Poster |
Message |
zeke |
k: vaja abi mootori valikul
Tere
Kursavend ehitab omale sellist sellist aparaati (st. ongi sama).
Projekt sai niikaugele, et auto täitsa liikus ja vuras ringi originaal mootoriga aga kuna originaal moto on ikka way nõrk siis on vaja uut motot. Olekski vaja abi moto valikul. Kuna mootoriruum on mega pisike siis igasugused V8'd jäävad kahjuks välja kuna see ei mahu sinna mingi valemiga ära. OManik ise paneks sinna heameelega 1.8 BMW moto aga see oleks ju mega igav valik +mitte eriti võimas. Olekski siis vaja soovitusi väiksemat sorti suhteliselt võimsa mootori jaoks+ mis kasti kasutada.
Väike pilt praegusest minitillukesest mootriruumist.
____________________________
MX-5, 116 |
13.07.2005 at 16:36 |
|
anti |
k: vaja abi mootori valikul
Soovitaks Roveri 215 cid ehk 3,5L alumiiniumplokiga V8-t, 155 hj. Mootoril kaalu vaid 138 kg, väidetavalt maailma ökonoomseim V8. Mina kunagi ostsin Börsist leituna täiesti töötava tehnikaga SD-1 10K eest.
Mõõtmetest. Roveri V8 swape olen veebis näinud Mini Cooperitele, Ford Sierrale ja isegi Honda Civicule. Peaks olema piisavalt kompaktne. |
13.07.2005 at 16:46 |
Last edited 13.07.2005 at 16:48 by anti
|
79capri |
k: vaja abi mootori valikul
Odavaim variant Omega 4cyl. 2.4l EFI 124hj + sama oopeli k.kast või uuema Omega 4cyl 2.2l 16V 140hj. |
14.07.2005 at 09:24 |
|
kenu |
k: vaja abi mootori valikul
Kui originaalmoto on peal ja töötab, kas on üldse sinna mõtet mingit võimsat asemele aretada. Hoolimata mõningatest taastamisperverssustest on auto ikka väga ilus ja säilitand arhailise joone. See pole igapäevasõiduk ega kiirendusmasin, et dünaamikat taga ajada. Lisaks, kui oletada, et jõuülekonne on originaal, siis jõuline mootor mõjub viimasele halvasti. Piisaks vast originaalmootori järeleaitamisest.
Sry, aga selline on lihtsalt minu arvamus. |
14.07.2005 at 09:49 |
|
Silwer |
k: vaja abi mootori valikul
Sobiks vast ka BMW 318is mootor. See on 100 või siis 103kw originaalis (olenevalt sellest mis kere pealt ta leiad) ja liikumine pigem 325i kui tavalist 318i...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
14.07.2005 at 09:55 |
|
kalev35 |
k: vaja abi mootori valikul
- kaalujaotus?
- mooror+raam lahendus?
- roolisammas?
- pidurid?
- tagasild? käigukast?
- elekter?
$$.$$$ ?
Kui lahendab märgitud küsimused, tasub endiselt kaaluda VÄGA tõsiselt originaali säilitamist.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
14.07.2005 at 12:27 |
|
vvt |
k: vaja abi mootori valikul
Kulla inimesed, selle autukese mootor on 27 hj. Kui palju teist sõidab nii nõrga mootorrattaga, autost rääkimata?
Seal on arvatavasti kõrguse piirang, niiet püstised mootorid jäävad arvatavasti ära - tuleb otsida slanti.
318iS mootor on kallis ja neid liigub vähe - Sauel küsitakse palja, juhtmeteta ja abiseadmeteta moto eest 12 000
Ka võib seal tekkida probleeme väljalaskega (seerias on seal headerid), kas see mööda mahub.
Üks soodsamaid valikuid/arendamise osas odavamaid on seesama, mis sa alguses nõrgaks kurtsid. Nüüd ilmub muidugi siia teadagi kes, ja ütleb et Toyota G...... mootor on see õige valik
Roveri
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.07.2005 at 13:01 |
|
rustang Moderator |
k: vaja abi mootori valikul
Kas mosse 412 mootorit ei anna panna? Sellel oleks ka veidi tuunimispotentsiaali.....ja margitruudus ka maksab midagi? |
14.07.2005 at 13:12 |
|
gearhead |
k: vaja abi mootori valikul
Kõrguse piirangut seal ei ole, on väga tõsine pikkuse piirang, samuti laius oluline. Sobivad just püstised mootorid.
Endal analoogsel sõidukil opeli CIH (malmploki ja kaanega 80-ndate tagaveolistel oblikutel kasutati, saab kergelt kuni 2,5L) ja Manta neljakäiguline käigukast. Viiese kasti paigaldamine nõuab juba olulist tunneli lõikumist. Automaat, mis oleks minu esimene valik, eeldab ilmselt veel tõsisemat aretust.
Loomulik oleks vahetada ka sillad ja roolisüsteem, minul on need kõik M2140-lt, see ei ole muidugi parim lahendus.
Kui sõber tahab seda Tartu kandis näha siis võib mulle meilida. |
14.07.2005 at 13:16 |
|
vvt |
k: vaja abi mootori valikul
Kui keegi tuttav venemaal liigub, siis 412 mootorile on saada tehase ümberehituskomplekte ning neid mootoreid toodetakse kuni 2,0, meie rahas maksab seal mootor 10 000. Ametlikult poes kindlasti 2 korda kallim.
2140 sild pole enam kõige hullem, ega to nii kergesti nüüd ka lagune, mina igatahes katki seda teha ei suutnud. Suurema mootori panekuks vist otstarbekas seeria 4,22 asemel SL-i 3,9 silda kasutada.
Kuidas kaldus mootor ei lähe? 412 mootoriga 401-tesid maarjamaal rohkem kui üks tehtud...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.07.2005 at 13:17 |
Last edited 14.07.2005 at 13:20 by vvt
|
gearhead |
k: vaja abi mootori valikul
Mul oli ka 412 mootor varem, VL-kolle ca 10 mm paremast porikoopast. Pidasin silmas seda et rohkem kaldus või rohkem paremale poole ulatuvat mootorit ei ole mõistlik sinna panna, minul on mootori kõrgeima punkti ja kapoti vahel ca 40 cm tühja ruumi. Muidugi võib ju madalama raskuskeskme huvides ka kallutatud mootoreid vaadata.
Ise projekti uuesti tehes valiksin vist Opeli c20xe (2,0 DOHC, 110 kw). See on täiesti püstine mootor ja sobib hästi 90-kraadi keerata ning seejärel mõni sobiv tagaveolise Opeli kast (näiteks Getrag 240, OHC Rekordilt või Mantalt ) paigaldada.
EDIT:Sild on mul ka 3,9 , otsekäigu ja 640 mm diameetrise rattaga suht normaalne kombinatsioon |
14.07.2005 at 13:43 |
Last edited 14.07.2005 at 13:46 by gearhead
|
Lembit |
k: vaja abi mootori valikul
- Roveri K-seeria mootor on väike - kasti ja saadavuse kohta ei oska arvata. Inglismaalt mingite Lotus 7 kloonide ehitajate käest saab kindlasti infot tagaveolise kasti kohta.
- Fordi Zetec on küllaltki mõistliku pikkusega mootor. Sellel võib küll rooli pool asuv väljalase segama jääda. Samas tagaveolist kasti sinna otsa vägalihtne leida.
- VW golfi 1,6/1,8/2,0 on üsna lühike mootor ja sinna külge Lada kasti istutamise kohta joonised olemas.
- Lada mootor kah üks low budget variant ju, mida siis papi lisandumisel näiteks Fiat'i twin-cam'i vastu vahetada.
|
14.07.2005 at 15:10 |
|
PlyVal64 |
k: vaja abi mootori valikul
On küll 27 hobust aga selle eest originaal! Mina soovitaks mootori sisemise poolega veidi vaeva näha ja asi peaks hea saama. Kuna arvatavalt oled ise kuulnud, kui vaikselt püstklapp käib, siis miks hakata sinnam idagi muud aretama?
Lisaks, nagu eespool mainitud, siis tuleb vahetada ka sillad, pidurid, roolisüsteem jne. MÕTTETU! Pigem saada motost kätte 35-40 hobust ja hõissaa!
Näiteks minu unistus on teha täielik "Sdelano v CCCP" hot-rod. Nii, et absoluutselt kõik oleks venemaalt pärit. Mosse flathead on just selle lähtekohaks, kuigi mudel 402.
Aga kui tõesti omanikul on tahtmine ilusat autot risustada kapitalistliku rämpsuga(mis juba ka velgedena tehtud on), siis julgeks soovitada juba täielikku pornostamist: leida romulast mõni vana RWD Japsi karpamootor koos kastiga. Näiteks midagi sarnast, mis Jutulinnu "plätsunil" peal on. |
14.07.2005 at 15:26 |
|
Jutulind |
k: vaja abi mootori valikul
quote: PlyVal64:leida romulast mõni vana RWD Japsi karpamootor koos kastiga. Näiteks midagi sarnast, mis Jutulinnu "plätsunil" peal on.
See mis mul peal on Nissani A12 mootor, 40 hj. Ei soovita. Samas Nissani L20 blokk, W53 kaas mõne Bluebird SSS pealt 2 x SU ( taas Bluebird SSS ) või Dellorto või Webberi karpat ning 140+ hj peaks karpamootoriga kätte saama L20 ei ole väga palju suurem ka kui A10-A15 seeria mootorid. Samas - A15 + A12 plokikaas (surveaste) + 2 x 40 Webber peaks ka väga hea combo olema
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
14.07.2005 at 17:20 |
|
vvt |
k: vaja abi mootori valikul
quote: PlyVal64: On küll 27 hobust aga selle eest originaal! Mina soovitaks mootori sisemise poolega veidi vaeva näha ja asi peaks hea saama. Kuna arvatavalt oled ise kuulnud, kui vaikselt püstklapp käib, siis miks hakata sinnam idagi muud aretama?
Kui idee peaks olema ka sleeper kapoti all, siis üks variant on need 45 hp püstklapimootorid, mis 403 kapoti all olid. Kui need kõrvuti panna, siis vaevalt keegi vahet teeb.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.07.2005 at 18:41 |
|
viva |
k: vaja abi mootori valikul
Sorry OT pärast, aga kuivõrd vaatan, et kellelgi juba taoline projekt käsil, siis kuidas legaalselt arvele saamisega on. Kas annab seadust väänata? Või nii vana masina puhul pole oluline, mis moto seal peal on?
Tänades.
____________________________
+372 555 65 900 |
14.07.2005 at 19:43 |
|
zeke |
k: vaja abi mootori valikul
quote: Aga kui tõesti omanikul on tahtmine ilusat autot risustada kapitalistliku rämpsuga(mis juba ka velgedena tehtud on), siis julgeks soovitada juba täielikku pornostamist: leida romulast mõni vana RWD Japsi karpamootor koos kastiga.
Ei maksa kohe üle dramatiseerida. Veljed on all sellised kuna kõike ei jõua korraga. Sillad on vahetatud uuema mosse omade vastu(esi sild vähemalt). Kuna kaalujaotus on sellel autol nagunii originaalis juba umb 80/20 siis sellle üle ei muretse. Ja orig. jätmisel ei ole mingit mõtet kuna tiivad on juba nagunii laiemaks tehtud. Krt peab ütlema et ta ära regaks ja ise oskab natukene täpsemalt vastata.
Ja krt mis vaheta seal on kus kohast see moto pärit on olgu või alzeeriast peaasi et täidab etteantud norme. Tänud vastajatele.
Pildigalerii
____________________________
MX-5, 116 |
14.07.2005 at 21:00 |
|
Vanaisa Moderator |
k: vaja abi mootori valikul
Ilus auto - sinna sobiks küll mingi kurjem mootor vahele.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.07.2005 at 21:12 |
|
paxmees |
k: vaja abi mootori valikul
Küsimus tekib, et mis jääb järgi sellest originaalkerest, kui sinna panna võimsam mootor, kõik tugevusarvutused on tehtud ju selle nõrga mootori jaoks. Olen näinud seal vahel M-408 50hj mootorit ja sellest oli küll selle kere jaoks, pole ju tegemist mingi kõva kiirendusmasinaga. Kui panna sinna aiste vahele võimas mootor, siis tuleb ju ka kere tugevdama hakata.
____________________________
Lincoln Mark VIII ´94 |
15.07.2005 at 07:02 |
|
vvt |
k: vaja abi mootori valikul
Vene ajal olid paljud asjad tehtud igaks juhuks kõvemad, kui vaja oli. Teatud kohtades oli prahti ka loomulikult. Nt 412 tagasillas on mõningaid kriitilisi tükke, miks on pärit 408 või lausa 401 pealt. Aga mis põhiagregaate ja olulisi tükke puudutab, siis tuleb need lihtsalt leida ja välja sortida. Kuskohast hakkab üks vene asi lagunema, seda peaks ju iga automees peast teadma. Alles siin üks soome mees oli ühe 700 hj mossega, millel 2/3 mootori tükke tehase omad olid. Mina näiteks ei usu, et enamik mootoreid kannab välja 10-kordse võimsuse tõstmise nii, et nii palju tehakse pulki alles jääb.
Kõik nt räägivad, et sillad ei pea vastu. Gaz-21 Volga peale pandi ka Tshaika mootorit, mis oli originaalist üle 2 korra võimsam ja kolm korda suurema momendiga ja tagasild jäi sama. Ei lagunenud ära. Järelikult ei ole päris õige, et vene asi - suurema mootoriga laguneb kohe ära.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.07.2005 at 07:18 |
Last edited 15.07.2005 at 07:19 by vvt
|
NeverL |
k: vaja abi mootori valikul
erm, rootor mootor rx8'lt? see kah pisike
aga rääkides tõsiselt.
Äkki vajaks see auto tõsisemat modi ja ikkagi v8.
opel omega 2.0 mootor (eeldan et see on sama doch mootor mis astra GSI'del, ei ole spets). |
15.07.2005 at 07:22 |
|
lauri |
k: vaja abi mootori valikul
quote:
Sillad on vahetatud uuema mosse omade vastu(esi sild vähemalt).
Piltide pealt tundus just vastupidi. St tagasild on justkui 412 oma. Aga see selleks.
Vaeva on nähtud ja tulemus on ilus. Ainus, mis häirib natuke, on need 'astmelauad' (võibolla minu maitse küsimus ainult).
Ja enne, kui üldse töödega pihta hakata tasuks uurida ikkagi ARK-ist millega veel auto legaalselt arvele saab.
____________________________
Porsche 944 '85 |
15.07.2005 at 07:57 |
Last edited 15.07.2005 at 08:01 by lauri
|
Jarmo |
k: vaja abi mootori valikul
quote: NeverL: erm, rootor mootor rx8'lt? see kah pisike
aga rääkides tõsiselt.
Äkki vajaks see auto tõsisemat modi ja ikkagi v8.
opel omega 2.0 mootor (eeldan et see on sama doch mootor mis astra GSI'del, ei ole spets).
Rod/kustom ei tähenda jõhkrat püssiks olemist. R4 koned rodidel ei ole midagi nii ebatavalised, isegi mitte USA-s.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
15.07.2005 at 10:08 |
|
zeke |
k: vaja abi mootori valikul
gearhead
saatsin sulle maili
____________________________
MX-5, 116 |
19.07.2005 at 17:25 |
|
rok3 |
k: vaja abi mootori valikul
27hj ? Ma kyll pead ei anna ,kuid minu silm ytleb ,et praegu pealolev mootor on ju 408 oma ehk siis 50hj/37kw.
Auto ise on igati kena ning ega see originaalsus nii tähtis ka pole.... kõik teised ju nagunii just originaalkorda taastavad.
Muidu huvipärast kysin....kus värvida lasite? piltide järgi tundub hea kvaliteet olema. |
19.07.2005 at 18:10 |
|