Poster |
Message |
markoki |
soovitage karburaatorit
Milline karburaator sobib GAZ52 mootorile (4 liitrit)? Soov, et oleks 4 lõõriga.
Ehk oskab keegi öelda, kustkohast saaks hankida Tsaika karburaatorit? |
01.07.2005 at 18:17 |
|
vvt |
soovitage karburaatorit
Mõttetu tegevus, ega see 4 lõõri midagi juurde ei anna. Pealegi hakkavad 4-lõõrised peale kuskil 500 cfm-st ja selle karpaga töötamiseks ei tooda see vene ime piisavalt õhuvoolu, selle töömahu ja VE juures peab see mootor sul 6000 pöördega käima.
Sinna on vaja järjestikuste kambritega kuskil 350 cfm kahekambrilist karpat, ei enamat.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.07.2005 at 08:29 |
|
Martin460 |
soovitage karburaatorit
Mul on pakkuda Fordi 4 lõõriline karpa.Muid andmeid ei tea,kui huvi siis võta ühendust.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
02.07.2005 at 13:03 |
|
PlyVal64 |
soovitage karburaatorit
Markoki, mis Sa sellega teha kavatsed? Loe vvt komm läbi, see Sul on ... ütleme otse ... lausloll idee. Reaalselt pole neljalõõrist isegi Mopari 318CID mootoril vaja, näiteks minu RAMil ongi kaks lõõri elimineeritud. Reaalselt ei ole neid vaja.
170CID slandil on ühelõõriline miski 100ccm Holley ja ka töötab väga hästi. Sest, nagu eespool juba kirjutati, ei suuda ei slant ega gazoon neverever üle 200-300 ccm karpajagu õhku endast läbi pumbata. Pigem tasub Sul mõelda Saabidel-Volvodel-Roveritel kasutatud Stömbergide-SU´de peale. Või jääda originaali peale ja see lihtsalt ära häälestada. |
02.07.2005 at 13:30 |
Last edited 02.07.2005 at 13:31 by PlyVal64
|
markoki |
soovitage karburaatorit
Vaja on karburaatorit, kuna GAZ52 tohib krossis ja rallis kasutada vaid karburaatorit. 4 lõõri oleks hea, kuna siis ei jääks mootor suure kiirusega kurvi minnes kuivaks. Kahe lõõrilisel on ujukid ühel küljel ning segust võib puudus tulla. Vähemalt nii räägivad kogenud GAZ52 mehed.
Mootorist on plaan ikka viimast võtta ja ta päris 52 mootor enam pole, kuna kepsud pikemad ja kolvid kergemad ja ehk saab ka 6000 pööret kätte |
02.07.2005 at 15:31 |
|
PlyVal64 |
soovitage karburaatorit
Siis on seda enam SU´de, Strö(o)mbergide ja Zenithide poole asja. Paras kolm tükki külge pookida. Minu tagasihoidlikul hinnangul ühed maailma parimad karpad. DelLortod ja Weberid jäävad vast kalliks ... ja neid ei leia võivleivahinna eest romulatest. |
02.07.2005 at 16:15 |
Last edited 02.07.2005 at 16:16 by PlyVal64
|
markoki |
soovitage karburaatorit
Tohib panna ükskõik kui suure karpa, kuid kahjuks vaid ühe Seepärast otsin nelja lõõriga 4liitrise mootori karpat. Tahaks ju ehitada ikka võiduvõimelise mootori
Reeglid sellised, et sisselaske kollektor peab olema GAZ52 originaal. Karpa on vaba ja võib panna ükskõik millise, kuid peab olema vahetükiga, et sobiks GAZ52 sisselaskekollektori külge.
Muidu paneksin üldse sissepritse |
02.07.2005 at 16:31 |
|
markoki |
soovitage karburaatorit
Võib olla tõesti on 4 lõõri suht mõtetu ja natuke palju GAZ mootorile.
Aga mis firma 350 cfm kahekambrilist karpat saada on? |
02.07.2005 at 19:12 |
|
vvt |
soovitage karburaatorit
Karpa suurus
cfm=(cid*VE*rpm(max) ):3456
52 mootori VE on stockis heal juhul 70%, sul tuleb ehk 80
cfm=(210*0,8*5000):3456=243 cfm
Tuleks vaadata euroopa/jaapani päritolu sõiduautokarpade poole. Kõige väiksem USA karpa 4-lõõriline on 390 cfm-i. Holley 350 cfm on olemas, aga too on
paraleelselt avanevate kambritega ehk raskel autol on take-off vist vaevaline.
Millegipärast on tunne, et selle asjaga töötaks vast järgiaidatud 53 karbuss, kuigi see on nagu ta on.
Kui peab tingimata 4-kambriline olema, siis sellise leiad Mercedes 280S, 280C ja ühe karbussiga BMW 525, 528 kuskilt 70ndate teisest poolest. Kuigi nende tööle panemisega on mehi halliks läinud
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.07.2005 at 08:36 |
|
markoki |
soovitage karburaatorit
Siis peab otsima ikka euroopa masinate omasid. |
03.07.2005 at 11:47 |
|
vvt |
soovitage karburaatorit
Sul on pikad käigud, raske masin, suur rattaläbimõõt (inerts), seega on vaja sellist mootorit, mis veab läbi pöörete, mitte ainult kuskil ülal otsas. Ülal otsas või ju meeletu hp olla, aga kui mootor järgmise käiguga hakkab jalga puhkama nende pööretel, kus tal jõudu pole, on kiirendus viletsam ja ajad nõrgemad. Selleks peab olema karpa mõõduka suurusega ja sisselase suht peenike. Kiirendusautode suurte karpadega pole siin midagi ühist. Tuleks üritada võimalikult lamedat momendi kulgemist ja mitte taga ajada tippvõimsust.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.07.2005 at 15:04 |
Last edited 03.07.2005 at 15:06 by vvt
|
Jansa |
soovitage karburaatorit
Ülalnimetet 280 Mercedese oma mul riiulil puhkab. Solex 4A1 on täpsem nimi tal.
Mõne saja eest võin loobuda temast.
Seisukord... no ütleme "keskmine", kuna mootor käis tarvitamiskõlblikult
Kaasa saab venekeelse Autodata-raamatukese, kus juttu BMW karburaatoritest 1970-1992, teiste hulgas siis ka antud Solexist. |
03.07.2005 at 17:58 |
|
markoki |
soovitage karburaatorit
Osad GAZ52 krossimehed kimavad ZIL karburaatoritega. Selline mul olemas ja esialgu katsetan sellega.
Tänan kõiki abi eest. |
03.07.2005 at 22:12 |
|