Poster |
Message |
jass |
Lincoln Mark VIII
Terivist
Nagu näha roheline kasutaja ja tahan endale muretseda ühte lincoln mark VIII, et äkki keegi lahke inimene annaks natuke infot selle auto kohta, kuna otsingust ei leidnud peale müügi kuulutuste tarka midag. Aga siis asja juurde, huvi oleks siis mida vaadata selle auto juures ostes ja palju jupid võiksid maksta eestis ning bensu kulu huvitaks ka nii linnas kui ka trassil siis. |
01.12.2005 at 21:29 |
|
Vanaisa Moderator |
Lincoln Mark VIII
Soojalt soovitan käia ära "Mk VIII ametliku maaletooja" Edeku juures - temalt saad ilmselt kõikidele oma küsimustele vastused ja ilmselt ka paaris-kolmes autos sees istuda ja vaadata mis ja kus.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
01.12.2005 at 21:32 |
|
foke |
Lincoln Mark VIII
Bensukulu kohta just kirjutasin kusagil teises teemas, panen siis uuesti:
Bensiinikulu suurema mootoriga autodel on suht umbmäärane asi. Olen pisut testinud enda Mark 8-t. Näiteks ühel pikemal kulgemisel teise Eestimaa nurka katsetasin igasugu trikke - ainuüksi kiiruste erinevus 10 kmh annab juba ligi 0,5 liitrit 100 km kohta muutust diapasoonis 70-100 kmh, pinnatud sile asfalt andis erinevuseks samal kiirusel miskine 0,3. Kont mõjutas kusagil 0,1-0,2. Ja muide vihmamärg vs. kuiv tee muude tingimuste samaks jäädes andis jube suure erinevuse, ligi liiter. Numbrid siis 7,5-9,7 l/100 km. Keskeltläbi ma olen vaadanud, maantekulu jääb 8,5-9,0 vahele.
Aga linnasõit on juba täielik suva. Mul reeglina puhas linnasõit on ca 17, aga minu sõit on külma mootoriga 3-4 km fooride- ja ristmikerohkel marsruudil. Kui tallan, saan 20+ Samas kui Mustamäelt Irusse sõita ja tagasi, mis kah on linnasõit, saan kuluks ca 10-11. Teisipäeviti käin Laagris trennis, kulu sellel otsal, mõõtsin huvipärast - 9,7
Andmed kompuutri järgi, aga enam-vähem vist õiged, vähemalt erinevused näitab õigesti ära.
PS! on Sul auto välja vaadatud? |
01.12.2005 at 21:37 |
Last edited 01.12.2005 at 21:38 by foke
|
jass |
Lincoln Mark VIII
auto pildi pealt välja vaadatud jah aga käega pole veel katsuda saanud (vaja tartu sõita). Mudu suured tänud kiire bensu kulu vastu eest aga nüüd see kõige tähtsam asi et mida vaadata tal ostes, ja ei taha nüüd kedagi solvata aga müügimehe käest on natuke vilets küsida ta kauba kohta. |
01.12.2005 at 21:44 |
|
Dodge 93 |
Lincoln Mark VIII
Kui Sul vaja autot sõitmise jaoks, siis vaata kuidas auto välja näeb, tee proovisõit ja kui oled rahul, siis mine ARK-i! Kui on raibe- ära osta! Mark VIII on aga minu üks lemmikutest! Õnn kaasa!
____________________________
Mark VII LSC `89 |
01.12.2005 at 22:16 |
|
AL65 |
Lincoln Mark VIII
Kui Tallinnast oled siis võid ju minu VIII-t ka vaadata. Ega ma just väga müüa ei tahakski aga võibolla kui hind on hea...
Endal kogemused positiivsed. Kütusekulu on ok. Ise sõidan enamjaolt linnas ja kulu ikka alla 15. Maanteel tõesti ~7-9l.
Ja milline minek. Aegajalt lihtsalt naudin toorest kiirendust.
On olnud kuulda,et minu auto softis on vist midagi muudetud.
Sellegipoolest on ta ikka tavaline tänavasõiduauto. |
01.12.2005 at 22:49 |
|
mella69 |
Lincoln Mark VIII
Kui ikka mingi kindel auto huvitab ja keeleoskust on soovitaks lugeda usa foorumeid nt www.lincolnvscadillac.com Sealt saab piiramatus koguses infi tavalisemate plusside ja miinuste kohta, nemad ju kõige suurmad nende autode kasutajad.
Hea valik, isiklikult meeldib õhkvedrustus...
Edu !
____________________________
Mark VII LSC |
02.12.2005 at 06:06 |
|
mella69 |
Lincoln Mark VIII
Ahjaa, juppide koha pealt niipalju, isegi ameeriklased ise virisevad, et rõvedalt kallis pidada...
____________________________
Mark VII LSC |
02.12.2005 at 06:12 |
|
jass |
Lincoln Mark VIII
Nii nüüd hakkab juba vaikselt minema, roosteauke ja roolilokse oskan taga otsida aga just võõrad asjad on õhkvedrustus ja veojõu kontroll, mida nende juures silmas pidada ja kudas ära tunda, et asi on rikkis või hakkab minema. |
02.12.2005 at 07:31 |
|
pisike99 |
Lincoln Mark VIII
quote: mella69: Ahjaa, juppide koha pealt niipalju, isegi ameeriklased ise virisevad, et rõvedalt kallis pidada...
Veermik ja üsna palju muid osi on samad, mis Thunderbirdil, võrreldes eu-japsi luksmudelitega on jupid odavamad.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
02.12.2005 at 09:04 |
|
motopaks |
Lincoln Mark VIII
tartus, mingis autoaias oli ka üks selline müügis. Infosildil kirjas, et 210 kw!?!
Kas ongi?
terv
motopaks
____________________________
Grand Chero '99, Biker.ee |
02.12.2005 at 11:09 |
|
kalev35 |
Lincoln Mark VIII
Mark VIII FAQ's - Frequently Asked Questions about the Mark VIII.
quote: I am considering the purchase of a Mark VIII. What should I look for?
As always, having a trusted mechanic go over the vehicle is a good idea, especially one familiar with the Mark VIII. This is a rare bear, though, so you may look for these Mark VIII specific trouble spots.
Leaking suspension. Check the vehicle after it's been sitting overnight. Is one corner or one end of the car completely down on the suspension?
Transmission shudder. On light acceleration, does the transmission 'shudder', as though you were driving over 'rumble strips' when shifting from 3rd to 4th gear? If so, this may indicate a failing torque converter (worst case scenario) or transmission fluid breakdown.
Brake vibration. The rotors are susceptible to warping, so this may be a 'bargaining chip'. Driveshaft vibration. Try taking the car on a smooth road and run it up to 75-80 mph. If there is vibration, this may also be a 'bargaining chip'. Read below in Transmission for more information.
Startup rattle. The secondary cam tensioners are a known trouble spot. They will often rattle on the first few seconds after sitting overnight.
Yet another 'bargaining chip' If you have chrome wheels, look under the center cap for bubbling in the chrome finish. This seems to affect the cars exposed to salted winter roads.
Check the rear swaybar, some members have reported cracked swaybars, due to corrosion in the hollow bar.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
02.12.2005 at 11:59 |
|
pisike99 |
Lincoln Mark VIII
quote: motopaks: tartus, mingis autoaias oli ka üks selline müügis. Infosildil kirjas, et 210 kw!?!
Kas ongi?
terv
motopaks
Tegelt SAE 209 KW (kurat, ma ka ei salli tähenärijaid)
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
02.12.2005 at 18:02 |
Last edited 02.12.2005 at 21:03 by pisike99
|
jass |
Lincoln Mark VIII
suur tänu kõigile info eest eriti kalev35-le. |
02.12.2005 at 20:00 |
|
urmas |
Lincoln Mark VIII
Ja nüüd vut-vut-vutt ostma! |
02.12.2005 at 22:10 |
|
jass |
Lincoln Mark VIII
kõigepealt katsun järgi siis ostan. Aga leidsin ühe huvitava jutu inglise keeles ja ei saa aru sellest hästi äkki keegi tõlgiks ära. All Mark VIII's were delivered with open rear ends. [u]All 93-94, and 95-98 Base models were delivered with a 3.07 final drive ratio. 95-98 LSC models were delivered with a 3.27 final drive ratio. [/u] |
03.12.2005 at 08:00 |
Last edited 03.12.2005 at 08:39 by jass
|
LaSa Moderator |
Lincoln Mark VIII
quote: LincMviii: All Mark VIII's were delivered with open rear ends. [u]All 93-94, and 95-98 Base models were delivered with a 3.07 final drive ratio. 95-98 LSC models were delivered with a 3.27 final drive ratio. [/u]
Jutt käib siis sellest, et kõik Mark8-d on ilma difrilukuta. Kõik 93-94 aasta autod ja 95-98 tavamudelid on 3.07 ülekandega, 95-98 LSC mudelitel on 3.27 ülekandega tagasild.
|
03.12.2005 at 09:23 |
|
kalevpoeg |
Lincoln Mark VIII
Lisan siia, et olen ise neil autodel klapi vedrusid vahetanud kuna kipuvad katki minema ja ka leveli ventiiliga on olnud probleeme. Kõik on siiski korda tehtud ja mitte väga kallilt.
Ainuke probleem oli klapi tõstmise ja surumise tööriist, klapp on sügaval ja seega harilik klapi instrument ei sobi. |
04.12.2005 at 12:40 |
|
Astro SS |
Lincoln Mark VIII
quote: kalevpoeg: Lisan siia, et olen ise neil autodel klapi vedrusid vahetanud kuna kipuvad katki minema ja ka leveli ventiiliga on olnud probleeme. Kõik on siiski korda tehtud ja mitte väga kallilt.
Ainuke probleem oli klapi tõstmise ja surumise tööriist, klapp on sügaval ja seega harilik klapi instrument ei sobi.
Ma loodan,et sa ei räägi mootori klappidest!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
04.12.2005 at 12:51 |
|
jass |
Lincoln Mark VIII
huvitav on keegi iga kuist kulu ka välja arvutanud. nimodi väga ümbarguselt. (bensiin väljajätta) |
04.12.2005 at 14:45 |
Last edited 04.12.2005 at 14:46 by jass
|
foke |
Lincoln Mark VIII
quote: LincMviii: huvitav on keegi iga kuist kulu ka välja arvutanud. nimodi väga ümbarguselt. (bensiin väljajätta)
ma olen: 0.- kr |
04.12.2005 at 15:46 |
|
jass |
Lincoln Mark VIII
sul pole kordagi midagi rikki läinud? |
04.12.2005 at 16:06 |
Last edited 04.12.2005 at 16:09 by jass
|
mr.zeed |
Lincoln Mark VIII
HP'st nii palju, LSC on 290 ja nn. tavaline 280. Minu autol pole katki midagi läinud on ainult kulumisest tingitud parandused. Ise arvan, et igapäevaseks auto võib kõlvata kui arvestad linnas sõitmise peale 13-14l ja maanteel ca 10 seda siis talvel. Eelnev info tähendab normaalselt sõites kui aga oled raske jalaga siis on kulu loomulikult suurem. Samas kulu pole välja arvutanud aga umbkaudu võib oletada, et minul on kulunud jämedalt 50senti/miil ilma bensiinita. Olen uhanud selle aasta algusest ca 16000miili ehk olen õli vahetunud 3 korda, kolmas on kohe ees, ja kulutusi on olnud ca 10kilo eest. Selle hinna sisse kuuluvad esisillas kõikide pukside ja žarniiride vahetused ning jooks kasutatud rehve pluss veel nipet näpet(näiteks tagumised amordid). Seega ma ütlen, et suht vastu pidav auto.
Ja iga kuine kulu sõltub ju ikkagi läbisõidust kuus.
Koht kuskohast inffi saab on www.markviii.org seal on omala proffid ja teadjad koos. Vähemalt mina olen saanud igale küsimusele vastuse mis probleemid lahendab.
____________________________
Lincoln Mark VIII '97 LSC |
04.12.2005 at 21:44 |
|
jass |
Lincoln Mark VIII
nih
käisin vaatasin tartus anne autoaias müüdava mark 8 üle ja tundus et tal on see mootri teise nukkvõlli pinguti probleem (loe kalevi postitust) + roolivõimendist tilgub õli välja (võibolla on ka käigukast igatahes punast õli tuli) kes pareimini asja tunneb siis võiks õelda mis seal katki võib olla, õli tuli eest mootori ja radiaatori vahel (all) asuvatest torudest (peenikesed torud) ja veel kõige otsa oli selline probleem et kui nüüd lapats põhja lüüa ja rattad ringi käima lasta ja siis pedaal lahti lasta käib tagasillast kerge kolks läbi (kui auto jälle pidamise tagasi saab) samuti kolksuvad esimesed rattad kui neid jõuga liigutada. Mida tähendab nupp D/D käigukangipeal
P.S Vabandage kirjavigade ja märkide pärast näpud on jube külmad ei viitsi neid taga ajada. |
05.12.2005 at 16:17 |
Last edited 05.12.2005 at 16:42 by jass
|
LaSa Moderator |
Lincoln Mark VIII
quote: LincMviii: Mida tähendab nupp D/D käigukangipeal
Äkki ikka O/D?
|
05.12.2005 at 16:55 |
|