Poster |
Message |
mr. RocknRoll |
Üks huvitav turbo Valiant
Üks huvitav ja siin kindlasti mainimisväärt projekt
225 slantsix Delorto tri power+Holset 67/77, tagarattast 564 hobust
http://koti.mbnet.fi/trc/
Huvitav geomeetriliselt korrapärane vl.kollektor. Huvitav, millal meil mõnda sellist projekti kohata võib. Või teistpidi, millal karpa+turbo meil levima hakkab?
____________________________
44269 |
19.10.2005 at 17:36 |
Last edited 19.10.2005 at 18:34 by mr. RocknRoll
|
hents99 |
Üks huvitav turbo Valiant
Väga tegija masin!
quote: Huvitav, millal meil mõnda sellist projekti kohata võib.
Ply, sulle mõttetera.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
19.10.2005 at 18:11 |
|
mr. RocknRoll |
Üks huvitav turbo Valiant
Paistab, et probleeme vl. kollektori, turbo ja sisselaske sobitamisega suuremat peavalu pole olnud. Ply-l vist pisut väiksem pisut oli.
____________________________
44269 |
19.10.2005 at 18:37 |
Last edited 19.10.2005 at 18:38 by mr. RocknRoll
|
PlyVal64 |
Üks huvitav turbo Valiant
quote: hents99:Ply, sulle mõttetera.
USAs väga levinud, mul masinas mitmeid lahendusi küll pildis küll bookmargis. Midagi olen isegi mõelnud ... kusagil kaugemas tulevikus. |
19.10.2005 at 20:39 |
|
vvt |
Üks huvitav turbo Valiant
quote: mr. RocknRoll: Huvitav, millal meil mõnda sellist projekti kohata võib. Või teistpidi, millal karpa+turbo meil levima hakkab?
Kasulik link Küll mitte slantsix, aga üks kaldus six, Holley tripower+umbes sama mõõduga puhur on vähemalt minu garaazis progressi alguses
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.10.2005 at 08:58 |
Last edited 20.10.2005 at 08:58 by vvt
|
krss |
Üks huvitav turbo Valiant
See konkreetne Valiant on jah hulka töötunde saanud. Tegelikult peetaksegi temal originaalis olnud 273 cid V8-ta üsna "mõttetuks" tuunimise objektiks, ning kuuepütane 225 oli muidugi huvitav valik MoPari tavalise 318 asemel, mis annab rajal sõites umbes sama tulemuse, kuid mis vist seab teatud piirid võistlusklassides.
Lihtsalt ei saa jätta mainimata, et enamik uuemate Valiantide omanikud panevad oma masinale 1964a rohkem längus pagasnikuluugi, mis teeb auto tagumiku jupi maad seksikamaks. Kui omale Valianti ostsin, oli korraga valida 64 ja 65 aasta autode vahel, ning ei saa väita, nagu see 64a auto tagumik üldse mu otsust poleks mõjutanud |
24.10.2005 at 03:40 |
|