Poster |
Message |
peep Moderator |
video: mäkketõus sportprototüübil
Autoks on Norma M20 (3 l. BMW mootoriga).
Video |
06.12.2005 at 20:11 |
|
Astro SS |
video: mäkketõus sportprototüübil
Sõitja on hull aga tehnika on päris hea, mootor on lausa super
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.12.2005 at 20:34 |
Last edited 06.12.2005 at 20:34 by Astro SS
|
41Degree |
video: mäkketõus sportprototüübil
Alalhoiuinstinkt tekitas paratamatult mõtte, et mis oleks olnud tagajärjeks, kui "õiges" kohas ja "õige" nurga all oleks olnud paar-kolm naela... Ning isegi video pumpas kerge adrenaliini üles...
Aga juht on jah sõge |
06.12.2005 at 20:40 |
|
japanspeed |
video: mäkketõus sportprototüübil
Sõge võib olla jah. Kuid tagantjärele tarkus on täppisteadus ja nii paar korda vaadates võib öelda, et sõge on eriti täpne väljend.
Kas mees oli natuke roostes või lihtsalt kannatamatu mitmel korral jäi silma ( õigemini kõrva) pidem änn-änn, kurvist kiirendades kiirendatakse ikka ühtlaselt. See peale-maha teeb ainult sõidu ebastabiilseks.
Seal oli veel tubli paar kümnendikku varuks.
Mis ei tähenda seda, et ma tahaks midagi halvasti öelda. Väga lahe vennike ja ilusti sõidab.
Degree miks peaks ettevalmistatud raja peal naelad olema ? |
06.12.2005 at 21:02 |
|
raix_ |
video: mäkketõus sportprototüübil
Hea, et vähemalt siin nii tarku kodanikke on, kes kohe visuaalselt ja kõrvaga kuulates oskavad sõidule/sõitjale hinnagu anda
Aga muidu kena oli vaadata ning ka veri hakkas natuke vemmeldama ning tekkis omalgi tahtmine...kusagil ringrajal kiiremad teha |
06.12.2005 at 21:47 |
|
peep Moderator |
video: mäkketõus sportprototüübil
Paningi selle video siia, kuna minuarust andis hästi feelingut edasi. Võib vaid ette kujutada, milline on adrenaliini laks, kui 20 sellist autot korraga stardijoonelt minema kihutavad ja esimesse kurvi üritavad mahtuda. Tea, kas minusugsel jääks selle peale süda seisma või tekiks lihtsalt koordinatsioonihäired ?
Kel huvi, võib selle piloodi kodukat külastada, prantsuse keele tundmine abiks. Seal on mitmeid väga kiire sõidu videosid. |
06.12.2005 at 22:06 |
Last edited 06.12.2005 at 22:20 by peep (Moderator)
|
devilc
Moderator |
video: mäkketõus sportprototüübil
quote: japanspeed:Kas mees oli natuke roostes või lihtsalt kannatamatu mitmel korral jäi silma ( õigemini kõrva) pidem änn-änn, kurvist kiirendades kiirendatakse ikka ühtlaselt. See peale-maha teeb ainult sõidu ebastabiilseks. Seal oli veel tubli paar kümnendikku varuks.
Tegemist pole vormeliraja, vaid ikkagi suht ebaühtlase pidamisega (liiv, parandused jm) avaliku teega, mida on reeglina võimalik ainult paar korda enne läbida. Sellest ka vormelitest (mis pealegi veel suure aerodünaamilise survejõuga ja veojõukontrolliga, mis sõitu veelgi "rahulikumaks" teevad) rahutum ja ebatäpsem sõit.
Sekundikümnendikele lisaks võis sinna suisa mõni sekund jääda, aga see ei vähenda tingimata piloodi headust - lihtsalt rada ja spordiala on selline (vt. näit rallipilootide tegutsemist - oleks kah nagu ebaühtlane?).
|
06.12.2005 at 22:26 |
|
soomuk |
video: mäkketõus sportprototüübil
sihukesed mägiteed on minu lemmikud. kevadel sai sveitsis jällegi pisut kurve sirgeks tõmmatud aga kuna mootor oli pisut lahjem (mazda 1,6), siis uphilli asemel downhill. kui ise oled roolis, siis polegi see nii hull. muidugi paras adrenaliini laks tuleb ikka ära. endal kannatas kuskil 120 -130'ga tulla. kiirema sõidu jaoks oleks olnud vaja pisut madalamat ja sportlikumat sõidukit - mazda hakkas pisut kõikuma. aga ikkagi mõnus oli. kaassõitjana aga on üsna jube - ehk hoopis teine asi, kui ise roolis oled.
ps. vastik kõrvaleffekt oli see, et pidevalt läksid kõrguste vahe tõttu kõrvad lukku ja lahti.
____________________________
Trailhawk |
06.12.2005 at 23:38 |
|
japanspeed |
video: mäkketõus sportprototüübil
Vaevalt sul Peep süda seisma jääks Sellest saad sellise laksu mida terve elu ei unusta ja enam ilma ei saa.
Stardiga on see asi, et teised kõik "kardavad" ka. Ainuke võimalus on hästi kiiresti eest ära sõita.
Ja lõppkokkuvõttes midagi karta pole sest autod on ikka päris turvalised. See pole nagu motokrossistart, et kui halvasti läheb saad kodus hiljem spioonitööd teha ja vaadata seljapeal olevast sinikast mis marki kummiga keegi sõitis
Devilc olen sinuga täiesti nõus ja saan ise ka sellest aru. Ega ma maha tahtnud teha ja täiesti respect selle tüübi vastu, lihtsalt professionaalne kretinism |
07.12.2005 at 07:03 |
|
anti |
video: mäkketõus sportprototüübil
quote: japanspeed: Ja lõppkokkuvõttes midagi karta pole sest autod on ikka päris turvalised.
Jura, konkreetsel sõidul kahel pool teravate eendustega kiviseinad.
quote: japanspeed:
Ega ma maha tahtnud teha ja täiesti respect selle tüübi vastu, lihtsalt professionaalne kretinism
Ilma irooniata, tutvusta enda sõitjatausta, kui "devilc" midagi sõitmisest räägib, siis usun, tahaks sind ka uskuda. |
07.12.2005 at 08:49 |
|
BlueStang |
video: mäkketõus sportprototüübil
quote: japanspeed:
Kas mees oli natuke roostes või lihtsalt kannatamatu mitmel korral jäi silma ( õigemini kõrva) pidem änn-änn, kurvist kiirendades kiirendatakse ikka ühtlaselt.
Mulle tundus, et mehel polnud viga midagi - ilmselt oli tegemist pideva stabiliseerimisega - näha oli, et ratas läks tihti ringi ja kurvidest väljumisel tahtis külglibisemisse minna. Sellest ka see ebaühtlane pealeandmine ja rooliga rahmeldamine.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
07.12.2005 at 09:30 |
|
Kaido |
video: mäkketõus sportprototüübil
"Änn-änn" tuleb maha haakimise proovimisest, ehk siis ratas haagitakse kavalusega maha - muidu tõmbaks lihtsalt ringi... |
07.12.2005 at 09:33 |
|
Garfield |
video: mäkketõus sportprototüübil
quote: japanspeed: mitmel korral jäi silma ( õigemini kõrva) pidem änn-änn, kurvist kiirendades kiirendatakse ikka ühtlaselt. See peale-maha teeb ainult sõidu ebastabiilseks.
Ühinen eelpool toodud jutuga. Kui nö. "peale" jätad, teed spinni või kiirendad nagu tagaveoline libedal külg ees - see ei ole just parim kiirendus. Lisaks, "änn-änn" tekib ka pisemast ebatasasusest rajal. Videos oli uphill, minu kogemus dowhilliga on Pirita ringrajalt, kus Kose kurvist alla minnes Lükati sillale ei olnud mitte änn-änn vaid ainult äääää - sest auto oli kerge ja kontakt asfaldiga olematu. Videost mees on proff, kontrollib väga hästi (ka tractionit)ja mulle tundub, et on seda rada enne sõitnud - trajektoorid on puhtad, kui võrrelda teiste mahapidurdamise jälgesid jne. Kahju, et kaamera laiemat nurka ei võta - oleks veel efektsem.
Mis Peebu juttu ühisstardi kohta puudub, siis adrenaliin on üleval enne rohelise tule süttimist - pärast lähevad tööle seljaaju, tagumikutunne ja "autopiloot" - siis pole enam aega mõelda...
____________________________
Focus RS |
07.12.2005 at 09:56 |
|
peep Moderator |
video: mäkketõus sportprototüübil
Piloot on selle aasta Prantsuse meister mäkketõusus ja 25 aastat võistelnud. Muuseas ma ei teadnudki enne, et mäkketõus sellel maal nii ametlik ala on. |
07.12.2005 at 11:05 |
|
wagoneer |
video: mäkketõus sportprototüübil
Sõitja ikka kohe päris hull(heas mõttes loomulikult) on.
Aga vere võtab see klipp küll vemmeldama.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
07.12.2005 at 11:46 |
|
LaSa Moderator |
video: mäkketõus sportprototüübil
mingi selline aparaat siis?
|
07.12.2005 at 11:57 |
|
PlyVal64 |
video: mäkketõus sportprototüübil
quote: peep: Piloot on selle aasta Prantsuse meister mäkketõusus ja 25 aastat võistelnud. Muuseas ma ei teadnudki enne, et mäkketõus sellel maal nii ametlik ala on.
Peep, üks huvitav fakt veel mäkketõusust. Nimelt olid ju Shveitsis tavalised autospordivõistlused keelatud... kuid miskipärast mäkketõus lubatud. Nii nad seda seal harrastasidki. Seejuures oli mingil F3 sarnasel vormelil(või oligi F3000) kohalikus sarjas päris mitu osavõistlust just mäkketõusus. Ma enam ei mäleta, kuskohast ma selle koduka leidsin aga kas mitte ka üks video vormelite mäkketõusust pole siitki läbi käinud. |
07.12.2005 at 13:46 |
|
peep Moderator |
video: mäkketõus sportprototüübil
Selle lingi taga mis ma ülevalpoole panin on hulgi igasugu erinevate aparaatide mäkketõusuvideosid, k.a. vormelid. |
07.12.2005 at 21:37 |
|
silver |
video: mäkketõus sportprototüübil
Sakslaste vaste prantslastele
http://www.rennfotos.de/
videos ja fotos, valige bergrennen |
08.12.2005 at 09:12 |
|
hirax |
video: mäkketõus sportprototüübil
Ari Vatanen näitab klassi Peugeot 405-ga Pikes Peak-il (video 66mB).
Minu jaoks klassika - käigukang põrandal, vastu päikest sõitmise kohad... , turbo näitaja põhjas, kuristikust paar sentimeetrit puudu, jne
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
10.12.2005 at 14:19 |
|
prr |
video: mäkketõus sportprototüübil
quote: hirax: Minu jaoks klassika - käigukang põrandal, vastu päikest sõitmise kohad... , turbo näitaja põhjas, kuristikust paar sentimeetrit puudu, jne
mul olemas ka Audi ja Peego 205'e ronimised Pikes Peak'il.
Selline peakski praegu ralli olema
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
11.12.2005 at 11:18 |
|
BlueStang |
video: mäkketõus sportprototüübil
huvitavaid vaateid mustangi esiklaasist
suurelt ekraanilt full-mode ja täishäälega vaadates jätab päris realistliku mulje
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
25.02.2006 at 23:16 |
|