Poster |
Message |
fire83 |
5-gen Firebird info
Teeks siia samasuguse teema, kui oli Camaro kohta enne tema esitlust.
Kuulujutud ja kontseptpildid welcome (kuni paremat/fakte pole)
quote: tfr: Üsna viimasel hetkel said jaole Tänasest AutoNews-ist:
Pontiac will drop the GTO this year
...
Another source says that GM has indicated that it would like to have another vehicle in that "space" in the future.
Siiani on toodud Firebirdi mittetagasitulemise põhjuseks just GTO liini olemasolu. GTO autona siiski hea oli, polnud see styling ka midagi nii halb, stangile jäi muidugi alla, aga selle tegi "muu" tasa. Aga nagu arvati oli, sellest jäi müügiks väheks.
Valaks veel Firebirdi koha pealt õli tulle.
Igal divisionil peaks Luz`i sõnade järgi olema perfomance auto, isegi Buickil.
quote: Chicago Tribune Auto Reporter Jim Mateja offers a few "They Said It" quotes in a feature called "Glove Box," in the Feb. 19, 2006 paper. Here's what Bob Lutz, Head of Product Development at GM, said about Buick: 'I think every division should have a performance car-even Buick, though at Buick it wouldn't be a pony car.'
Kui juba kõigil, isegi Buickil, siis Pontiacil KINDLASTI. GTO lõpetamine tähendab uue perfomance masina tulekut. Ei usu, et see saab olema V8 Solstice, sest Solstice pole sünnitatud mõeldes perfomancile. Samal ajal kui kõik teised loovad musklit (charger, challenger, camaro, mustang) ei ole lihtsalt võimalik, et Pontiac ei tee midagi. Tulemas on väga põnevad ajad.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
21.02.2006 at 20:04 |
1 edit. Last edited 21.02.2006 at 20:10 by fire83
|
twist |
5-gen Firebird info
Leia 10 erinevust(vabandust kvaliteedi poolest)
http://www.pilt.ee/photo/740113/17912675/
____________________________
Miki |
22.02.2006 at 15:22 |
1 edit. Last edited 22.02.2006 at 15:22 by twist
|
newton Moderator |
5-gen Firebird info
Minu arvates oled sa liiga optimistlik Firebirdi tagasituleku osas. Kõik need siin tsiteeritud artiklid on öelnud, et GTO jäetavasse "auku" soovitakse uut mudelit, aga IMHO on kõige tõenäolisem variant uus GTO, mitte Firebird.
Ma arvan, et Pontiac ise pole eluliselt huvitatud Camaro-kloonist, kui nad võiksid selle asemel saada kaks Camarost erinevat performance autot. Ühelt poolt Solstice (mis eriti tulevases 260 hj GXP versioonis ikkagi on performance masin) ja teiselt poolt GTO, mis oleks Camarost veidi suurem/kallim/luksuslikum.
Miinuseks oleks see, et V8 performance'it saaks Chevy'lt odavamas, väiksemas, kergemas ja rohkem toorele kiirusele orienteeritud paketis (Camaro); samuti oleksid Solstice ja GTO rohkem nišitooted kui laiematele massidele sobivad "universaalsemad" V6 ja V8 Camarod. |
22.02.2006 at 15:36 |
1 edit. Last edited 22.02.2006 at 15:40 by newton (Moderator)
|
fire83 |
5-gen Firebird info
Miks GTO ei tule tagasi.
* GTO oli algusest peale mõeldud tühimiku täitmiseks, mis tekkis Firebirdi lõpetamise järel. Keegi, isegi truud GTO fännid ei pidanud seda õigeks GTO-ks (kuigi masin oli hea). Tegemist oli ajutise lahendusega, Holden Monaroga, kohandatud Pontiaciks.
* Bob Luzi üks esimesi asju oma ametisse astumisel ja 2003 aastal Pontiaci divisionis GTO alustamisega, olid tema sõnad, et GTO on mõeldud järgmiseks kolmeks aastaks. Zeta platform ja 2007 aasta testinõuded jms pidid olema juba siis teada. Kui oleks kavandatud nendega arvestada, siis poleks kolmest aastast ehk juttu olnud. Oodatust nõrgemad müüginumbrid ainult kinnistavad GTO tagasituleku vähetõenäosust järgmise V8 RWD-na.
* Firebirdi lõpetamine kurvastas võrratult palju suuremat hulka inimesi kui GTO lõpetamine. GTO lõpetamine on veelgi üles kütnud ootusi Firebirdi tagasituleksuks.
* Pontiaci autodiilerid ootavad kannatamatult GM-ilt uut perfomance autot. Esialgu võib selle koha täita jõusaalis käinud Solstice, aga kauaks...
Üks on kindel, Pontiacilt on praegu puudu V8 RWD perfomance auto ja see ei saa nii jääda. GTO oli liiga kallis muskel/poniauto fännidele, BMW fännid seda lihtsalt ei tahtnud. Võimalusi edasiseks on mitmeid, ka GTO tagasitulek millagi 2009. a Camaro kloonina.
Mulle endale meeldiks (reaalsusesse jäädes) kõige enam järgmine versioon. Firebird T/A tuleb tagasi 12 kuud peale Camaro esitlust, erinevalt Camarost, saab Pontiaci disain olema moodsam (klassikalist joont kas ei ole üldse, või on vähe - las see jääda Camarole). Sisekujunduselemendid on traditsiooniliselt veidi parema kvaliteediga, platform, mootor on sama mis Camarol. Ülejäänu on homne päev. Selleks võib olla ka GTO, Banshee või mõni muu nimi. Miks see aga ei saa olema GTO või mõni muu, on just see, et neid ei oodata nii väga tagasi.
quote: newton: Ma arvan, et Pontiac ise pole eluliselt huvitatud Camaro-kloonist.
Siin ma olen Sinuga nõus, Camarot on läbi aegade peetud Mustangi võistlejaks. Ei usu, et Pontiac nii vähese potensiaaliga lepib ja tahab sarnane olla. Pigem sihib Pontiac oma ekzaitmentiga teisi marke (BMW, etc...), milleks tegelikult GTO päris hästi sobis (styling on tegelikult ju hea, rääkimata "muust" ), ainult selle veaga, et see nimetati GTO-ks, mistõttu teda hakati võrdlema pidevalt ühe teise autoga postapokalüptilisest ajajärgust.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
22.02.2006 at 16:19 |
2 edits. Last edited 22.02.2006 at 16:34 by fire83
|
Cha |
5-gen Firebird info
Autotehas on äriettevõte, mis peab omanikele kasumit teenima. Seetõttu oli ka I gen fire/cama kloonid, küll targemini positsioneeritud kui tänapäeval näit VW-grupi sisesed tooted ehk Camaro odavamana Mustangit tapma ja Firebird kõigi muudega konkureerima, ka nende ostjate südametega, kellele Camaro meeldis, aga chevy brand ei meeldinud.
Loomulikult tulevad need autod sama põhja peal ja eri nimedega bad engineeritud ja veidi eri mootori & hinnapaletiga vältimaks liigtihedat sisest konkurentsi, vaadake nüüd GM-i majandustulemusi ja mõelge, kas ta teeb 2 uut eraldi platvormi...
____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after. |
23.02.2006 at 00:40 |
|
mortx |
5-gen Firebird info
GM on kinnitanud, et 2008 läheb tootmisse uus GTO versioon. See kahandab omakorda võimalust Firebirdi naasmiseks. Samas on viimasel ajal hakatud vanu klassikuid taaselustama. Ehk on see Pontiaci taktika, nö maad kuulata, näha mida teevad konkurendid, et luua veelgi parem masin.
2009 aasta oleks ideaalne aeg Firebirdi tagasitulekuks, Trans Am'i 40s juubel.
Momendil on kahjuks ainult spekulatsioonid.
____________________________
'88 Pontiac Firebird Trans Am 5.0L |
23.02.2006 at 09:48 |
|
fire83 |
5-gen Firebird info
quote: mortx: GM on kinnitanud, et 2008 läheb tootmisse uus GTO versioon.
Kas see mitte vana info ei ole?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
23.02.2006 at 10:47 |
|
mortx |
5-gen Firebird info
Vabandust, paistab tõesti, et info vana.
Info pärineb GMInsideNews.
____________________________
'88 Pontiac Firebird Trans Am 5.0L |
23.02.2006 at 11:08 |
|
newton Moderator |
5-gen Firebird info
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060302/FREE/60302001/1039
quote: The Pontiac GTO lives! It will be replaced in late 2008 by an all-new model underpinned by General Motors’ latest rear-wheel-drive Zeta platform, with a strong likelihood of it being built on the same production line as the Chevrolet Camaro in North America.
quote: Contrary to rumors, however, Lutz said General Motors is not planning to revive the Pontiac Firebird. “No, that’s not something we are planning. We are not going to do that car,” he said.
quote: Less sophisticated than the existing rear-wheel-drive Sigma platform found beneath the Cadillac STS and other high-end GM models, the Zeta architecture is said to be considerably cheaper to produce, owing to a simplified rear-suspension arrangement and other features.
Lutz suggests the individual character of GM models would not be compromised by basing them around one platform. “We have developed different dash-to-front-axle lengths for various models,” he said. “It [the Zeta platform] is a really flexible platform.”
quote: Lutz confirmed that GM’s Australian subsidiary, Holden, would play a leading role in the engineering of the GTO [where it is sold as the Monaro] and its sister car, the Camaro. “Holden is responsible for the large rear-drive architecture that these cars are based on. If it happens, Holden will do the development on the Camaro as well as the GTO,” he told AutoWeek.
|
02.03.2006 at 23:27 |
|
fire83 |
5-gen Firebird info
quote: As with the recently unveiled Chevrolet Camaro, it is expected to carry a more retro-inspired design with cues from earlier GTO models. Today’s model started life as the Holden Monaro and was never envisaged to carry the GTO badge, leading to complaints from North American buyers that it lacks any visual connection with the original.
quote: Holden, would play a leading role in the engineering of the GTO [where it is sold as the Monaro]
Lühidalt siis GTO tootmine lõpetati kuna ameeriklased nurisesid, et GTO-l polnud piisavalt sidet esialgse GTO-ga. Lahenduseks on see, et uut GTO-d hakatkse tootma ameerikas, disainis kasutakse retrospektiivseid elemente vanast GTO-st ja superviisoriks selle tegevuse üle saab Holden ning Austraalias hakatakse uut mudelit müüma Monaro nime all. Kuni 2008. aastani tuleb aga näppu imeda.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
03.03.2006 at 16:32 |
2 edits. Last edited 03.03.2006 at 16:33 by fire83
|
newton Moderator |
5-gen Firebird info
Ajakiri Winding Road on uuest TA-st joonistanud sellise pildi:
See on küll puhas fantaasia, aga vähemalt natuke omanäolisem kui need senised photoshopatud Camaro concepti pildid. |
04.03.2007 at 10:53 |
|
tfr |
5-gen Firebird info
See Winding Roadi versioon on way liiga Vette minu arust. |
04.03.2007 at 12:43 |
|
|