register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : A/C probleem  
Poster Message
valts
A/C probleem
Tean et ei ole USA autoga seotud aga auto mu naise oma ja olen USAs ja ei oska mujalt abi kysida.
Autoks 1996 Honda Accord ja ilma A/Cta Florida paikese all on suht v6imatu elada.
Asi siis selline et 2 releed enne radika puhureid ( tal on 2 puhurit peal)
Taitsin systeemi uue coolantiga ara ja nyyd on nii et kui A/C nupp on sees siis kylma 6hku ei puhu. Hakkab siis puhuma kylma kui lahevad t66le radika jahutus ventilaatorid. Kapoti all vaadates kui ventikad t66le lahevad lylitab A/C pumba t66le aga kui ventikad ei t66ta ei t66ta ka A/C pump ja jalle jama.

Loodan et ei olnud vaga segane jutt aga Honda relee maksab siin maal 25$ ja naine t6siselt hadas sest pikk maa t66le s6ita ja paike kytab.
Enne tahaks teada milles viga v6ib olla kui juppe hakkan vahetama

Tanud kes oskab aidata

Valts
07.07.2005 at 02:17
MGartin
A/C probleem
Loogika on selles küll , et kui A/C süsteemi külmaaine jahutusradikas (kondensaator) piisavat jahutust ei saa, st siis nende ventilaatorite poolt, siis ei saa ka külmaaine piisavalt aurustatud (jahutatud) - ehk siis salongi jõuabki soe õhk.

Esmapilgul tõepoolsest tundub mingi juhtimisahela (releede) viga olema. Kuumailma puhul peaksid kondensaatori jahutusventikad koguaeg uhama tööd kui A/C kompressor töötab.

____________________________
Pre-War to Post-War to Classic car
'60
'35
'28
'62
'63
'68
'46

19.08.2005 at 23:36
Madlobster
A/C probleem
quote:
MGartin: Loogika on selles küll , et kui A/C süsteemi külmaaine jahutusradikas (kondensaator) piisavat jahutust ei saa, st siis nende ventilaatorite poolt, siis ei saa ka külmaaine piisavalt aurustatud (jahutatud) - ehk siis salongi jõuabki soe õhk.


Mitte aurustatud vaid veeldatud.
Aurustumine toimub ikka sul juba salongis olevas radikas.
20.08.2005 at 04:12
valts
A/C probleem
Sai just eile uus relee ostetud aga ei midagi ikka sama jama - kui laheb mootori radika vent t66le siis laheb A/C t66le ja on naha et kompressor hakkab vedama ja jaakylma 6hku hakkab puhuma, aga niikui jaab radika vent seisma lylitab kompressor valja. Kui otse panna siis laheb t66le aga tahan viga leida sest asi ju peaks normaalselt toimima.
Florida kuumus tapab ilma A/C ta aus6na :(
20.08.2005 at 06:25
Madlobster
A/C probleem
quote:
valts: Sai just eile uus relee ostetud aga ei midagi ikka sama jama - kui laheb mootori radika vent t66le siis laheb A/C t66le ja on naha et kompressor hakkab vedama ja jaakylma 6hku hakkab puhuma, aga niikui jaab radika vent seisma lylitab kompressor valja. Kui otse panna siis laheb t66le aga tahan viga leida sest asi ju peaks normaalselt toimima.
Florida kuumus tapab ilma A/C ta aus6na :(

Tundub olema freooni rõhu anduri viga, või siis selle aju, mis neid lülitusi teostab. Kui tihti ta neid ventikaid tööle paneb?
20.08.2005 at 09:05
valts
A/C probleem
quote:
Madlobster:
quote:
valts: Sai just eile uus relee ostetud aga ei midagi ikka sama jama - kui laheb mootori radika vent t66le siis laheb A/C t66le ja on naha et kompressor hakkab vedama ja jaakylma 6hku hakkab puhuma, aga niikui jaab radika vent seisma lylitab kompressor valja. Kui otse panna siis laheb t66le aga tahan viga leida sest asi ju peaks normaalselt toimima.
Florida kuumus tapab ilma A/C ta aus6na :(

Tundub olema freooni rõhu anduri viga, või siis selle aju, mis neid lülitusi teostab. Kui tihti ta neid ventikaid tööle paneb?
Oleneb sellest kus s6ita - kui s6idan linnas ja on palju foore - laheb mootor kuumaks ja lahevad ventilaatorid t66le iga natukese aja tagant ja suudab auto jahedana hoida aga kui lahen maanteele siis 6hk suudab jahutada vist piisavalt jahutusvedelikku ja A/C ei lahe t66le.
20.08.2005 at 19:02
Madlobster
A/C probleem
Tundub kuidagi kummaline see asi. Seal kas on keegi ise el süsteemi modifitseerinud, või siis on ikkagi viga kliima ajus. Lase mõnel töökojal asi üle vaadata enne kui aju vahetama hakkad kuna see võib päris mitu raha maksta.
Kui täitsid kas siis panid ikka õige koguse sisse? Ventilaator peab sisse lülituma freooni surve peale st kui surve tõuseb, siis peab vent tööle minema ja jahutama seda. Kompressor peaks sisse lülituma temp peale, st nii tihti kui palju jahutust vaja on.
Kas komp töötab sama kaua kui vent st kas tundub nagu nad saaksid toite ühest kohast, või lülitab komp ennast vendi töötamise ajal välja ka? Kui selline tunne, et saavad ühest kohast tundub nii et keegi on ac töötamise probleemi lahendanud nii et on ventikate juhe ühendatud komp siduriga. Pane mootor tööle ühenda plus juhe komp siduriga siis nats aja pärast peab minema tööle vent sellega saad kontrollida surve anduri tööd. Nii läbi foorumi on raske analüüsida asja.
20.08.2005 at 20:24
Yll
A/C probleem
need kondeka vurrid peaks ikkagi kompressoriga ühes ketis olema ja tõenäoliselt lülitab mingi pressostaat kogu süsteemi tagant ära,kahjuks ei mäleta peast,mis tüüpi pressostaate hondal kasutatakse,võimalikud varjandid on,kas üks kolmeastmeline surve poole peal või üks imupoole peal või siis üks imupoole peal ja teine kaheastmeline survepoole peal.Nüüd tuleks selgeks teha ,et milline neist katkestab,siis saaks juba täpsemat dignoosi anda.Kas on ikka kindel, et gaasi kogus täitmisel õige sai,sest tundub kahtlaselt seda moodi nagu oleks gaasi vähe.Teine võimalus,et filter umbes siis käitub enam vähem sama moodi.
21.08.2005 at 13:24
tqhq.ee foorum : Vaba teema : A/C probleem  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.