Poster |
Message |
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Äkki pakub huvi: http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=9840
____________________________
www.vems.ee |
05.01.2006 at 15:33 |
|
raix_ |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Muudki Porsche ja Porsche. Hea auto kindlasti, aga kas peab seda ikka koguaeg Tqhq lehelt lugema.. |
05.01.2006 at 16:05 |
|
fire83 |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Arvestades viimasel ajal siin laiutavat OT s***laadungit, on tegemist küll huvitava tehnilise lugemisega. Raceboy, kui viitsid, kirjuta teinekord ka lühidalt juurde, mis kokkuvõttes seal öeldud oli ja mis ise asjast arvad. Ma laisk, ei viitsi ise alati kõike tööajal läbi lugeda
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.01.2006 at 16:28 |
Last edited 05.01.2006 at 16:29 by fire83
|
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Hmm, omaarust ei pane mittevajalikku ja ebahuvitavat jama eriti palju kirja, aga võibolla mõnel on lihtsalt kaitserefleks.
Antud juhul polnud tegemist mingi promoga ka nagu.
fire83, tänan tähelepaneku eest.
____________________________
www.vems.ee |
05.01.2006 at 16:54 |
Last edited 05.01.2006 at 16:55 by Raceboy
|
peep Moderator |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Kui ma algkoolis käisin, siis olin suur autokataloogide ja ajakirjade huviline. 80'ndatel neid muidugi meil saada polnud aga mul ikka õnnestus muretseda Soome kaudu värskeid autokatalooge, kus kõik kiirused ja kiirendused sees. Ma teadsin eksootilisemate autode andmeid peast. Meenub, et kord otsustasin välja selgitada "parima auto", panin kõik strateegilised andmed tabelissa, k.a. mõõdud, mass, rehvimõõdud ja loomulikult kiirused, kiirendused, võimsused, pöördemomendid. Siis töötasin välja hindamissüsteemi, edetabel iga alajotuse kohta, punktid ja kaalud kogutulemusse, a'la nagu tänapäeva autoajakirjade testides. Ja üllatus-üllatus see auto mis ma enne testi pidasin parimaks (Lambo Countach), võitiski.
Loo moraal, loo autor on küll katalooge lugenud aga vaeva oleks võinud rohkem näha.
Muidu kui tõsisemalt rääkida, siis minuarust kattuvad Porsche ja Ferrari sihtrühmad vaid mõningal määral (may-be 1/3). Nende autode olemus ja filosoofia on küllaltki erinev ja tüüpiline Ferru ostja Porschet ei kaalu ning vastupidi. |
05.01.2006 at 16:57 |
|
ReyMan |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
* Non-turbo Porsches are generally out-gunned by Ferraris – but not by Mondial
* 944 Turbo is faster than 308 GTB - it’s respectable.
* Normally-aspirated 911s can’t keep up with Ferraris after the 964.
* 911 Turbos out-accelerate 8- and 12-cyl Ferraris to 60mph but lose out on top speed
* 911 Turbos are roughly equivalent to V8 Ferraris.
The short answer is Ferrari in terms of top speed and 911 Turbos in terms of 0-60 time. Porsches for acceleration; Ferraris for the highest possible speed.
Vot kokkuvõtte! |
05.01.2006 at 19:18 |
|
ziim_ |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
quote: raix_: Muudki Porsche ja Porsche. Hea auto kindlasti, aga kas peab seda ikka koguaeg Tqhq lehelt lugema..
just sit back and relax. mitu korda topicutest võib leida sõna "porsche"? kindlasti kordi vähem kui chevy vms. ok, saan aru, et usa-rauale spetsialiseerunud sait, aga give him a break. miks kohe kaela hüpata?
____________________________
928
996 |
05.01.2006 at 19:49 |
|
vvt |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Põhimõtteliselt tuli jutust välja see, et Porsche konkureerib Ferrariga ainult turbo ja/või neliveo abil. Võrdsetel tingimustel teeb Ferrari parem mootor ja materjalikasutus selge vahe sisse. Huvitav oleks muidugi näha tules tõsiseid Ferrari tippmasinaid nagu F50 ja Enzo, kuid need on miskipärast välja jäänud. Ka tuleks vahe näiteks 50ndate-60ndate mudelite vahel masendavalt Ferrari kasuks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.01.2006 at 13:09 |
Last edited 06.01.2006 at 13:10 by vvt
|
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
quote: vvt: Põhimõtteliselt tuli jutust välja see, et Porsche konkureerib Ferrariga ainult turbo ja/või neliveo abil. Võrdsetel tingimustel teeb Ferrari parem mootor ja materjalikasutus selge vahe sisse. Huvitav oleks muidugi näha tules tõsiseid Ferrari tippmasinaid nagu F50 ja Enzo, kuid need on miskipärast välja jäänud. Ka tuleks vahe näiteks 50ndate-60ndate mudelite vahel masendavalt Ferrari kasuks.
vvt, loe nüüd autode andmed korralikult läbi. Porsche mootorid on enamasti oluliselt väiksema kubatuuriga ning ka väiksema hj arvuga. Parem materjalikasutus? Huvitav, mille järgi sa seda siin hindad? Pole kuskil öeldud, et mõni on kvaliteetsemalt tehtud. Ferrari saab teatud võimsuse kubatuuri ja rohkemate silindritega (=pöörded), Porsche aga turboga. Vastupidavusest pole siin samuti sõnagi lausutud.
Ei maksa hakata mingit fleimi siin tekitama, ja pole mõtet intriigi õhutada. Hakates autode muid omadusi hindama, on tulemused hoopis teised.
____________________________
www.vems.ee |
06.01.2006 at 13:45 |
|
vvt |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Porsche vähene kubatuur on tingitud iseenda seatud piirangutest kasutada vaid flat-6 või rida-4mootorit. Keegi ei ole neil keelanud väiksemahulist V8 või V12 mootorit kõikidel mudelitelkasutada. Seda ma silmas pidasingi (vist vilets sõnastus). 3-liitrisest rida4-st ilmselt pöördemootorit ei saagi.
Edit: materjalikasutus-kere/raami materjalid. Ferrarit ju plekist kandekerega ei tehta..?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.01.2006 at 14:03 |
Last edited 06.01.2006 at 14:08 by vvt
|
matukas |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Siit võite võrrelda, kellel pikem.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
06.01.2006 at 22:10 |
|
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
quote: matukas: Siit võite võrrelda, kellel pikem.
Kahtlase väärtusega on need testid seal: kas teist keegi usub, et Ford Focus ST ja Volvo S60R on suurema rajasuutlikkusega kui Ferrari 575, millele nad seal Top Gear'i testides "ära lükkasid"?
Niipalju, kui mina neid telkust näinud olen, sõidavad nad seal pea igas kurvis külg ees ning see kuulub rohkem šõu juurde, mitte parima võimaliku ringiaja saavutamiseks ja auto võimete (numbrilise) hindamise juurde.
____________________________
www.vems.ee |
07.01.2006 at 10:54 |
|
imre |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Ainuke tõsiseltvõetav asi Top Geari juures ongi ringrada. Seda sõidab endine proff ning annab ka endast parima. Asi lihtsalt selles, et on olnud kaks Stigi, seega ka väike taseme vahe. Kuid suurim põhjus on raja olud. Nimelt ei ole netis tabelisse märgitud, kas on kuiv või märg rada. |
07.01.2006 at 13:12 |
|
Max3,0 |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
to Riceboy: Siin on näha hästi, kas aja peale sõites on top gearis ikka eesmärk külg ees sõita või mitte.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1736672447988253834&q=top+gear
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
07.01.2006 at 15:19 |
|
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
quote: Max3,0: to Riceboy:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1736672447988253834&q=top+gear
Paluks mind ühe teise kasutajaga segamini ajada, kelle nimi tõesti Riceboy
Minu kasutajanimi esialgu veel Raceboy. Ja ma olen neid Top Geari videoid näinud küllaga.
____________________________
www.vems.ee |
07.01.2006 at 17:44 |
|
matukas |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Olen TG seeriat piisavalt ja suure huviga jälginud ja arvan, kus proff roolis (STIG) peaks ikka tunnetama, kuidas FWD, RWD, 4WD konkreetne isend käsitlemist vajab, et maksimaalselt hea aeg selle hetke ilmaoludega välja sõita.
Huhh, sai üsna pikk lause
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
07.01.2006 at 19:28 |
Last edited 09.01.2006 at 13:04 by matukas
|
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Sel juhul uskumatu, et Ford Focus ST ja Volvo S60R on suurema rajasuutlikkusega, kui Ferrari 575
Rada peab ujuma, et nii palju nõrgem auto (sõitja?) sedavõrd etema aja saab.
____________________________
www.vems.ee |
07.01.2006 at 21:05 |
|
Gsinut |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Ma arvan, et sina Raceboy ei ole piisavalt pädev kommenteerimaks Stigi ringiaegu ja ei saagi kunagi piisavalt pädevaks.
Isiklik arvamus on see, et Porschet ostab see, kes Ferrat lihcalt ei jaxxa osta ja Ferrarit ostavad need, kes ei jaxxa Lambot osta |
08.01.2006 at 14:06 |
Last edited 08.01.2006 at 14:10 by Gsinut
|
newton Moderator |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Raceboy pole ainuke, kes on arvanud, et TG-is alati kõikidest autodest maksimumi ei osata või ei soovita võtta ja kui muid pidepunkte "pädevuse" hindamisel pole käepärast, siis ma usun pigem seda, kes oma mõtteid täiskasvanule iseloomulikus eesti keeles väljendada suudab |
08.01.2006 at 14:31 |
|
Jesper |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
See peaks tegelikult juba Top Geari teemas olema, aga nende eesmärk on ju selgelt meelelahutus ja sellena tuleks seda ka võtta. Stig lõikab iga korraga eelviimast kurvi aina sügavamalt ja sõidab finishijoone eel üle muru. Ja kogu see driftimine ja vaheldumisi hävitavad ja taevani kiitvad hinnangud näevad telekas lihtsalt head välja, mis ongi kogu asja eesmärk Kui seal oleks saatejuhtideks kolm võidusõidunohikut, kes kaaluvad iga kümnendiksekundit ja arutlevad vedrustuse nüansside üle, siis oleks see võibolla isegi huvitav saade, aga ainult tõsiste autofännide jaoks. Kes ei saaks seda vaadata, sest kedagi poleks, kes seda torrentis välja jagab :P
Ja mis tähtsust sellel 0,3 sekundil siia või sinna on, kui nagunii Ferrarit osta ei jõua. Ja ma arvan et isegi kui jõuaks, siis poleks ka tähtsust.
Kõike ei pea vast ka saksa täpsuse ja tõsidusega võtma... |
08.01.2006 at 14:53 |
Last edited 08.01.2006 at 14:59 by Jesper
|
Raceboy |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
quote: Gsinut: Ma arvan, et sina Raceboy ei ole piisavalt pädev kommenteerimaks Stigi ringiaegu ja ei saagi kunagi piisavalt pädevaks.
Isiklik arvamus on see, et Porschet ostab see, kes Ferrat lihcalt ei jaxxa osta ja Ferrarit ostavad need, kes ei jaxxa Lambot osta
Sry, aga kahjuks ei tea ma sinu puhul küll ühtki muud sõidukogemust, kui otse. Olles ise mõnda aega (tõsi küll, suht amatöörtasemel) ringrada sõitnud, tean veidi siiski seal toimivatest sõiduvõtetest ning seda, kuidas seal kindlasti kiiresti edasi EI saa.
Ja Opelit ostavad need, kellel pole raha Fordi vms jaoks?
Jäta palun sellised lapsejutud nüüd ära, eks? Kui sa tahad, et viimanegi lugupidamine su vastu inimestel ära kaob, siis tee seda edaspidigi.
Kui teema taoliste sõnavõttudega edasi läheb, on mõttekas ilmselt taba ette panna.
____________________________
www.vems.ee |
08.01.2006 at 16:18 |
Last edited 08.01.2006 at 16:20 by Raceboy
|
pisike99 |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
quote: vvt: Huvitav oleks muidugi näha tules tõsiseid Ferrari tippmasinaid nagu F50 ja Enzo, kuid need on miskipärast välja jäänud. Ka tuleks vahe näiteks 50ndate-60ndate mudelite vahel masendavalt Ferrari kasuks.
Siin on veel üks oluline aspekt - hind. Kõige odavam saada olev Enzo on 10X kallim, kui kõige kallim seeria Porsche.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
08.01.2006 at 17:56 |
|
peep Moderator |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Sportlik tänavasõit ja aja peale kihutamine ringrajal on kaks eri asja, umbes sama erinevad kui Ferrari ja Volvo. Ringiaeg ei näita ilmtingimata, kas tegu on hea või veel parema sportautoga. |
09.01.2006 at 11:21 |
|
Max3,0 |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
Et mis see argumet siis nüüd oli- et stig võtab mõnest autost oma oskustele viimase ja teisega sõites hoijab tagasi või....seda ei taha nagu uskuda eriti.
....Kas reaalses maailmas on liiklusest pühapäeval ringrajale minnes oluline see mis autoga sa reaalis kõige kiiremini seda ringi läbid, või see mis autoga sa teoreetiliselt võiksid kiirem olla kuna tal kallimad kere materjalid ja siidisem mootor, aga näiteks ei sobi ta võibolla niisama ültse sõita.
Ma arvan, et Top Gear on väga hea mõõdupuu iga tavalise Juhani ja Peetri jaoks kes neid autosid oma tagumiku all tahaksid kiiresti sõitma panna.
Ilmselt kõik meist sõdaksid Sti Subaruga selle TG raja kiiremini läbi, kui F1-ga.
Et siis mille üle nüüd vajeldakse- kas selle üle, mis auto on laboris kiire või selle üle, mis auto on kiireim Raceboy, Pisikese või Peebu käes (ehk reaalses maailmas kus sajab vahest vihma ja kus teed on vahest lainelised jne)
läks jube filosoofiliseks aga no mis teha...
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
09.01.2006 at 13:14 |
|
vvt |
Hea võrdlus Ferrari ja Porsche mudelite vahel
See TG valge kiivriga mees sõidab ikka väga piiri peal, Ferrarid käivad ka murul ära. See näitab ise. Kas see mingi BTCC sõitja pole.
Taseme kohta eile hea näide - see kuulsuste Liana-karikas. Eile näitas Mansell ise, et pole teps mitte roostes, olles võõra autoga Weberist ja Hillist (mõl F1 pilood) ligi 2 sek kiirem. Seejuures lasi vana vahepeal ka rooli lahti ja paar korda katsus muru ka (oleks oluliselt korralikumalt saanud sõita).
Seejuures oli sõit suhteliselt driftimise moodi, aga ega selline kuut päris rööbastel ei sõida ka.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.01.2006 at 13:27 |
Last edited 09.01.2006 at 13:28 by vvt
|