Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
T bird´89
Kas keegi on kokku puutunud 89aasta 3,8 aut, LX Thunderbirdiga?
Kuidas asi kestab, kas on mingeid erilisi haiguseid või vigasid küljes?
Kuidas mootor on? Sellele peaks saama SC kompressori peale panna?
Keegi Tartu sepp pakub börsis mingi 30K rahaga.
Tundub nii kuulutuse järgi hea kruvimise projekt talveks... |
09.01.2002 at 09:46 |
|
udu |
T bird´89
mina müüsin sellise natukene kallimalt,
aga seal oli juba kompressor küljes.
mul oli SuperCoupe kõik lisad ja spiolad ja misiganes.
väga hea auto sõitmiseks. |
09.01.2002 at 10:45 |
|
Vanaisa Moderator |
T bird´89
quote: udu wrote:
mina müüsin sellise natukene kallimalt,
aga seal oli juba kompressor küljes.
mul oli SuperCoupe kõik lisad ja spiolad ja misiganes.
väga hea auto sõitmiseks.
Jah, SC on hoopis teisest mastist auto (kui vedrustus toimib), seda olen isegi proovinud. Aga just see hirmutabki, et on LX, mis varustuselt lahja ja mootor ka tiba nõrk(nõrk mootor=kiire lagunema). Sestap loodangi, et keegi oskab rääkida, kuidas selline riist vastu peab ja liigub. |
09.01.2002 at 10:50 |
|
Vanaisa Moderator |
T bird´89
Et siis, kui kellegil huvi ...
Minul kadus huvi ära...
Lx mudel on.Must kere, automaat, kupee, originaal valuveljed,el.aknad, kliima, kompuuter, roolivõimendi, el.istmed, autopiloot jne.
Veepumba ja radiaatori rike(remont umbes 5000kr), hind 31000kr.
Kompressorit ei ole.
Mootor pole kuuma saanud.
Salong on korras.
Avariid pole teinud.Veepumba laager jooksis kokku ja koos sellega tiivik jooksis radikasse.
Auto ise on Põlvamaal Tännasilmas, kuna ta ei sõida.Helista numbril 055648039,
kui tahad autot näha.
Vin kod on 1FAPP6242KH120972
El.reguleeritav vedrustus ei ole.
Ei ole nahast sisu.-sametine, hele
|
11.01.2002 at 09:45 |
|
|