Poster |
Message |
peep Moderator |
Martini racing
Hea jook ja head ning ilusad autod on selle joogi värvides esinenud läbi aegade. Leidsin saidi, kus on Martini Racingu ajaloost hulganisti huvitavat pildimaterjali.
Martini värvides võistleisd kaks masinat, mis mulle kunagi nooremana suurt muljet avaldasid, Lancia 037 ja Brabham BT45. Ainult must/kuldsed JPS Lotused on minu arust nendega võrreldavad...
|
29.11.2005 at 19:09 |
|
marlboroman |
Martini racing
üks müügis isegi
http://www.mobile.de/SIDIiwH8-TTigssDZ6PNg4RMw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1133288606A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A5%81F-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100E14700C037CPKWC037HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?top=3&bereich=pkw&id=11111111157625972&
____________________________
Cracked Heads, Every Valve's Rotten, Oil Leaks Every Time, Trailblazer 2003(RIP),Cadillac Escalade
|
29.11.2005 at 19:27 |
|
Jansa |
Martini racing
must-kuldsetest JPS-idest erutas lapsepõlves minu meeli selline pill, põhjanaabrist Lappalaisest tingituna arvatavasti. |
29.11.2005 at 20:30 |
|
peep Moderator |
Martini racing
Mul oli selle auto plakat seinal. |
29.11.2005 at 20:51 |
|
Indrek |
Martini racing
Lancia Rallye 037 oli mullegi lapsepõlves muljetavaldav auto, samuti mudugi Lancia Stratos ja Lanncia Delta S4.
Annaks paljugi, et selliseid natuke proovida. |
30.11.2005 at 09:54 |
|
BlueStang |
Martini racing
quote: Jansa: must-kuldsetest JPS-idest erutas lapsepõlves minu meeli selline pill, põhjanaabrist Lappalaisest tingituna arvatavasti.
lapsepõlves oli orientatsioon natuke hälbega ja fännasin F1-te -aga kõigelahedam auto oligi samades värvides John Player Special team
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
30.11.2005 at 10:04 |
|
Martin460 |
Martini racing
Sellesse lapsepõlve teemasse veel.et ükskord rääkis üks suurem poiss mulle.et Ameerikas olla ehitatud nii võimas auto,et sõitis 400m. ja siis olid kummid täiesti kulunud.Mäletan,et mõtlesin siis,et mine sa õige puu taha oma jutuga mees...
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
30.11.2005 at 16:29 |
|
Kaido |
Martini racing
quote: Indrek: Lancia Rallye 037 oli mullegi lapsepõlves muljetavaldav auto, samuti mudugi Lancia Stratos ja Lanncia Delta S4.
Annaks paljugi, et selliseid natuke proovida.
Iial ei tea, millal selline võimalus pähe kukub - alles üsna hiljuti veedeti ühel Fordi üritusel päev ringrajal, muuhulgas sai katsuda ka nn ajaloolisi liikureid. Kui kohale jõudes nägin eemalt Ford RS 200 avatud mootorikatet, siis mõtlesin, et tere lotovõit - lõpuks saab selle imeasja elusast peast ära näha. Vähe sellest - lubati ka 4 ringi kräunutada teist... |
01.12.2005 at 11:06 |
|
Sebastien |
Martini racing
quote: Kaido: quote: Indrek: Lancia Rallye 037 oli mullegi lapsepõlves muljetavaldav auto, samuti mudugi Lancia Stratos ja Lanncia Delta S4.
Annaks paljugi, et selliseid natuke proovida.
Iial ei tea, millal selline võimalus pähe kukub - alles üsna hiljuti veedeti ühel Fordi üritusel päev ringrajal, muuhulgas sai katsuda ka nn ajaloolisi liikureid. Kui kohale jõudes nägin eemalt Ford RS 200 avatud mootorikatet, siis mõtlesin, et tere lotovõit - lõpuks saab selle imeasja elusast peast ära näha. Vähe sellest - lubati ka 4 ringi kräunutada teist...
Kuidas oli? |
01.12.2005 at 11:16 |
|
Kaido |
Martini racing
Ausalt öelda oli esmamulje päris võigas - see auto näeb hea välja ainult kaugelt, kerepaneelide kokkuistumist jms pole eriti tähtsaks peetud, sisu oleks kui Sierralt maha tõstetud ja oli konkreetsel isendil jubedat lillat värvi. Muus osas täpselt oma ajastu laps koos kõigi selle ajajärgu turboautodele omaste hädadega veelgi tegusamal kujul - praktiliselt olematu tühikäik, mootor veab alates 3000+ p/min, turboauk on ca 1-1,5 sekundit, sidurit vajuta kahe jalaga, käigukangi liikumistee on hästi pikk ja kangi enda liigutamine raske. Paigalt võttes tuleb siduri päästmisega anda kohe agaralt gaasi, muidu järgneb otsatu hüplemine - irw, meie rühmast olin ainuke, kes esimesel katsel välja suretamata kohalt ära läks. Sõit meenutas kergelt turbotatud Lotus Eliset - tunned kõiki rattaid, imekombel oli ka roolitunnetus täiesti ok ja kurvist, kus Cossusid tuli kolmanda käiguga juba vastu roolida, läks mees julgelt +20–30 km/h kiiremini läbi, kusjuures tunne oli selline nagu teeks seitsmekümnega piimaringi. Aeglastes kohtades ilmneb üle pingutades alajuhitavus päris käredalt, gaasiga risti keerama ei hakanud - tänavauto võimsus pole teab mis suur (1,8 T, ca 220-240 hj) ja tahab hullult harjutamist - need ringid kulusid suuresti vaid nuppudega harjumiseks. Aga emotsiooni sai kätte - kui lahe see asjandus võib olla, kui oskad sellega ringi käija ja kui jõud on seal 450+ kandis - siiamaani lähevad kuklakarvad turri... |
01.12.2005 at 13:32 |
|
|