Poster |
Message |
peep Moderator |
Kaks ilusat autot
Lihtsalt ei suutnud mitte vaiki olla, et pole see tänapäeva autodisain hukas ühtegi kui neid kahte uudist vaadata. Mõlemad kandideerivad ilusaima tänapäevase auto tiitlile minu eelistuste hulgas.
Lamborghini Miura
Aston Martin Rapide
Kusjuures ma olen alati arvanud, et Miura disain oli omast ajast kõvasti ees ja see uus mudel on ka tõestuseks. Kuigi tegu justkui retro teemaga, siis sama disainiga masina võiks täna ka täiesti tühjalt lehelt joonistada ja ta mõjuks kaasaegsena. |
05.01.2006 at 13:17 |
|
Stealth |
Kaks ilusat autot
Tahaks loota siis et Miura ka sellisena tootmisse läheb, nagu ta kontseptsiooni näol esitlet on, mitte nagu mõningate uute retroautode puhul et esialgne kerekavand paneb küll sügavaid kummardusi tegema, aga valmistoodang jätab suht õlgu kehitama paneva mulje...
Aga Ilus (nimelt kirjutasin suure tähega) näeb uus Miura välja küll, ei vaidle vastu. Ainult et ma sellest itaaliakeelsest jutust ei osanud välja lugeda, kes selle uue disainis. Gandini või keegi teine ? Vaadeldes Gandini autodisainiloomingut, siis jääb küll kohati selline mulje et kõik, mida see mees paberile joonistab, muutub ülekantud tähenduses kas siis kullaks või tekitab vastakaid emotsioone. (Ses mõttes et tema disainitud autod külmaks küll kedagi ei jäta).
Kui nüüd Inglise margi juures suud pruukida natuke, siis huvitav oleks teada, mida Aston Martini austajad- fännid ise sellisest neljaukselisest Astonist arvavad?
Eks algul nagunii seda priginat tuleb siit ja sealt, teemal et " õige Aston Martin on ikka kaheukseline" jne. jne. aga need kaks lisatud ust (vähemalt minu arust) teda küll koledamaks ei tee. Soliidne näeb ta mõlemitpidi välja.
Eestis nüüd vaevalt seda nähtust tulevikus näha võib, aga ma pakun et Ameerikas või näiteks rikkamates EL- riikides see neljaukseline Aston võtab nii mõnegi potensiaalse Mercedes Benz CSL-i ostuhuvilise üle.
|
05.01.2006 at 14:00 |
|
Raunz |
Kaks ilusat autot
Meenutab vägisi Ford GT'd Siiski esiots ära tuntavalt vana Miura moodi |
05.01.2006 at 14:08 |
|
walar |
Kaks ilusat autot
Aston Martin Rapide - the best way of getting three girls to go out with you at once
____________________________
Cadillac Seville 4,6 V8 |
05.01.2006 at 14:55 |
|
Jesper |
Kaks ilusat autot
quote: Stealth:Eks algul nagunii seda priginat tuleb siit ja sealt, teemal et " õige Aston Martin on ikka kaheukseline" jne. jne.
Seda juttu võivad ajada ainult väga rumalad Astoni-fännid. http://en.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_Lagonda
|
05.01.2006 at 15:10 |
Last edited 05.01.2006 at 15:10 by Jesper
|
mrtn |
Kaks ilusat autot
miura meenutab esimese hooga Koenigseggi oma kabiinijoone pärast, kui veel natuke vaadata siis ka Lancia Stratost.
rapide on minu meelest natuke liiga toretsev, nagu disainköök. |
05.01.2006 at 15:25 |
|
tfr |
Kaks ilusat autot
quote: Stealth: Aga Ilus (nimelt kirjutasin suure tähega) näeb uus Miura välja küll, ei vaidle vastu. Ainult et ma sellest itaaliakeelsest jutust ei osanud välja lugeda, kes selle uue disainis. Gandini või keegi teine ?
Uusversioon on Walter de Silva tehtud. |
05.01.2006 at 17:37 |
|
zapi |
Kaks ilusat autot
quote: Jesper:
Seda juttu võivad ajada ainult väga rumalad Astoni-fännid. http://en.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_Lagonda
Veel parem näide oleks wiki; info/pildid ,samanimeline auto(Rapide) mis samuti põhines sportautol (selleaegsel DB4-l) ,ise arvasin seni ,et see sportauto tegemine sedaaniks(koos bentley uue flying spuriga) on uus nähtus...
Samuti 4-dr: 1939-1944 Atom ; 1993 prototüüp lagonda vignale
quote: Eestis nüüd vaevalt seda nähtust tulevikus näha võib, aga ma pakun et Ameerikas või näiteks rikkamates EL- riikides see neljaukseline Aston võtab nii mõnegi potensiaalse Mercedes Benz CSL-i ostuhuvilise üle.
Sa ei lugenud uudist eksootiliste autode reg kohta 2005. a-l eestis või ? 6Bentely-t(2tk fling spuriga)/ 4ferrari-t(2tk 612)/ 4maseratit(Quattroporte-d)/3AM-t/2lambot(väikest) |
06.01.2006 at 02:44 |
|
Stealth |
Kaks ilusat autot
No kuss-kuss nüüd...
Väga häälekaks läheb üks järjekordne teema...
Nende eestis arvelolevate luksusautodega olen ma väga hästi kursis ja ma tean et neid veereb siin nii mõnigi aga globaalsemas vaates ei määra see meil arvelevõetud käputäis eriti midagi, kui mitte arvestada kohalikke luksmargidiilereid. Nende tulevaste võimalike neljaukseliste Aston Martinite ostjate all ma pidasin silmas siis kui mitte paari, siis lausa kümneid inimesi, kes nende autode kasuks mõnest muust samalaadsest euroopa luksmargist loobuvad.
Aga nagu ma juba teada sain "saunas naiste käest", et seda neljaukselist Astonit rohkem ei ehitatagi kui ehk tükki 50, nii et nišitooteks ta vist jääbki.
Ja nagu sa Jesper, oled ise ka teadlik sellest et mis nendesse nn. "rumalatesse fännidesse" puutub, siis neid ei ole mitte ainult Aston Martinite austajate seas.
(Kasvõi meie siitsama mätta pealt võib neid kuhjaga leida.)
Samade väidete põhjal võiks ju "alfistasid" ka rumalateks tembeldada, kes mõningaid omi "kultusobjekte" siit-sealt natuke kritiseerivad (kuigi viimasel ajal, kui Brera välja tuli, on need viimasedki negatiivsed noodid kadunud ja asendunud ovatsioonidega) aga sellegipoolest neid edasi kummardavad.
Selles esimeses postituses öeldud lausega ma lihtsalt konstateerisin fakti, kui sellist, et mõningad inimesed on lihtsalt konservatiivsemate ja sisseharjunud vaadetega ja sinna ei ole midagi parata. Elu on juba kord niisugune.
Ja vaidlema selliste asjade puhul (miks üks auto on niisugune ja teine naasugune) võibki jääda, millel pikemas perspektiivis vaadatuna pole tegelikult mitte mingit mõtet.
Sry et OT läks aga no... juhtub ka paremates foorumites
|
06.01.2006 at 03:11 |
Last edited 06.01.2006 at 03:14 by Stealth
|
peep Moderator |
Kaks ilusat autot
500 on neid plaanis toota aga ma usun, et hea müügiedu korral seda suurendatakse. |
06.01.2006 at 10:35 |
|
Stealth |
Kaks ilusat autot
quote: peep: 500 on neid plaanis toota aga ma usun, et hea müügiedu korral seda suurendatakse.
No tore oleks muidugi, kui neid rohkem kui 500 tehtaks.
Võibolla hea õnne korral satub mõni neist neljaukselistest Aston Martinitest ka meie mätta peale veerema
Neid rahahunnikutest jõmmkärakaid, kes seda autot endale lubada võivad, peaks meil üksjagu olema.
P.S. samalt Peebu saadetud lehelt midagi veidramat ka.
http://www.racewaynews.net/galleria.php?a_id=433&photo=1 |
06.01.2006 at 22:02 |
Last edited 06.01.2006 at 22:11 by Stealth
|
tfr |
Kaks ilusat autot
quote: Stealth:P.S. samalt Peebu saadetud lehelt midagi veidramat ka.
http://www.racewaynews.net/galleria.php?a_id=433&photo=1
Paar sõna juttu ka sellest |
06.01.2006 at 22:28 |
|
Jesper |
Kaks ilusat autot
Lagonda Rapide ei ole kohe kindlasti parem näide (selle kohta, et õige Aston ei ole ainult kaheukseline), kuna tegemist on lihtsalt veidra välimusega pikaks venitatud DB4-ga, mis ei ole mitte millegi poolest silmapaistev. Küll aga on seda Lagonda, ja kuidas veel! |
07.01.2006 at 05:07 |
|
Stealth |
Kaks ilusat autot
Ma pakun veel ühe versioonidest välja, et see neljaukseline Aston Martin on ilmselt tehtud selle mõttega et praegu edukalt müüdavale/ostetavale Maserati Quattroportele konkurentsi pakkuda.
|
07.01.2006 at 14:12 |
|
wax |
Kaks ilusat autot
Lamborghini andis ametlikult teada, et uut mudelit Miura kanveierile ei panda. Vähemalt esialgu mitte. Põhjuseks Murcielago ja Gallardo edukas müük. |
26.01.2006 at 09:47 |
|
rastva |
Kaks ilusat autot
Muidugi on tore, et rapidega piknikul saab ka väikese male ning peedi teha http://www.seriouswheels.com/2006/2006-Aston-Martin-Rapide-Concept-Champagne-1280x960.htm |
27.01.2006 at 19:49 |
1 edit. Last edited 27.01.2006 at 19:49 by rastva
|