register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Klapisääre tihendi vahetus  
Poster Message
Chris
Klapisääre tihendi vahetus
Kas kusagil eestimaa pinnal vahetatakse klapisääre tihendeid ilma plokikaant maha võtmata?

Ette tänades
Chris
04.01.2006 at 15:59
anryo
Klapisääre tihendi vahetus
See on nii lihtne, et saad kodus ka hakkama sellega. Vaja vaid teha ise või hankida vastav aparaat, millega vedru alla suruda.
Aga vastus sinu küsimusele on, et peaaegu kõigis kohtades seda tehaksegi ilma kaant (plokikaant ikka, mitte klapikambri kaant) maha võtmata.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
04.01.2006 at 16:02 Last edited 04.01.2006 at 16:03 by anryo
Chris
Klapisääre tihendi vahetus
Võibolla olen ma millestki valesti aru saanud aga kas klapivedru vabastamisel klapid silindrise ei kipu vajuma.

Kristian
05.01.2006 at 08:40
Hylas
Klapisääre tihendi vahetus
sellega see nipp et suruõhku vaja, keerad küünla välja ja sama augu kaudu lased silindrisse suruõhu mis siis ilusti klappe kinni surub, niikaua kui vedrude ja sääretihenditega toimetad.
05.01.2006 at 08:49
margus61
Klapisääre tihendi vahetus
Olen mõelnud sellist värki klappide suletud asendis hoidmiseks. Proovinud pole.

Laseks kolvi alumisse seisu, topiks pesunööri küünla august sisse nii palju, kui läheb ja nii, et ots jääks küünlaaugust välja. Siis keeraks vändast kolvi ettevaatlikult üles. Peaks nagu nööri põlemiskambrisse kokku suruma ja klappe kinnises asendis hoidma.

Tagasi vastupidises järjekorras, kui klapivedru on jälle kohal. Küünlad peaks kõik väljas olema, et vänt kergelt käiks.

Tore oleks, kui keegi katse teeks. Oma vigadest on ebameeldivam õppida.
05.01.2006 at 09:21
Draal
 
Klapisääre tihendi vahetus
Oma vanal fordil vahetasin niimoodi, et panin peenikese traadi otsas mutri kyynlaaugust silindrisse ja siis surusin kolvi yles ja mutter jäi klapi ja kolvi vahele ja hoidis kinni kyll. Vähemalt sain tihendid vahetatud ja mootor elab siiani kui ta just vahepeal surnud pole ... :D

____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500
05.01.2006 at 10:44
kenu
Klapisääre tihendi vahetus
Kolv Ü.S.S. ning laia kruvikeeraja või jämeda tinatraadiga toetad klappi.

Vedru kokkusurumisrakiseks võib võtta tavalise lehtmetalli riba, sealt auk läbi ning paned plokikaane poldi külge.

Nõuab küllalt suurt füüsilist jõudu ja täpsust (vedrud ja poolkuud võivad püssikuulidena lendu söösta), aga kui on viitsimist, pole midagi ülejõukäivat.
05.01.2006 at 10:53
anryo
Klapisääre tihendi vahetus
quote:
margus61:Laseks kolvi alumisse seisu, topiks pesunööri küünla august sisse nii palju, kui läheb ja nii, et ots jääks küünlaaugust välja. Siis keeraks vändast kolvi ettevaatlikult üles. Peaks nagu nööri põlemiskambrisse kokku suruma ja klappe kinnises asendis hoidma.
Ah milleks nii keeruliseks asja ajada.
Keerad lihtsalt kolvi ÜSS ja mis siis enam selle nööriga jännata. Klapid toetuvad juba otse kolvile nüüd ja sedaviisi käid kõik silindrid läbi. Selleks aga, et teada, mis asendis kolb on, torka mingi kruvikeeraja küünla august sisse, ja küll sa ära näed, kui kolb hakkab ülespoole liikuma ja millal ta täitsa üles välja jõuab.
Loomulikult, MITTE STARTERIGA MOOTORIT RINGI AJADA. Keera ikka otse võtmega vända otsast.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.01.2006 at 13:16 Last edited 05.01.2006 at 13:17 by anryo
kenu
Klapisääre tihendi vahetus
quote:
anryo:
quote:
margus61:Laseks kolvi alumisse seisu, topiks pesunööri küünla august sisse nii palju, kui läheb ja nii, et ots jääks küünlaaugust välja. Siis keeraks vändast kolvi ettevaatlikult üles. Peaks nagu nööri põlemiskambrisse kokku suruma ja klappe kinnises asendis hoidma.
Ah milleks nii keeruliseks asja ajada.
Keerad lihtsalt kolvi ÜSS ja mis siis enam selle nööriga jännata. Klapid toetuvad juba otse kolvile nüüd ja sedaviisi käid kõik silindrid läbi. Selleks aga, et teada, mis asendis kolb on, torka mingi kruvikeeraja küünla august sisse, ja küll sa ära näed, kui kolb hakkab ülespoole liikuma ja millal ta täitsa üles välja jõuab.
Loomulikult, MITTE STARTERIGA MOOTORIT RINGI AJADA. Keera ikka otse võtmega vända otsast.

ÜSS kolvi ja klapi vahele jääb vahe, seega peab midagi ikka sinna vahele toppima, muidu ei saa poolkuusid paika, sest klapivedrusid ikka suht raske kokku suruda.
05.01.2006 at 14:01
margus61
Klapisääre tihendi vahetus
quote:
anryo: Klapid toetuvad juba otse kolvile ... MITTE STARTERIGA MOOTORIT RINGI AJADA.
Inetu nagu metalli metalliga seal kokku ajada, kus nad kohtuma ei peaks.

Suurem või väiksem vahe jääb vahele jah olenevalt mootorist. Ja kui kolb toetab ainult klapi ühte serva ja vedru surumisega miskit nihu läheb, on oht klapp kõveraks saada. Siis läheb juba rohkem õlut.

Aga starteriga peaks ju kiiremini saama:p
05.01.2006 at 14:16
anryo
Klapisääre tihendi vahetus
See, et klapp kõveraks läheb on väga ebatõenäoline. Klapp toetab jah ühe servaga, aga vaid oma raskusega! See, kes selliselt suudab klapi kõveraks ajada - sel on parem auto teenindusse viia juba...
:lol

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.01.2006 at 15:03
ROKIPEER
 
Klapisääre tihendi vahetus
Siin hea näide kuidas koduste meetoditega seda teha:

12.02.2007 at 10:38
vvt
  
Klapisääre tihendi vahetus
Suruõhuga on kõik õige aga:

a)silinder ka klapid peavad tihendad olema
b)kui õlikulu/toss läbi klapisääretihendite hakkab probleemiks muutuma, siis selleks ajaks on klappide külge moodustunud mõnus hunnik kõrbenud õlist+loomulikud "headest bensiinidest" tingitud sadestused.
Mõni aeg tagasi tegin ühte umbes 10 000 km sõitnud kaant ja kõikidel klappidel oli selline paks vaigusadestus, et seda sai maha üksnes treiteraga.

Kui tegemist pole ekstrakeerukalt mahavõetava kaanega, siis tavaliselt sääretihendite eluea lõpus ei ole ühtegi korralikult tihedat klappi - suruõhuga sääretihendite vahetamine on selline poolkõva töötegemine.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.02.2007 at 13:41
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Klapisääre tihendi vahetus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.