Poster |
Message |
puuk |
import.. usa
Tervist..
uus liige.. ärge sõimake kui kuskil teemas mingi taoline jutt juba olnud. ma ei ole jõudnud kõike läbi vaadata.
on huvi USAst üht autot importida. '98 väljalase ja ark-i saab kenasti arvele.
küsimus selles, et kas kellegil on kogemust ise USAst auto ostmisel ja selle eestisse toimetamisga? Importöörid on pakkunud hinda + oma lisa mingi 50-60k ja see ei sobi üldse mu eelarvega ja tahaks ise asja ajada.
kogu dokumentatsioon, shipping jne.. kuidas see süsteem töötab? ise USAsse nagu ei tahaks sõita sellepärast.
Auto asub Floridas ja transa on vist sealtsamast minu arusaamade järgi...
Võibolla mul ununes veel mingi info siia kirjutada aga eks aidake (kui oskate).
Lambiarvamusi ja teooriat ei tahaks nagu eriti kuulda siin, tekitab ainult segadust
tänud |
10.08.2005 at 18:40 |
|
wax |
import.. usa
toksi otsingusse sõna "toomine" |
10.08.2005 at 18:44 |
|
tfr |
import.. usa
Oleneb, mis selle 50-60k sees sisaldub. Kui auto hinna eest USAs + 50-60k eest pakutakse Eestis registris olevat autot, siis ei pruugi see üldse paha diil olla. Siin threadis seletasin just neid kulusid lahti.
Ja et Sa teaksid, siis kenasti arvele saab kuni '97 autod, '98 tahab juba tüübikinnitust. |
10.08.2005 at 19:18 |
|
pisike99 |
import.. usa
50-60K toomise eest küll vaevalt, et keegi teadaolevatest toojatest küsib. Koos tolli ja registreerimisega võib nii tulla küll, olenevalt autost. Mina toon Floridast ja hetkel on näiteks toomisel paar tellitud autot lõpphinnaga 50 000 eek. Äkki avaldad, mis autost jutt ja kus see konkreetselt asub? Bsw, vähe usutav, et hetkel -98 autot niisama ilusti regida õnnestub. Kui ta on -98a mudel ja toodetud/kasutusele võetud -97, siis küll.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
10.08.2005 at 22:46 |
|
BlueStang |
import.. usa
to puuk: usalda toojaid - ise tehes kindlasti suurem peavalu ja raha ei kulu ka ilmselt kuskilt otsast eriti vähem - võibolla mingi mõniteist tuhat krooni. Selle 50-60 tuh sees on kindlasti toll, käibemaks, kõik registreerimisega seonduvad kulud, transport ja no väike raha mis asjaajajale kätte jääb... Ise istud rahulikult kamina ees ja ootad
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
10.08.2005 at 22:51 |
|
Astro SS |
import.. usa
Omast kogemusest või öelda,et ise pole küll mõtet tuua.
Lihtsam on osta see teenus tegijatelt/toojatelt.
Ise istusin Muuga tollis kahel päeval järjest 12 tundi , keegi ei võta sind jutule ega anna vihjeid milliseid pabereid kuskilt paluma peab.
Nad lihtsalt viskavad sulle paberi paki tagasi ja sõimavad,et tulga tagasi ,kui paberid on korras. Uuesti nende jutule saamiseks pead seisma vähemalt 2 tundi elava järjekorraga sabas.
astro@ sama viga enam ei korda ja väldib Muuga sadamat, eriti seal paiknevat tolli
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.08.2005 at 10:31 |
|
Balder |
import.. usa
Nõustun eelkõnelejatega, pole mõtet jalgratast ise leiutama hakata.
____________________________
fast and boring times! |
11.08.2005 at 12:50 |
|
sniffer |
import.. usa
Teema on huvitav, kuna olen ise ilma vahendajateta usast organiseerinud neli autot läbi Paldiski ja ühe läbi Muuga sadama. Ei ole vaja tonti näha seal, kus teda ei ole... Kui oskad suunata läbi Paldiski sadama on mõne tunni töö et sadamast kaup kätte saada. Muuga on küll täis jama ja jooksutamisi, kuid kui dok. on korras siis 4-5 tundi OK. Nii oli vähemalt jõulude ajal (23.12.04) NB! Eestis on maksude näol tehtud võimalikult kulukaks USA-st auto toomine ( 10% toll + 18 % käibekat kauba pealt, peale selle veel maksad ka transa kulude pealt 18%. Kui mingit imerelva just tuua ei soovi, siis mina eelistaksin juba Saksamaalt osta, jääb raha rohkem järgi ning kiiremini saad kauba ka kätte. |
11.08.2005 at 22:17 |
Last edited 11.08.2005 at 22:32 by sniffer
|
wagoneer |
import.. usa
Ram tuli ka Paldiski kaudu mul ning kuni piirivalvuriteni oli kõik ok. Paberimajandus sujub suht lihtsalt. Aga vot herrased piirivalvurid teadsid täpselt et Dodge ramil PEAB olema raami peal kerenumber ja nii me seisime 2 tundi ram treilal piiriputka ees. Samas järgmine päev Lätti mineval ramil ei nõutud mingit kerenumbrit raamil (teine vahetus piirikaid oli) ning kogu protseduur mingi tunnikese aega võttis.
Aga eks ta nii ole,et kui satud vale tegelase otsa(loe pühendunud riisi fänn või us raua põhimõtteline vihkaja) siis kiputakse ajud suht pehmeks peedistama ning need mõned rahad säästu ei kompenseeri kuidagi kaotatud närvirakke ega aega.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
12.08.2005 at 09:06 |
|
fire83 |
import.. usa
quote: kuubik:Kui mingit imerelva just tuua ei soovi, siis mina eelistaksin juba Saksamaalt osta, jääb raha rohkem järgi ning kiiremini saad kauba ka kätte.
Mul on just tunne jäänud, et saksamaa hinnad (mobile.de põhjal tehtud järeldused) on liiga palju kõrgemad usa omadest + loomulikult väiksem valik. Eks erandeid ole ole muidugi alati.
Edit: Näiteks 4 põlvkonna fireka otsing andis tulemuseks kümmekond 3.8 liitrist, keskmise hinnaga nii 5000-6000 eurot (on odvamaid ja on kallimaid) ja AINULT ühe 5.7 liitrise V8. Kusjuures täiesti tavaline 93-97 aasta nokaga T-topiga Trans AM (ei ole imemasin) ja hinnaga 9.900 euri
Link
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
12.08.2005 at 09:45 |
Last edited 12.08.2005 at 09:56 by fire83
|
sniffer |
import.. usa
... ja mis samad autod USA-s maksavad + trans. +toll +km. |
12.08.2005 at 16:45 |
|
tammevana |
import.. usa
quote: kuubik: ... ja mis samad autod USA-s maksavad + trans. +toll +km.
Kindlasti vähem |
12.08.2005 at 17:00 |
|
fire83 |
import.. usa
quote: kuubik: ... ja mis samad autod USA-s maksavad
vaata www.autotrader.com näiteks. Üldiselt kui mobile hinnad oleksid ka $ mitte €, siis ikka tunduks kallis.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
12.08.2005 at 17:47 |
|
Ragnar |
import.. usa
quote: Astro SS: Omast kogemusest või öelda,et ise pole küll mõtet tuua.
Lihtsam on osta see teenus tegijatelt/toojatelt.
Ise istusin Muuga tollis kahel päeval järjest 12 tundi , keegi ei võta sind jutule ega anna vihjeid milliseid pabereid kuskilt paluma peab.
Nad lihtsalt viskavad sulle paberi paki tagasi ja sõimavad,et tulga tagasi ,kui paberid on korras. Uuesti nende jutule saamiseks pead seisma vähemalt 2 tundi elava järjekorraga sabas.
Paldiskiga täiesti vastupidine kogemus, väga eeskujulik klienditeenindus - samas vormistamise protsess oli eelnevalt endale selgeks tehtud.
Kui ostad masina osariigist, kust maaletoojad neid tirivad(näit: ~florida), siis soovitan nende transateenust kasutada. Hind on suht. sama, võib-olla isegi gramm odavam ja vähem riske.
|
13.08.2005 at 09:50 |
|
sniffer |
import.. usa
Omalt poolt näide selline; Täpselt nädal tagasi laadisin saksas treileri peale Pontic Firebird-i `92 a.( seest väga puhas ja liigagi korralikult hoitud auto). Usa-s sellise auto toomine mõtetu, sest auto + transa + toll + km. Selle auto hinda koos transaga ei avalikusta, sest USA`st nii odavalt ei saa. aga valikut küll : www.ebaymotors.com |
13.08.2005 at 10:23 |
|
fire83 |
import.. usa
quote: kuubik: Täpselt nädal tagasi laadisin saksas treileri peale Pontic Firebird-i `92 a.
Pakun, et V6, sellepärast oligi odav, on mul õigus?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.08.2005 at 10:40 |
Last edited 13.08.2005 at 10:42 by fire83
|
Ragnar |
import.. usa
quote: fire83: quote: kuubik: Täpselt nädal tagasi laadisin saksas treileri peale Pontic Firebird-i `92 a.
Pakun, et V6, sellepärast oligi odav, on mul õigus?
jah, aga iva oli selles, et saksast saab sama lõpp-hinna puhul kordades paremini hoitud masina kui usast.
näide:
Siin üks arvestatavas seisukorras->
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1991-Pontiac-Firebird-Sweet-Ride_W0QQitemZ4567516564QQcategoryZ6420QQrdZ1QQcmdZViewItem
oksjoni lõpuks hind ~2500
ehk
+~32 500 auto hind
+~20 000 transa (vähemalt)
+~10 000 toll
+1200.- register
= 63 700.- (vähemalt)
Ja seda 3,1 V6 eest
55k sai ostetud saksast toodud ~samas (äärmiselt eeskujulikus) seisukorras analoogne Fire ning selle hinna pealt juba teeniti. |
13.08.2005 at 10:53 |
Last edited 13.08.2005 at 13:43 by Ragnar
|
fire83 |
import.. usa
Nagu ütlesin, olen ise ka mobilest varem neid 1.500 euroseid V6 f-bodysid vaadanud (kui mõnda keredetaili on vaja läinud). Kui heas korras nad kordades usa omadest on, ei julge kommenteerida. Kummitihendid on päikeselisest floridast tulles küll eeskujulikus korras, erinevalt külmematest piirkondadest tulnud masinatest. Suht koht odav valik on saksamaal seal tõesti. Siin kehtib aga see lihtne postimüügi reegel, et kui tuua odavat rämpsu, siis ikka lähedalt ja madala tariifiga postikuluga. Kaugelt toomine hakkab ära tasuma tõesti siis kui tood midagi kallist, head ja defitsiitset. Selles mõttes on seis normaalsete autodega (V8) saksamaal suht nutune.
USA-st tuues pole transa ja maksumuse osas erilist vahet, kas tuua V6 või V8. Kui aga tõesti eelarve 50k ringis, mootor pole oluline auto puhul ja auto niikuinii rahateenimise eesmärgiga müügis siis loomulikult miks mitte saksamaalt.
PS: Odava räpsu all ei pea ma silmas Sinu autot, vaid aja jooksul silma jäänud 1500€ väsinud V6 üldiselt. Soovin ühtlasi uuele omanikule õnne, tore kui firekaid juurde tuleb, kuigi mulle meeldiks näha rohkem õige mootoriga masinaid (ükskõik kust nad tulevad, kas või vladivastokist).
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.08.2005 at 11:39 |
|
sniffer |
import.. usa
On jah V6, kuid mida teeb mu naine igapäev tööl käimiseks V8-ga. Ega ometi keegi hakka soovitama euroopa autot, neid on perest läbi käinud üle kümne. NB! Kui enamus naisterahvad kasutavad liiklemiseks 1,1 -1,6 L mootorit, siis võrreldes meeste 5,0 - 5,7 L on selline mootor veel normaalne (minu arvamus) |
13.08.2005 at 13:41 |
Last edited 13.08.2005 at 13:48 by sniffer
|
Ragnar |
import.. usa
quote: fire83: Siin kehtib aga see lihtne postimüügi reegel, et kui tuua odavat rämpsu, siis ikka lähedalt ja madala tariifiga postikuluga.
Reegel iseenesest tõsi, kuid kuidas see seostub hetkel toodud näitega?!
|
13.08.2005 at 13:46 |
Last edited 13.08.2005 at 13:51 by Ragnar
|
fire83 |
import.. usa
Seostub väga hästi teemaga - mida usast importida.
Järeldus ju lihtne - odvamad asjad lähemalt ja need asjad mida lähemal pole, või on lähemal way kõrgema hinnaga siis kaugemalt.
Kogu asi on ju ikkagi lihtsas tasuvuse põhimõttes. Kui ikkagi tasub $1500 konteineri alla +maksud laduda ja tuleb kaugemalt odavamalt kätte kui lähemalt, siis on ju mõtet tuua kaugemalt kas pole? Ja kui konteineri ja võimalike maksude maksumus ainuüksi on samasuur kui kogu auto ostmiseks vaja minev eelarve ja masina enda jaoks raha ei jäägi, siis tuleb jällegi lähemalt vaadata. Lihtne.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.08.2005 at 18:01 |
Last edited 13.08.2005 at 18:01 by fire83
|
pisike99 |
import.. usa
Tõsi on, et alla 70 000.- eek turuhinnaga autot eriti USA-st mõtet tuua pole.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
13.08.2005 at 18:40 |
|
Ragnar |
import.. usa
quote: fire83: Seostub väga hästi teemaga - mida usast importida.
Tore, et asja puust ja punaseks tegid, aga minu küsimus oli pigem retoorilist laadi. |
13.08.2005 at 19:31 |
Last edited 13.08.2005 at 19:32 by Ragnar
|