajale, kel kõrvade vahel pisut rohkem, kui sügisesed puulehed. Mina näiteks ei oskaks sellega hetkel mõmmigi teha;) Kuid puhur on puhur. Kuidas see näiteks baierlase 540 mootorile või Lexusele võiks sobida? Kuna reaalses elus aretatakse omavahel kokku esmapilgul täiesti ilmvõimatuid asju, siis peaks olema võimalik ka selle puhuri install mõnele muule kaasaegsele V8 mootorile. Eestis võib probleemiks osutuda pigem oskuste/teadmiste ja alutööde võimaluste puudumine, raha äkki keegi isegi leiaks.
04.07.2005 at 23:01
Astro SS
M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]
Miks see puhur eemaldati mootori pealt pärast 1000 km läbimist ? ???

Kas andis liiga vähe powerit või hoopis liiga palju? ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
05.07.2005 at 09:47
tqhq.ee foorum : Vaba teema : M: kompressor ja muudki [MÜÜDUD]  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.