Poster |
Message |
Henc |
Segane piduri märgutule süttimine armatuuris
Nöutuks teeb
Tegemist uuema saksa päritolu autoga, mis piduriklotsi kulumispiiri saavutamisel armatuuris sellest piiksumise ja punast klotsidega übritsetud rönga kujul korduvalt teavitab ennem kui pidev oranz tuli pölema jääb.
Kahtlane on aga, et seda juhtub ainult hommikuti ja paremasse kurvi söites (ehk tsentrifugaaljöu suundumisel vasakule). Ja nii igas isegi kerges paremkurvis kuni peatumiseni (kiirusest vöi teeoludest ei olene).
- Pidurivedeliku tase normis ja all uued piduriklotsid.
- Klotside pistikud ja juhtmed kontrollitud.
- Diagnostika ei näita ühtegi pidevat veakoodi.
- ESP väljalülitamisel/sisselülitamisel midagi ei muutu.
- ABS töö ei ole häiritud.
- Klotside pistiku väljatömbamisel hakkab pidev tuli küll pölema, kuid tagasiühendamisel kustub.
- Kohapeal rooli keerates ei juhtu midagi.
Kurvis aga ikka märgutuli vilgub - ja nii päevast päeva.
Kust veel viga otsida, mingid andurid veel, mingid seosed veöjöukontrolli, kaldenurga vöi mida iganes suhtes?
____________________________
BEAST |
31.08.2005 at 13:06 |
|
margus61 |
Segane piduri märgutule süttimine armatuuris
quote: Henc:- Klotside pistiku väljatömbamisel hakkab pidev tuli küll pölema, kuid tagasiühendamisel kustub.
Kontrolllambi ahel tundub töötavat katkestusele. Vilkumine viitaks nagu isolatsioonialusele katkestusele klotsi anduri juhtmes. Sirgelt sõites annab kontakti, kurvis juhtme asend muutub ja ei anna kontakti. Hommikuks on katkine koht oksüdeerunud ja pärast otste kerget liikumist hakkab jälle ühendust andma.
Madal pidurivedeliku tase peaks ka täpselt ülalkirjeldatud sümptomid andma, kui sama kontrolllambi taga on.
|
31.08.2005 at 13:23 |
|
ollo |
Segane piduri märgutule süttimine armatuuris
Piduriklotside andur annab signaali, kui klotsi küljes olev klemm hakkab vastu ketast (=massi) käima. Variant on, et mõni klotsianduri juhe on kas klotsi küljest lahti või katki ja kurvis lopendades satub mingit otsa pidi kontakti mõne metallosaga.
Edit: ei lugenud väga hoolega, sul justkui juhtmed kontrollitud... aga ma kontrolliks veel |
31.08.2005 at 14:14 |
Last edited 31.08.2005 at 14:15 by ollo
|
13piisab |
Segane piduri märgutule süttimine armatuuris
"all on uued klotsid" - kas viga tekkiski pärast klotsivahetust? Kuda volksul on - kas andurid on klotside küljes ning need said uued?
margus61 - su loogika kehtib lihtsamate süsteemide puhul. Oma Saksa Autos mehaanikuna töötava sõbra jutust olen aga mina välja lugenud, et uued VW-d pole teps mitte lihtsad. Et need on sellised masinad, mis 10a vanusena ilmselt vääääga kallid pidada saavad olema.
hüpotees: antud juhul on ehk klotsis kaks paralleelset vooluringi ning mõõdetakse takistust. Kui takistus on etteantuga sarnane => on juhe klotsil taga ja kõik ok. Kui takistus -> 0 => on teine ring lühistatud elik klots kulunud. Puhtteoreetiline lähenemine - aga selline sisteemi ülesehitus on mõistlik ning võib arvata, et VW on asjale justament nii lähenenud.
____________________________
vanem on parem |
02.09.2005 at 13:56 |
|
Henc |
Segane piduri märgutule süttimine armatuuris
Autoks on 2002a Audi A4. Klotsidest see ei saa olla, kuna ühendades rattakoopas n.ö. autopoolsed otsad pistikus julmalt kokku, jääb vea käitumine samaks. Mida niiskem hommik, seda hullem.
Mäletan, et kulunud klotse uurides oli aru saada, et kulumisastme möötmine saab toimuda kahel järgneval viisil:
A: juhtmete külge ühendatud piduriketta suunas tagurpidi U-kujuline "klemm" on justkui juhtmetevaheline ühendus seni, kuni U ots läbi kulub ja ühendus kaob - sellest hetkest peaks hakkama märku andma
B: klotsi sisse on valatud kaks juppi, mis teatud kulumispiiri saavutamisl kettaga kokku puutuvad ja ühendusse lähevad
teoreetiliselt peaks olema variant A, kuna pistikud lahti tömmates hakkab kohe löugama,kuid pole loogiline, kuna ka klemme omavahel otse ühendades (klotside pooled täitsa ripakile jättes) viga ära ka ei kao...
Seega vigaste klotsidega tegemist ei saa olla. Need vahetasin ka juba paar kuud tagasi vist (praegune paksus ca 7-9mm).
Aga kummaline on see ainult paremasse kurvi söites vilkumine. Raputades vöi kallutades vöi pealelöunat :-) seda ei juhtu.
Mis natuke mötlema paneb, et diagnostika abil (mis mul önneks on) saab koguni 4le rattale möjuvat pidurdussurvet, rooli kaldenurka ja muud siukest peenikest värki mööta/jälgida. Äkitselt on siin mingi konks.
Milline oleks pidurivedeliku taseme anduri (kui üldse) töö pöhimöte? Vedeliku paagikese tase on norm.
____________________________
BEAST |
05.09.2005 at 12:48 |
|
vr_ |
Segane piduri märgutule süttimine armatuuris
just räägiti kahest vooluringist siin teemas ..
kui lahti kakud pistikud siis katkestad ju mõlemad ja ikka näitab viga?
st ma pakun ainult eelnevat infot läbi arvutades?
____________________________
Imperialist 71 |
05.09.2005 at 12:54 |
|
|