Poster |
Message |
vvt |
O-ringi soonte freesimine
Mis oleks Eestis sobilik firma, kes suudaks freesida malmist mootoriplokki nn o-ringid. Paarist töötoast küsisin, kellel oli plokk liiga suur või kellel oli muu häda. Ühe variandina mõtlesin, et teeks silindrihülsi sisse mingi tsentreerimisrakise, ehitaks tera ja teeks suure tööstusliku puurpingi all ise. Kuigi vist kahtlane mõte. Tänan ette.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.11.2005 at 16:23 |
|
Andrus BHRA |
O-ringi soonte freesimine
Sul on lühike mälu? Kasuta search'i! |
10.11.2005 at 17:09 |
|
Jesper |
O-ringi soonte freesimine
Selleks on müügil vastav tööriist. |
10.11.2005 at 17:10 |
|
madis |
O-ringi soonte freesimine
Lõiketöötlus tekitaks paraja vibra, kuid dremeli sarnase asjanduse ja ümara v. kumer-koonilise otsikuga võiks õnnestuda (muidugi peab rakise tegema). |
11.11.2005 at 02:28 |
|
Andrus BHRA |
O-ringi soonte freesimine
Misasja te jahute, seda on oma kolmkümmend aastat tehtud! Kunagi said ETKVL'is ja igas trei-freesikojas, kuhu ligi pääses, mehed sellega hakkama. Kas nüüd siis tõesti enam ei osata? Selleks pole ju mingeid imetööriistu vaja, vähe suurem pink ja lendtera? Ovaalseidki sooni on tehtud! |
11.11.2005 at 10:34 |
|
Astro SS |
O-ringi soonte freesimine
Palju suurem peavalu on teha sama soon plokikaande nii ,et mõlemad sooned (nii plokis kui ka kaanes ) oleks kohakuti.
Endal sama asi vaja läbida talve jooksul.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.11.2005 at 11:07 |
Last edited 11.11.2005 at 11:08 by Astro SS
|
hents99 |
O-ringi soonte freesimine
quote: Astro SS: Palju suurem peavalu on teha sama soon plokikaande nii ,et mõlemad sooned (nii plokis kui ka kaanes ) oleks kohakuti.
Aga miks nii üldse teha? Arvad et on väga palju rohkem tõhusam? Või niisama pakkusid välja? Mul vaja ka tuleviku poole O-ring`id freesida.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
11.11.2005 at 14:31 |
|
Astro SS |
O-ringi soonte freesimine
quote: hents99: quote: Astro SS: Palju suurem peavalu on teha sama soon plokikaande nii ,et mõlemad sooned (nii plokis kui ka kaanes ) oleks kohakuti.
Aga miks nii üldse teha? Arvad et on väga palju rohkem tõhusam? Või niisama pakkusid välja? Mul vaja ka tuleviku poole O-ring`id freesida.
Nii tehakse kõigi mootoritega ,mille boost on rohkem kui 60 psi
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.11.2005 at 14:32 |
|
hents99 |
O-ringi soonte freesimine
Ok! See on väga kauge tulevik minu jaoks.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
11.11.2005 at 14:34 |
|
Garfield |
O-ringi soonte freesimine
quote: Astro SS Nii tehakse kõigi mootoritega ,mille boost on rohkem kui 60 psi
Kas tänapäeval mitte metallist plokikaane tihendeid ei kasutata, kui tahad "3-atist" turbosurvet rakendada? Need rõngad on ajalugu, st. Mõss ütles õigesti, et iga ETKVL kiosk sellega kunagi hakkama sai aga aeg on vahepeal edasi läinud.
____________________________
Focus RS |
11.11.2005 at 15:05 |
|
wagoneer |
O-ringi soonte freesimine
väikse vihjena,et hr Astrossil äkki boost pealt 100 psi jääma kipub
Aga jah üldiselt soovitatakse ikkagist sellise boosti juures paigaldada o-rõngad. Sest surveaste silindris kah päris kena meil on
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
11.11.2005 at 18:22 |
|
Astro SS |
O-ringi soonte freesimine
Copy pase ühe tegelase kirjeldusest,kuidas lõikas o-ringe.
Since my machinist can't do the job, I was forced to cut the grooves by myself. Here's my $20 O-ring tool, I buy a cutoff tool for a lathe and weld about 1" piece of it to a chunk of steel, then drilled a hole for center bolt. I used old gasket marks as a temp plate and cut the grooves 1mm deep and 1.5mm wide. I'm going to take the head for milled to be sure it's straight and cut the grooves deeper after that if needed.
Steel wires on their places, I used small magnets to hold down the
wire and then added a few drops of Loctite to keep them on place
during installation of the head:
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.11.2005 at 19:39 |
|
vvt |
O-ringi soonte freesimine
Siis räägime me pisut erinevatest ringidest. Küsitud o-ring oli see, mis on tihendi servatud rõngast pisut suurema läbimõõduga, et takistada tihendi "auku" oma kohalt jalga laskmast. Sinu piltidel kujutatud soon kaanel on siiski tihendirõngas, mitte stopper-rõngas, mida tavaliselt o-ringiks nimetatakse. Ja stopper tehakse siiski ainult ühele poolele, tavaliselt monteerimise lihtsustamiseks plokile-kuigi alukaanele oleks lihtsam teha, on nendega tülikas kaant peale panna.
Pildil peaksid need rõngad olema ju kohakuti ja asuma sama koha peal- sellisel juhul on selle ringi otstarve ju sama, mis kaanetihendi metallservaga osal. Praegu tuli millegipärast silma ette Oksaneni mosse. Seal oli kaan hoopis liimitud mitte seepärast, nagu AL kirjutas, et mootor on "ühekordne", vaid seepärast, et 412 mootoril ei ole seda stopperrõngast mitte kuskile panna. Kes on näppinud, saab aru, millest jutt
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.11.2005 at 10:15 |
|
Raceboy |
O-ringi soonte freesimine
quote: vvt: Praegu tuli millegipärast silma ette Oksaneni mosse. Seal oli kaan hoopis liimitud mitte seepärast, nagu AL kirjutas, et mootor on "ühekordne", vaid seepärast, et 412 mootoril ei ole seda stopperrõngast mitte kuskile panna. Kes on näppinud, saab aru, millest jutt
Ville sõnul oligi üks tingitud teisest: kuna hülssidele O-ringe ei saa lasta, liimis ta kaane ploki külge, ning see ühtlasi muutis mootori "ühekordseks". Leht ei saa alati väga tehniliseks minna, enamus lugejaid ei ole iseehitajad
____________________________
www.vems.ee |
12.11.2005 at 13:56 |
|