Poster |
Message |
peep Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
quote: Chevy pulled out the obligatory Nürburgring Nordschleife lap times to make the point: With Jan Magnussen, winner of the 2004 and 2005 Le Mans 24 Hour, at the helm, the Z06 clocked a seven-minute, 42.99-second lap of the 13-mile Green Hell, 16 seconds faster than a Z51-equipped C6. Porsche’s $440,000, 604-hp Carrera GT, with a seven-minute, 32.44-second lap, is the only production car to have gone quicker. For perspective, Lamborghini’s $283,000, 580-hp Murciélago clocked in at seven minutes, 50 seconds, and the $452,000, 671-hp McLaren-Mercedes SLR at seven minutes, 52 seconds.
Thus Hill is being modest when he comments, “Our benchmark car was the Porsche 911 Turbo—that’s a car we purchased and have present whenever we’re doing an important assessment.” And then he can’t resist taking the expected swipe. “We also have a Viper, but we knew we were going to leave the Viper far behind,” he adds, fighting to suppress the hint of a mischievous schoolboy smile tugging at his mouth. The new, more powerful Viper GTS may prove Hill wrong, but he could to varying degrees add 911 Carrera S, Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo and Ferrari F430 to the hit list. The new 997-series 911 Turbo, like the Ford GT, should match up well with Z06, but even if these cars ultimately prove quicker, they likely won’t leave the Z06 “in the dust.” Those cars will also demand buyers dig far deeper into that offshore account."
http://www.4get2.com/c6z06.html
Pilt ka.
Mida enam infot uue Z06 kohta teada antakse, seda enam võib uskuda väidet, et tegu on kõikide aegade absoluutselt parima SBC'd kasutava sportautoga ja parima USA päritolu, masstoodangus oleva sportautoga.
Samas, superautode turul, kus enamik ostjaid piirdub golfiklubisse sõiduga, pole ringiajad just peamine argument. Edu määrab ikkagi kõlav marginimi ja high-tech tehnilised lahendused, mis peavad tekitama ostjates rahulolu tunnet, mis enamasti ongi põhjuseks, miks superauto ostetakse - nautida selle omamist. Ja minu arust on see ok, eks raha kulutamist peabki nautima. Ehk seda ohtu pole, et kõik P ja F tähega autode kliendid nüüd Chevy leeri üle jooksevad, sellist vulgaarsust nad endale ei luba. Aga reaalse(ma) unistusena on Z06 meiesugustele täitsa omal kohal. |
09.09.2005 at 21:50 |
|
newton Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Ja erinevalt eelmisest Z06-st tuleb asi Euroopase ka, ja ei olda ka siinpool Suurt Lompi kiitusega kitsid:
http://www.autocar.co.uk/FirstDrive_Summary.asp?RT=216919 |
09.09.2005 at 22:34 |
|
peep Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Ja Car & Driver'i artikkel.
Sealse ajakirjaniku arvates "European sports cars = overpriced underperforming snobs". Eks ta tõsi ole aga seda just turg soovibki ehk ega seda neile ette heita saa. |
10.09.2005 at 19:16 |
Last edited 10.09.2005 at 19:25 by peep (Moderator)
|
tfr |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Autoajakirjanikud on vist aegade lõpuni tänulikud, et VW Phaetoni tegi. Ega see neil eriti ei müü, aga Motor Trend sai jälle Z06 kohta kirjutada et ".. and all that for less than a Volkswagen" |
10.09.2005 at 19:21 |
|
vvt |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Sellel asjal on jah üks viga - sellise hinnaga auto ostjatest käib ringrajal ehk 5% ja ülejäänud töristavad mööda rannabulvareid. Ehk seepärast ongi Ferrari pannud rõhku look'ile ja soundile
Mootori suuruse, pöörete ja kasutusotstarbe koha pealt muidugi omalaadne pretsedent - huvitav, kuidas need mootorid tavaelus kestavad - konkurentidel on sellistel pööretel ja liitritel juba 12 silindrit. Ega seal ilmaasjata titaanist kepsud sees pole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.09.2005 at 07:51 |
|
peep Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Tõenäoliselt on seal taga Le-Mansi kogemus, kuskil vist oli kirjutatud ka, et uus Z06 töötati välja samade inseneride poolt ja paralleelselt C6R'ga. Muuseas Magnussen kommenteeris ühes teises artiklis, et ta poleks seal Nordschleife'l tahtnud enam ühtegi ringi rohkem aja peale sõita (sõitis neli), kuna Z06 on peaaegu sama kiire/võimas kui C6R aga täielikult puudub downforce, vedrustus on tänavaauto oma ning all olid standardsed runflat rehvid. Olevat liiga ekstreemne kogemus. Midagi analoogset ütles Röhl ka Carrera GT kohta ehk eks ta tõsi ole, mingist piirist alates lähevad tänava ja ringrajaauto teed lahku. Ehk need 5 %, kes huvituvad ringrajasõidust ja omavad vabu miljoneid pigem käivad ringrajal sõitmas spetsiaalmasinatega ja tänaval liiguvad Ferrari või muu vastavaga.
Leidsin ühe reklaami.
http://www.corvetteracing.com/downloads/pdf/CorvettewinadAug05.pdf
ja veel C6R & Z06 pilte mida saab taustapiltidena kasutada:
http://www.7extrememotorsports.com/lemans/cars/gts-chevrolet-corvette-c6r.htm |
11.09.2005 at 09:11 |
Last edited 11.09.2005 at 09:44 by peep (Moderator)
|
lumekakk |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Leidsin peep viimasel Su antud lingilt ka 1986 Corvette GTP ,mille mootori displacement on 10,6 liirit! |
18.09.2005 at 03:30 |
|
newton Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Ameerika kiireimad omavahel möllamas:
Vaikselt on erinevaid testitulemusi kogunema hakanud, veerandmiiliajad on keskmise 11 - madala 12 juures, stock düno umbes 440-450 rwhp ja aftermarket headeritega 490 rwhp. Aju häkkimisest loodetakse ka kena lisa.
|
06.10.2005 at 21:05 |
Last edited 06.10.2005 at 21:06 by newton (Moderator)
|
silver |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
quote: newton: Ameerika kiireimad omavahel möllamas:
Sorry aga faktbox-i ja graafiku andmed ei lähe ju kokku või saan ma millestki valesti aru.
Cornering graafilisel lehel pakub corvette-ile 1.06 ja 1.09 aga faktbox-is on 1.10 ja 1.09
Cornering graafilisel lehel pakub GT-le 1.04 ja 1.13 ja faktbox-is 1.03 ja 1.01
ja viper on sama moodi.
Ei saa tõsiselt võtta kui isegi nii lähestikku asuvad andmed ei klapi, kes seda teab mida nad siis sõiduandmetega on soperdanud.
Lisaks saab GT-l kõike (rataste kalded, amordi jäikused, auto kliirens jne) seadistada veel paremaks aga nemad vist sõitsid sellega rajal "poe" seades. |
07.10.2005 at 10:04 |
Last edited 07.10.2005 at 10:08 by silver
|
newton Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Mulle tundub loogiline, et üleval on skidpadil mõõdetud andmed, rajapildile on kantud hetkelised maksimaalsed külgkiirendused konkreetsetes kurvides. |
07.10.2005 at 10:10 |
|
peep Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Külgkiirenduse mõõtmine on standardprotseduur, ringraja andmed on midagi muud. Väga hea tulemus Vettel, GT on küll edevam auto aga jupp maad kallim ka. |
07.10.2005 at 20:16 |
|
japanspeed |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
GT on ikkagi rohkem sinna käsitöö kanti auto milletaolist enamusel inimestel ei õnnestu elu jooksul isegi näha.
Vette aga ikkagi nö. tavaline auto. Isegi Tallinna linnapildis
See, et juba sellisega nagu GT võrreldakse on juba suur au, rääkimata tulemusest.
Väga lahe on küll see uus vette. Ei ole selline suur ja lai kook nagu vahepeal oli. Natuke ferrari look mõne nurga alt on aga eks füüsikareeglid teevad oma töö. |
08.10.2005 at 11:30 |
|
LaSa Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
lisaboonusena Fordiees, saab minna koduvabariigis poodi ja laduda 1.3 M letti... |
08.10.2005 at 11:40 |
Last edited 08.10.2005 at 11:40 by LaSa (Moderator)
|
rustang Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Lähim Ford GT asub Helsinkis. |
08.10.2005 at 21:32 |
|
BlueStang |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
klge jah, jaanus mulle koguaeg räägib, et mis ma jaman nende stangidega - GT tuleb Saugale viia
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
08.10.2005 at 23:37 |
|
Riho |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
quote: BlueStang: klge jah, jaanus mulle koguaeg räägib, et mis ma jaman nende stangidega - GT tuleb Saugale viia
Teppan pakub GT kitcar'i kah |
09.10.2005 at 13:15 |
|
hents99 |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
quote: Riho: quote: BlueStang: klge jah, jaanus mulle koguaeg räägib, et mis ma jaman nende stangidega - GT tuleb Saugale viia
Teppan pakub GT kitcar'i kah
See jõuab ka ehk järgmine/ülejärgmine hooaeg rinkale.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
09.10.2005 at 18:08 |
|
madis |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Noh, 130k sissemaksed ja iga kuu 13.6+2k(erisoodustus) kasutusrendiks ja ongi tööauto olemas.
Numbrid on valusad kuid mitte ulmelised. Mõelge selle peale, omafirmaomanikud Äkki polegi vaja ainult droolamisega piirduda.
Ise igaks juhuks veel ei mõtle. |
09.10.2005 at 20:51 |
|
peep Moderator |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Jah, Z06 sobib meie oludesse ideaalselt...30'ga lahtist killustikku kinni rullima. Ferrari või Porsche ost Eestis on selgelt raha tuulde loopimine, ei rulli nad paremini midagi. |
09.10.2005 at 21:27 |
Last edited 09.10.2005 at 21:29 by peep (Moderator)
|
epsum |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Kas ainult mulle tundub selle rajajoonise puhul, et Z06 võidab oma sekundi alumise pika sirge ja paremate pidurite pärast ja kurvilisel raja algusosal on tegelikult viper ja gt kiiremad?
|
10.10.2005 at 07:55 |
|
madis |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Ei ole need teed enam nii hullud midagi, enne valimisti lahmivad päris agaralt.
Tegelikult, parafraseerides ühe sõbra väidet: loll pole mitte see kes Vette ostab vaid see kes küsib, miks sa selle ostad. Ja ainuke õigustatud küsimus on: miks sa nii lahja mootoriga ostad |
10.10.2005 at 11:05 |
|
vvt |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Superautode löömise fantaasiaid hilisema otsa V8 toodanguga jahutab muidugi hästi BBC Top Geari ajatabel. Kuna seal on kogu aeg sama juht+päheõpitud lühike rada, siis vast tulemused kõige usaldusväärsemad?
1st Maserati MC12 - 1.18.9
2nd Ferrari F60 Enzo - 1.19.0
3rd Ariel Atom - 1.19.5
4th Porsche Carerra GT - 1.19.8
5th Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
Ford GT - 1.21.9
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Murcielago - 1.23.7
Zonda - 1.23.8
Koenigsegg - 1.23.9
Noble - 1.25.0
Gallardo - 1.25.8
Lotus Exige - 1.26.4
Chevrolet Corvette - 1.26.8
Mercedes CLS 55 AMG - 1.26.9
Porsche 911 GT3 - 1.27.2
TVR 350C - 1.27.5
BMW M3 CSL - 1.28.0
Dodge Viper SRT-10 - 1.28.5
MG SV - 1.28.6
Porsche 911 Carrera S - 1.28.9 (very wet)
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
BMW Alpine Z8 - 1.29.0
Mercedes CL65 - 1.29
Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
Vauxhall Monaro VXR - 1.30.16
Audi S4 - 1.30.9
Porsche 911 turbo - 1.31.0
Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3
Honda NSX Type R - 1.31.6
BMW M3 - 1.31.8
Nissan 350Z - 1.31.8
Mazda RX8 - 1.31.8
BMW 535d - 1.31.8
Ford Focus RS - 1.32.2
Lotus Esprit V8 - 1.32.5
Audi TT V6 - 1.32.7
MG ZT - 1.33
Noble - 1.33.1
Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2
Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
Cadillac CTS-V - 1.33.3
Holden Monaro - 1.33.9
Volvo S60R - 1.35.0
Ferrari 575 - 1.35.2
Alfa 147 GTA - 1.35.6
Lotus Elise - 1.35.6
Aston Martin Vanquish - 1.36.2
Renault Clio v6 - 1.36.2
Honda Civic Type R - 1.36.5
Saab 95 hot aero - 1.37.9
Mazzer - 1.38.0
Bowler Wildcat - 1.39.4
Bentley Arnarge - 1.40.8
Overfinch - 1.44.0
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.10.2005 at 11:34 |
|
anti |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
Top Gear pingereas kolmandal positsioonil oleva autoga testsõidust ka pilt.
|
10.10.2005 at 11:42 |
|
Taavi |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
vvt kas seal tabelis mitte tavaline C5 Vette ei ole? CLS 55 AMG Mersuga võrdne aeg võiks küll sellele viidata, sest enamus autoväljaandeid peab viimast tänu suurele massile ainult otsesõidu kõlbulikuks. |
10.10.2005 at 11:43 |
|
vvt |
Ek$ootiliste superautode hirm (ringrajal), C6 Z06
No seal kirjas pole muud midagi. Ise eeldaks, et siiski C6 too on See tabel rohkem sellepärast, et pole midagi nii, et paneme hea suure mootori ja ringiajad tulevad iseenesest. See Clarksoni stiilinäide oli miskise ülelaetava 2.0 riisimootoriga näiteks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.10.2005 at 11:57 |
Last edited 10.10.2005 at 11:58 by vvt
|