Poster |
Message |
motohull111 |
koonus filter
mida annab koonus filter ja palju ta maksab ja kust neid saab |
30.08.2005 at 10:16 |
|
hents99 |
koonus filter
Koonusfilter annab märgatavad hobujõud (ca paarkümmend) ja saada on teda igas tuuning-poes.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.08.2005 at 10:19 |
|
Olds |
koonus filter
eelkõige annab see juurde kirjeldamatult hea tunde ja viib sind sammu võrra lähemale tjüünijate pesakonda sisenemiseks. Loomulikult roppumoodi hobuseid kapotitalli
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
30.08.2005 at 10:48 |
|
-fred- |
koonus filter
Kui selle filtri paigalduse tagajärjel sisseimetava õhu temperatuur oluliselt kasvab, siis võib neid hobuseid isegi vähemaks jääda. Väidetavalt võib filtri liigse õlitamise tulemusel kuumtraadiga õhukulumõõtja rikkuda. |
30.08.2005 at 10:57 |
|
Madman |
koonus filter
Mõttetu ironiseerida sel teemal ju. Sõitke siis kiirendust ka stock filtritega. Tegelikult pole asi ju kujus vaid filtri materjalis. Mina paberist koonust pole veel näinud aga puuvillast nö tavalist küll.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
30.08.2005 at 12:52 |
|
ats |
koonus filter
Paberist koonus on näiteks s2000-l stockis peal. Praegu on mul seal K&N replacement koonus ainult sellepärast, et kuskil võistlusel jagati auhinnaks Teeb rohkem tolmuimeja häält küll, kas hobuseid jäi vähemaks või tuli juurde, seda ei tea. |
30.08.2005 at 19:24 |
|
Cheromax |
koonus filter
Koonusfiltri mõte on ju selles,et tema pindala on suurem ja seega õhu läbilase palju vabam.Reaalses katses paranes näiteks 2.0 liitrisel vabalthingaval mootoril kiirendus 0-100km/h 0,5 sek.Mingil määral on ka kütusekulu väiksem. |
30.08.2005 at 20:04 |
|
dodge |
koonus filter
Installitakse tavaliselt väljalaskekollektori vahetusse lähedusse, nagu olen näinud näitusemasinatel. Ühel (opel, bmw, vw?) oli isegi 2 tükki kanalisatsioonitorude abil kapotialla seatud. Oeh, tahaks ka kiiresti sõita... |
30.08.2005 at 20:40 |
|
mikk |
koonus filter
http://www.autospetsialist.ee/?id=5
____________________________
chevrolet scottsdale 81; chevy van g20 `85 ;chevy van g20 starcraft 90;chevrolet silverado c30 84a. |
30.08.2005 at 23:34 |
|
MitsuPower |
koonus filter
selle 350 eek-se koonusfiltri kohta ütleks vaid, et koonusfiltril ja koonusfiltril on ikka vahe ka:P
ja vihjeks: odavalt ikka head asja ei saa! |
31.08.2005 at 08:02 |
|
armasjumal |
koonus filter
uhh, ei tea kui suure, st võimsa koonusfiltri peaks panema GM 3,8 -le
või kvalifitseeritakse neid üldse millegijärgi |
31.08.2005 at 10:26 |
|
Olds |
koonus filter
Ma isiklikult kui väheteadlik inimene koonusfiltrite osas arvan, et neid kvalifitseeritakse toru läbimõõdu ja selle kinnituse järgi (loe: kinnitustoru sisselaske kollektorisse)
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
31.08.2005 at 10:28 |
|
Silwer |
koonus filter
Kunagi sai dünos bmw 325i peal proovitud järgmist asja:
Originaal uus paberfilter vs. üldse ilma filtrita ja filtrikast "wide open"
Vahe oli jõhker - tervelt 0,5 hobujõudu oli ilma filtrita rohkem...
Igaüks teeb siit omad järeldused.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
31.08.2005 at 12:35 |
|
Olds |
koonus filter
quote: Silwer666: Kunagi sai dünos bmw 325i peal proovitud järgmist asja:
Originaal uus paberfilter vs. üldse ilma filtrita ja filtrikast "wide open"
Vahe oli jõhker - tervelt 0,5 hobujõudu oli ilma filtrita rohkem...
Igaüks teeb siit omad järeldused.
See on väga suhteline. Iga düno pink näiteab erinevaid numbreid, iga mootor käitub erinevalt jne
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
31.08.2005 at 13:36 |
|
JustMe |
koonus filter
Eile sai Laki stendis Mazda 2.0 liitrisel proovitud uue paberist paneelfiltriga vs filtrikast lahti ilma filtrita, vahe oli 4 hobust.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
31.08.2005 at 13:37 |
Last edited 31.08.2005 at 13:38 by JustMe
|
vvt |
koonus filter
See filtriga/filtrita asi sõltub, kui palju insenerid on viitsinud tehases asjaga tegeleda. Mis Silwer666 näidet puudutab, siis nt selle margi puhul on see töö nii peenelt tehtud, et sisselaske takistuse oluline muutmine tekitab kenakese augu keskpöörete momenti. Ilmselt sõltub see sellest, kas sisselase on loodud kasutama resonantsi teatud pööretel või mitte. See augu jutt on tõsi, kontrollitud üsna mitmel autol nii reaalis kui dünos. Ja mitte moment ei lange (siis võiks seletada voolukiiruse vms), vaid läheb alguses ilusti ja teatud kohas on kohe auk sees.
Paber vs koonus aga ilmselt sellest, kas originaalfilter on auto jaoks optimaalse suuruse ja kujuga. Seal on olemas täiesti valem filtreerimispinna arvutamiseks sõltuvalt mootori suurusest ja pööretest - kuskilt on see isegi siin läbi käinud. Ameerika mootoriaretusraamatutes on see ilmselt sees (BB omas on kindlasti).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
31.08.2005 at 13:46 |
Last edited 31.08.2005 at 13:53 by vvt
|
lumekakk |
koonus filter
Kui tahad et Su auto"mehe moodi" häält teeks,siis sumbuti pütt maha võtta ja toru võimalikult sirgeks ajada=10-20% lisa jõudu ja "mehised hääled". |
01.09.2005 at 01:23 |
|
Olds |
koonus filter
quote: lumekakk: Kui tahad et Su auto"mehe moodi" häält teeks,siis sumbuti pütt maha võtta ja toru võimalikult sirgeks ajada=10-20% lisa jõudu ja "mehised hääled".
tõsi jah?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.09.2005 at 06:12 |
|