Poster |
Message |
Andrus |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
suure dilemma ees.
maja projekteerides on kerkinud küsimus, kas auto garaaz peaks olema osa majast või eraldi? Olen kuulnud, et soojas ei ole kasulik talvel autot hoida. ala, et hakkab roostetama kiiremini jne. Kas on tõepõhi ka nendel juttudel?
|
04.11.2005 at 18:15 |
|
Maik |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
peaks nagu räme ila olema,kui ikka koguaeg soojast niiskuseta garaasist jutt käib .
samas mine tea, sommidel on ka hästi palju lihtsalt varjualuseid autodele ehitatud, ustki pole ees.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
04.11.2005 at 18:17 |
|
Yll |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
kui soovid autot üle talve hoida,siis muidugi soe garaaš,aga kui sama autoga ka talvel liikled,siis parim varjant on lihtne katus või siis hästi hingav varjualune(vana tõde!)
|
04.11.2005 at 18:25 |
|
Madman |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Ma arvan et kogu see asi sõltub vaid niiskuse protsendist. Kui väljas on õhk kuivem siis ma hoiaks väljas. Soe garaaz võib ka niiske olla. Oleneb kui hea ventilatsioon teha.
Miks muidu USA-s tehnikat kõrbes konserveerituna hoitakse ja midagi seal roostetama ei lähe.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
04.11.2005 at 18:25 |
|
Andrus |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
kindlasti ei mõtle sooja garaazi all päris toatemperatuuri. Ventilatsioon on elementaarne mitte ainult garaazis vaid ka terves majas. Samas, kui kuiv/niiske ikkagi on õige?
|
04.11.2005 at 18:33 |
|
peep Moderator |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Suurem osa kaasaegsetest autodest omab piisavat roostekindlust, et neid võib ka soojas garaazhis hoida ja samal ajal igapäevaselt kasutada. Ainul arvesta, et lumisel ajal sulab kogu autoalune ködi iga õhtul põrandale maha ehk peab olema vee äravool ning lisaks tuleb tihti põrandat puhastada. Välistemperatuuril hoides seda muret pole.
Ma ise soovitaks mõlemaid, nii sooja garaazhi kui katusealust. |
04.11.2005 at 18:34 |
|
asjaarmastaja |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Kaasaegsete autode roostekindlusest niipalju, et tööjuures 2001a Focuse uksed garantiikorras vahetati rooste pärast.... Aga soojas garaazhis see jama, et külge hakanud sool soojas kordi kiiremini reageerib metalliga kui külmas õues. Talvel pidevalt sooja garaazhi kasutades tuleb iga kord auto puhtaks pesta ja seda ka alt. Seda mulle aastaid tagasi keemiaõppejõud rääkis. Seepärast igapäevakasutuses parem lahtine välistemperatuuriga variant. |
04.11.2005 at 18:42 |
|
Silwer |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Ford jah kahuks roostetab. Meil tööl 5 Focust ja vahet pole kas hoiad garaazis või õues - ikka roostetab...
Osadel autodel on garantii korras juba vahetatud kõik uksed ja kõik luugid...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
04.11.2005 at 18:50 |
|
spark |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
kui soe garaaš, siis kuni +5C või ~+20C vahepealne temperatuur sobib "roosteussile" kõige paremini
ja mudugi hea ventilatsioon (võmalikult kuiv õhk) see tarkus on kuskilt külge jäänud
roostest oli juttu ka ühes vanemas Hobiklubis
|
04.11.2005 at 18:53 |
Last edited 04.11.2005 at 18:54 by spark
|
Martin460 |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Mul endal on selline variant:Soe õhkküttega (talvel +13-15)+ oma autopesula garaashis.Kui sõidust tulla talvel ja kogu autolt sool ja lumi maha pesta siis kuivab 3-5 tunniga ära ja hommikul sõidad kuiva puhta masinaga välja...Kahjuks see ei toimi igapäevaselt sest paljud lihtsalt ei viitsi iga õhtu autot pesta.Ja siis on hommikul soolavesi põrandal.Samuti tuleb uksed jätta esimesse hambasse,et tihendid kuivaksid -turvalisuseprobleemid jälle.
Ise soovitaks välistemperatuuriga varjualust koos eelsoojendusega igapäevasõidukile ja eelpoolkirjeldatud garaashi hobiautole.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
04.11.2005 at 19:18 |
|
peep Moderator |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Kas Fordi teenindusest öeldi, et kõikidel kaasaegsetel autodel uksed roostetavad ? See on siiski konkreetse masina tüüpviga.
Focus ei kuulu selle "suurema osa" alla, millele ma jutu alguses viitasin. |
04.11.2005 at 19:30 |
Last edited 04.11.2005 at 19:30 by peep (Moderator)
|
vvt |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Ei puutu teemasse otseselt, aga:
Kõige vähem roostetab auto kütmata puitgaraazis, millel on peal terve katus, kuid millest tuul läbi puhub. Mul on sellises kohas seismas üks restoalgatus, kus kunagi ajapuudusel said keevituskohad vaid krunditud. Nüüdseks on "kohe-kohe-hakkame-edasi-tegema"-st saanud 6 aastat ja grammi roostet sinna tekkinud ei ole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.11.2005 at 19:33 |
|
udar |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Mina tegin omale põrandaküttega garaazi koos autopesu võimalusega. Trapp on põrandal ja ventilatsioon käib läbi garaaziukse. Sees hoian paari soojakraadi, s.t et toasoojaks ei küta. Selle eest on nädalavahetusel mõnus autot pesta ja kui vaja, siis ka midagi remontida. |
04.11.2005 at 19:34 |
|
kalev35 |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
quote: udar: Mina tegin omale põrandaküttega garaazi koos autopesu võimalusega. Trapp on põrandal ja ventilatsioon käib läbi garaaziukse. Sees hoian paari soojakraadi, s.t et toasoojaks ei küta. Selle eest on nädalavahetusel mõnus autot pesta ja kui vaja, siis ka midagi remontida.
Kaua sa seda trapiga garaazi kasutanud oled? Vesi ära voolab? Tavaliselt lähevad need põrandatrapid kiiresti liiva täis...
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
05.11.2005 at 15:13 |
|
mrtn |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
selleks peab tegema kusagile kergesti ligipääsetavasse kohta kogumiskaevu, kust liiva perioodiliselt välja ammutad. trapid saab puhtaks survepesuriga või lihtsalt suure voolava veega. |
05.11.2005 at 15:39 |
|
udar |
kumb autole parem: soe garaaz või lahtine välistemperatuuril varjualune?
Trappi saab liivast puhastada. Jätsin trapiks selle sama plastik kobaka, mille ümber betoon valati. Pealt saab kaane maha võtta ja liiva välja visata. Kusjuures umbes on olnud ainult 1 kord. Suurema liiva lükkan garaaziuksest välja. |
05.11.2005 at 17:19 |
|