Poster |
Message |
wagoneer |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Kuna külmad tulekul tekkis mõte uurida kas toimib autol peal olev plokisoendus. Aga siis meenus ,et see ju mikis pandud ja 110V on. Kas on olemas mingeid väiksegabariidilisi muundureid mis teeksid 220V 110V.
Või on odavam paigaldada uus soendus(siis küsimus kust saab, kuna defa kataloog dodge ram-i ei tunnista)
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
26.09.2005 at 17:37 |
|
CoachMan |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Tevalost saab igasuguseid vastavalt vajalikule võimsusele ja enamus laos olemas LINK Igal juhul uuest soendusest odavam |
26.09.2005 at 17:49 |
|
Astro SS |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Alati on võimalik soetada Cummins originaal
Kas vajad ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
26.09.2005 at 18:04 |
|
wagoneer |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
quote: Astro SS: Alati on võimalik soetada Cummins originaal
Kas vajad ?
sõltub mis maksab. a pane maili kui infot hinna kohta saad.
Talveks tahaks igaljuhul midagi toimima saad sinna.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
26.09.2005 at 18:09 |
|
Astro SS |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Ma siis sukeldun Cummins'i maailma
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
26.09.2005 at 18:12 |
|
wagoneer |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Tevalost uuritud aga sealsed muundurid jube suured olid. Loll mõte oleks leida mingi suht väikeste gabariitidega muundur mida näiteks kapoti alla paigutada.
Kas on üldse olemas väikeste gabariitidega muundurit või ongi need kõik sellised suured kobakad?
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
26.09.2005 at 19:10 |
|
madis |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Soenduse puhul piisab ehk jadadioodist, efektiivväärtus peaks kaks korda kukkuma ja kui võimsus ei ole üle kilovati ning kui kogu soojendus on ainult küttekeha+bimetall, peaks töötama ilusti. |
27.09.2005 at 11:25 |
|
wagoneer |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
quote: madis: Soenduse puhul piisab ehk jadadioodist, efektiivväärtus peaks kaks korda kukkuma ja kui võimsus ei ole üle kilovati ning kui kogu soojendus on ainult küttekeha+bimetall, peaks töötama ilusti.
Kuna ma elektrit sisaldavatest asjadest suht kaarega mööda käin siis mida see jadadiood maakeeli tähendab ja kust seda saab või kes seda valmistab?
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
27.09.2005 at 12:16 |
|
madis |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Noh, ütle oma soenduse võimsus ja ütle ka, kas seal elektroonikat on või ei ole. Siis ma võin dioodi tüübi öelda, ühendada on sigalihtne ! |
27.09.2005 at 15:57 |
|
urmas |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
quote: madis: Noh, ütle oma soenduse võimsus ja ütle ka, kas seal elektroonikat on või ei ole. Siis ma võin dioodi tüübi öelda, ühendada on sigalihtne !
Madis, kui annad kolm tilka verd kuradile, siis jääd käest ilma. Mistahes passivset elementi kasutades, eraldub ülejäänud soojus sellel elemendil. Seda soojust on samapalju, kui sellesse plokisoojendusse läheb. Samahästi võiks sinna kaks soojendust järjestikku panna nii, et ühe pistad mootori plokki ja teise torkad bena paaki. |
27.09.2005 at 16:25 |
|
dodge |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Soojendus ehk siiski. |
27.09.2005 at 16:27 |
|
LaSa Moderator |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
soe, sõnast susi - seega "soendusest" võib aru saada kui "hundindusest" |
27.09.2005 at 16:49 |
|
wagoneer |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Üritan sealt spiraali otsalt välja lugeda võimsuse ja siis annan sulle teada. Elektroonikat seal pole. Ainult küttekeha plokis ja juhe sabas.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
27.09.2005 at 19:36 |
|
urmas |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Panen lambist, et võimsus on üle 1000W. Selline aretatud jura eraldab samapalju soojust nagu kümme 100W hõõglampi kokku. Seda on lubamatult palju. |
27.09.2005 at 19:45 |
|
Astro SS |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
quote: urmas: Panen lambist, et võimsus on üle 1000W. Selline aretatud jura eraldab samapalju soojust nagu kümme 100W hõõglampi kokku. Seda on lubamatult palju.
Nii ongi ju hea, üks osa soojendab jahutusvedelikku (1000W) ja diood salongi (10 x 100W) -> Eesti Energia suur sõber
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.09.2005 at 19:47 |
Last edited 27.09.2005 at 19:52 by Astro SS
|
urmas |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Dääm, ise selle hea idee peale ei tulnudki! |
27.09.2005 at 19:49 |
|
madis |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
NO KUULE, urmas mis sinu töökoht oligi Mingi automaatikafirma vist ??
Ai karamba....
Kui panna vahel DIOOD siis pooled poolperioodid ei pääse läbi ja efektiivväärtus kukubki kaks korda. Kaovõimsus on ainult vool*dioodi pingelang ehk siis nt 500W koormuse korral umbes 3..5W !
|
27.09.2005 at 19:59 |
|
urmas |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Sa anna mulle andeks, aga ma olen alalisvoolu mees |
27.09.2005 at 20:12 |
|
madis |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Ma kaalun seda andeksandmist, sinu eksimus oli ikka väga ränk.
Kirjuta nüüd suurelt oma elutoa seina peale: diood ei ole passiivelement, diood on aktiivelement. Ja siis veel: Madis teab. |
27.09.2005 at 21:03 |
|
urmas |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Sa toksi googlisse 'aktiivelement', siis saad kolmandalt realt teada, mis see on. |
27.09.2005 at 21:25 |
|
madis |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Aktiivelement on element, millel on magnet ja mähis ja mille külge käivad juhtmed.
krt, dioodil magnetit ja mähist tõesti pole :O |
27.09.2005 at 22:04 |
|
Astro SS |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
See teema urmas versus madis läheb juba sama huvitavaks nagu enamus vvt versus karikas teemasi
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.09.2005 at 22:09 |
|
wagoneer |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
no aga kui selle kemplemise tulemusena mulle äkki mõni mõistliku suurusega jubin tekib mis suudab 220V 110V teha andke aga tuld.
Homme ronin auto alla ja üritan piiluda äkki seal võimsus kirjas on aga arvan,et see 1000W peaks olema.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
27.09.2005 at 22:32 |
|
Astro SS |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Sul on võimsuseks 750W
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
28.09.2005 at 08:02 |
|
madis |
220V vaja muuta 110V plokisoenduse tarvis
Kui 750W, siis:
1. mine tevalosse
2. küsi neilt üks diood, tüüp 40HF60 nt. Võib olla ka mingi vene diood, peaasi et oleks suur.
3. Ühenda lihtsalt juhtme vahele, pohh kumba pidi.
4. Isoleeri paksu termorüüsiga, pane kohe kahekordselt.
5. Lülita sisse ja mõõda igaks juhuks kohe väljundpinget, kas on enamvähem 110V (võib olla ka kuni 130V, küttekehaga ei juhtu midagi)
6. Lase veidi töötada ja katsu, ega diood väga tuline pole.
7. Kontrolli veel pinget.
8. Happy ! Said hakkama 150 krooniga.
Kui ei tööta siis peab midagi muud välja mõtlema. Kuid bimetall+tavaline küttekeha peaks igal juhul töötama.
To AstroSS: urmase viide on streetrace moodulile, nii et tegemist on lõõpimise mitte fundamentaalse vastuoluga |
28.09.2005 at 09:56 |
Last edited 28.09.2005 at 09:56 by madis
|