Poster |
Message |
roby |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
Tere ja HEAD UUT AASTAT!
Kuna õige pea seisab ees autopargi uuendamine, siis erinevate mahtuniversaalide omanikud tulistage infot, et miks just teie valitud mark on parim ja mis teistel on vilets.Usun, et on väga palju foorumilugejaid kes saaksid siit teemast kasulikku.Ise mõtlen FORD WINDSTARI peale, aga ei mata ka maha teisi marke.Ja minugi pärast võib siia kirjutada ka eurojunnidest kogemusi.
Mida siis ootaks?:Aastat,Remondikulu,keskmist janu,häid ja kehvasid külgi.j.n.e.
Olge siis tublid!
____________________________
tramm nr. 66 |
01.01.2006 at 11:43 |
|
peep Moderator |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
USA mahtuniversaale on siin foorumis päris palju juba käsitletud, peaks kõik vastused olemas olema ainult näe natuke vaeva ja otsi. Eurojunnide jaoks on teised kohad. |
01.01.2006 at 12:12 |
|
roby |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
Peep, muidugi on Sul õigus, aga iga natukese aja järel me kõik kohtame topikut, et keegi ei leia vajalikku infot otsinguga ja siis jällegi on inimesi kes kohe seletamas, et näe rohkem vaeva j.n.e.Mulle lihtsalt tundus, et tore oleks lugeda ühest konkreetsest asjast ühest teemast aga mitte kuute erinevat iga mahtuniversaali eraldi. Ja kuna inimesed istuvad päris tihti arvutite taga ja kirjutavad tühjast-tähjast, siis miks mitte vahel ka kirjutada asjast .
Ma muidugi ei mõtle, et ülejäänud teemad on s..t, vaid väga paljud teemad lõppevad kellegi tümitamisega.
PEACE
____________________________
tramm nr. 66 |
01.01.2006 at 13:29 |
|
peep Moderator |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
Põhiline point oli, et selle asemel, et oodata kellegi postitust, võid selle infi koheselt kätte saada. Üldiselt kui inimene on korra siia kasuliku ja mahuka infi kirja pannud, ei hakka ta sama asja uuesti kirjutama vaid põhjusel, et keegi tahaks seda näha teatud infot ühes kohas kätte tooduna. Ja kipub nii olema, et tühjast-tähjast kirjutajad ei saada siia asjalikku infi just tihti ehk see loogika ei pruugi toimida..
Minu nägemus on, et huviline loeb kõigepealt läbi, mis siin juba öeldud on ja siis esitab juba konkreetseid täpsustavaid küsimusi või küsib asjade kohta mida pole käsitletud. Nii saab ta ise kõige kiiremini kõige paremat infi ja saab ka foorum mingi lisaväärtuse tulevastele infovajajatele.
Loomulikult pole mu nägemus kohustuslik ehk igaüks võib postitada kuidas paremaks peab. |
01.01.2006 at 15:48 |
Last edited 01.01.2006 at 15:50 by peep (Moderator)
|
twist |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
Miks just usakas? VW Multivan/Caravelle on mugav, võtab vähe kütet, laguneb vähe, hea läbivusega ja juhitavusega ning kõrge vaade on omaette pluss.
____________________________
Miki |
01.01.2006 at 18:32 |
|
krss |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
Otsisin omale "elamiskõlblikku" suvebussi veidi rohkem kui aasta tagasi. Pakkumisi oli igasuguseid, ja kuna odavas hinnaklassis on saada päris palju suuremootorilisi USA busse, kuid infot nende kohta napib (võhik ei oska eristada teri sõkaldest), loobusin veel ühe tundmatu asjanduse majja toomisest ja valisin väga lihtsa ja levinud japsi, täpsemalt SELLE Nissani. Oleks mul olnud piisavalt infot usakate kohta, oleks võibolla valinud midagi muud.
Nende "tavabusside" kohta leiab infot lihtsalt, kuna on nii vähe variante: ainult Hiace, Urvan, L300 ning E2200/Europe. Ja siis ivake kohmakamatest eurooplastest veel Transporter/LT, Transit ning MB-d. Pole veel näinud, et keegi oleks kusagil pannud kõrvuti sarnased Chevy ja Dodge ja Econoline bussid, ning võrrelnud neid Lumina ning Chrysleri mahtuniversaaliga. Ja kui puudub oskus eelistada ühe mere taguseid teise mere tagustele ja eurobussidele, olen ma ise kindlasti kallutatav mingis suunas just tänu nende busside omanike jutule. Minu arvates oleks see just suurepärane koht ühelt poolt USA väikebusside/mahtuniversaalide OMAVAHELISEKS võrdluseks, ning teiselt poolt, miks mitte ka võrdlemaks neid euro- ning japsibussidega. St mingi jutu ümber kirjutamise asemel võib ju panna alati lingid.
USAkate foorumi eesmärk pole ju see, et siin vaid USA tooteid ülistatakse, vaid ehk hoopis see, et USA masina ostaks vaid see inimene, kes seda tõesti "vajab", ja kes oleks sellega hiljem ka väga rahul. |
03.01.2006 at 03:15 |
|
senco |
Härrased, arutleks teemal erinevad mahtuniversaalid?
Omalt poolt kiidan ka teemavaliku õigeks! Oman ise juba 4 a. jaapanlast Toyota Previa 92.a, ise sõitnud u .180 tuh/km
kolm kuud tagasi ei osanud teist piisavalt kiita, oli auto täpselt MINULE. Ruumi täpselt niipalju, kui oma suuruse juures vajalikuks pidasin, sõbrad ja seltskonnad ei kurtnud kitsikuse üle. Suviti ei pidanud valima peatumispaika, talvel parkimiskohta, maanteel ei jääänud kellegile jalgu. Kuid elutarkust takkajärgi, ära usalda kindlustus ,peale sealt tulematta jäänud hüvitist ja 2 a. kohutkäimist väsis vaene Donna-Berta(igal autol peab üks hea nimi olema!) päris ära. Silma alused räämas, püksid katki ehk selleaasta autokere ei pidanud kohe kuidagi sellele soolale ja keemiale vastu ja ei pidanud ise võimalikuks nii palju investida, et oleks suutnud välist kosmeetikat teha.
Oskan ja saan öelda halbadeks külgedeks vaid- nõrk plekk, nõrgad hinged(suurte uste ja luugi jaoks), keskmiselt kallid osad( võrreldes sakslastega, kuid samas ega neid palju vaja lännud) selles eas ka suur kütte kulu linnas, samas maanteel 2,4 mootor võtab täislasti puhul 9-11l, mis vähem kui uutel samaklassi sõidukitel ja mis häirib järjest rohkem- suur müratase salongis( kuigi selle vähendamiseks tehtud nii mõndagi- matid,vaibad,"pigi").
Kiituseks- väga hea juhitavus kuna moootor asub piisavalt madalal ja on "külili". Laugkurvides auto tunnetus ideaalne ja kiirust ei pea sugugi vähendama. Läbitavus ideaalne, ei ole selle aja jooksul kordagi veel kusagil "kinni istunud", kuigi hing ihkab metsa ja põllule üpris tihti.( siit lähtuvalt soooviks uueks sõiduriistaks maasturit: Expedition või Suburban)
Auto on ausalt vastupidanud nii saksa kiirteed, Alpi mäestiku, Itaalia kurvised teed, Poola kruusateed, Eesti rannajooone, naabrite juures skandinaavias. Ei vea alt lõõmavas kuumuses ega pakatavas külmas. 380 tuhande km juures ei ole mootorile tehtud muud, kui õli vahetatud aa ja korra ka küünlaid u. 60 tuh/km tagasi.
Pean tunnistama, et olen mootorit näinud vaid alt, kui õli vahetatakse. Kompressiooni test näitas, et kõikides silindrites on identne surveaste ja vastab uue auto omale.
3 a. tagasi vahetasin amordid ja vedrud taga, stendis endiselt 70%. esimesed vahetatud enne minu ostu, ka 70%. Istmed ühed mugavamad, mida kohanud. Ruumi on ka minu pikkade jalgade juures piisavalt nii ees, keskel, kui ka taga. Sõidutunnetus uks "turvalisemaid" mida kogenud.
Eks igasugu pudipadi kohta võiks veel mingid head ja vead välja tuua, kuid siis huvitatutel palun küsimused juba ise esitada.
Minu arvamus VW Sharan ist - veidi suurem sõiduauto.
Voyager i miinuseks pidasin kitsast tagaistet( võrreldes previa omaga).
Pean tunnistama, et oma subjektiivsuse juures ei arva midagi Sakslastest, ega ka teistest asiaatidest.
Viimase kolme kuga on kõige rohkem tõusnud USA te aktsiad. Muidugi Toikarist pean ka väga lugu.
|
03.01.2006 at 10:26 |
|
|