Poster |
Message |
tfr |
turbo JA supercharger
Siin on viimasel ajal erinevatest ülelaadimisskeemidest korduvalt juttu olnud ja enamasti on jõutud järeldusele, et kompressoril on vaieldamatu edu pööretevahemiku allotsas, samas kui kõrgematel tuuridel toimib turbo paremini.
Well, nüüd on VW (sellest ka vaba teema, mitte tehnika) jõudnud selleni, et kruvinud mootori külge nii turbo kui Roots-kompressori:
http://www.autopunkt.ee/uudised/836
Esimene Twincharger-mootor on ainult 1.4 liitrit, aga olematust töömahust hoolimata igati tublid 170hj ja 240Nm. Kuna pressiteates rõhutati korduvalt, et tegu on perekonna (TSI ehk siis Twincharger FSI) esimese mootoriga, on arvata, et sama tehnoloogiat näeb üsnagi varsti ka suurematel konedel. |
29.08.2005 at 15:59 |
|
hents99 |
turbo JA supercharger
Vot, see on hea lahendus. Huvitav kas coolerit ei kasutatagi? Või on kompressori küljes/sees jahutus juba?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
29.08.2005 at 21:00 |
|
tfr |
turbo JA supercharger
Selle skeemi järgi on ikka vahejahuti ka:
|
29.08.2005 at 21:14 |
|
madis |
turbo JA supercharger
huvitav lahendus. kas töömahu suurendamine on tõesti nii raske või parandab see pigem ökonoomsust ? |
29.08.2005 at 22:21 |
|
Indrek_S |
turbo JA supercharger
Seda lahendust võiksid nad 1.9 diisli peal rakendada. Vot see oleks asi, mida oodata... |
29.08.2005 at 22:36 |
|
Astro SS |
turbo JA supercharger
Sama skeemi kasutas NIssan MIcra Mach III mootoris(/90 alguses) , nende konfis saadi 996cc mootorist 192 HP .
Vihjame veel, et see sama MIcra veoskeemiks oli 4x4 ja kaalus ca 900kg .
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.08.2005 at 07:52 |
|
-fred- |
turbo JA supercharger
Lancia Delta S4-l olid mõlemad kompressorid juba 80-ndate keskel kasutuses. |
30.08.2005 at 10:37 |
|
matukas |
turbo JA supercharger
to Charly: Funktsionaalselt pole diislile Roots-i vaja, kuna diislil on reeglina madalatel pööretel parem pöördemoment kui bensiinimootoril.
to madis: Miks peaks sellist lahendust suurema mootoriga kasutama?
Ega see mikroelektroonika pole, et igale poole ära mahub. Kui VWVORTEX-is neid pilte vaadata, siis on selle Twin värgendusega piisavalt nodi vaja ära mahutada. Suurem mootor toodab rohkem soojus(võimsust)t jne.
Minu masina mootori saaks ka tehaseseades turboga ca 170 HP ajada aga inseneridel on peale võimsuse veel muudki vaja arvestada. Eelkõige ökonoomsuse poolt.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
01.09.2005 at 12:17 |
Last edited 01.09.2005 at 12:18 by matukas
|