Poster |
Message |
Tim |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Tere!
Käisin täna seda Wranglerit vaatamas ja tekkisid mõned küsimused:
1. Kas külmkäivitusel peab sumpast sinakas musta suitsu viskama? Ma ei usu. Milles võib probleem seisneda või millega peaks arvestama? Teine imelik asi oli see, et chek engine tuli armaturis põles. Samas jälle lühikese käimise järel töötas mootor eeskujulikult.
2. Arvele võtmine - meerika maalt tulnud autol. Kas peab kõik tuleklaasid ära vahetama?
3. Kere - keegi juhuslikult vaatamas ei ole seda käinud? Mulle tundus asi natuke kahtlane, kuna kõik pudinad olid kere küljest ära võetud siis ei olnud võimalik mul tuvastada, kui kõver see kere võib olla. P6hjendus oli, et ei pidavat kont mahtuma.
Ma olen nüüd kahe vahel, kas osta või mitte.
Milliseks võivad sellise auto ülalpidamiskulud kujuneda? Mul ei ole elus ameeriklast olnud seega ei tea. Kas näiteks poldid-muttrid on kõik tollmõõdus?
Tänud! |
07.11.2005 at 21:56 |
|
tfr |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Siin müüakse 60k eest ühte korras Wranglerit - ehk on etem investeering kui seda seal taastama hakata? |
07.11.2005 at 22:21 |
|
Vanaisa Moderator |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
pealegi jääb 2,5 mootor lahjaks, päris tõsiselt kohe.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
07.11.2005 at 23:18 |
|
Tim |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
olen terve päev neid negatiivseid tagasilööke saanud selle auto ostuga seoses.
uurisin siin neid arvelevõtmisel esitatavaid nõudeid ja see on kaa veel paras kepp.
idee oli ise asi enamvähem üles ehitada aga...nüüd ei tea kas tasub.
lisaks veel on see kere, mida ka siin foorumis pakuti juba müüdud. lootsin sealt vajalikud jupid saada. |
08.11.2005 at 00:46 |
|
imre007 |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
quote: Vanaisa: pealegi jääb 2,5 mootor lahjaks, päris tõsiselt kohe.
oleneb,mille jaoks seda masinat kasutada.
kui linnas kruisata siis ok aga kui mingit raskust vedada ja offroad-i sõita siis jääb küll natsa lahjaks aga selle eest ökopill
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
08.11.2005 at 07:24 |
|
Broncist |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Tim
Käisin ise ka paar kuud tagasi seda Wranglerit vaatamas ja mõlgutasin mõtteid projektautost. Muidugi on õige , et mootor 2,5 lahja. Auto on seisnud juba kuid ja sellest sinine suits, muidugi ei tea keegi kuidas elas mootor üle selle suure paugu, mis kere segamini lõi. Loobusin ostust, kuna taastamine oleks küllalt kalliks läinud (kõik kokku kindlasti üle 60k.). Lihtsam ja odavam on Saksast tuua juba kõva katuse ja suurema mootoriga sõitev isend.
Jõudu
Broncist |
08.11.2005 at 09:01 |
|
kkerem |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Tjah, sellise kerega ei julgeks mina küll osta. Teine asi muidugi on see, et see 2.5 pole hullu midagi... Ise olen kulgenud nii 2.5 cheroga kui ka 4.0 cheroga. Huvitav muidugi on see, et 2.5 ei võtnud oluliselt vähem. Muiugi 4.0 on omad eelised, seda hakati pärast Noa laeva ehitust tootma, ehk asi juba nii kaua tootmises olnud sama bloki peal, samuti on mootor madalate pööretega väheste kw-dega, mis tähendab seda, et ressurssi on tal meeletult. Ainuke ehk on Renix süsteem, mida Chrysleri omad ostsid sisse konnasööjatelt (87-90 mudelid 4.0), mis ei ole lihtsalt töökindel (www.naxja.org, annab sellele piisavalt kinnitust).
Samas, elu on näidanud, et igasugused jeep'i kere tükid ei ole liiga kallid. Pigem osutuvad kalliks silla, veo ja vedrustuse tükid... Eriti, kui neid on vaja palju ja korraga.
Mina olen oma elus mitu korda astunud ämbrisse, ostnud odavalt, remontinud kallilt, müünud odavalt... Point selles, et osta korralik ja kallimalt ning sõida, mitte ära remondi
____________________________
-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
|
08.11.2005 at 10:00 |
|
peep Moderator |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
quote: kkerem:Point selles, et osta korralik ja kallimalt ning sõida, mitte ära remondi
Just, tuleb odavam ja muretum. Mingit uunikumi või projekti tasub kuude kaupa garaazhis arendada aga igapäevasõidukiga ma seda vaeva ei näeks. |
08.11.2005 at 10:07 |
|
kadjakas |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Mul ka teadjamatele meestele küsimusi sellel Wrangleri-teemal. Nimelt mida arvavad kõrgemakstõstetud maasturist (pildil olev Wrangler) meie sõbrad ARK-s? Ja kui kits on maanteel/tänaval sõita kõrge ja suurte ratastega maasturiga? Maastikul olen proovinud ja jättis väga bueno mulje.
Tänud ette. |
08.11.2005 at 15:22 |
|
kkerem |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Arkist ei oska öelda ja ilmselt nad väga ei kobise/ tea kobiseda juhul kui tõstetud ikka korralikult, mitte kirve meetodil. Kõik puksid, liigendid peavad ikka toimima normaalselt. Maanteel on wrangler enivei suht "kits", mida rohkem tõstetud seda "kitsemaks" muutub.
Küsimus alati eesmärgis - kas sõita metsas, maanteel või suvaliselt. Esimesel juhul tõstesari abiks, teisel võiks isegi madalamaks lasta ja kolmandal usalda inseneride tehtut.
____________________________
-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
|
08.11.2005 at 15:29 |
|
kadjakas |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Eesmärgiks sõita metsa ja metsas |
08.11.2005 at 15:41 |
|
vvt |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
quote: Vanaisa: pealegi jääb 2,5 mootor lahjaks, päris tõsiselt kohe.
Jep, maastikul annab vist eriti tunda? See auto peaks ikka 4.0 mootoriga olema. Ja soovitavalt käsikastiga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.11.2005 at 15:44 |
|
Vince |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Kadjakas sa mõtle parem enda peale, kui sitt sul kõrgeks tõstetud maasturisse ronida on - pidevalt tassi ehitusmehe redelit kaasa Võib veel juhtuda, et ronid autosse ja redeli jätad maha, siis pead sihtkohas päästeameti kutsuma, kes su välja aitaksid |
08.11.2005 at 16:10 |
|
kadjakas |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Vince, tapab hauda! |
08.11.2005 at 16:35 |
|
tfr |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
quote: Vince: Kadjakas sa mõtle parem enda peale, kui sitt sul kõrgeks tõstetud maasturisse ronida on - pidevalt tassi ehitusmehe redelit kaasa
Oleneb ilmselt, kui kõrgele tõstetud on ja kas sinna ronid sina ise juhiistmele või Su kallis kaasa 10cm tikk-kontsa ja vaevalt üle häbeme ulatuva miniga kõrvalistmele.
Midagi sellist on igapäevakasutuses muidugi tüütu:
Aga mõõdukalt tõstetud autosse on minuarust vägagi mugav ronida - jalg lävepakule, roolist kinni ja vinnad ennast ilusti hooga juhiistmele. Tunduvalt mugavam kui kuskile vastu maad sportautosse. |
08.11.2005 at 18:18 |
Last edited 08.11.2005 at 18:18 by tfr
|
BENBEN |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Ma siin omasin 2,5 mootoriga, u. paar-kolm tolli tõstetud ja 31 tolliste rehvidega isendit kaks aastat ainukese autona. Kõike sai teha, Tall-Tartu vahet sõidetud, linnas, maastikul. Ainuke kord kus võis suuremat mootorit vaja minna oli järsk liivamägi, kus kaevas lõpus ennast sisse(aeglustiga) kuna tavalise neliveoga ei jaksanud ja siis mingil väga mahlasel luhal kus koorik katki sõidetud. Tiba teised sõiduvõtted on vajalikud. Ja kui kinni jääd siis suurema motoga asjale on lihtsalt kaugem järgi minna...
Maastikul on vaja diffrilukku, siis jälle tuleb linnas manööverdades ettevaatlikum olla. Nagu kõikide autodega, mida spetsiifilisemaks minna, seda vähem sobib see igal pool kasutamiseks. Kütusekulu on aasta lõikes sama, suur moto linnas rohkem, maanteel vähem, väike moto linnas vähem, maanteel rohkem. Suve ja talve maanteerehvidega pole maastikul midagi teha, liiv, isegi märg rohi võib olla probleemiks. Kõrgemate rehvidega on kütusekulu nagunii suurem. Maanteel undab, lõbus hakkab siis kui asfaldilt maha sõita. Kokkuvõtteks ikka, et iga asja jaoks oma auto.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
08.11.2005 at 20:34 |
|
Tim |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
igapäeva sõidukit sellest enivei ei tuleks kui siis asi millega vahepeal safarit/softroadi sõita ja meerika rauda fännata.
aga kui kaua ma võin seda asja mitte arvele võtta, kui toll on makstud?
kas nõutakse seda kuradi e sertifikaati selle auto puhul? ok kui tuleklaasid peab eurostama aga ülejäänuga mis saab?
2,5 mootor peaks olema vast piisav minu jaoks, kes pole siiani eriti võimsate raudadega sõitnud? |
08.11.2005 at 22:49 |
|
Tim |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
see asi seisab nüüdsest minu garaažis.
jõudupidi hakkab ülesse vaikselt ehitama.
|
12.11.2005 at 19:26 |
|
tfr |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Jõudu ja jaksu, seda kulub ilmselt kõvasti.
Aga paistab, et müüjad kasutavad ära fakti, et auto sai müüdud enne, kui kuulutuse makstud aeg läbi sai - nüüd tuleb esimeses postis oleva lingi alt juba mingi Buick V8 välja. |
13.11.2005 at 11:02 |
|
Tim |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
tänud!
tahaks ikkagi mingit kindlat tõestust saada, et mida nad seal arkis nõuavad arvele võtmisel.
|
13.11.2005 at 16:52 |
|
BENBEN |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Eurosuunatuled pead vist panema(kollase suunaga)tagumised. mai tea kas usa tuledega on ka mingi mõõduvahe või piisab ainult klaasi vahetusest. Ja ees ei sobinud vist see parkide/suundade omavaheline kaugus cm-tes. Selle vastu on rohi panna esimeste porilaudade peale traktori gabariidid (mis samuti kinnitatakse traktori porilaudadele), koosnevad kahest osast, parkidest ja suundadest, loomulikult ka juhtmed vähe ringi vedada vaja.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
13.11.2005 at 22:42 |
|
sniffer |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Tagumised suunad kindlasti kollased, teistel tuledel ja klaasidel olevad DOT tähised on ARK-is pärast euroliiduga liitumist üleöö lubatud. Parktuled ees peavad küll valged olema ja kui samas põlevad ka kollased pargid(originaalid) ei ole veel probleemi tehtud. Ära ise midagi aretama hakka, rikud ilusa asja veel ära.
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
|
13.11.2005 at 23:17 |
|
BENBEN |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
ega mapole miskit ise aretanud, nii on saksamaal kah asjad müügis olnud (trakatsi gabariidid küljes).Jõudu!
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
13.11.2005 at 23:59 |
|
kadjakas |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
Tim, jõudu tegemiseks!
Ja võimalusel äkki pajatad Jeebiehitust ka siin? |
14.11.2005 at 12:44 |
|
Maik |
Jeep Wrangler - mõned küsimused
quote: kuubik: Tagumised suunad kindlasti kollased, teistel tuledel ja klaasidel olevad DOT tähised on ARK-is pärast euroliiduga liitumist üleöö lubatud. Parktuled ees peavad küll valged olema ja kui samas põlevad ka kollased pargid(originaalid) ei ole veel probleemi tehtud. Ära ise midagi aretama hakka, rikud ilusa asja veel ära.
kui suunatuled ja pargid on ühe ja sama klaasi kollase taga siis võivad ka kollased olla pargid. Hea näitena camarolgi samamoodi. Seaduses see ka kirjas.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
14.11.2005 at 15:55 |
|
|