Poster |
Message |
prr |
Tähtede Sõit 2006
Jou
Siia tuleb siis hetkeinfo Tähtede Sõidust.
Hetkel just lajatas posti Andrus Laur, post murdus maha, autol nina maas. Sõitja õnneks ise terve, kuid lõikuriga jebitakse teda sealt välja...
edit: pildimaterjal olemas
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
29.01.2006 at 13:47 |
2 edits. Last edited 29.01.2006 at 23:52 by prr
|
prr |
Tähtede Sõit 2006
Niih. Sõit läheb edasi, aga kahjuks ainult ühe autoga. Uudiste korral uus info.
PS. väljahõigatud varuatol jooksis mootor laiali enne rajale jõudmist...
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
29.01.2006 at 14:17 |
|
Märt |
Tähtede Sõit 2006
Tere
Kas pildimaterjal on ka saadaval kuskil?
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
29.01.2006 at 15:09 |
|
tfr |
Tähtede Sõit 2006
Kohe, kui ma veidi üles sulan, hakkan pildimaterjali sorteerima |
29.01.2006 at 15:58 |
|
spark |
Tähtede Sõit 2006
mõned pidid on siin üleval |
29.01.2006 at 17:01 |
|
tfr |
Tähtede Sõit 2006
Niih, olemas: http://www.autopunkt.ee/fotoreportaaz/33
quote: prr: Hetkel just lajatas posti Andrus Laur, post murdus maha, autol nina maas. Sõitja õnneks ise terve, kuid lõikuriga jebitakse teda sealt välja...
Lõikuriga jebiti siiski kõigest posti auto pealt maha, auto enda kallale vaja minna polnud:
Aga aasta autospordifarsi auhinna võib vist paraku pidulikult üle anda. Ma ei nõustu selle PlyVali siin ennist raiutuga sellest aspektist, et see üritus oleks tulnud Ladadega teha retro nimel, aga see kahe ja pärast ühe Evoga ringiratast laskmine oli publikule ikka igavus kuubis. Selline võistlus peaks ikka mees mehe vastu olema. Odavamate autodega, kui Evodega ei julge.
Lisaks see ka, et pooled esialgu välja reklaamitud vana kooli mehed (Raide, Raidam, Tammeka jne) jäid tulemata. |
29.01.2006 at 17:09 |
2 edits. Last edited 29.01.2006 at 17:10 by tfr
|
PlyVal64 |
Tähtede Sõit 2006
quote: tfr: Ma ei nõustu selle PlyVali siin ennist raiutuga sellest aspektist, et see üritus oleks tulnud Ladadega teha retro nimel
Lisaks see ka, et pooled esialgu välja reklaamitud vana kooli mehed (Raide, Raidam, Tammeka jne) jäid tulemata.
Kõigepeal tuleb endale selgeks teha, mida üldse tähendab nostalgia, kui seda sõna hakata kasutama. Minu karmisõnaline suhtumine oli just sellele poolele suunatud, mitte sõidule, kui sellisele. Kui on reklaamitud asja nostalgiana, siis peab see ka nostalgiline olema. Et sõit peesse läks ... eks igaüks ise teab. Kahju muidugi, nii Evost, pealtvaatajatest, sõitjatest kui korraldajast.
Vana kooli mehed saab sõitma küll, selles ma ei kahtle. Aga nendele tuleb pakkuda nostalgiat, mitte wannabe-üritust. Siiani on Eestis tehnikaga seotud nostalgia-ürituste korraldamisel ennast tõestanud paar seltskonda ... õigemini mõned inimesed. Igaüks jäägu oma liistude juurde, nostalgia tähendab ka pisut teistsuguseid teadmiseid, pisut teistsugust maailmavaadet, teistmoodi tuttavaid jne.
Nii nagu ei ole autokrossi korraldajatel dragid välja tulnud, ei tulnud dragi korraldajal nostalgia välja. Igaüks peab jääma omade liistude juurde ja kõik sujub. Igal alal on oma spetsiifika.
Lada oli, on ja jääb nostalgiarallikaks nr.1, midagi pole teha. Mosse on maratoni masin, Lada kaasaegsema autoralli masin. Ilma Ladata ei ole mõeldav teha mingit tehnikaüritust, kui ajastu on pandud vahemikku 1970-1992.
PS: Evoga kohtusin Sagadil laupäeval legendi kontrollides. Ilus auto oli.... |
29.01.2006 at 17:41 |
|
41Degree |
Tähtede Sõit 2006
quote: tfr: ... aga see kahe ja pärast ühe Evoga ringiratast laskmine oli publikule ikka igavus kuubis...
võtaks ka natuke sõna, hoolimata sellest, et keegi pole palunud...
mul õnnestus kohavalikuga nii, et ma olin kohe esimese šikaani juures... täitsa huvitav oli vaadata, kuidas nendest villapakkidest ligikaudu 3 cm kauguselt mööda laveeriti ja vaadata, et kes saab ja kes ei saa mööda... minu jaoks täitsa huvitav, eriti veel siis, kui ei saadud mööda neist. Kes ei pannud tähele, sis kaks sõitjat (kuna nimedes kindel ei ole, siis jätan enda teada) sõitsid selle šikaani "sirgeks" ehk villa lendas laias kaares. Ainuke asi, mis häirima jäi (ja mis oli lihtsalt halb juhuste kokkulangevus) oli see, et valjuhääldi, mis oli imho kõige parema ehk minu koha ees, lakkas töötamast vahetult enne seda, kui EVO-d rajale lasti.
lühidalt: huvitav oli, piletiraha ja aega ei kahetse |
29.01.2006 at 17:58 |
|
Tarmor |
Tähtede Sõit 2006
Vana kooli mehi tuleb motiveerida ka, et nad sõitma saada.
Seda kui neilt luba küsimata nende nimega reklaami teha ja veel sõidul osalemiseks selle eest raha küsida, ei saa just tugevaks motivaatoriks pidada..
Vähemalt sellise põhjuse ütles mulle üks vana kooli mees, kes ei osalenud. |
29.01.2006 at 18:20 |
|
Nip |
Tähtede Sõit 2006
quote: Tarmor: Vana kooli mehi tuleb motiveerida ka, et nad sõitma saada.
Seda kui neilt luba küsimata nende nimega reklaami teha ja veel sõidul osalemiseks selle eest raha küsida, ei saa just tugevaks motivaatoriks pidada..
Vähemalt sellise põhjuse ütles mulle üks vana kooli mees, kes ei osalenud.
Tahan siin lihtsalt mainida, et nende vanade käest küsiti nõusolek nende nimede kasutamiseks. Rohkem ei kommantaari ...
____________________________
SUBARU IMPREZA STI
GSM +372 51 27 916
MSN: perillus@hotmail.com |
29.01.2006 at 21:05 |
|
prr |
Tähtede Sõit 2006
20a. hiljem ei olegi võimalik luua samu tingimusi, mis olid siis. Ja kas oleks ka vaja?
Evo VI õigustas ennast 100% ja sellisele tulele ja vilele vastupidades võitles oma võiduka lõpuni nagu kord ja kohus. Me ei saa süüdistda korraldaja kergemeelsust või möödalaskmisi, kuna sõideti ju SAMADE AUTODEGA, teadmata, kuidas eelmine/eelmised mehed tehnikaga ümber käinud on. Rahvas sai oma eriefektid aja šõu.
Teadaolevalt jääb rahvale meelde rehvisuits ja efektne crash - ühte neist ka sellel võistlusel pakuti.
Meeldejaav Tähtede Sõit tuleb tagasi, kuna sõitjad ise nõudsid seda. Kuigi, 20a möödudes on raske vana suppi sooja panna. Aga siiski.
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
29.01.2006 at 23:50 |
|
kps |
Tähtede Sõit 2006
quote: prr:
Teadaolevalt jääb rahvale meelde rehvisuits ja efektne crash - ühte neist ka sellel võistlusel pakuti.
Prr räägib siis sellisest show'st, mis rahvale osaks sai. Rohkem pilte kah tulekul kogu üritusest. |
30.01.2006 at 08:39 |
2 edits. Last edited 09.09.2010 at 15:14 by kps
|
ennww |
Tähtede Sõit 2006
Ma mõtlen seda pildiseeriat vaadates sellele, et natukene rohkem kiirust, ja see auto oleks lennanud kurvist välja.
Seal aga on rahvast oi-oi kui palju... |
30.01.2006 at 08:54 |
|
epsum |
Tähtede Sõit 2006
See auto poleks kohe üldse saanud sellest olukorrast väljiskurvist välja sõita. Nagu Laur ise kommenteeris pärast, et üritas kurvi 4ndaga läbida - lihtsalt mootoril jäi jõust puudu, rataste pöörlemiskiirus aeglustus ja külglibisemise asemel hakkas auto otse keskelepoole minema - see et post ees oli, oli lihtsalt loll juhus.
|
30.01.2006 at 09:46 |
|
Kaido |
Tähtede Sõit 2006
Laur sõitis neljanda käiguga - miski aeg enam jõust ei piisanud, ratas haakis maha ja otse posti... Lauri ei maksaks süüdistada, tore kodanik ja kui auto & olud on võõrad, siis selliseid asju ikka juhtub - piisab ühest veidi rohkem välja sõidetud kruusalaigust.
Nägin korraldust veidi kõrvalt - algselt oligi ju plaanis VFTS-dega sõit, karm reaaalsus on aga see, et sellisele üritusele läheks vaja ca 8 autot - neljaga sõidetakse, neli on varus. Tänases päevas pole võimalik leida eestist 8 autot, mille konditsioon ja ettevalmistus oleks enam-vähem samaväärne (OK, autosid võiks ka loosida) ja mis ürituse lõpuni ära kestaks. Omanike rahakott on niivõrd erinev - Ausi VFTS on mingi Mättiku rendiauto kõrval nagu WRC. Isegi kui need autod leitaks, ei suudaks küsitavat rendiraha maksta korraldaja. Ainus reaalne tee oleks osta näiteks 4-6 mosset või Samarat (või mõlemad), autod üle vaadata ja asi nendega ära pidada - pärast autod auhindadeks, Emexisse või siis maha müüa. Samas peab korraldaja selle eelnevalt oma taskust kinni maksma ja lootma, et veab ilmaga ja et ta suudab üritusele meelitada niipalju publikut, et kulud tagasi tulevad ja kasumgi - kerge see pole, erit eilse kõrval.
|
30.01.2006 at 09:58 |
|
PlyVal64 |
Tähtede Sõit 2006
quote: Kaido:algselt oligi ju plaanis VFTS-dega sõit, karm reaaalsus on aga see, et sellisele üritusele läheks vaja ca 8 autot - neljaga sõidetakse, neli on varus. Tänases päevas pole võimalik leida eestist 8 autot, mille konditsioon ja ettevalmistus oleks enam-vähem samaväärne (OK, autosid võiks ka loosida) ja mis ürituse lõpuni ära kestaks. Omanike rahakott on niivõrd erinev - Ausi VFTS on mingi Mättiku rendiauto kõrval nagu WRC. Isegi kui need autod leitaks, ei suudaks küsitavat rendiraha maksta korraldaja. Ainus reaalne tee oleks osta näiteks 4-6 mosset või Samarat (või mõlemad), autod üle vaadata ja asi nendega ära pidada - pärast autod auhindadeks, Emexisse või siis maha müüa.
Kaido, takkajärgi tarkus. Viga oli see, et lähtekood oli juba vale. Ei saa programmis6t asja, kui võtmes ehk teemapüpstituses on viga sees. Esimene viga oligi suur soov täna rallidel osalevate autodega sõita. Ausi Lada võib ju 150K maksta, so what See on selge, et päris E-rühma tipp autod selleks ürituseks ei kõlba.
Tahad teada minu nägemust, kuidas mina oleks selle sõidu teinud. Idee iseenesest ülikõva, korraldaja samamoodi(ja sellest ongi kahju, et asi peesse läks). Esimese asjana oleks mina riskinud oma rahaga ja soetanud 2 standardi RWD Ladat ja Mosset 4000 eek/tk, 2 Volgat ja Samarat 5000eek/tk ja leppinud kokku kolme "mitte-Ausi" autoga. Eelnevat kulu 25K-35K, mida pole sellise piletihinna juures väga palju. Kolme kõva auto rendikulu tuleb ju alles võistluse ajal.
Eelsõidud standardi masinatega, loosiga ühte sõitu Lada, teise Mosse. Kes eelsõitudest pääsevad edasi, saavad juba võimsama-kiirema tehnka peale. Veerand- ja poolfinaalid siis Volga ja Samaariga. Finaalidesse jõudnud kodanikud saavad juba päris kiirete masinatega sõita. Ma usun, et oma puuriga ralli-Mosset ei oleks ka mitmed Liiga mehed keelanud, samamoodi Ladasid. Ma ei usu, et Remmak tõi oma Evo kohale ja ütles, et "pappi pole vaja, sõitke niisama puruks!" Margus on küll hästi sõbralik tegelane aga et ta loll oleks, seda ma nüüd küll ei usu...
Asi oleks toiminud ja kõik korras. Seejuures oleks mina standardile alla pannud titepiigi ja alates puuriga masinatest alles õige piigi. Oled "nõrk" ja sõidad aeglaselt, ei saagi piigiga sõita. Kogu show ülesehitus samamoodi, nagu oli rallisporti pääsemine Nõuka ajal. Siis ka ei saanud suvaline tont kohe pushkat kätte, teine liiga tuli ikka läbi sõita. |
30.01.2006 at 11:19 |
1 edit. Last edited 30.01.2006 at 11:21 by PlyVal64
|
kps |
Tähtede Sõit 2006
quote: PlyVal64:
Esimese asjana oleks mina riskinud oma rahaga ja soetanud 2 standardi RWD Ladat ja Mosset 4000 eek/tk, 2 Volgat ja Samarat 5000eek/tk ja leppinud kokku kolme "mitte-Ausi" autoga. Eelnevat kulu 25K-35K.
Minu arust oli asja konseptsioon vanad juhid panna uute autode rooli, mitte uued juhid vanade autode rooli.
Nostalgiaüritus on midagi muud.
Pealegi oleks need 3-5k maksvatele junnidele kõigepealt pidanud tegema "tõsise ravikuuri", et need antud ürituse jooksul poleks lihtsalt ära kärvanud või rattad eri suunas jooksnud juba prooviringis. Oluliselt ilusam vaatepilt oli antud ürituse juures jälgida, kuidas vanade tegijate ja uuepõlvkonna meeste närvid "korraliku" mootoriressursi ja neljaveolisega suurel kiirusel vastu peavad... Golfide ja Sierra painutamine hipodroomi ringis ilma shikaanideta oli nagu teoralli, mis ajas haigutama (mis show'd sa teed kui hp/kw ja pidamine on olematu). Kui vaadata tulevikku, siis 20.a. pärast samal üritusel olles ma küll Murakat Evoga sõitmas näha ei taha, vaid ikka tollele ajale iseloomulike liikuritega
PS! Ei taha siin kedagi solvata oma jutuga! |
30.01.2006 at 13:37 |
|
epsum |
Tähtede Sõit 2006
Teoralli - üldiselt Ojandu Samara aeg oli kiirem kui Murakal, ja need neljakesi seal olid väga sobiv vahepala, nägi möödumist ja blokeerimist ja võidusõitu ka.
|
30.01.2006 at 13:49 |
|
Riho |
Tähtede Sõit 2006
quote: epsum: Teoralli - üldiselt Ojandu Samara aeg oli kiirem kui Murakal, ja need neljakesi seal olid väga sobiv vahepala, nägi möödumist ja blokeerimist ja võidusõitu ka.
Minu meelest oli see sellel üritusel ainukene osa mida huvitav vaadata. |
30.01.2006 at 13:52 |
|
Max3,0 |
Tähtede Sõit 2006
"TqHq Tähtede Sõda 2006"
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
30.01.2006 at 14:17 |
|
kps |
Tähtede Sõit 2006
quote: epsum: Teoralli - üldiselt Ojandu Samara aeg oli kiirem kui Murakal, ja need neljakesi seal olid väga sobiv vahepala, nägi möödumist ja blokeerimist ja võidusõitu ka.
Kas sa loed minu postitusest kuskilt Samara kohta midagi halba välja ... Mitte üht paha sõna.
Aga jah siin teemas koorub välja jälle eestlastele omane nähtus "tagantjärgi tarkus". Rohkem ei kommenteeri |
31.01.2006 at 20:05 |
|
kps |
Tähtede Sõit 2006
quote: Max3,0: "TqHq Tähtede Sõda 2006"
OK, ok! Viskame sõjakirve käest ja nautige parem pilte |
01.02.2006 at 15:02 |
|
epsum |
Tähtede Sõit 2006
Noh, kõik kes ei saanud/tahtnud Tähtede sõitu vaatama tulla, sest polnd piisavalt võidusõitu ja mis kõik veel.
NSR räägib, et:
Eiki, 01.02.2006 16:16
Mehed eelmine sõit on läbi, lähme järgmise juurde. Täna leppisin hipotroomi direktoriga kokku, ning sõidame 19 veebruaril seal. Kui masinaklassis on 9 või rohkem võistlejat sõidame turniiritabeli järgi, muidu autokrossi reeglite järgi. Master rehvid, naastud 13 mm
kõvasulam 2,5mm. Autod korektsed.
Ehk siis superkross ja hipodroomil, saab põnev olema.
|
01.02.2006 at 19:24 |
|
blood |
Tähtede Sõit 2006
quote: epsum: Noh, kõik kes ei saanud/tahtnud Tähtede sõitu vaatama tulla, sest polnd piisavalt võidusõitu ja mis kõik veel.
NSR räägib, et:
Eiki, 01.02.2006 16:16
Mehed eelmine sõit on läbi, lähme järgmise juurde. Täna leppisin hipotroomi direktoriga kokku, ning sõidame 19 veebruaril seal. Kui masinaklassis on 9 või rohkem võistlejat sõidame turniiritabeli järgi, muidu autokrossi reeglite järgi. Master rehvid, naastud 13 mm
kõvasulam 2,5mm. Autod korektsed.
Ehk siis superkross ja hipodroomil, saab põnev olema.
Pakun et sa õiged naised leidnud Sest minuni jõudnud ka see info.. ju siis ühised naised või saun. Aga loodame igaljuhul,et etteaste parem tuleb
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
01.02.2006 at 22:28 |
|
|