Poster |
Message |
Maik |
OT LT1 teemast ära
/offtopic
Üldiselt see usakate "ülisuur tuunimispotentsiaal jne mis igalpool välja kisatud" , ei ole pooltki nii suur ja odav ,kui algselt kunagi usa autode kohta lugedes arvasin. Et kerge raha eest palju hp juurde. Jutu mõte oli selles,et kohe üldse ei tundu eriti mõtekas 3,8l mootorit vahetada aint suts võimsama 5,7 vastu endale enam ... Mootor ise krdi kallis ja et sealt midagigi kätte saada läheb ikka päris palju juurde See v6+turbo ja 100k projekt millest siin foorumil midagi räägiti tundub kütusesäästlikum kah olevat. See oli midagi 500hp ja 5,7l mootorist ei pidavat saama kätte 60-70k rahaga 400-datki hp.... Ehk... autosõit ei peksa rahakotti väga ka siis sama hp juures...
kangesti tahaks v8 istumise alla saada aga no ükski argument selle kasuks küll eriti ei räägi peale nats võimsama väände...siiani on mõistuse hääl peale jäänud. Eks kevadel näha ole.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
20.10.2005 at 18:08 |
Last edited 20.10.2005 at 18:12 by Maik
|
Astro SS |
OT LT1 teemast ära
Tavaline SBC karpaga on midagi muud kui pritsungiga LT1 ja sellest ka hinna erinevust.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.10.2005 at 18:27 |
|
vvt |
OT LT1 teemast ära
Vabalthingava mootori (eriti kaasaja mootori) võimsamaks ehitamine nii, et ta vabahingavaks jääb ja töömahtu ei puutu - on viletsa eek/kW suhtega tegevus.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.10.2005 at 19:27 |
|
jaanus |
OT LT1 teemast ära
quote: vvt: Vabalthingava mootori (eriti kaasaja mootori) võimsamaks ehitamine nii, et ta vabahingavaks jääb ja töömahtu ei puutu - on viletsa eek/kW suhtega tegevus.
Mitu sa teinud oled? |
20.10.2005 at 19:38 |
|