Poster |
Message |
rayspam |
Surveastme suurendamine
Kas on võimalik malmplokikaane surveastet suurendada keemilist metalli kasutades ?
Muud variandid on juba tehtud (plokist maha, kaanest maha, õhem plokikaanetihend). Olen kuulnud, et võimalik ka peale keevitada aga see pidi suht riskantne teema olema. |
05.09.2005 at 16:44 |
|
Astro SS |
Surveastme suurendamine
Kas on võimalik malmplokikaane surveastet suurendada keemilist metalli kasutades ?
Sa ikka tead ,millest räägid?
Ainukesed võimalused : pane pikem keps, või teine kolb.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.09.2005 at 09:09 |
|
Fog |
Surveastme suurendamine
quote: Astro SS:
Sa ikka tead ,millest räägid?
Kui ta teaks, siis ta ei küsiks.
Küsimus on ju tegelikult loogiline, "Kas põlemiskambri mahtu annaks vähendada keemilise metalli pealekasvatamisega, või irdub see pärast 10-t töötakti.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
06.09.2005 at 09:22 |
|
Astro SS |
Surveastme suurendamine
Keemiline metall EI KANNATA kuumust, mida põlemiskambris on kuhjaga.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.09.2005 at 09:55 |
|
Olds |
Surveastme suurendamine
Isiklikult arvan, et sel juhul on juba kindlam osta valmis kaaned. Mõttetu "jalgratta leiutamine" ja liiga suur risk
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
06.09.2005 at 09:55 |
Last edited 06.09.2005 at 10:59 by Olds
|
Garfield |
Surveastme suurendamine
quote: rayspam: Kas on võimalik malmplokikaane surveastet suurendada keemilist metalli kasutades ?
Muud variandid on juba tehtud (plokist maha, kaanest maha, õhem plokikaanetihend). Olen kuulnud, et võimalik ka peale keevitada aga see pidi suht riskantne teema olema.
Keemiline metall unusta ära. Ja samamoodi malmi keevitamine. Kas ikka KÕIK teised võimalused on ammendatud? Näiteks kõrgema peaga kolb? Või on põlemiskamber selline, a'la kolb on vastu plokikaant ja surveaste ikka veel madal?´Siis pead uue(d) plokikaane(d) otsima, millel kamber väiksem...
____________________________
Focus RS |
06.09.2005 at 10:41 |
|
T-Bird |
Surveastme suurendamine
Kas on võimalik malmplokikaane surveastet suurendada keemilist metalli kasutades ?
Muud variandid on juba tehtud (plokist maha, kaanest maha, õhem plokikaanetihend). Olen kuulnud, et võimalik ka peale keevitada aga see pidi suht riskantne teema olema.
Mis mootor sull on ja kui suur surve aste sa tahad teha ?? |
06.09.2005 at 10:52 |
|
vr_ |
Surveastme suurendamine
noh üks variant on et puurid augud sisse lased keere ka ja paned jämedad poldid ruumi võtma.. et siis saad võti nr 22ga juurde maha surveastet keerata.. igatahes tsipa parem lahendus kui keemiline metall
okok norm lahendused on siin juba mainitud kaante näol uute:P
____________________________
Imperialist 71 |
06.09.2005 at 11:01 |
|
vvt |
Surveastme suurendamine
Ärge nüüd leili ka sattuge
Kas siin loogikaviga te ei näe? Mees teab, kuidas võtta maha kaanest, plokist ja eeldatavasti tegi need sedasi, et need töötavad ja ja nüüd esitab äkki (lolli) küsimuse vedela metalli kohta?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.09.2005 at 12:30 |
Last edited 06.09.2005 at 12:30 by vvt
|
rayspam |
Surveastme suurendamine
Tänud vastamast. Ise arvasin sama aga kuna ei tea keemilise metalli omadustest eriti midagi, siis oli kasulikum üle küsida. Soome poolt soovitati peale keevitamist aga vaevalt seda siin keegi teha oskab ja liiga riskantne ka.
Kolb tuleb 0.2mm üle ploki, siis jääb kaane ja ploki vahele 0.9mm, alla selle ei saa. Sfäärilise pealispinnaga kolbe sellele mootorile ei soovitata (ei tehta ka enam).
Õiged vastused juba öeldud jah, oleks pidanud teisest kaanest alustama aga nüüd juba hilja |
06.09.2005 at 13:07 |
|
Astro SS |
Surveastme suurendamine
Vihja ka, mis mootoriga tegu, palju surveaste praegu juba on, mida kõike on selles tuunitud ja mida sellelt mootorilt loodad saada?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.09.2005 at 13:45 |
|
japanspeed |
Surveastme suurendamine
Motomaailmas kasutatakse sellist lahendust näiteks..
http://www.vhm.nl/VHM/Pix/Cylinderheads/Honda/RS250%20jha.jpg
Et igale rajale sobivat karakteristikat saada jne.
Ehk kannatab snitti võtta ? |
06.09.2005 at 15:29 |
|
rayspam |
Surveastme suurendamine
Mootor on Ford Pinto, praegu on kaas valmis ning mootoriplokk läheb varsti tegemisse, praeguse seisuga surveaste 11.3 aga vaja oleks 12-13 (selle veel uurin üle, et neste green racinguga või 98+lisandid sõita saaks). Kui kõik õigesti läheb, siis loodaks 100hj/l kohta. |
06.09.2005 at 19:33 |
|
Lembit |
Surveastme suurendamine
USA pinto ikka?
Kui jah, siis kuskohast sa sellise nukkvõlli said/saad, et sellist surveastet vaja on?
Lembit@varsti_kah_pintole_nukka_vaja. |
06.09.2005 at 22:06 |
|
rustang Moderator |
Surveastme suurendamine
Kahtlustan, et rayspamil on ikkagi Euroopa Pinto - siis abiks 1.6-se kaas toorikuks võtta, millel põlemiskaber väiksem. Aga kui kaas juba valmis, siis on see nõuanne veidi hiljaks jäänud. Enivei, mul üks kasutuskõlblik 1.6-se kaas riiulis vedeleb... |
07.09.2005 at 07:57 |
|
vvt |
Surveastme suurendamine
Kui seal on mingine hiigelsuur kamber või nõgusad kolvid, siis on asja normaalne käik panna selleks sobivad kolvid, mitte käiata suvaliselt kaant ja plokki.
100 hj liitri kohta saadakse ikka kaane voolamise, mitte ülisuure surveastmega. Surveaste on lihtsalt üks komponent.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.09.2005 at 08:07 |
|
Lembit |
Surveastme suurendamine
quote: rustang: Aga kui kaas juba valmis, siis on see nõuanne veidi hiljaks jäänud.
Ei tea midagi. Ma kaldun arvama, et kaanetööde uuestitegemine on ilmselt odavam, kui põlemiskambrite täiskeevitamine. Ja ega ju peale keevitamist ka päris ilma töötluseta hakkama ei saa.
|
07.09.2005 at 08:24 |
|
rustang Moderator |
Surveastme suurendamine
Soome keele valdajaile üks link malmi keevitamise kohta:
http://www.esab.fi/ESABHtml/Korjaushitsaus%20-%20hitsausohjeita.pdf |
07.09.2005 at 09:15 |
|
vvt |
Surveastme suurendamine
Kui ei ole mingeid tehnilisi piiranguid, siis IMHO võiks võtta alusmootoriks midagi parema konstruktsiooniga kui Pinto.
Fordil on teisigi asjalikke 2,0 mootoreid, mille ehitus on märksa parem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.09.2005 at 09:18 |
|
rayspam |
Surveastme suurendamine
Euroopa pinto jah.
to Rustang - võid mulle maili panna, mis selle kaane eest tahad ? Kaant ümber tegema ei hakka aga järgmise mootori jaoks võiks ju kaas varuks olla küll. |
08.09.2005 at 09:27 |
|
Lembit |
Surveastme suurendamine
Selleks, et pintol 12-13 staatilist surveastet kasutada, peaks nukkvõll olema jämedalt võttes 320 vms kraadi.
Sellise nuka tööpiirkonna ülemine ots jääb kaugele peale 8000 pöörde.
Pinto standardkolvid ei kannata üle 7500.
Lisaks tulevad kolbidele sellise nukaga juba päris karmid süvendid klappide jaoks teha, klapiajamis ilmselt standardtükid ei päde jne, jne.
IMO mõttetult ponnistad seda surveastet kõrgele. |
08.09.2005 at 13:03 |
|
vvt |
Surveastme suurendamine
See tööpiirkonna ja durationi asi eip ole nii otseses seoses, sõltub kanali suurusest omajagu. Kui kanal on nuka suhtes väike, siis poweband on üsna sarnane kerge kiire tänavanukaga.
Lihtsalt 320 võll eeldab väga räigeid kanaleid. Ja kui kanal järgi ei tule, siis on see 320 võll ja 13 surveaste asjatu vaev nagu Lembit ütles.
Alumiiniumkaan ja 80-85 kraadise töötemperatuuriiga sõidab 12,5 surveastmega vabalt 98 bensiiniga, mingit lisandit pole vaja ja detonatsiooni ei teki.
Nendel suurtel mahafreesimistel on see oht, et tekivad nn õhukesed segukihid (mõni mm vahega suur pind kaane ja kolvi vahel) - see on ideaalne detonatsiooni allikas. Kui kaan läheb väga lähedale, siis olgu "õhuvahe" kuskil 1 mm
ja ülejäänud ala peaks moodustama kompaktse kambri.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.09.2005 at 13:21 |
Last edited 08.09.2005 at 13:22 by vvt
|
Lembit |
Surveastme suurendamine
Oeh, hakkab pihta jälle.
Paned äkki ka mingid referentsid, mis on pinto alased. Ma kasutaks siin omaltpoolt D. Wizardi pintotuunimiseraamatust saadud teadmisi ja Rustangi pinto mootri ehitamisel kiibitsemisest saadud praktilisi teadmisi.quote: vvt: See tööpiirkonna ja durationi asi eip ole nii otseses seoses, sõltub kanali suurusest omajagu. Kui kanal on nuka suhtes väike, siis poweband on üsna sarnane kerge kiire tänavanukaga.
Inimene ju kirjutas, et tal on kaan tehtud. Ju siis tehti selline kaan, mis voolavuspingis andis sellised voolavusnumbrid välja, et kodanik tahab kasutada nii karmi nukka. Ärme siis kohe esimese pauguga eeldame, et tal on KÕIK eeltööd tegemata ja lihtsalt lambist surveastet krutib.quote: Lihtsalt 320 võll eeldab väga räigeid kanaleid. Ja kui kanal järgi ei tule, siis on see 320 võll ja 13 surveaste asjatu vaev nagu Lembit ütles.
320 võll iseenesest ei eelda mingeid kanaleid. Kanaleid eeldab klapitõus ja ei ole mõtet klappi rohkem avada, kui selle lisaavamisega enam rohkem õhku läbi ei jookse. Kauem võib alati lahti hoida. See annab ikka samamoodi proportsionaalselt juurde. Pinto juures on probleem pigem selles, et standardkolb ei kannata selliseid pöördeid välja, millede juures see võll töötab.quote: Alumiiniumkaan ja 80-85 kraadise töötemperatuuriiga sõidab 12,5 surveastmega vabalt 98 bensiiniga, mingit lisandit pole vaja ja detonatsiooni ei teki.
Küll sulle ikka meeldivad absoluutsed väited. Sugugi mitte iga alumiiniumkaan ei kannata selliseid parameetreid. Mõned vastavad on küll olemas jah.
Edit: mõned kirjasead |
08.09.2005 at 13:33 |
Last edited 08.09.2005 at 13:38 by Lembit
|
Olds |
Surveastme suurendamine
vvt- tõesti tahaksin teada, et kust kohast sa kõike seda juttu võtad?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.09.2005 at 13:36 |
|
vvt |
Surveastme suurendamine
quote: Lembit: 320 võll iseenesest ei eelda mingeid kanaleid. Kanaleid eeldab klapitõus ja ei ole mõtet klappi rohkem avada, kui selle lisaavamisega enam rohkem õhku läbi ei jookse.
90% sellise durationiga võlle on seeriast oluliselt suurema tõusuga. Nii 13+ mm sellel mootoril. Tõus kasvab koos durationiga. Vaata kataloogi. Ma kaks tootjat leidsin lauasahtlist, Scrhrick teeb sellele ainult ühte võlli raamatu järgi. Tõusu suurendamist üle 3 mm võiks klapiasjanduses juba ekstreemseks pidada.
Millegipärast on see ka teiste auto võllidega nii...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.09.2005 at 13:52 |
Last edited 08.09.2005 at 13:53 by vvt
|