Poster |
Message |
sniffer |
Chevy Van süttis põlema
Hommikul tööle minnes hakkas sõiduajal salongi suitsuvingu soojendusmootori kaudu sisse ajama. Pidasin auto kinni ja kapotikaan üles, aga ei midagi silmaga nähtavat. Otsest tuld ei olnud, kuid soojendus süsteemis mingi põlemis protsess toimub, vingusuitsu tuli aga järjest juurde. Lõhna järgi tundus nagu sügisene puulehtede põletamine. Lõpuks põles ka suure leegiga, kuna kondi radika ees olevale plast korpusele põles auk sisse ning õhk pääses ligi. Sai kiirelt lumega ära kustutatud, kuid vähemalt 1000 närvirakku hävis koos sellega. Probleem siis selles,et aastate jooksul on läbi ventika kondiradika ette kogunenud puudelehti ja muud lendlevat sodi. Samas üleval pool asetsevad ka jahutamist vajavad ventika mootori takistiverud(reostaadid), nende vastu läkski praht, mis sütitas kogu süsteemi põlema. Kui võimalik puhastage soojendusradikate esised puhtaks, mis vähendaks kindlasti riski
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
|
28.01.2006 at 00:12 |
1 edit. Last edited 28.01.2006 at 00:14 by sniffer
|
jaak |
Chevy Van süttis põlema
Sigaõnnelik õnnetus. Hea et piiri peale said tulele. |
28.01.2006 at 00:57 |
|
sniffer |
Chevy Van süttis põlema
Nüüdseks on probleemid kõrvaldatud. Doonor autolt sai laenatud "uued" plast korpused ning tehniliselt asi toimib, kuid salongi puhub vist veel kaua seda vingulõhna sisse (Peipsi rääbise tunne suitsuahjus ). Sõber vaatas ka kindluse mõttes kondiradika esise üle, ning oli lehepuru täis ja paar kuivanud puulehte olid ka spiraalide vahele kinni jäänud, kümme minutit tööd tolmuimejale ja OK.
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
|
28.01.2006 at 20:49 |
1 edit. Last edited 28.01.2006 at 20:50 by sniffer
|
T.P. |
Chevy Van süttis põlema
Firel (92a) kusjuures pea sama teema Mingi ajaleht + puulehed olid sinna radikate juurde ära eksinud. |
01.02.2006 at 14:02 |
|
|