Poster |
Message |
Aspelund |
“C’était un Rendezvous”
9 minutit filmi “C’était un Rendezvous”. Legendaarne prantsuse filmimehe Claude Lelouch'i näputöö 1976.aastast.
Sisuks kihutamine mööda varahommikust Pariisi.
http://whocares.de/archive/000723.php (muudetud).
Võtab aega laadida, aga tasub ära.
Arutelu filmiauto kiiruste üle: http://hypertextbook.com/facts/2005/Rendezvous.shtml
Asp |
05.08.2005 at 11:43 |
Last edited 05.08.2005 at 12:26 by Aspelund
|
smr |
“C’était un Rendezvous”
korrektsem oleks vist viidata siia - http://whocares.de/archive/000723.php |
05.08.2005 at 12:11 |
|
Indrek_S |
“C’était un Rendezvous”
tuleb unnistada, et tänavad on seal küll korralikud.
Ja mootori hääl hea |
05.08.2005 at 13:09 |
|
vr_ |
“C’était un Rendezvous”
minu meelest käis seal miski ala kolmanda käiguga peenestamine.. krt pöörded põhjas mööda sirget.. ja ennäe imet teistest ei mindagi nagu postist mööda
EDIT:: btw vaadake lõppu.. hirmus kummivile taustaks kui auto juba seisma jäänud.. ja ei saa audio video sünkrost väljaminekust ka jahuda.. mida tihtipeale juhtub.. kingade klõbin on vägagi sünkros
____________________________
Imperialist 71 |
05.08.2005 at 13:42 |
Last edited 05.08.2005 at 14:24 by vr_
|
Olds |
“C’était un Rendezvous”
Haiglane lahmimine mööda tänavat, muud ei midagi
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
05.08.2005 at 14:23 |
|
tryku |
“C’était un Rendezvous”
quote: vr_: minu meelest käis seal miski ala kolmanda käiguga peenestamine.. krt pöörded põhjas mööda sirget.. ja ennäe imet teistest ei mindagi nagu postist mööda
EDIT:: btw vaadake lõppu.. hirmus kummivile taustaks kui auto juba seisma jäänud.. ja ei saa audio video sünkrost väljaminekust ka jahuda.. mida tihtipeale juhtub.. kingade klõbin on vägagi sünkros
Sirgetel kõrva järgi kuulates ikka läksid käigud väga kõrgele, mitte kolmanda ligi |
05.08.2005 at 15:09 |
|
Jesper |
“C’était un Rendezvous”
Ferrari 275 GTB tippkiirus on netiallikate andmetel kuskil 250 ja tal on 5 käiku, seega suure tõenäosusega enamiku ajast käiski "kolmandaga peenestamine".
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
05.08.2005 at 15:50 |
Last edited 05.08.2005 at 15:50 by Jesper
|
BlueStang |
“C’était un Rendezvous”
quote: vr_: minu meelest käis seal miski ala kolmanda käiguga peenestamine.. krt pöörded põhjas mööda sirget.. ja ennäe imet teistest ei mindagi nagu postist mööda
EDIT:: btw vaadake lõppu.. hirmus kummivile taustaks kui auto juba seisma jäänud.. ja ei saa audio video sünkrost väljaminekust ka jahuda.. mida tihtipeale juhtub.. kingade klõbin on vägagi sünkros
Saa aru, et auto on nii kiire, et hääl tuleb natuke hiljem tagant järele.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
06.08.2005 at 06:33 |
|
mr. RocknRoll |
“C’était un Rendezvous”
Mitte ei leidnud kohta, kust seda alla laadida.
____________________________
44269 |
06.08.2005 at 09:05 |
|
Taavi |
“C’était un Rendezvous”
Vaatasin ka seda kunagi, kuidagi lahja tundub, nagu oleks lavastatud - filmi kiirendatud vms. |
06.08.2005 at 10:06 |
|
Jesper |
“C’était un Rendezvous”
Claude Lelouch otsustas pärast aastaid kestnud spekulatsioone natukene saladuseloori kergitada, paljastades et tegelikult oli filmisõidukiks Ferrari asemel automaatkastiga Mercedes ning roolis tema ise. Ferrari kelmikas heli salvestati eraldi ning monteeriti hiljem filmiga kokku.
Prantsuse keele oskajad saavad vaadata originaalvideot, pean tunnistama et ma isiklikult ei saa sellest mõhkugi aru. |
19.08.2006 at 21:37 |
1 edit. Last edited 19.08.2006 at 21:37 by Jesper
|
smr |
“C’était un Rendezvous”
jälgi sõitu ka kaardipealt - http://bhendrix.com/wall/Gmaps_GVideo_Mashup_Rendezvous.html |
20.08.2006 at 15:35 |
|