Poster |
Message |
tfr |
Kuus varvast ja kapaga ebaõnne
Veerandmiil on lätlastel juba nii ammu keelatud, et enamus vist ei mäletagi, mille pärast täpselt. Nüüd siis sõitsid mingid rahvarallurid end surnuks - ilmselt keelatakse see ka ära.
Panuseid, mis järgmiseks? |
08.08.2005 at 20:22 |
|
PlyVal64 |
Kuus varvast ja kapaga ebaõnne
M.O.T.T.
Mis järgmiseks? Eks igal mootorispordi alal on võimalik surma saada ja ka saadakse, kahjuks Lihtsalt tuleb vaadata, millega ja millisel rajal sõidetakse. Eriri kehtib see rahvaralli kohta. Äkki nüüd meie pallipeded mõistavad, et "sitaga" puudevahel arutu kihutamine peab millaski lõppema. Puurita Mitsu, Lada, Golf, Mosse, Nissan jne on sitt ... autoralli mõistes. Ja puuriga auto ei ole ei standard- ega rahvaralli sõiduvahend. Kes tahab sõita, koligu suurde sporti. |
08.08.2005 at 21:41 |
|
Anduke |
Kuus varvast ja kapaga ebaõnne
http://www.rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?t=2053 |
08.08.2005 at 21:56 |
|
JustMe |
Kuus varvast ja kapaga ebaõnne
See Evo 3 olevat olnud täis rallikas, puur sees ja asjad. Nii et, kui oleks olnud tegemist RR masinaga, siis ei teagi mis saanud oleks. Arvatavasti oleks ka kaardilugeja läinud olnud.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
09.08.2005 at 08:02 |
|
PlyVal64 |
Kuus varvast ja kapaga ebaõnne
quote: JustMe: See Evo 3 olevat olnud täis rallikas, puur sees ja asjad. Nii et, kui oleks olnud tegemist RR masinaga, siis ei teagi mis saanud oleks. Arvatavasti oleks ka kaardilugeja läinud olnud.
Vaadates neid Läti-Leedu kiirendusautosid ja näinuna nii mõnda nende standardautot, siis ohutusest ei ole neist küll mitte keegi kuulnud. Kuus kõverat toru läbiussitanud kerega raipes ei ole veel turvapuur. Sina sõidad suht uue autoga aga ülejäänud ju kõige naturaalsemate raibetega. Need on vibratsiooni läbi amortiseerunud metalliga raiped, mitte autod. |
09.08.2005 at 10:00 |
|
|