Poster |
Message |
daredevil |
Mis aastal mustang
Kuna te siin targad ja osavad ja mudu tublid......... siis äkki oskate ytelda et mis aastal ehitati mustang millel oli 500hp? |
18.12.2001 at 00:39 |
|
jyrki |
Mis aastal mustang
Most powerful of the vintage Mustangs was the 429 BOSS rated at 370 hp; the quickest was the 428 Copra Jet with I believe 335 rated hp. |
18.12.2001 at 10:25 |
|
kristjan_l |
Mis aastal mustang
Minu arust andis esimese põlvkonna big block olenevalt forsseringust kuni 429hj. See 370hj, mida pakub Jyrki, oli suht lahja ja see esines näiteks ´71 Cobra Jet'il. Aga sihukest Stangi, mis arendaks 500hj või enam... ehk ainult mõni ainueksemplar mis kapitaalselt ümberehitatud dragrace'iks
BTW: kui kedagi huvitab, siis ma tegin just Mustangist uurimustöö
[Edited by kristj88 on 19.12.2001 at 19:59 GMT] |
19.12.2001 at 21:57 |
|
newton Moderator |
Mis aastal mustang
Suurim reiting oli 375 hj, see oli '69-'70 Boss 429'l ja '71 429 Cobra Jetil. Vahepealseid Cobra R-e kindlalt ei tea, aga vist ainult viimasel '00 mudelil oli ülaltoodud numbritest suurem reiting, 385 hj.
Shelbyd ka 500hj-ni ei küündinud, Fordi enda kokkupandud masinatest ilmselt miskid Cammeriga 'stangid olid üle 500 hj, aga need olid mõistagi ainult 400-meetriste otsade läbimiseks ja niisama neid osta ei saanud. |
20.12.2001 at 09:14 |
|
partel |
Mis aastal mustang
Ei väsi kordamast, et 500 hj ei ole mingi eriline võimsus. Vanade Stangide väärtus on selles, et nad on vanad. Dünaamilised omadused pole kiita, aga nagunii neid autosid piitsutama ja lõhkuma ei hakka ju. |
20.12.2001 at 11:08 |
|
LaSa Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
Ei väsi kordamast, et 500 hj ei ole mingi eriline võimsus.
mine per**e! |
20.12.2001 at 11:29 |
|
newton Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
Ei väsi kordamast, et
Paistab kahjuks tõesti nii
OK, 1. põlve Mustang polnud just oma aja kõige võimsamate performance autode hulgas, kui Shelbyd ja CJ'd välja arvata, aga sinu jutu järgi on kõik klassikalised muskelautod miskid uunikumid, millega kannatab ja saabki ainult vaikselt ringi kärutada. BS!
|
20.12.2001 at 11:32 |
|
partel |
Mis aastal mustang
Kui minul oleks "numbers-matching" Mustang, Chevelle, GTO, Camaro, 442 etc etc siis ma ei läheks seda stripile lõhkuma, et saada heal juhul 13 sek aeg. Minu arvates on need autod nii väärtuslikud, et isegi tänaval ei tahaks olla - keegi sõidab sisse.
Mis võimsus(reitingutesse) puutub, siis on seda ajastut uurides kerge ohvriks langeda, et kui 375 hj L78 396 on tegija, siis 450 hj LS6 454 on üle mõistuse. Kui natuke järgi mõelda, siis see vast päris nii ei ole..
Ehk siis klassikalised autod on väga väärtuslikud, aga nende dünaamikat ei maksa müstifitseerida. Ja nendesse autodesse tuleb väga hoolivalt suhtuda. |
20.12.2001 at 11:54 |
|
PlyVal64 |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
Kui minul oleks "numbers-matching" Mustang, Chevelle, GTO, Camaro, 442 etc etc siis ma ei läheks seda stripile lõhkuma, et saada heal juhul 13 sek aeg. Minu arvates on need autod nii väärtuslikud, et isegi tänaval ei tahaks olla - keegi sõidab sisse.
Olles selliste probleemide, tegelikult pseudoprobleemide, ees pidevalt, julgeks Sulle vastu vaielda. Auto, milline tahes, on ehitatud SÕITMISEKS. Meil ka taadid on taastanud omad uunikumid ja siis põevad, et midagi juhtub või kulub ära. BS!, ma ütlen. Kui on AUTO, peab ta olema KORRAS ja siis võid teha temaga, mis talle ette nähtud. Orig. SS-i või 442-ga näiteks stripile minna.
|
20.12.2001 at 12:31 |
|
urmas |
Mis aastal mustang
Suht jabur vaidlus on tekkimas. Eks iga autoomanik teab, mida ta oma varaga teeb. Stripile võib ka vana mossega minna, aga arvestatavat tulemit ei saa. Samas korraldatakse vanaautode rallisid ja osavõtjad on väga rahul. Minule isiklikult on ka äärmiselt vastumeelne vaadata, kuidas komplektsetest vanadest autodest mingeid kiirendusautosid ehitatakse.
Ja see 500hp jutt on ka nii-ja-naa. Tuleb mingi Kilpiläinen või Mäkelä ja saadab siinsed alla 2000hp kiibitsejad kohe pikalt. |
20.12.2001 at 12:47 |
|
partel |
Mis aastal mustang
quote: PlyVal64 wrote:
quote: partel wrote:
Kui minul oleks "numbers-matching" Mustang, Chevelle, GTO, Camaro, 442 etc etc siis ma ei läheks seda stripile lõhkuma, et saada heal juhul 13 sek aeg. Minu arvates on need autod nii väärtuslikud, et isegi tänaval ei tahaks olla - keegi sõidab sisse.
Olles selliste probleemide, tegelikult pseudoprobleemide, ees pidevalt, julgeks Sulle vastu vaielda. Auto, milline tahes, on ehitatud SÕITMISEKS. Meil ka taadid on taastanud omad uunikumid ja siis põevad, et midagi juhtub või kulub ära. BS!, ma ütlen. Kui on AUTO, peab ta olema KORRAS ja siis võid teha temaga, mis talle ette nähtud. Orig. SS-i või 442-ga näiteks stripile minna.
Lühidalt öeldes: võib, aga ei pea. 13-14 sek aeg ei paku mulle midagi, aga autot piinab küll. IMHO mõttetu asi. Loomulikult iga omanik teab, mis oma autoga teeb. Mina ei ole omanik, seega üks mure vähem. |
20.12.2001 at 13:00 |
|
partel |
Mis aastal mustang
quote: Mustang GT 94 wrote:
Suht jabur vaidlus on tekkimas. Eks iga autoomanik teab, mida ta oma varaga teeb. Stripile võib ka vana mossega minna, aga arvestatavat tulemit ei saa. Samas korraldatakse vanaautode rallisid ja osavõtjad on väga rahul. Minule isiklikult on ka äärmiselt vastumeelne vaadata, kuidas komplektsetest vanadest autodest mingeid kiirendusautosid ehitatakse.
Ja see 500hp jutt on ka nii-ja-naa. Tuleb mingi Kilpiläinen või Mäkelä ja saadab siinsed alla 2000hp kiibitsejad kohe pikalt.
Vaidluste jaoks ju foorumid ongi? Igaüks saab oma arvamust avaldada, mitte et Peep paneb ühe lingi ja teised ütlevad "ja-jaa"
Igatahes, minu arvates:
1. 500 hj ei ole mega võimsus
2. 0-100 km/h 4 sek ei ole tipptase
3. Originaalkorras classic muskelautosid ei tohiks lõhkuda. Veerandmiili jaoks on teisigi aparaate.
P.S. Ega 2000+ hp'st ära ei ütleks, enne aga vaja sõitma õppida.. |
20.12.2001 at 13:10 |
|
PlyVal64 |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
quote: Mustang GT 94 wrote:
Igatahes, minu arvates:
1. 500 hj ei ole mega võimsus
2. 0-100 km/h 4 sek ei ole tipptase
3. Originaalkorras classic muskelautosid ei tohiks lõhkuda. Veerandmiili jaoks on teisigi aparaate.
P.S. Ega 2000+ hp'st ära ei ütleks, enne aga vaja sõitma õppida..
1. oleks sedagi...
2. Eestis siiani ikka...
3. Auto otstarbekohane kasutamine pole lõhkumine. Aga üldjoontes nõus, et sportliku sõidustiili ei ole vaja kasutada.
|
20.12.2001 at 14:35 |
|
Taavi |
Mis aastal mustang
Pärtlil algab elu alles siis kui mootor on alates 640cuin ,8-71 Blower+NO2 ja auto on 1100 kg kaaluv puuriga, seest tühjaks visatud yhe korvistmega 69 Nova |
20.12.2001 at 14:48 |
|
rustang Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
1. 500 hj ei ole mega võimsus
2. 0-100 km/h 4 sek ei ole tipptase
1. 500 hj on päris hea, kuid mulle hetkel finantsiliselt kättesaamatu võimsus; oleks ka 300 üle õnnelik
2. 0-100 4 sek on kõva tase, ise saan vaevu 6.x sekundiga sada kätte
|
20.12.2001 at 15:04 |
|
partel |
Mis aastal mustang
quote: Taavi wrote:
Pärtlil algab elu alles siis kui mootor on alates 640cuin ,8-71 Blower+NO2 ja auto on 1100 kg kaaluv puuriga, seest tühjaks visatud yhe korvistmega 69 Nova
Yes, vähemalt keegi saab asjadest aru. Kõrvaliste tuleb siiski alles jätta sponsorite ja fännide jaoks. |
20.12.2001 at 15:17 |
|
partel |
Mis aastal mustang
quote: rustang wrote:
quote: partel wrote:
1. 500 hj ei ole mega võimsus
2. 0-100 km/h 4 sek ei ole tipptase
quote: 1. 500 hj on päris hea, kuid mulle hetkel finantsiliselt kättesaamatu võimsus; oleks ka 300 üle õnnelik
2. 0-100 4 sek on kõva tase, ise saan vaevu 6.x sekundiga sada kätte
1. Soovitan planeerida u. 1500 hj.. 500 hj on pettumus, mille kogemiseks pole sul mõtet raha raisata.
2. Planeeri ikka alla kahe sekundi, üle selle on mõttetu..
|
20.12.2001 at 15:26 |
|
rustang Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
1. Soovitan planeerida u. 1500 hj.. 500 hj on pettumus, mille kogemiseks pole sul mõtet raha raisata.
2. Planeeri ikka alla kahe sekundi, üle selle on mõttetu..
Pärtel, minu jutt käis sellest, mis konkreetselt minu puhul reaalne ja võimalik.
Kas ma näen unes autot, mille veerandmiili aeg on 7 või 9 sekundit ei ole vist niiväga oluline? |
20.12.2001 at 15:42 |
|
peep Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
1. Soovitan planeerida u. 1500 hj.. 500 hj on pettumus, mille kogemiseks pole sul mõtet raha raisata.
2. Planeeri ikka alla kahe sekundi, üle selle on mõttetu..
Haa-haa...magedad naljad. Kas Sa ei ole märganud, et teised inimesed erinevalt Sinust seda tõsiselt mõtlevad mida siia threadi kirjutavad.
Kui Sa nüüd väidad, et ka enda poolt kirjutatut tõsiselt mõtled, siis soovitan Sul ennast kaineks magada ! Ja kui Sa kaine oled, siis ma ei teagi mida Sa tegema peaksid Igatahes ilma kirurgilise sekkumiseta vist ei pääse... |
20.12.2001 at 15:53 |
|
LaSa Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
1. Soovitan planeerida u. 1500 hj.. 500 hj on pettumus, mille kogemiseks pole sul mõtet raha raisata.
2. Planeeri ikka alla kahe sekundi, üle selle on mõttetu..
kle, siukse jutu peale ma ütleks küll, et pane ennast..
rustang, ERINEVALT SINUST, vähemalt püüdleb millegi poole & teeb asja, seejuures oma kätega (respect!), mitte ei noki niisama arvutitaga nina & ei räägi tuhandetest hobujõududest!
või sa pole seda tähele pannud? |
20.12.2001 at 16:09 |
|
partel |
Mis aastal mustang
quote: rustang wrote:
quote: partel wrote:
1. Soovitan planeerida u. 1500 hj.. 500 hj on pettumus, mille kogemiseks pole sul mõtet raha raisata.
2. Planeeri ikka alla kahe sekundi, üle selle on mõttetu..
Pärtel, minu jutt käis sellest, mis konkreetselt minu puhul reaalne ja võimalik.
Kas ma näen unes autot, mille veerandmiili aeg on 7 või 9 sekundit ei ole vist niiväga oluline?
7 ja 9 sek vahe on öö ja päev. 9 sekundi autoga võib sõita 8.9 indeksiga Super Comp'i (u. 1000 hj auto/ 750 hj dragster) või 9.9 Super Gas'i (u. 600-650 hj auto). 7-sekundi asi peab ikka madal seitse sekundit olema, soovitav kõrged kuued, siis saaks, olenevalt reeglitele vastavusest, päris karmides klassides võistelda.
Rustangile - enesestmõistetavalt respect, et oma kätega ehitab oma autot, peale selle räägivad inimesed, kelle arvamust ma usaldan, et Rustangi stardid on väga head.
Rahalistest võimalustest niipalju, et neid tuleb järjest juurde, seega ongi väga oluline välja mõelda, kuhu suunas edasi minna. Ei maksa end tuhandetel hobujõududel kollitada lasta |
20.12.2001 at 20:25 |
|
rustang Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
Ei maksa end tuhandetel hobujõududel kollitada lasta
Pärtel, ma tõesti ei lase end nendel tuhandetel hobujõududel kollitada |
21.12.2001 at 12:26 |
|
partel |
Mis aastal mustang
quote: rustang wrote:
quote: partel wrote:
Ei maksa end tuhandetel hobujõududel kollitada lasta
Pärtel, ma tõesti ei lase end nendel tuhandetel hobujõududel kollitada
Seda on hea kuulda!
Unustasin veel, et 7 sek auto ei tohi olla kandekerega, vaid peab olema kroom-molübdeenist toruraami peal. Ka ei tohi olla kaassõitja kohta. Mõistagi peab üle 240 km/h / 150 mph lõppkiirusega autol pidurduslangevari olema. |
21.12.2001 at 13:25 |
|
rustang Moderator |
Mis aastal mustang
quote: partel wrote:
Unustasin veel, et 7 sek auto ei tohi olla kandekerega, vaid peab olema kroom-molübdeenist toruraami peal. Ka ei tohi olla kaassõitja kohta. Mõistagi peab üle 240 km/h / 150 mph lõppkiirusega autol pidurduslangevari olema.
Kaassõitja koha eemaldamine lihtne, iste käib 4 poldiga ära. Tagaiste ongi juba eemaldatud. Langevarju kinnitusega saan ka hakkama, kui väga vaja võin nurkrauast tahaossa vastava kinnituse keevitada. Kandekere eemaldamine on samuti lihtne, emex järgi tellida ja kere on poole tunniga eemaldatud. A vot sellest ei saa aru, kuhu ma need kroomitud torud siis panen
P.S. Pärtel ära valusasti löö |
21.12.2001 at 13:46 |
|
partel |
Mis aastal mustang
Veel, et 6-7 sekundi profid treenivad nii, et istuvad taburetile ja lasevad end sõpradel 6-7 sekundi jooksul kõikvõimalike vahenditega selga peksta (kiirenduse simuleerimine), ning siis peavad suutma pidurduslangevarjude käepidet tõmmata... Karm elu.. |
21.12.2001 at 14:02 |
|
|